Booking.com

או בחר\י עיר להצגת מקומות האירוח

ברוכים הבאים לעיר החוף היפהפייה אשקלון, בה מלונות חוף הים מציעים את המפלט המושלם למטיילים המחפשים חופשה מפנקת ונוחה. בין אם אתם מחפשים אפשרויות ידידותיות למשפחות, חופשה רומנטית או הרפתקת סולו, באשקלון יש משהו לכל אחד. ואיזו דרך טובה יותר ליהנות מהשהייה שלכם מאשר לבחור בחצי פנסיון ולהתפנק עם המנות המענגות שיש לעיר להציע.

בפוסט הזה ריכזנו עבורכם מדריך מקיף שמכסה את כל הפרטים על המלונות המובילים באשקלון שמציעים אירוח על בסיס חצי פנסיון. החל מאפשרויות תמחור משתלמות ועד למיקומים ולמתקנים הטובים ביותר שיש, אנחנו דואגים לכל זה. אז בין אם אתם חובבי אוכל, חובבי חופים או סתם מחפשים חופשה מרגיעה, זה יכול להיות בדיוק הזמן המושלם לגלות את היופי של אשקלון עם המדריך שלנו.

אפשרויות מול החוף לשהותכם באשקלון

כשמדובר בבחירת מלון לשהותכם באשקלון, קשה לנצח מלונות על חוף הים. עם נופי הים עוצרי הנשימה שלהם וקרבתם למים, הם מציעים חוויה שתהפוך את שהייתכם לבלתי נשכחת. לא רק שמלונות אלה מצטיינים ביוקרה ובנוחות, הם גם מספקים למבקרים גישה קלה לחוף הים ולנוחיותו.

באשקלון, ישנם מספר סוגים של מלונות על חוף הים לבחירה, כולל אתרי נופש, בוטיקים וספא. כל מלון מציע מגוון סוגי חדרים שונים לבחירה, החל מסטנדרט ועד דלוקס ואפילו סוויטות. חדרים אלה כוללים מתקנים שונים כגון אינטרנט אלחוטי, טלוויזיה בכבלים וחדרי רחצה מאובזרים במלואם.

רבים מהמלונות הללו על חוף הים מציעים שירותים כגון גישה לחוף פרטי, בריכות שחייה, אזורי רביצה לצד הבריכה ופעילויות ספורט מים כגון שנורקלינג, גלישת רוח וסקי מים. אם אתם מחפשים חוויה מרגיעה יותר, לרבים יש גם גישה לטיילות יפות המציעות מסלול נופי לטיול וצפייה בשקיעה תוך כדי צפייה ברוח הים.

בעת הזמנת מלון על חוף הים באשקלון, חשוב לזכור את הפעילויות השונות שיעמדו לרשותכם. מלונות אלה מציעים לאורחים הזדמנות ייחודית לחקור את פעילויות המים הרבות הזמינות, כולל דיג באוקיינוס, ואפילו ליהנות מטיול גמלים מדברי. חלק מהמלונות מציעים השכרת ציוד לספורט ימי, בעוד שאחרים מציעים סיורים מודרכים לפארקים לאומיים ולאתרי תיירות אחרים.

בסך הכל, בחירת מלון על חוף הים תעניק לכם גישה ליופי הטבעי והיופי של קו החוף של אשקלון, ותהפוך את שהותכם לחוויה בלתי נשכחת באמת.

הפניה לסעיף 4: אם אתם מעוניינים לחקור על האטרקציות בסביבה, שהייה במלון על חוף הים תציב אתכם ליד רבים מהפארקים הלאומיים, המוזיאונים והאתרים ההיסטוריים.

תוכלו ליהנות מחוויית סעודה פרימיום עם אירוח על בסיס חצי פנסיון

כאשר אתם שוהים במלונות שלנו באשקלון, תוכלו לנצל את אפשרות האירוח על בסיס חצי פנסיון וליהנות מסעודות פרימיום במהלך שהותכם. אירוח על בסיס חצי פנסיון הוא תכנית ארוחות הכוללת ארוחת בוקר וארוחת צהריים או ערב, בהתאם למדיניות המלון. משמעות הדבר היא שהאורחים יכולים לבחור איזו ארוחה הם מעדיפים לאכול במלון ואיזו ארוחה הם מעדיפים לאכול בחוץ, ועדיין יש להם אפשרויות רבות לחקור את סצנת הגסטרונומיה המקומית.

עם אפשרות לאירוח על בסיס חצי פנסיון, האורחים יכולים להתענג על החוויה הקולינרית המוצעת על ידי השפים המיומנים של כל מלון וצוות מלצרים שהוכשר במומחיות. תוכלו להתפנק עם מאכלים מקומיים ולאומיים, מאכלים בינלאומיים ומבחר עצום של משקאות המוצעים. אירוח על בסיס חצי פנסיון מספק חוויית סעודה נוחה ומפנקת, שכן הכל משולם מראש. זה לא רק חוסך זמן, אלא מאפשר לאורחים לטעום מטבחים שונים ללא כל טרחה.

כל מלון באשקלון מציע אפשרויות ואווירה ייחודיות, כולן עם אוכל מפואר העשוי ממרכיבים מקומיים טריים. החל ממסעדות הגורמה המעוצבות באלגנטיות וכלה בברים וטרקלינים על פי נושא, האורחים יכולים לבחור את הסביבה האידיאלית כדי ליצור חוויה בלתי נשכחת המתאימה לרצונותיהם ולמצב רוחם.

מגוון האפשרויות הזמינות במלונות באשקלון מבטיח שחווית האוכל היא משהו שתוכלו לצפות לו בכל יום בחופשה שלכם. בנוסף, תוכנית הארוחות הזו גמישה להפליא, והאורחים יכולים אפילו להחליף בין ארוחת צהריים לארוחת ערב. לדוגמה, אם מתוכנן לכם טיול של יום, תוכלו לעבור לארוחת ערב טעימה במסעדה הראשית במקום לארוחת צהריים בכל עת.

אירוח על בסיס חצי פנסיון לא רק מספק לאורחים ארוחות טעימות, אלא גם מאפשר חוויית סעודה משובחת בהתאמה אישית. זה מאפשר להם להשתחרר מהלחץ המיותר של מציאת מסעדות, והם יכולים להתרכז בספיגת האווירה והנוחות של המלונות באשקלון.

עם אירוח על בסיס חצי פנסיון, האורחים יכולים להתפנק בחוויה הקולינרית שמציעים המלונות שלנו באשקלון ללא יוצא מן הכלל. בעת כתיבת מסלול הטיול שלכם, קחו בחשבון את אפשרות האירוח על בסיס חצי פנסיון, כך שתוכלו לנצל באופן מלא את כל מה שיש למלונות שלנו ולסצנת האוכל המקומית להציע.

כשתבקרו באשקלון, תגלו מה הופך את המטבח הישראלי לכל כך ייחודי ומגוון. פנקו את עצמכם במיטב שיש לסצנה הקולינרית המרתקת והפנטסטית של אשקלון להציע במהלך שהותכם.

אז כשזה מגיע לסעודות, אל תפספסו את האפשרות המדהימה של חצי פנסיון שיש למלונות שלנו להציע; המקום אידאלי עבור אורחים המעוניינים לחוות את חווית האוכל היוקרתית של אשקלון.

תמחור משתלם מבלי להקריב נוחות

מתכננים את חופשת החלומות שלכם, אבל חוששים מהעלות של שהייה במלון ברמה הגבוהה ביותר באשקלון? אל תדאגו יותר! בתי מלון באשקלון מציעים מחירים משתלמים מבלי להתפשר על נוחות השהייה.

בין אם אתם נוסעים בתקציב מוגבל ובין אם אתם מחפשים מציאה לבזבז את חסכונותיכם בחוכמה, היו סמוכים ובטוחים כי למלונות באשקלון יש מגוון רחב של אפשרויות שיתאימו לצרכים ולהעדפות שלכם. מחדרים ידידותיים לתקציב ועד חבילות הכל כלול הכוללות לינה וארוחות, תמיד יש משהו שיענה על הציפיות שלכם.

בנוסף, מלונות אשקלון מציעים שפע של אמצעים לחיסכון בעלויות ומבצעים שהופכים את השהייה אצלנו לאטרקטיבית עוד יותר. לדוגמה, תעריפים מחוץ לעונה הם דרך נהדרת לחסוך כסף וליהנות מאותה איכות של שירות ושירותים. הצעות של הרגע האחרון יכולות גם לספק מבצעים נהדרים על שהיות במלון. הקפידו להירשם לתוכנית תגמולי הנאמנות שלנו, המציעה הטבות בלעדיות לאורחים חוזרים.

אם אתם מחפשים חווית אוכל נוחה ובמחיר סביר, שקלו את אפשרות האירוח על בסיס חצי פנסיון. אפשרות זו מאפשרת לכם לשלם מראש הן עבור ארוחת הצהריים והן עבור ארוחת הערב, ובכך לצמצם את הוצאות המזון שלכם במהלך שהותכם, ולתת לכם הזדמנות ליהנות מפעילויות ואטרקציות נוספות באשקלון.

מלונות אשקלון מציעים לכם את כל האפשרויות המשתלמות הללו, מבלי להקריב את הנוחות והאיכות, ומבטיחים לכם שהייה בלתי נשכחת באשקלון היפה.

יתרונות המיקום של המלונות שלנו באשקלון

אשקלון היא עיר חוף הממוקמת בדרום ישראל, הידועה באקלים החם, בחופיה החוליים ובתרבותה העשירה. אשקלון מציעה מגוון מלונות מרשימים על חוף הים המתפארים בנופים נהדרים של הים התיכון, ומתקני נוחות יוקרתיים. העיר מהווה גם בסיס מושלם לחקר מוקדי עניין ואטרקציות בקרבת מקום.

אחד היתרונות של שהייה במלון באשקלון הוא קרבתו לאפשרויות תחבורה. העיר ממוקמת בנוחות בסמוך לכבישים ראשיים המחברים אותה לערים, עיירות ואטרקציות הסובבות אותה כמו הגן הלאומי אשקלון ודרך המשי המפורסמת. בעיר יש גם תחנת רכבת משלה המתחברת למרכז הארץ, מה שהופך את הנסיעות לתל אביב ולירושלים לקלות ונגישות.

יתרון נוסף של לינה במלונות אשקלון הוא החוויה התרבותית שתוכלו לקבל מהעיר. העיר כוללת חורבות עתיקות, מבצרים ומוזיאונים החושפים את ההיסטוריה והתרבות שלה. המבקרים יכולים לבקר בגן הלאומי אשקלון, המתגאה באמפיתיאטרון בן 10,000 מושבים, מבצר צלבני, ומגוון מוצגים מעניינים על ההיסטוריה של העיר כנמל מתקופת הברונזה. אטרקציה מקומית נוספת היא מרכז אפרידר, חלק מההכרה של אונסק"ו בעיר באדריכלות באוהאוס ייחודית ואחד המבנים היפים בעיר.

לבסוף, אשקלון מציעה נופים מדהימים המקיפים את המלונות בהם האורחים יכולים ליהנות משפע של פעילויות חוצות. המבקרים יכולים לטייל לאורך הטיילת, העוברת לאורך חופי העיר ואהובה על תיירים ומקומיים כאחד. הם יכולים לשכור אופניים או להצטרף לסיור רגלי ציורי שלוקח אותם דרך השטחים הירוקים והפארקים של העיר. תוכלו לחקור שבילי טבע מקומיים וחיות בר, כמו אתרי הצפרות של אשקלון או את יופיין של הדיונות בערב כאשר השמיים מעוטרים בצבעים.

לסיכום, מלונות באשקלון מספקים מיקום מעולה למטיילים המבקשים לחקור שילוב ייחודי של היסטוריה, תרבות ונוף מדהים. ממוקם במרחק צעדים ספורים מהאטרקציות המקומיות ואפשרויות התחבורה, השהייה במלונות אשקלון מבטיחה לאורחים להיות שקועים לחלוטין ביופייה של העיר הקסומה הזו. תיהנו מרוח הים ומהשמש החמימה עם קול הגלים המתנפצים, גלו את הטבע והתפנקו בהיסטוריה ובתרבות של אשקלון.

מלונות חצי פנסיון ידידותיים למשפחות המובילים באשקלון עם יתרונות מיקום

שהייה במלונות אשקלון בעת נסיעה עם המשפחה פירושה שיהיו לך אפשרויות רבות לבחירה כדי למצוא את סוג החדר המתאים לצרכים שלך. המלונות מציעים הכל, החל מחדרים זוגיים סטנדרטיים ועד סוויטות ידידותיות למשפחות עם חדר שינה נפרד לילדים. חדרי האירוח מצוידים במתקנים איכותיים כגון טלוויזיות בעלות מסך שטוח, אינטרנט אלחוטי ומיני בר, ואילו הסוויטות המשפחתיות עשויות לכלול גם מטבחונים ואזורי טרקלין.

כשמדובר בפעילויות ידידותיות למשפחות, מלונות אשקלון עיצבו מתקנים לילדים קטנים כדי ליהנות כמה שיותר. בריכות לילדים זמינות, כמו גם אזורי משחקים בהם תוכלו לחקור, בעוד שילדים גדולים יותר יכולים ליהנות במועדונים ובמרכזי פעילות שונים. כל המתקנים מפוקחים, כך שההורים יכולים ליהנות מחופשה נטולת דאגות. במלונות יש מגוון רחב של ארוחות ילדים לבחירה, כולל אפשרויות בריאות שההורים יעריכו אותן.

מיקום הוא המפתח כאשר מחליטים על מקום לינה, ולכל המלונות של אשקלון יש יתרון מיקום מובהק. כך למשל, מלון לאונרדו פלאזה אשקלון מציע גישה ישירה לטיילת, בה משפחות יכולות ליהנות מטיול רגלי או לצאת לטיול אופניים בערב תוך צפייה בשמש השוקעת מעל הים. גני דן אשקלון ממוקמים בסמוך למרכז העיר, המושלם למשפחות שרוצות לחקור את השווקים והחנויות של העיר. בינתיים, המרינה של אשקלון ממוקמת בסמוך לנמל, עם גישה נוחה לפעילויות מים רבות כמו דיג וסיורים בסירה.

המלונות באשקלון מושלמים למשפחות המחפשות חוויה יוקרתית אך נוחה. מסוויטות משפחתיות מרווחות ועד מגוון פעילויות לילדים, יש משהו לכל אחד. בחרו באחד המלונות עם אפשרות לאירוח על בסיס חצי פנסיון כדי להקל עוד יותר על המשפחה את זמני הארוחות, כך שתוכלו לנצל בקלות את כל מה שיש לאשקלון להציע, מחוף הים ועד מרכז העיר.

כאשר אתה מבקר במלונות אשקלון, זכור כי מלונות אלה נמצאים בקרבת אטרקציות ופעילויות פופולריות אחרות. משפחות יכולות להגיע בקלות לפארקים הלאומיים הרבים באזור, כמו גן לאומי בית גוברין-מרשה (Beit Guvrin-Maresha National Park), המציעים טיולי טבע וחקר מערות. חובבי חיות הבר יכולים לבקר גם בפארק הצפרות אשקלון, בו משפחות יכולות לצפות במינים שונים של עופות, ציפורים נודדות ובעלי חיים ימיים. אם אתם מטיילים עם בני נוער, שקלו לבקר במוזיאון חיל האוויר בבאר שבע הסמוכה, המלא בתערוכות אינטראקטיביות, מבדרות ואינפורמטיביות לכל המשפחה.

תוכלו להירגע בחדרים הנוחים והמודרניים של המלון

בעת הזמנת מלון, המרכיב הקריטי ביותר הוא הלינה שלך. באשקלון, האורחים שלנו שוהים בחדרים מודרניים ונוחים המגיעים באפשרויות סטנדרט, דלוקס, אקזקיוטיב וסוויטה בהתאם להעדפותיהם ולתקציבם.

כל החדרים כוללים מצעים, כריות ומצעים באיכות גבוהה המבטיחים חוויה יוקרתית ומרגיעה מדי לילה. עבור מתקנים חיוניים, החדרים שלנו כוללים גישה לאינטרנט אלחוטי במהירות גבוהה, טלוויזיה בכבלים, חדרי אמבטיה מאובזרים במלואם, מיני בר ומוצרי טיפוח כדי להבטיח שהייה נוחה.

אם אתם רוצים לשדרג את היוקרה, במלונות אשקלון יש מבחר נרחב של חדרי דלוקס וסוויטות עם הטבות נוספות כמו אזורי מגורים נפרדים, חדרי אמבטיה נוספים וג'קוזי פרטי. חדרי הדלוקס והסוויטות מציעים נופים מושכים של הטיילת או של הים התיכון, עם מרפסת ענקית להערכת הסביבה.

בהזמנת חדר דלוקס או סוויטה, האורחים יכולים לצפות לחוויה המרגיעה האולטימטיבית עם מצעי פרימיום, מערכות בידור חדשניות ביותר, אינטרנט מהיר ושירות חדרים הפועל 24 שעות ביממה. החדרים שלנו נשמרים נקיים ומסודרים על ידי צוות המלון שלנו, אשר דואג לצרכים ולהעדפות שלכם על ידי מתן שירותי משק בית פעמיים ביום.

בין אם מדובר ברגיעה או למטרות עבודה, מלונות אשקלון יודעים לספק את המבקרים שלהם. אנו כוללים חללי עבודה גדולים בתוך כל חדר המתאימים לנוודות דיגיטלית ולאנשים שאינם יכולים להתרחק מהעסק שלהם או לשמור על קשר עם יקיריהם. יתר על כן, האורחים שלנו יכולים לגשת למרכזי עסקים, חדר כושר, וספא ליהנות במהלך שהותם.

מעבר לכך, האורחים יכולים לנצל את מלוא היתרונות של החדרים שלהם עם המלצות מותאמות אישית מצוות דלפק הקבלה של המלון בהתאם להעדפותיהם. לפני ההתמקמות, המבקרים שלנו יקבלו את קבלת הפנים החמה ביותר מצוות האירוח שלנו. הם ימצאו את טמפרטורת החדר כבר מוגדרת במעלה המועדפת, ואת הווילונות נפתחים כדי לחשוף את הנוף היפה של חוף הים של אשקלון.

לא משנה כמה זמן האורחים מתארחים, מלונות אשקלון שמים בראש סדר העדיפויות את נוחות השהייה של המבקרים שלהם ושואפים להפוך אותה למהנה ככל האפשר.

פעילויות ובילויים לכל הגילאים

מלונות באשקלון מציעים מגוון רחב של פעילויות ואפשרויות בילוי למטיילים בכל הגילאים, מה שמבטיח שתמיד יש מה לעשות. בין אם אתם נהנים מספורט מים, טיולים בחיק הטבע או סיורים באתרים היסטוריים, לאשקלון יש מה להציע לכם.

מלונות החוף באשקלון מציעים מתקני ספורט מים כגון שנורקלינג, סקי מים, גלישת רוח וגלשני סאפ, כדי לבדר אתכם בחוף הים. כמו כן, בריכות השחייה במלונות מציעות מפגשי שחייה מהנים למבוגרים ולילדים. תוכלו גם לטייל על הטיילת, לרוץ, להירגע על כיסא נוח, או פשוט לשחות בים. זה מתאים גם למשפחות וגם למטיילים בודדים.

עבור אלה הנהנים קצת יותר הרפתקה, האזור שמסביב לאשקלון מושלם עבור טיולים בחיק הטבע או טיולים רגליים באזור הכפרי והחורבות העתיקות. תוכלו להיעזר במדריכי מלונות וסוכני נסיעות מקומיים כדי לארגן טיולי הרפתקאות שיאפשרו לכם לחקור את ההיסטוריה והמורשת המדהימות של האזור.

עוד דבר שכיף לעשות הוא לבקר במרינה של אשקלון, מוקד בילוי תוסס בעיר. זהו המקום המושלם ליהנות ממוזיקה חיה, מופעי קומדיה וקונצרטים במהלך החופשה שלכם. תוכלו גם לבקר במתחמי הקניות ובברי החוף הסמוכים כדי ליהנות מקוקטיילים מגניבים ומארוחות טעימות בעודכם נהנים מהנוף המדהים של חוף הים.

למי שאוהב זמן מנוחה, במלונות אשקלון יש ספא מפנק המציע עיסויים, טיפולי פנים וטיפולים נוספים שיעזרו לכם להירגע. תוכלו להשתתף בשיעור יוגה או להתרווח בסאונה ולהפוך את חווית החופשה שלכם למושלמת.

לסיכום, באשקלון מגוון פעילויות ובילויים לכל קטגוריות הגיל. גם מבקרים שרוצים פשוט להירגע על חוף הים או אלה המחפשים הרפתקאות מרגשות יכולים למצוא משהו מהנה לעשות באשקלון.

בזמן שאנו דנים בלינה, אחת הדרכים להפיק את המרב מהשהייה שלכם באשקלון היא הזמנת אפשרות לאירוח על בסיס חצי פנסיון המספקת נוחות, ומאפשרת לכם יותר זמן ליהנות ולהתענג על האטרקציות המענגות באשקלון.

גלו את ההיסטוריה והתרבות של אשקלון

אשקלון היא עיר עשירה בהיסטוריה ותרבות, וכל מטייל שאוהב ללמוד על העבר ימצא את ציוני הדרך ההיסטוריים והמוזיאונים שלה מרתקים. בין אם אתם מתעניינים בחורבות עתיקות או מורשת תרבותית, אשקלון כוללת ציוני דרך ומוזיאונים רבים שייקחו אתכם למסע בזמן.

גן לאומי אשקלון

הגן הלאומי אשקלון הוא מקום מצוין להתחיל בו בעת חקר ההיסטוריה של האזור. אחת מנקודות השיא שלה היא העיר הכנענית שתחילתה בשנת 1800 לפני הספירה. הפארק כולל הליכה שלווה דרך עולם החי הים תיכוני היפהפה, המשלב ממצאים ארכיאולוגיים מימי קדם עם שימור חיות בר. כאן תוכלו לסייר במגדלי מבצר מרובעים עתיקים, בהיפודרום, באצטדיון הרומי ובכמה בתי מרחץ מרשימים מהמאה החמישית.

אתרים מרכזיים נוספים

לטיול מהיר בהיסטוריה, בקרו ב'מגדל ברנע' המרשים, מגדל צריח אבן מרשים שנבנה במאה ה-12. גלו את ההיסטוריה של אשקלון בתקופת המלחמה במוזיאון לוחמי הגטאות הממוקם בלוחמי הגטאות הסמוכה, החוקר את המחתרת היהודית במלחמת העולם השנייה. מגדל אשכול, הבניין הגבוה ביותר באזור, מספק נוף פנורמי מדהים. בעיר העתיקה של אשקלון, תוכלו לגלות את מוזיאון העלייה הייחודי המציג 4,000 שנות הגירה יהודית. גבעת יונה בעיר היא המיקום של התערוכה הביו-ארכיאולוגית הראשונה בעולם, שבה המבקרים יכולים לחוות סיפורים באמצעות שרידי אדם.

מידע מעשי

רוב ציוני הדרך והמוזיאונים הללו פתוחים למבקרים לאורך כל השנה. המבקרים יכולים לחקור את התרבות וההיסטוריה המקומית של העיר במהירות וביעילות עם מדריכים המוצעים בשפות שונות. רבים מהמלונות מציעים לתיירים מפות וחוברות כדי לעזור לתכנן את הסיור שלהם. צפו להרבה הליכה עם נעליים נוחות ומצלמה כשאתם חוקרים את ציוני הדרך שהוזכרו לעיל. אנו ממליצים להזמין כרטיסים או סיורים מודרכים מראש כדי למקסם את זמן החוויה שלך ולדעת את היתרונות הזמינים.

הפכו את שהותכם באשקלון לחוויה תרבותית סוחפת ולמדו על ההיסטוריה העתיקה בעודכם נהנים מפינוקים מודרניים.

ארחו את האירוע הבא שלכם במלונות שלנו

מחפשים את המקום המושלם לפגישת חברה, חתונה או אירוע מיוחד אחר? אל תחפשו רחוק יותר מהמלונות באשקלון. המלונות שלנו מציעים מתקני אירועים ברמה עולמית עם הציוד האורקולי העדכני ביותר ושירות מקצועי שיעזור לכם לתכנן את האירוע המושלם.

אנחנו מבינים שכל אירוע הוא ייחודי. לכן אנו מציעים חבילות הניתנות להתאמה אישית שניתן להתאים לצרכי האירוע שלכם – החל מקייטרינג וציוד אורקולי ועד לפריסת החדר ועיצובו. מתכנני האירועים המנוסים שלנו יעבדו איתכם כדי ליצור חוויה בלתי נשכחת באמת, ויבטיחו שכל פרט יבוצע בצורה מושלמת.

עם אתרים שונים זמינים, אתה יכול לבחור את המיקום המתאים ביותר לצרכים שלך. אולמות הנשפים החדישים של המלון מושלמים לאירועים גדולים כמו חתונות, כנסים וגאלה, עם קיבולת של עד כמה מאות אנשים. לחלופין, חדרים פרטיים קטנים יותר יכולים לספק את הסביבה האידיאלית לימי הולדת או לאירועים אינטימיים יותר.

אנו מציעים חדרים החל מחדרי הנהלה ועד אולמות נשפים מפוארים, הניתנים להתאמה לכל צרכי האירוע. המלונות שלנו ידאגו לספק לכם את הציוד והשירותים הדרושים כדי לספק את האירוע שלכם בצורה הטובה ביותר. אנחנו נדאג להכל, החל מההקמה והפירוק של החדר, ועד אספקת כיבוד ונשנושים לאורך כל האירוע.

בנוסף, אנו מבינים כי אירוח אירוע יכול להיות משימה מלחיצה ומציפה. לכן אנו מציעים סיוע מומחה בכל שלב בדרך. צוות האירועים המסור שלנו זמין כדי לעזור לכם לתכנן ולבצע את האירוע שלכם ללא רבב, וליצור חוויה בלתי נשכחת לכל האורחים שלכם.

לבסוף, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאנו נספק לכם את כל המתקנים הדרושים לניהול האירוע שלכם בתוך סגרי COVID19.

אז קדימה, ארחו את האירוע הבא שלכם באחד המלונות הטובים ביותר באשקלון, עם צוות האירועים המנוסה שלנו שדואג לכל פרט, ומשאיר אתכם חופשיים ליהנות מהאירוע המיוחד שלכם.

נצלו את ההצעות והחבילות המיוחדות שלנו

במלונות שלנו באשקלון אנו מבינים שכל מטייל הוא ייחודי, עם צרכים והעדפות שונות. לכן אנו מציעים מגוון מבצעים מיוחדים וחבילות העונים על הצרכים של מטיילים שונים, ומבטיחים חוויה בלתי נשכחת לכל האורחים.

המבצעים האחרונים שלנו כוללים חבילות תעריפים לאירוח עם ארוחות, שילוב של כרטיסים לסיורים, השכרת רכב ושירותים אחרים. תוכנית תגמולי הנאמנות שלנו מושלמת לאורחים מתמידים, ומציעה הנחות בלעדיות, שירותים בחינם ושדרוגים. מנויי הדוא"ל שלנו מקבלים הצעות מותאמות אישית, כולל מבצעים סודיים, קודי הנחה והטבות אחרות.

החבילות שלנו מציעות תמורה יוצאת דופן לכסף, ומבטיחות גם שהאורחים יוכלו לחוות את אשקלון ואת כל מה שיש לה להציע. חבילת חובבי הטבע שלנו כוללת טיול זריחה מרהיב בגן הלאומי אשקלון, ואילו חבילת חובבי ההיסטוריה שלנו לוקחת את האורחים לסיור מודרך בין חורבות העיר העתיקה והאתרים ההיסטוריים.

בתי המלון שלנו אשקלון מהווים מקום נהדר לאירועים מיוחדים כמו חגיגות יום הולדת, ימי נישואין ואירועי חברה. חבילות האירועים שלנו מספקות פתרונות מקיפים לכל סוגי האירועים, עם שירותים ותוספות בהתאמה אישית. צוות תכנון האירועים המנוסה שלנו מצויד כדי לעזור בכל היבט של האירוע שלכם, החל מקייטרינג ועד ציוד אורקולי.

אנו גאים מאוד באיכות השירותים שלנו ובדירוגי שביעות רצון הלקוחות המצוינים שלנו. הבטחת שביעות הרצון שלנו מבטיחה לאורחים חוויה מהנה ונטולת דאגות.

אל תפספסו את ההצעות והחבילות המיוחדות שלנו! הזמן את השהות שלך עוד היום ותחווה איתנו את הטוב ביותר באשקלון. אנו מבטיחים כי שהייתכם תהיה בלתי נשכחת.

בטח, הנה סעיף הטבלה המעשירה:

15 המסעדות המקומיות המובילות באשקלון

אם מחפשים אוכל מקומי טעים מחוץ למלון, הקפד לבדוק אחת מהמסעדות המובילות האלה הממוקמות ברחבי אשקלון.

שם המסעדהסוג המטבחדירוג (מתוך 5)מיקום
אל-שואלהמזרח תיכוני4.5מרכז העיר אשקלון
שמיים כחוליםמאכלי ים4.7מרינה אשקלון
בשר וייןמסעדת סטייקים4.8מרכז העיר אשקלון
פוגזהפיצה ואיטלקי4.6חוף גבעתי
פסקאדומאכלי ים וסושי4.9מרינת אשקלון
פסטה בסטהפסטה וסלטים4.5מרכז העיר אשקלון
מסעדת שף וברים תיכוני4.7מרינת אשקלון
בזארמזרח תיכוני4.6מרכז העיר אשקלון
לחם בשרגריל4.4מרכז העיר אשקלון
סרוונטסספרדית4.5מרינת אשקלון
קפה לופובית קפה וארוחת בוקר4.8חוף גבעתי
אל גאוצ'ומסעדת סטייקים4.7מרינה אשקלון
חמש עריםהמבורגרים וכריכים4.6מרכז העיר אשקלון
כנפייםבר & גריל4.5מרינת אשקלון
תאי קאותאילנדית4.6מרכז העיר אשקלון

שאלות נפוצות

קבל תשובות לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר אודות מלונות באשקלון ושירותיה

יתרונות הבחירה במלונות אשקלון חצי פנסיון

בואו לחוות נוחות, יוקרה ומחיר משתלם בחבילה אחת במלונות שלנו באשקלון. עם אפשרות האירוח על בסיס חצי פנסיון שלנו, לעולם לא תצטרכו לדאוג לאן ללכת לארוחה הבאה שלכם, או כמה תוציאו עליה. תוכלו ליהנות מחוויית סעודה פרימיום במלון שלכם בזמן שיש לכם זמן וכסף לחקור את הטוב ביותר באשקלון. הנה כמה יתרונות בבחירת חצי פנסיון אשקלון: