Booking.com

או בחר\י עיר להצגת מקומות האירוח

ברוכים הבאים לאילת פוסט בבלוג מלונות זולים ומלונות זולים… מתכננים את הטיול הבא שלכם לישראל ומחפשים יעד חוף מושלם שלא ישבור לכם את הקופה? אל תחפשו רחוק יותר מאילת, העיר הדרומית ביותר בישראל הממוקמת על הים האדום הציורי. אילת היא ללא ספק אחד מיעדי החוף הטובים בישראל, ומציעה מגוון מדהים של חופים, אטרקציות, לינה, אוכל וחיי לילה. עם כל כך הרבה מה לראות ולעשות באילת, חשבנו שזה יהיה רעיון נהדר להרכיב מדריך מקיף שיעזור לכם להפיק את המרב מהביקור שלכם בתקציב מוגבל. בפוסט זה, נחקור את מיטב החופים, אטרקציות, לינה, אפשרויות אוכל וחיי לילה, פעילויות ידידותיות למשפחות, הרפתקאות בחיק הטבע, יעדי קניות ואמצעי תחבורה באילת. אז ארזו את המזוודות, קחו קרם הגנה, ובואו נצלול לעולם המרגש והיפה של אילת.

אנו יכולים להבטיח לכם כי אילת מציעה יעד בלתי נשכח המשופע בפעילויות ואטרקציות שישאירו אתכם מבדרים ומעורבים לאורך כל ביקורכם, החל מחופיה החוליים הרכים ומימיה הצלולים כבדולח ועד לחוויות הרפתקאות בחיק הטבע וערבים תוססים.

החופים הטובים ביותר באילת

אילת היא גן עדן על חוף הים בישראל, הידועה במימיה הצלולים, שוניות האלמוגים והחול הלבן הדק שלה. העיר מתגאה בכך שיש בה כמה מהחופים הטובים ביותר במדינה, בהם המבקרים יכולים להירגע וליהנות מהשמש, הים והחול. בחלק זה, נחקור את 3 החופים המובילים באילת:

1. שמורת טבע חוף האלמוגים

ממוקם בנקודה הדרומית ביותר של העיר, שמורת הטבע חוף האלמוגים היא יעד פופולרי בקרב תיירים ומקומיים כאחד. החוף מפורסם בזכות החיים הימיים העשירים שלו, כולל שוניות אלמוגים צבעוניות, מיני דגים אקזוטיים וצבי ים. מחיר הכניסה הוא 35 שקל למבוגר ו 20 שקל לילדים, והמבקרים יכולים לשכור ציוד שנורקלינג עבור 40 שקל לאדם. מומלץ לנעול נעלי מים כדי להגן על כפות הרגליים מפני קרקעית הים הסלעית.

2. החוף של מוש

חוף מוש הוא חוף שקט ומבודד הממוקם בסמוך לשמורת הטבע חוף האלמוגים. הוא מתאים למי שמחפש אווירה שלווה ומרגיעה הרחק מההמונים. לחוף יש כניסה חופשית, והמבקרים יכולים ליהנות מהמים הצלולים ומרוח הים הרגועה. אין מצילים או מתקנים, ולכן מומלץ להביא מזון, שתייה ושמשיות משלכם.

3. חוף הנסיכה

חוף הנסיכה הוא חוף משפחתי פופולרי, הידוע במים הרדודים ובחול הרך שלו. הוא ממוקם ליד מלונות ומסעדות ונגיש בקלות באמצעות תחבורה ציבורית. לחוף הכניסה חופשית, והמבקרים יכולים לשכור שמשיות ומיטות שיזוף תמורת 20 שקל לפריט. מספר פעילויות ספורט מים זמינות, כגון קיאקים וגלשני סאפ, תמורת תשלום נוסף.

אם אתם מחפשים חופשת חוף נהדרת, אילת היא היעד המושלם עבורכם. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או משפחתית, לעיר יש מה להציע לכולם. בחלק הבא, נחקור את 5 האטרקציות המובילות לביקור באילת.

האטרקציות המובילות לביקור באילת

אילת היא הרבה יותר מחופים; זוהי עיר שהתברכה ביופי טבעי מדהים ואטרקציות תיירותיות ברמה הגבוהה ביותר. משונית האלמוגים הצפונית ביותר בעולם ועד הנוף המדברי מעורר ההשראה, יש משהו לכל אחד. בין אם אתם חובבי היסטוריה, הרפתקנים, חובבי טבע או חובבי תרבות, לאילת יש את כל מה להציע. בחלק זה, נחקור את 5 האטרקציות המובילות שחובה לבקר בהן באילת.

שמורת שונית האלמוגים

שמורת שונית האלמוגים באילת היא שונית האלמוגים הצפונית ביותר בעולם וביתם של למעלה מ-1000 מינים ימיים. תוכלו לצפות בשונית האלמוגים מסירת זכוכית, שנורקלינג או צלילה. השמורה כוללת מעל 1,200 דונם של שונית אלמוגים והיא ביתם של אלפי דגים צבעוניים. זוהי הזדמנות ייחודית לגלות את העולם התת ימי של אילת וליהנות מיופיים המרהיב של האלמוגים שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר בים התיכון.

פארק תמנע

פארק תמנע, הממוקם כ-40 ק"מ צפונית לאילת, הוא שמורת טבע וארכיאולוגיה ייחודית. הפארק כולל תצורות סלע פרהיסטוריות, כולל "עמודי שלמה" המפורסמים בעולם, ופעילויות שונות כגון מסלולי הליכה, אגם עם סירות פדלים, מרכז מבקרים וגן בוטני. תוכלו לצפות במגוון מופעים ומופעים המייצגים חיי מדבר אותנטיים, כולל מכרה נחושת עתיק ואוהלים בדואים.

ריף הדולפינים

ריף הדולפינים הוא אטרקציה ימית ייחודית הממוקמת בחלקה הדרומי של אילת. זהו ביתם של קבוצה של דולפינים אף-בקבוק השוחים בחופשיות בים. המבקרים יכולים להיכנס למים ולשחות עם הדולפינים, וצלילות מודרכות וסיורי שנורקלינג זמינים. בנוסף, השונית כוללת חוף מרגיע, מסעדה ומרכז צלילה.

פארק המצפה התת ימי

פארק המצפה התת ימי באילת מספק הזדמנות ייחודית לצפות בעולם התת ימי של הים האדום עם מגוון מדהים של דגים, כרישים ושונית אלמוגים צבעוניים. זהו יעד אידיאלי למשפחות, זוגות ויחידים המחפשים חוויה חינוכית ומרתקת. המבקרים יכולים לרדת לאולם התצפית, הממוקם 6 מטרים מתחת לפני הים, ולצפות בחיי הים דרך חלונות גדולים.

חלל קרח

עוצב על ידי אמנים בינלאומיים, Ice Space הוא אטרקציית קרח המאחסנת בעלי חיים אקזוטיים ובסכנת הכחדה. זוהי חוויה ייחודית המשלבת ספורט בחוץ, פסלי שלג וקרח. האטרקציה פתוחה לאורך כל השנה, והמבקרים יכולים לגלוש על גבעת השלג, להחליק על הקרח, ליהנות מהנוף של בעלי החיים, ולקבל אוכל ושתייה בבית הקפה הנעים. לסיכום, 5 האטרקציות הללו הן נקודות החובה לביקור באילת אם אתם רוצים להפיק את המרב מהחופשה שלכם. הם מציעים למבקרים תערובת של יופי טבעי, חיות בר ייחודיות ואוצרות ארכיאולוגיים. בין אם אתם בעניין של שחייה עם דולפינים, טיולים רגליים במדבר או גילוי היופי הטבעי של שונית האלמוגים, אין ספק שתמצאו משהו שמושך אתכם באילת.

לינה משתלמת באילת

אילת ידועה במלונות המפוארים ובאתרי הנופש שלה הנותנים מענה למטיילים בתקציב נמוך, אך יש גם שפע של מלונות ידידותיים לתקציב המספקים לינה נוחה במחירים נוחים. כשאתם מחפשים אפשרויות לינה במחירים סבירים, חיוני לזהות את התכונות הדרושות לכם בחדר מלון. בחלק זה נחקור את חמשת המלונות הטובים ביותר בתקציב נמוך באילת המספקים שירותים ומתקנים מעולים במחירים ידידותיים לכיס.

מוטל צבר אילת

מוטל צבר אילת הוא מלון ידידותי לתקציב הממוקם בסמוך למרכז העיר, מה שהופך אותו לנוח עבור תיירים המעוניינים לחקור את האטרקציות המרכזיות של העיר. החדרים הממוזגים מרווחים וכוללים מקרר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח וחדר רחצה פרטי. המלון מציע אינטרנט אלחוטי חינם, וחדרים החל מ- $ 55 ללילה, מה שהופך אותו לאפשרות סבירה למטיילים בתקציב מוגבל.

מלון אסטרל מאריס

עם מיקום אטרקטיבי בלב אילת, המלון מספק בין היתר גישה נוחה אל שלל מוקדי התיירות הפופולריים של העיר. החדרים מרווחים וכוללים מיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח וחדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח. המלון כולל בריכת שחייה, אינטרנט אלחוטי חינם וחבילת הכל-כלול המספקת לאורחים ארוחות ומשקאות. מחירי החדרים מתחילים מ-70 דולר ללילה, מה שהופך אותו לאפשרות משתלמת למטיילים בעלי תקציב מוגבל.

מלון סנטרל פארק אילת

מלון סנטרל פארק אילת הוא עוד מלון זול וידידותי לתקציב המספק חדרים נוחים ומאובזרים היטב במחירים ידידותיים לכיס. המלון ממוקם באופן אידיאלי קרוב לאטרקציות המרכזיות של אילת וכולל בריכת שחייה, אינטרנט אלחוטי חינם וחדרים ממוזגים. מחירי החדרים מתחילים מ-60 דולר ללילה, כולל ארוחת בוקר חינם.

סוויטת חלומות אילת

מלון סוויט דרימס אילת (Suite Dreams Eilat) הוא מלון נוסף בתקציב מוגבל הממוקם במרכז העיר, ומספק לאורחים חדרים נוחים ומרוהטים להפליא במחירים נוחים. חדרי המלון כוללים מיזוג אוויר, פינת ישיבה וטלוויזיה בעלת מסך שטוח. תוכלו להירגע על טרסת הגג של המלון וליהנות מנוף פנורמי של אילת. מחירי החדרים מתחילים מ- $ 64 ללילה, מה שהופך אותו לאופציה נהדרת עבור מטיילים בעלי תקציב מוגבל.

סוויטות ריץ' לאקז'רי

מלון ריץ' לאקז'רי סוויטס (Rich Luxury Suites) ממוקם במרחק דקות ספורות מהאטרקציות המרכזיות של אילת, ומציע חדרים מרווחים ונוחים הכוללים מיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח וחדר רחצה פרטי. המלון כולל בריכת שחייה, חניה ללא תשלום, אינטרנט אלחוטי חינם ומתקני כביסה. מחירי החדרים מתחילים מ-$250 ללילה, מה שהופך אותו לאופציה נהדרת במחיר סביר למטיילים המחפשים אפשרות מלון חסכונית. לסיכום, באילת יש מגוון רחב של מלונות חסכוניים הנותנים מענה למטיילים המחפשים אפשרויות לינה במחירים סבירים. בעוד מלונות אלה אולי לא מציעים את אותה חוויה מפוארת כמו מלונות יוקרה, הם מספקים חדרים נוחים ומאובזרים היטב במחירים סבירים.

אפשרויות אוכל טעימות באילת

הסצנה הקולינרית המגוונת של אילת מעידה על אופייה הרב-אתני. המבקרים באילת ימצאו מגוון רחב של אפשרויות לסעודה, החל מאוכל רחוב ודוכן מזון מהיר ועד מסעדות יוקרתיות המגישות מאכלים בינלאומיים. הנה 5 אפשרויות ההסעדה המובילות באילת שמציעות מנות טעימות ומשתלמות לחפור בהן:

1. שולחן עשת

שולחן עשת היא מסעדת חובה למי שחושק באוכל ישראלי אותנטי. תפריט המסעדה, הממוקם בלב אילת, מציע מנות ישראליות מסורתיות, כגון פלאפל, שווארמה וחומוס. המנות נדיבות גם כן, מה שהופך אותו למקום מצוין לסעוד בו עם חברים או משפחה. שולחן עשת מומלץ מאוד בזכות המחירים הנוחים, הצוות הידידותי והאווירה הנעימה.

2. נאפיס קיטשן

אם אתם מחפשים לחקור את הטעמים של המטבח ההודי, Nafis Kitchen הוא המקום ללכת אליו. תפריט המסעדה כולל מגוון מנות הודיות, החל מקארי צמחוני וכלה בקארי על בסיס בשר, ביריאני ולחם נאן. המנות של נאפיס קיטשן ידועות בטעמן האותנטי, במנות נדיבות ובמחירים נוחים. יתר על כן, המסעדה מציעה אווירה נעימה, מה שהופך אותה למקום מושלם לארוחת ערב רומנטית או לבילוי לילי עם חברים.

3. חוף המזנון

אם אתם מחפשים ביס מהיר תוך כדי תנועה, חוף המזנון הוא המקום המושלם לתפוס פיתה ולפגוע בחול. המסעדה ממוקמת על חוף הים, ומגישה אוכל רחוב מזרח תיכוני טעים, כגון שווארמה, פלאפל וסביח. האוכל במחיר סביר, והמנות די ממלאות. חוף המזנון הוא מקום מצוין לארוחת צהריים, במיוחד אם יש לכם תקציב.

4. קפה גרג

קפה גרג היא רשת קפה פופולרית בישראל המציעה הכל, החל מארוחת בוקר ועד ארוחת ערב. המסעדה ידועה בזכות הקפה הטעים והטרי והמאפים שלה. התפריט של קפה גרג כולל מגוון של סלטים, כריכים ומאפים, מה שהופך אותו למקום אידיאלי לארוחה לא פורמלית או חטיף מהיר. המחירים בבית הקפה סבירים, והמנות נדיבות, מה שהופך אותו לאופציה מצוינת למטיילים בעלי תקציב מוגבל.

5. Sabres מסעדה

מסעדת סייברס ידועה בשירות המעולה שלה ובתפריט שלה, הכולל שילוב של מטבח ישראלי ומזרח תיכוני. המסעדה ממוקמת בלב אילת ומציעה אווירה חמימה לארוחת ערב רומנטית או לבילוי לילי עם חברים. המנות של מסעדת Sabres כוללות מגוון רחב של בשרים על האש, סלטים טריים ותוספות, כולם עשויים מרכיבים טריים מקומיים. המחירים נמצאים בצד הגבוה יותר, אך איכות המזון והשירות הופכת אותו לביקור חובה לאוהבי האוכל.

בסך הכל, סצנת האוכל של אילת מציעה משהו לכל טעם ותקציב. אל תהססו לחקור ולגלות מסעדות חדשות להוסיף לרשימת המועדפים שלכם.

הערה: למידע נוסף על פעילויות ידידותיות למשפחות באילת, ראה סעיף 6.

סצנת חיי לילה באילת

בכל הנוגע לחיי לילה, אילת היא עיר תוססת המציעה אפשרויות רבות לאוהבי המסיבות. בין אם אתם מחפשים מסיבות חוף, מועדוני לילה או ברים עם ג'אז, באילת יש סצנת חיי לילה שתענה על העדפותיכם.

המקום הראשון לבקר בו לחוויית חיי לילה תוססת הוא פאב שלושת הקופים. הפאב ממוקם במרינה של אילת ומציע מופעי מוזיקה חיה, ערבי נושא ותפריט עשיר של משקאות ואוכל. המקום השני לבקר בו הוא תיאטרון גבעתיים. המקום מארח מגוון מופעים, כולל מוזיקה חיה והצגות במה. הבר בתיאטרון מגיש מבחר מגוון של יינות, בירות ומשקאות חריפים, ותפריט האוכל כולל מגוון מנות קטנות וקינוחים.

האפשרות השלישית היא מסיבת חוף באילת. בעיר חופים רבים המארחים מסיבות, ביניהם חוף צפירה, חוף קלאב הוטל אילת וחוף מוש. המסיבות כוללות לעתים קרובות מוזיקה, ריקודים ומשקאות.

בסך הכל, בין אם אתם רוצים לרקוד כל הלילה במועדון, להאזין למוזיקה חיה בפאב או להשתתף במסיבת חוף, סצנת חיי הלילה של אילת היא שילוב של פעילויות שיספקו את העדפותיכם.

פעילויות ידידותיות למשפחות באילת

אילת היא יעד נופש פנטסטי למשפחות, המציעה פעילויות מהנות ואטרקציות המשרתות מבקרים בכל הגילאים. מספורט ימי מלהיב ועד סיורים מדבריים ומפגשים עם בעלי חיים, באילת יש הכל. בחלק זה, נסקור את 5 הפעילויות הידידותיות למשפחות המובילות באילת שכל משפחה צריכה לנסות.

1. ריף הדולפינים אילת

ריף הדולפינים הוא מקום קסום שבו המבקרים יכולים לשחות ולתקשר עם דולפינים בסביבתם הטבעית. ילדים ומבוגרים כאחד ייהנו לצפות ביצורים ידידותיים אלה מבצעים טריקים ומשחקים. המקום מציע גם חוויות שנורקלינג כדי לחקור את השונית המקיפה את האזור. מלון ריף הדולפינים אילת (Dolphin Reef Eilat) ממוקם על חוף הים האדום בדרום אילת.

2. פארק המצפה התת ימי

פארק המצפה התת ימי הוא אטרקציה מרגשת שרק אילת יכולה להציע. עם מיקומו הייחודי של הפארק, המבקרים יכולים לחקור את החיים הימיים היפים של הים האדום מבלי להירטב. ישנם מצפים מתחת למים המאפשרים לאורחים לראות מינים שונים של דגים, כרישים, צבים ויצורי ים אחרים. אתה יכול אפילו להסתכן לתוך אוקינריום המדמה את קרקעית הים. עם התצוגות האינטראקטיביות והאינפורמטיביות שלו, פארק המצפה התת ימי הוא פעילות חינוכית חווייתית מצוינת לילדים.

3. פארק תמנע

ממוקם רק כמה קילומטרים צפונית לאילת, פארק תמנע הוא אטרקציה טבעית יוצאת דופן שהמשפחה יכולה ליהנות ממנה. עם תצורות סלע טבעיות מרשימות, צוקי אבן חול אדומה ואגם בצבע טורקיז, פארק תמנע הוא מקום נהדר לטיולים רגליים, פיקניקים וכיף לילדים. המבקרים יכולים אפילו לנסות את מזלם בחץ וקשת או לצאת לסיור מודרך כדי ללמוד על ההיסטוריה של הפארק.

4. שמורת טבע חוף האלמוגים

שמורת הטבע חוף האלמוגים היא גן לאומי המציע הזדמנות לראות את שוניות האלמוגים הצבעוניות של אילת. תוכלו לחקור את המים הצלולים, לצאת לסיור שנורקלינג מודרך, ולראות אוסף מדהים של דגים שוחים ממש עד אליכם. מכיוון שמדובר בשמורה ימית, המבקרים יכולים לצפות בחיים הימיים היפים מקרוב.

5. הקניון האדום

הקניון האדום ממוקם 20 קילומטרים צפונית לאילת ומספק חווית טיול מעולה למשפחות. ישנם שבילים רבים לחקור ולגלות, החל מטיולים קלים למאתגרים יותר. הטיול מתאים לילדים ומבוגרים כאחד ומציע נופים מדהימים של הקניון המדברי. עם 5 הפעילויות הידידותיות למשפחות המובילות האלה באילת, למשפחתכם מובטחת חופשה פנטסטית מלאה בהרפתקאות מרגשות, צחוק וזיכרונות נפלאים.

סיורים זולים באילת

אילת היא יעד יפהפה עם מגוון אפשרויות טיול במחירים סבירים המאפשרים לכם לחקור ולחוות את המיטב ממה שהעיר יכולה להציע. הנה 5 הטיולים הזולים המובילים באילת שיהפכו את הנסיעות שלכם לבלתי נשכחות וידידותיות יותר לתקציב:

1. טיולי ג'יפים במדבר

אם אתם רוצים לחקור את המדבריות וההרים של אילת, טיול ג'יפים מדברי הוא אופציה מושלמת. הסיורים נמשכים עד ארבע שעות ומודרכים על ידי נהגים מקצועיים, שייקחו אתכם דרך הנופים המרתקים ויספרו לכם עוד על ההיסטוריה והתרבות של האזור. המחירים מתחילים מ-150 ₪ לאדם.

2. סיור שנורקלינג בריף הדולפינים

שחייה עם הדולפינים מעולם לא הייתה כל כך זולה! סיור שנורקלינג בריף הדולפינים מאפשר לכם לחוות את חדוות השחייה עם דולפינים מבלי לשבור את הבנק. הסיור לוקח אתכם לשיט בסירה לים האדום כדי לשנרקל ליד ריף הדולפינים, אחד מיעדי השנורקלינג היפים ביותר באילת. הסיורים עולים כ-250 ₪ לאדם ונמשכים כשעה וחצי.

3. סיור בקניון האדום

אם אתם אוהבים טיולים רגליים וטבע, סיור בקניון האדום צריך להיות ברשימה שלכם. סיור זה ייקח אתכם דרך הקניון האדום, שם תטיילו בשבילים סלעיים, תטפסו על סולמות ותחצו גשרים צרים עם נוף עוצר נשימה של קירות הקניון. משך הסיור בדרך כלל כשלוש שעות, והמחירים מתחילים ב-160 ₪ לאדם.

4. סיורים בסירה עם תחתית זכוכית באילת

גלו את האוצרות התת ימיים של הים האדום מבלי להירטב! סיורי הסירות בתחתית הזכוכית של אילת מאפשרים לכם לראות את שוניות האלמוגים המדהימות והדגים הצבעוניים מהסירה הנוחה. הסיורים מתקיימים מספר פעמים ביום ונמשכים פחות משעה. המחירים מתחילים מתחת ל-100 ₪ לאדם.

5. סיור ספארי גמלים

סעו אחורה בזמן עם סיור ספארי גמלים שייקח אתכם מעבר למדבר סיני. הסיור כולל טיול גמלים וארוחת צהריים בסגנון בדואי. תוכלו ללמוד עוד על התרבות הבדואית ולטעום מאכלים מסורתיים בעודכם נהנים מהנוף הפנורמי של המדבר. משך הסיור כשלוש שעות, והמחירים מתחילים ב-300 ₪ לאדם.

קל לחקור את אילת בתקציב מוגבל עם 5 הסיורים הזולים המובילים האלה. סיורים אלה ייקחו אתכם לאטרקציות המרגשות והיפות ביותר באילת ויתנו לכם את התמורה הטובה ביותר לכספכם.

הרפתקאות בחיק הטבע באילת

אילת מפורסמת לא רק בזכות חופיה ואתרי הנופש הנוצצים שלה, אלא גם מציעה שורה של פעילויות אתגריות בחיק הטבע. זהו גן עדן לחובבי הרפתקאות עם ההרים הסלעיים, הנופים הצחיחים והמים הצלולים כבדולח של הים האדום. חלק זה מכסה את חמש פעילויות ההרפתקאות המובילות בחיק הטבע שאתם חייבים לחוות בזמן שהותכם באילת.

1. צלילה

אילת היא מכה לצלילה, עם המים החמים, הראות המדהימה ובעלי החיים הימיים המגוונים. שוניות האלמוגים של הים האדום הן אחת הבריאות בעולם, עם מעל 1,200 מינים של דגים, מה שהופך אותו למקום מצוין לחקור עבור צוללנים מתחילים ומנוסים כאחד. תוכלו לצאת לצלילות מודרכות בכמה מאתרי הצלילה הטובים ביותר באילת כמו הריסות הסטיל, הגנים היפניים ושמורת האלמוגים.

2. שנורקלינג

אם אין לך רישיון צלילה, אין בעיה. אתה עדיין יכול לחקור את המערכת האקולוגית הימית של הים האדום על ידי שנורקלינג. זוהי אפשרות משתלמת שאנשים בכל הגילאים יכולים ליהנות ממנה, כולל משפחות עם ילדים. חלק מאתרי השנורקלינג המפורסמים באילת כוללים את שמורת הטבע חוף האלמוגים, חוף הנסיכה אילת ושונית הדולפינים.

3. טיולי גמלים וג'יפים

לחוות את נופי המדבר בנגב בדרך ייחודית על ידי הצטרפות לטיול גמלים או ג'יפים. גלו את החי והצומח המקומיים, חורבות עתיקות, וצפו בנופים עוצרי נשימה מההרים בעודכם נהנים מנסיעה מהנה ומרגשת. הצטרפו לטיול מאורגן לקניון האדום, לבקעת תמנע ולהר צפחות.

4. טיולים רגליים

אילת מתגאה בהרים סלעיים ובמסלולי טיול יפהפיים המתאימים למטיילים מתחילים ומנוסים כאחד. מצאו מדריך או הצטרפו לקבוצה מאורגנת לחוות את יופיו של המדבר בה תוכלו לחקור מסלולים עוצרי נשימה כמו הקניון האדום, הר צפחות והר צפחות – הידוע בנגישותו ובתצפית הפנורמית שלו על המפרץ והעיר.

5. גלישת רוח

גלישת רוח היא ספורט פופולרי באילת בשל תנאי הרוח הנוחים שלה. קחו שיעור או שכרו ציוד מאחד ממרכזי הגלישה הרבים ותיהנו מהריגוש וההתרגשות של גלישת רוח בים האדום. הזמן הטוב ביותר לגלוש באילת הוא ממרץ עד נובמבר כאשר הרוחות חזקות ביותר.

כפי שניתן לראות, אילת היא יותר מסתם יעד חוף. הוא מלא בפעילויות הרפתקאות חוצות מדהימות שירגשו וילהיבו חובבי טבע והרפתקאות. תכננו היטב את מסלול הטיול שלכם, וחוו את המיטב ממה שיש לאילת להציע מבחינת הרפתקאות בחיק הטבע.

קניות באילת

אילת היא גן עדן לקונים עם מספר מרכזי קניות ושווקים העונים על כל טעם ותקציב. ממזכרות ועד מותגי אופנה יוקרתיים, תכשיטים ואקססוריז, לאילת יש את כל מה להציע. הנה שלושת יעדי הקניות המובילים שכדאי לבדוק בזמן השהות באילת:

אם אתם מחפשים קניות יוקרה, הטיילת המלכותית היא המקום לבקר בו. הוא ממוקם על המרינה, ומציע מותגי אופנה יוקרתיים, תכשיטים ואביזרים.

מרכזי הקניות והשווקים של אילת מציעים משהו לכל אחד, בין אם למזכרות ובין אם להצטיידות לבילוי לילי בעיר.

תחבורה באילת

ההתניידות באילת קלה ומשתלמת. שני אמצעי התחבורה המובילים בעיר הם מוניות ואוטובוסים. מוניות זמינות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, וניתן להזמין אותן ברחוב או להזמין אותן מראש. אוטובוסים ציבוריים מופעלים על ידי אגד ומספקים דרך יעילה להתנייד בעיר ובאטרקציות סמוכות. התחנה המרכזית ממוקמת בסמוך לשדה התעופה ומספקת קישורים לשאר חלקי הארץ, כולל תל אביב וירושלים. מומלץ להצטייד בכרטיס רב קו של אגד לנסיעות קלות וזולות יותר באוטובוס.

בטח, מה צריכה להיות הכותרת וההקשר של הטבלה? אנא ספקו את הפרטים הנדרשים.

שאלות נפוצות לגבי Eilat

מצא את השאלות הנפוצות ביותר והתשובות עליהן להלן.

יתרונות הנסיעה לאילת

גלה מדוע אילת היא יעד חובה לביקור עם היתרונות הבאים: