Booking.com

או בחר\י עיר להצגת מקומות האירוח

תוכלו לברוח לגן העדן של חיות הבר והטבע של צפון ישראל ולחוות את הנוחות של אירוח ייחודי.

אם אתם מחפשים חופשה יוצאת דופן בלב הנופים המדהימים של ישראל, אירוח אגמון החולה הוא המפלט המושלם עבורכם. עם שפע של אפשרויות לחקור, מצפרות ועד טיולים רגליים, מקום האירוח אגמון החולה מציע חוויה אותנטית ובלתי נשכחת. קחו פסק זמן משגרת היומיום שלכם, הירגעו ושקעו בשלווה ובשלווה של האזור הכפרי המדהים בצפון ישראל. עם חדרי אירוח ידידותיים לסביבה, יורט מפואר ובתי אבן מסורתיים, יש אפשרות לכל מטייל. זה עשוי להיות הזמן המושלם לתכנן את חופשת הטבע שתמיד חלמתם עליה. המשיכו לקרוא למטה, ותנו לנו לקחת אתכם למסע לגן העדן הנסתר של צפון ישראל, אירוח אגמון החולה.

גלו אפשרויות לינה באגמון החולה לינה

אם אתם מתכננים ביקור בחלק הצפוני של ישראל, אירוח אגמון החולה הוא המקום המושלם לחוות את היופי הבתולי של הטבע ולשהות באירוח נוח. בין אם אתם מטיילים כזוג או כמשפחה, יש שפע של אפשרויות ייחודיות לבחירה. הנה אפשרויות הלינה השונות באירוח אגמון החולה:

בקתת אקולוגית

הבקתה האקולוגית היא בחירה מצוינת עבור אלה המעדיפים חדרי אירוח ולינה נעימים בלב הטבע. הבקתה אידיאלית לזוגות ולמשפחות קטנות, וכוללת חדר שינה נוח, מטבחון מאובזר במלואו ופינת ישיבה חיצונית פרטית. חדר הרחצה משותף עם שאר הבקתות וממוקם בקרבת מקום. הבקתה האקולוגית מספקת את כל הדרוש לכם לחופשה הכפרית המושלמת, ומציעה לכם פרטיות ושקט נפשי להירגע ולהתרענן.

יורט

היורט הוא האופציה המושלמת למי שמעדיף אירוח מרווח ומפנק יותר. החדר בצורת עיגול כולל תקרה גבוהה וחלונות גדולים, המעניקים תחושה של פתיחות, אור ואוויר. המלון מצויד במטבחון, חדר רחצה פרטי ומיטה נוחה. יחידת האירוח אידיאלית למשפחות גדולות יותר או לקבוצת חברים, שכן היא יכולה להכיל בקלות עד 4 אנשים. זוהי הבחירה המושלמת עבור אלה המעוניינים לחוות חופשה ייחודית ומסוגננת תוך היותם מוקפים בנופים שופעים ומקסימים.

בית אבן

עבור אלה המעדיפים חוויה אותנטית יותר, שהייה בבית אבן מסורתי היא בחירה מצוינת. בתי האבן נועדו לספק לכם פרטיות, נוחות וקסם כפרי. הבית מצויד במטבח מאובזר במלואו, פינת אוכל מרווחת ואזור מגורים, וחדר רחצה פרטי, והוא מושלם למשפחות עם ילדים או קבוצות. בתי האבן בנויים מחומרים מקומיים, משמרים את מסורות האזור ומעניקים תחושת חום ושייכות.

באירוח אגמון החולה, עומדות לרשותכם מספר אפשרויות ייחודיות לבחירה, כל אחת מהן מספקת חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. בין אם אתם מעדיפים אירוח ידידותי לסביבה, יוקרתי או מסורתי, אין ספק שתמצאו את ההתאמה המושלמת לצרכי החופשה שלכם.

בואו לחוות את המיקום הייחודי של אירוח אגמון החולה

Agamon Hula Accommodation שוכן במיקום ייחודי המציע למבקרים הזדמנות לחוות את המיטב של צפון ישראל. מעמק החולה הציורי ועד רמת הגולן המלכותית, הנופים עוצרי נשימה, והנוף עשיר ביופי טבעי.

אגם אגמון החולה הוא אחת האטרקציות המרכזיות באזור וגן עדן לצפרים, ביתם של מעל 500 מיליון ציפורים בשנה. המבקרים יכולים לטייל לאורך המזח ולחזות בטיסות הציפורים השונות ולהתבונן בהתנהגותן.

שמורת הטבע החולה הסמוכה היא שמורת טבע מוגנת שכדאי לסייר בה. הוא מציע למבקרים הזדמנות לחזות ביופיו הטבעי של צפון ישראל, עם מגוון מסלולי הליכה ורכיבה על אופניים המובילים למערכות אקולוגיות שונות באזור. צאו לטיול רגלי או לרכיבה על אופניים בשמורה, ותגלו עולם אחר לגמרי של חי וצומח.

אתר חובה נוסף בקרבת מקום הוא רמת הגולן. רמת הגולן מציעה למבקרים הזדמנות לצאת לנסיעה נופית או לטייל ולחזות בנופים עוצרי נשימה של ההרים והעמקים. האזור ידוע בחי ובצומח הייחודיים לו, והמבקרים יזכו לצפות במינים שונים של פרחי בר, זוחלים וציפורים מקרוב.

המיקום הייחודי של אירוח אגמון החולה מציע למבקרים הזדמנות לטבול ביופיו הטבעי של צפון ישראל ולחוות אותו מזוויות שונות, תוך יצירת זיכרונות בלתי נשכחים שיימשכו לכל החיים.

ללכת לאיבוד בגן העדן של צפרות אגמון החולה לינה

אירוח אגמון החולה הוא גן עדן לצפרים. אגם אגמון החולה, ביתם של למעלה מ-500 מיליון ציפורים בשנה, מושך אליו מינים רבים של ציפורים, משקנאים ועד חסידות ועגורים. האגם נחשב לאחד מאתרי הצפרות החשובים בעולם, ומספק חווית צפרות ייחודית. בין אם אתם צפרים מקצועיים או חובבים, יש המון דברים שתוכלו לעשות באגמון החולה המספקים את כל רמות הניסיון.

סיורי צפרות

הצטרפו לסיור צפרות מודרך עם מדריך מומחה שמכיר את האזור ויכול לעזור לכם לזהות מיני ציפורים שונים. סיור מודרך הוא הדרך הטובה ביותר ללמוד על המינים השונים, התנהגותם וסוגי בתי הגידול השונים בהם הם חיים. עם סיורים שונים לבחירה, החל מכמה שעות ועד יום שלם, תוכלו למצוא בקלות סיור שמתאים לצרכים ולהעדפות שלכם.

טיבוע ציפורים

צפו ולמדו כיצד מומחים מצלצלים לציפורים כדי לאסוף נתונים על דפוסי הנדידה שלהן. זוהי חוויה ייחודית וחינוכית לראות כיצד חוקרים מתעדים ועוקבים אחר צמיחת ציפורים, תנועה והתנהגות. פעילות טיבוע הציפורים נעשית בדרך כלל בשעות הבוקר המוקדמות, והמבקרים יכולים להשתתף ולצפות בתהליך בהדרכת מומחים.

שמורת ציפורים

בקרו בשמורת הציפורים וראו כיצד מטפלים המטפלים בציפורים פצועות. למד כיצד הם מספקים מקלט בטוח לציפורים פצועות להתאושש ולהשתחרר בחזרה לטבע. פעילות זו היא חינוכית ומעוררת השראה, שכן היא מדגישה את חשיבות השימור ושימור הסביבה וחיות הבר.

אם אתם חובבי ציפורים, ביקור באגמון החולה הוא חוויה של פעם בחיים. מסיורי צפרות ועד טיבוע ציפורים וחקר שמורת הציפורים, ישנן מספר דרכים להתבונן ולהעריך את היצורים בעלי הנוצות. בפעם הבאה שאתם רוצים לברוח מההמולה של העיר ולטבול את עצמכם בטבע, דאגו להכניס את צפרות אירוח באגמון החולה לרשימה שלכם.

גלו אטרקציות בקרבת מקום מאירוח אגמון החולה

אירוח אגמון החולה הוא לא רק גן עדן לצפרים, אלא גם מספק בסיס מושלם לחקור כמה מהאטרקציות הסמוכות. בין אם אתם מתעניינים בהיסטוריה עתיקה, טבע או אוכל ויין, הסביבה של Agamon Hula Accommodation מציעה משהו לכל אחד. הנה רק כמה מהאטרקציות המובילות שכדאי לבדוק במהלך שהותכם:

גן לאומי תל חצור

תל חצור הוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו הכולל את חורבותיה העתיקות של חצור, עיר מתקופת התנ"ך. המבקרים יכולים לחקור את שרידי העיר, כולל הביצורים המאסיביים שלה, מערכת המים, ואזורי המקדשים. הפארק מכיל גם מסלולי הליכה שלוקחים אתכם דרך הטבע שמסביב ומציעים נופים מדהימים של עמק החולה.

מבצר נמרוד

מבצר נמרוד הוא מבצר מימי הביניים הממוקם במורדות החרמון ומציע נוף פנורמי של האזור שמסביב. המבקרים יכולים לחקור את חורבות המצודה וללמוד על ההיסטוריה שלה, כולל תפקידה בקרבות בתקופה הצלבנית. בנוסף, המבצר יושב בתחילתם של מספר מסלולי הליכה שלוקחים אתכם עמוק יותר לתוך ההרים.

יקב עמק קדש

יקב עמק קדש הוא יקב בוטיק הממוקם בקדש הסמוכה וידוע ביינות עטורי הפרסים שלו. המבקרים יכולים לצאת לסיור מודרך ביקב, הכולל ביקור בכרמים וטעימות של מיטב יינות היקב. ביקב יש גם מסעדה באתר המגישה מנות שהוכנו עם מרכיבים מקומיים ומשתלבות היטב עם היינות.

אל תחמיצו את ההזדמנות לחקור כמה מהאטרקציות המרגשות הללו במהלך שהותכם ב-אירוח אגמון החולה. בין אם אתם מתעניינים בהיסטוריה, טבע, אוכל ויין, בצפון הארץ יש הכל!

תוכלו להירגע ביחידות אירוח ידידותיות לסביבה באירוח אגמון החולה

אירוח אגמון החולה מחויב לקיימות ותיירות אקולוגית, מה שהופך אותו ליעד המושלם לאוהבי טבע המחפשים חופשה מודעת לסביבה. יחידות האירוח תוכננו כדי למקסם את הנוחות תוך מזעור טביעת הרגל האקולוגית שלהן, כך שתוכלו להירגע ולהתרענן מבלי לפגוע בכדור הארץ. הנה כמה מהדרכים שבהן אירוח אגמון החולה משלב פרקטיקות ידידותיות לסביבה באירוח שלו:

פאנלים סולאריים

כל יחידות האירוח באגמון החולה מצוידות בפאנלים סולאריים, המספקים אנרגיה נקייה ומתחדשת. מופעל על ידי השמש, האורחים יכולים ליהנות מחשמל מבלי להזדקק למקורות אנרגיה מסורתיים שיכולים להזיק לסביבה. אתה יכול להרגיש טוב עם טביעת הרגל האקולוגית שלך בידיעה שאתה תורם לעתיד בר-קיימא יותר.

טיפול בפסולת

אירוח אגמון החולה מחויב לצמצום פסולת ולקידום המיחזור. כל הפסולת ממוינת וממוחזרת, מה שמפחית את טביעת הרגל הפחמנית של יחידת האירוח. נייר, זכוכית ופלסטיק ממוינים וממוחזרים כראוי, כאשר רק אחוז קטן מחומרי הפסולת הולך להטמנה. על ידי קידום צריכה וסילוק אחראי של חומרים, אירוח אגמון החולה מוביל את הדרך בתיירות בת קיימא בצפון הארץ.

תוצרת מקומית

המטבח באירוח אגמון החולה משתמש בתוצרת מקומית, מה שמפחית את הצורך בתחבורה ותומך בכלכלה המקומית. פירות וירקות טריים שגדלו בקרבת מקום משמשים ליצירת ארוחות טעימות לאורחים. פרקטיקה זו לא רק מסייעת לתמוך בחקלאים ובמגדלים באזור, אלא גם מסייעת להפחית את פליטות הפחמן מתחבורה, לקדם תיירות בת קיימא ושיטות ידידותיות לסביבה.

על ידי שהייה באירוח אגמון החולה, תוכלו ליהנות מחופשה מפנקת תוך תרומה לשמירה על הסביבה. עם שיטות ידידותיות לסביבה כגון פאנלים סולאריים, ניהול פסולת ותוצרת מקומית, השהייה שלכם תהיה נוחה ובת קיימא.

בואו להירגע בשלווה של אירוח באגמון החולה

אירוח אגמון החולה הוא המקום המושלם לברוח מההמולה של חיי העיר, ולהירגע בשלווה של הטבע. הסביבה הטבעית מספקת סביבה מושלמת לרגיעה והתחדשות. מפינות ישיבה חיצוניות ועד טיפולי ספא, ישנן דרכים רבות להירגע באירוח אגמון החולה.

פינת ישיבה חיצונית

אחת הדרכים הטובות ביותר להירגע באירוח אגמון החולה היא ליהנות מפינות הישיבה החיצוניות היפות. תוכלו לשבת בחוץ, ליהנות מכוס קפה או תה, ולספוג את הנוף הטבעי. קחו נשימה עמוקה של האוויר הצח ותנו לעצמכם ללכת לאיבוד בשלווה של הסביבה.

טיפולי ספא

אם אתם זקוקים לקצת פינוק, הזמינו טיפול ספא באירוח אגמון החולה. אין כמו עיסוי מרגיע או טיפול ספא כדי לעזור לך להירגע ולהוריד מתח. תוכלו להתפנק עם מגוון טיפולים, לרבות עיסויי גוף מלאים, טיפולי פנים וארומתרפיה.

מסלולי הליכה

מקום האירוח מוקף בשבילי הליכה, ומספק סביבה שלווה לטיול שליו. תוכלו לצאת לטיול נינוח ולחקור את הסביבה הטבעית, לנשום את האוויר הצח ולפתח תיאבון לארוחות.

להירגע בשלווה של אגמון החולה לינה היא חוויה שאין כמותה. עם מגוון פעילויות זמינות, לא חסרות דרכים להירגע בגן עדן טבעי זה.

אמצו את יופיו של הנוף הטבעי של אגמון החולה;

אירוח אגמון החולה ממוקם באחד האזורים היפים ביותר בצפון הארץ, מוקף ביופי טבעי ונופים ייחודיים. המיקום מושלם עבור חובבי טבע, ומציע פעילויות חוצות רבות. הנה מה שיש לנוף הטבעי של אגמון החולה להציע: – רכיבה על אופניים: אחת הדרכים המהנות ביותר לחקור את האזור סביב הנוף הטבעי של אגמון החולה היא רכיבה על אופניים. תוכלו לשכור אופניים או לצאת לסיור מודרך ולחקור את ההרים, העמקים ושמורות הטבע שמסביב. השכרת אופניים זמינה בגדלים ובסגנונות שונים, המתאימים לרמות מיומנות שונות. – טיולי הליכה: צאו לטיול מרגיע בשבילי הטבע המקיפים את הנוף הטבעי של אגמון החולה וגלו את הנוף הטבעי עוצר הנשימה. עם רמות קושי שונות, טיולים רגליים הם דרך מושלמת ליהנות ולעסוק בטבע. – דיג: שכרו חכה או הביאו משלכם ותפסו דגים באגם אגמון החולה. האגם הוא גן עדן לחובבי דיג עם מינים שונים של דגים כגון שפמנון, קרפיון ואמנון. אפשרות נוספת היא לתפוס ולשחרר. בנוסף לפעילויות חוצות אלה, תוכלו גם לחקור את היופי של הצמחייה המקומית וחיות הבר. האזור הוא ביתם של ציפורים רבות, בעלי חיים, ומיני צמחים ייחודיים. בעת טיול רגלי או הליכה באזור, הקשיבו היטב לשירי ציפורים וגלו את מיני הציפורים המאכלסים את העצים שמסביב. בסך הכל, הנוף הטבעי של אגמון החולה מציע כל כך הרבה הזדמנויות לחקור, להירגע ולהתחבר לטבע. בין אם אתם מטיילים, רוכבים על אופניים או דייגים, תוכלו ליהנות מהנופים המדהימים ומהאוויר הצח שיש לצפון ישראל להציע.

גלו את חיות הבר המקומיות ב Agamon Hula Accommodation

מקום האירוח מוקף ביופי טבעי, מהאגם ועד להרים. האזור עשיר בצמחים ובעלי חיים ייחודיים, ומציע למבקרים הזדמנות לגלות את מיני חיות הבר המקומיים האנדמיים לאזור זה. הנה כמה פעילויות שיכולות לעזור לכם לחקור את חיות הבר המגוונות סביב אירוח אגמון החולה:

טיולים בחיק הטבע

הצטרפו לסיור רגלי מודרך בטבע וגלו את הסביבה הטבעית של מקום האירוח. בסיור זה תראו צמחים שונים ותלמדו על תכונותיהם הייחודיות שהופכות את האזור הזה לכל כך מיוחד. אולי אפילו יתמזל מזלכם לזהות כמה מיני חיות בר מקומיים כמו תן הזהב, הסנאי הפרסי וציפור אוריול הזהב הנפוצים באזור זה. הטיול בטבע הוא גם הזדמנות ללמוד עוד על המאמצים הנעשים כדי להגן על בית הגידול של חיות הבר באזור זה.

סיורי רכיבה על סוסים

רכיבה על סוסים היא אחת הדרכים הטובות ביותר לחקור שטח גדול תוך גילוי חיות הבר המקומיות. מקום האירוח מציע טיולי רכיבה על סוסים הלוקחים את המבקרים בסביבה, דרך ההרים, וליד אגם אגמון החולה. זוהי חוויה בלתי נשכחת המאפשרת למבקרים לראות את חיות הבר המקומיות מקרוב. אתה עשוי לזהות משפחה של לוטרות נהר או מינים שונים של צפרדעים מוסתרים בצמחיית המים. רכיבה על סוסים מאפשרת גם להגיע לאזורים גבוהים ומחוספסים המציעים נקודות מבט שונות על הנוף.

ג'יפ ספארי

טיול ספארי ג'יפים הוא דרך נוספת לחקור את האזור ולגלות את חיות הבר המגוונות החיות באזור צפון הארץ סביב אירוח אגמון החולה. הג'יפ לוקח אותך לשטח כדי לחקור אזורים שקשה יותר להגיע אליהם ברגל. צפו לראות בעלי חיים כמו חזירי בר, צבועים מפוספסים וכמה מיני ציפורים כמו שקנאים, חסידות ועגורים. זוהי פעילות מושלמת לכל מי שרוצה לגלות את חיות הבר המקומיות אך מחפש חוויה מרגשת והרפתקנית יותר.

כל פעילות היא ייחודית ומציעה נקודת מבט שונה על חיות הבר סביב אירוח אגמון החולה. לא משנה באיזה מהם תבחרו, בטוח שתהיה לכם חוויה בלתי נשכחת שתישאר איתכם הרבה אחרי שתעזבו.

תכנן את חופשת הטבע הבאה שלך באגמון החולה לינה

אם אתם חובבי טבע המחפשים חופשה ייחודית ובלתי נשכחת, אירוח אגמון החולה הוא היעד המושלם. עם כל כך הרבה פעילויות וחוויות לבחירה, יהיה לכם זמן בלתי נשכח במהלך שהותכם. הנה למה כדאי לכם לתכנן את חופשת הטבע הבאה שלכם באגמון החולה.

אפשרויות לינה ייחודיות

במלון אגמון החולה ניתן לבחור ממגוון אפשרויות לינה ייחודיות. החל מבקתות אקולוגיות נעימות ועד יורט מפואר או בתי אבן מסורתיים, כל יחידות האירוח כוללות מתקנים מודרניים ומציעות שהייה נוחה ובלתי נשכחת.

פעילויות מגוונות

בין אם אתם מטיילים מנוסים או סתם רוצים להירגע ולספוג את הסביבה הטבעית, לאירוח באגמון החולה יש פעילות בשבילכם. תוכלו להצטרף לסיור צפרות מודרך ולצפות במינים שונים של ציפורים, לצאת לטיול בהרים ובעמקים שמסביב, או פשוט להירגע ביחידות האירוח הידידותיות לסביבה שלכם וליהנות מהשלווה של הטבע.

ידידותי לסביבה

על ידי בחירה להתארח באירוח באגמון החולה, אתם מקבלים החלטה מודעת לסביבה ותומכים בתיירות בת קיימא בצפון הארץ. יחידות האירוח בנויות מחומרים ידידותיים לסביבה, והחשמל מופק מפאנלים סולאריים. בנוסף, המטבח משתמש בתוצרת מקומית, מה שמקטין את הצורך בתחבורה ותומך בכלכלה המקומית.

עם חדרי אירוח ולינה ייחודיים, פעילויות מגוונות וגישה ידידותית לסביבה, אירוח אגמון החולה הוא היעד המושלם לחופשת הטבע הבאה שלכם. הזמינו את שהייתכם עוד היום וטבלו ביופיו של הנוף הטבעי של צפון ישראל.

בריחה לשלווה ושלווה באירוח אגמון החולה

אירוח אגמון החולה מספק את האווירה המושלמת לברוח מההמולה של חיי היומיום ולטבול את עצמך בטבע. האזור שמסביב הוא מקדש של שלווה ושלווה, המעניק למבקרים את ההזדמנות המושלמת לטעון את רמות האנרגיה שלהם.

אחת הדרכים הטובות ביותר למצוא שלווה באירוח אגמון החולה היא על ידי תרגול יוגה. דמיינו שאתם מרגישים את אור השמש החם על פניכם ואת הרוח הקרירה על עורכם, בעודכם מתמקדים בנשימה שלכם ומאמצים שלווה פנימית. הסביבה היפה והאווירה השלווה של מקום האירוח יוצרים את הסביבה האידיאלית עבור חובבי יוגה.

בנוסף ליוגה, מדיטציה היא דרך נוספת להרגיע את הנפש ולמצוא שלווה פנימית. מקום האירוח אגמון החולה מספק את הסביבה המושלמת להירגע וליהנות ממפגש מדיטציה שליו מוקף בטבע. מדיטציה היא דרך נהדרת לברוח מההמולה של חיי היומיום, והאווירה השלווה והסביבה הטבעית של אגמון החולה הופכים אותה לסביבה אידיאלית למפגש מדיטציה מרגיע.

לבסוף, אירוח אגמון החולה ממוקם הרחק מאורות העיר, מה שיוצר הזדמנות ייחודית ליהנות משמי הלילה ומצפייה בכוכבים. הביטו למעלה אל הכוכבים, זהו קבוצות כוכבים שונות והתפעלו מיופיו של היקום. חוויה זו יוצרת סביבה שלווה ושלווה המושלמת לבריחה מלחץ יומיומי.

האווירה השלווה של מלון אגמון החולה והגישה לטבע הופכים אותו ליעד המושלם לברוח מההמולה של חיי העיר. הירגעו, הירגעו וטענו מחדש את רמות האנרגיה שלכם במקלט טבעי יפהפה זה.

בטח, הנה סעיף הטבלה שלך:

מעדנים מקומיים לנסות בצפון הארץ

בואו לחוות את הטעמים של צפון ישראל עם המעדנים המקומיים הטעימים האלה.

תיאורמזוןמחיר (ILS)
שקשוקהארוחת בוקר ישראלית קלאסית עם ביצים מקושקשות, עגבניות, בצל ותבלינים.35
לבנהממרח גבינה שמנת עשוי יוגורט מתוח. מושלם עם פיתות.20
כנאפהקינוח עם גבינה מתוקה ובצק סולת, ומעליו סירופ ופיסטוקים.30
מוכתרמאפה ממולא טעים במילוי גבינה, תרד ותבלינים.25
מג'דרהמאכל צמחוני פופולרי העשוי מאורז, עדשים ובצל מקורמל.30
סביחכריך יהודי-עיראקי מסורתי העשוי מחצילים, ביצים קשות וירקות שונים.25
פלאפלכדורים מטוגנים בשמן עמוק מגרגירי חומוס טחונים, מוגשים בפיתה עם ירקות שונים ורוטב.20
חומוסממרח טעים ממחית חומוס, טחינה, לימון ושום.15
בבקהמאפה מתוק במילוי שוקולד או קינמון, מושלם לארוחת בוקר או קינוח.20
פיתותמצרך בסיסי במטבח המזרח תיכוני, מושלם לטבילה בחומוס או כעטיפת כריך.5
שווארמהרצועות רכות של בשר במרינדה, מוגשות עם ירקות שונים ורוטב בפיתה.35
סמבוסאקמאפה מתובל במילוי בשר טחון, בצל ותבלינים.30
באבא גאנושממרח טעים ממחית חצילים, טחינה, לימון ושום.20
קוסקוסמאכל צפון אפריקאי מסורתי העשוי מכדורי סולת מאודים קטנים, מוגש עם ירקות ובשר.40
מלביקינוח קרמי על בסיס חלב ומעליו סירופ מי ורדים ופיסטוקים.20

שאלות נפוצות

למידע נוסף על אירוח אגמון החולה עם שאלות נפוצות אלה:

היתרונות של אירוח באגמון החולה

בואו לחוות חופשה ייחודית ובלתי נשכחת בצפון הארץ: