Booking.com

או בחר\י עיר להצגת מקומות האירוח

חולמים על חופשת אוגוסט המושלמת? זמן להירגע, להירגע ולחוות הרפתקאות חדשות? אל תחפשו רחוק יותר מהעיר הקסומה אילת. שוכנת על חופי הים האדום בישראל, אילת היא גן עדן טרופי המציע את כל מה שצריך לחופשה בלתי נשכחת. דמיינו חופים שטופי שמש, מים צלולים וחיי לילה תוססים. דמיינו את עצמכם חוקרים שוניות אלמוגים מדהימות ומתמכרים למאכלים מקומיים מעוררי תיאבון.

באילת באמת יש הכל.

מתכננים חופשה באוגוסט באילת

אילת היא היעד המושלם לחופשת אוגוסט. עם החופים היפים שלה, פעילויות מים מרגשות, הרפתקאות מדבריות, חיי לילה תוססים והזדמנויות צלילה ושנורקלינג מדהימות, בעיר הזו יש משהו לכל אחד. בין אם אתם מחפשים רגיעה או הרפתקה, באילת יש הכל.

אוגוסט הוא זמן אידיאלי לבקר באילת בגלל מזג האוויר הפנטסטי שלה. העיר חווה קיץ חם ויבש, עם טמפרטורות שנעות בין 30 ל -38 מעלות צלזיוס. השמיים הכחולים הצלולים ובריזת הים המרעננת הופכים אותו לסביבה המושלמת לפעילויות באוויר הפתוח ולרגיעה בחוף.

חשוב לתכנן מראש בעת ביקור באילת באוגוסט. העיר היא יעד תיירותי פופולרי במהלך החודש הזה, ולכן מומלץ להזמין מקום לינה מראש. יש שפע של אפשרויות לבחירה, כולל אתרי נופש יוקרתיים, מלונות על חוף הים ובתי הארחה ידידותיים לתקציב. מחקר פעילויות ואטרקציות מראש יעזור לך להפיק את המרב הזמן שלך באילת.

כשאתם מתכננים את חופשת אוגוסט שלכם באילת, אל תשכחו לארוז את מצרכי הקיץ שלכם. הצטיידו בבגדים קלים ונושמים, סנדלים או כפכפים נוחים, קרם הגנה, כובע ומשקפי שמש כדי להגן על עצמכם מפני השמש. כדאי גם להביא בגדי ים ומגבת חוף לימי החוף שלכם.

הירגעו בחופי אילת

אילת, הממוקמת לחופי הים האדום, מציעה יעד מושלם לרגיעה בחוף. העיר מתגאה במספר חופים מדהימים שבהם המבקרים יכולים להירגע ולספוג את השמש.

אחד החופים הפופולריים ביותר באילת הוא ריף הדולפינים. חוף זה מציע לא רק קו חוף יפהפה, אלא גם את ההזדמנות לשחות עם דולפינים. דמיינו את השמחה בכך שהיצורים הידידותיים האלה שוחים לצדכם בעודכם מתחממים במים הצלולים.

חוף חובה נוסף הוא שמורת הטבע חוף האלמוגים. חוף זה, הידוע בזכות החיים הימיים העשירים ושונית האלמוגים הבתולית שלו, מספק סביבה שלווה לבאי החוף. חובבי שנורקלינג יכולים לחקור את העולם התת ימי התוסס במרחק מטרים ספורים מהחוף, בעוד שמחפשי השמש יכולים להירגע על החוף החולי הרך.

למי שמחפש חווית חוף מפנקת, אילת מציעה מגוון אתרי חוף עם רצועות חול פרטיות משלהם. אתרי נופש אלה מספקים כסאות חוף, שמשיות ושירותים אחרים כדי להבטיח יום חוף נוח ומפנק.

בין אם אתם מעדיפים להירגע על חוף ציבורי או להתפנק עם הפינוקים של אתר נופש על החוף, אילת מציעה את הרקע המושלם למנוחה והתחדשות. האווירה השלווה, בשילוב עם הנופים עוצרי הנשימה של הים האדום, יותירו אתכם רעננים ומחודשים.

פעילויות מים מרתקות באילת

אילת מציעה שפע של פעילויות מים מלהיבות שבטוח ישמחו את חובבי ההרפתקאות וחובבי המים כאחד. בין אם אתה מתחיל או אדם מנוסה, תמצא משהו שיתאים להעדפותיך ולרמת המיומנות שלך. הנה כמה מפעילויות המים המרתקות שתוכלו ליהנות מהן באילת:

אופנועי ים

התקרבו למים הצלולים כבדולח של הים האדום בהרפתקת אופנועי ים מרגשת. הרגישו את פרץ האדרנלין בעודכם מנווטים בין הגלים וסופגים את הנופים הציוריים של קו החוף של אילת. סקי מים הוא פעילות מלהיבה המאפשרת לכם לחקור את הים במהירויות גבוהות, ומציעה נקודת מבט ייחודית על הסביבה המדהימה.

מצנחי רחיפה

להמריא גבוה מעל חופי אילת ולהתפעל מהנופים עוצרי הנשימה מהשמיים עם מצנחי רחיפה. פעילות פופולרית זו מאפשרת לך לחוות את הריגוש של להיות מורם באוויר על ידי מצנח, נגרר על ידי סירת מרוץ. כשתרחפו מעל המים, תיהנו מנופים פנורמיים של העיר, הים האדום וההרים שמסביב.

גלישה על גלשן חתירה

לפעילות מים רגועה יותר, נסו את גלישת ההנעה. גלישת סאפ מספקת דרך נהדרת לחקור את המפרצים והלגונות השקטים של אילת בעודכם נהנים מאימון גוף מלא. גלשו על פני המים, ספגו את האווירה השלווה, וספגו את השמש בעודכם חותרים את דרככם בין הגלים העדינים.

מרכזי ספורט ימי

אם אתם חדשים בפעילויות המים הללו או שאין לכם ציוד משלכם, אל דאגה – באילת מגוון מרכזי ספורט ימי בהם תוכלו לשכור ציוד ולקבל הדרכה ממדריכים מקצועיים. מרכזים אלה מציעים מגוון חבילות ואפשרויות המותאמות לרמת המיומנות וההעדפות שלכם, ומבטיחים חוויה בטוחה ומהנה.

בין אם אתם מחפשים הרפתקה מלאת אדרנלין או יום נינוח על המים, לאילת יש הרבה מה להציע מבחינת פעילויות מים. אז ארזו את בגד הים שלכם, אספו את תחושת ההרפתקה שלכם וצללו לתוך חוויות המים שובות הלב שמחכות לכם באילת.

גלו את הרפתקאות המדבר באילת

אילת ידועה לא רק בחופיה המדהימים ובחיי הלילה התוססים שלה, אלא היא גם שער להרפתקאות עוצרות הנשימה של המדבר. אם אתם מחפשים חוויה ייחודית ומרגשת, למדבר של אילת יש הרבה מה להציע. מטיולי גמלים ועד טיולי ג'יפים וטיולים בקניונים המדהימים, יש משהו שכולם יכולים ליהנות ממנו.

אחת האטרקציות שחובה לבקר בהן במדבר אילת היא פארק תמנע, הממוקם כ-25 קילומטרים צפונית לאילת. אתר גיאולוגי עתיק זה הוא ביתם של תצורות סלע מרתקות, כולל "עמודי המלך שלמה" המפורסמים, עמודי אבן חול מתנשאים בני מיליוני שנים. המבקרים יכולים לחקור את הפארק ברגל או לבחור בטיול ג'יפים מאורגן, המספק חוויה מעמיקה יותר של פלאי הגיאולוגיה של האזור.

למי שנהנה לטייל, הקניון האדום הוא יעד חובה. ממוקם במרחק נסיעה קצר מאילת, הקניון האדום מציע נוף טבעי מדהים של קירות אבן חול בגוונים אדומים, מעברים צרים ומערות נסתרות. טיול רגלי בקניון מאפשר לכם לטבול את עצמכם ביופיו של המדבר ולחזות מקרוב בתצורות הסלע הייחודיות שלו.

פעילות מרגשת נוספת במדבר אילת היא טיול גמלים. רכיבה על גמל היא לא רק חוויה מהנה אלא גם דרך מסורתית לחקור את מדבריות המזרח התיכון. תוכלו לצאת לנסיעה נינוחה דרך המדבר, ולהתפעל מהשלווה והמרחבים של הסביבה. זו הזדמנות להתחבר לטבע ולהבין לעומק את משמעות המדבר באזור.

אם אתם מחפשים פרץ אדרנלין, שקלו טיול ג'יפים במדבר. מדריכים מנוסים ינווטו בשטח הסלעי, וייקחו אתכם להרפתקת שטח מרגשת. תהיה לכם הזדמנות לחקור עמקים נסתרים, לטפס על דיונות חול ולחזות בנופים פנורמיים של הנוף המדברי.

בין אם אתם מחפשים פלאים גיאולוגיים מעוררי השתאות, טיול גמלים שליו או טיול ג'יפים מלא אדרנלין, הרפתקאות המדבר של אילת מציעות חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. הקפידו לכלול פעילויות אלה במסלול הטיול שלכם ולאמץ את היופי וההתרגשות של המדבר.

בואו לחוות את חיי הלילה התוססים של אילת

אילת ידועה לא רק בחופיה היפים ובפעילויות המים שלה, אלא גם בחיי הלילה התוססים שלה. כאשר השמש שוקעת, העיר מתעוררת לחיים עם מגוון רחב של אפשרויות בילוי המספקות את כל הטעמים וההעדפות. בין אם מתחשק לכם ערב נינוח על חוף הים או ערב תוסס של ריקודים, באילת יש משהו לכל אחד.

אחד המקומות הפופולריים לחוות את חיי הלילה באילת הוא קניון הקרח. מרכז קניות ייחודי זה מציע לא רק מגוון רחב של חנויות ומסעדות, אלא גם כולל זירת החלקה מקורה על הקרח שבה המבקרים יכולים ליהנות מהחלקה על הקרח. בנוסף, קניון הקרח מארח הופעות חיות של מוזיקאים ולהקות מקומיות מוכשרות, היוצרים אווירה תוססת מושלמת לבילוי לילי.

למי שמחפש לרקוד כל הלילה, באילת יש מספר ברים ומועדונים שנותנים מענה לבליינים. בין אם אתם מעדיפים מוזיקה אלקטרונית, להקות חיות או תקליטנים, תוכלו למצוא מקום שמתאים לטעמכם. כמה ממוקדי חיי הלילה הפופולריים כוללים את שדרות התמריים, רצועת חיי הלילה המרכזית של אילת, שלאורכה ברים ומועדונים המציעים מגוון ז'אנרים ונושאים מוזיקליים.

אם אתה חובב מוזיקה חיה, הקפד לבדוק מקומות למוזיקה חיה באילת. מברים אינטימיים קטנים ועד אולמות קונצרטים גדולים יותר, יש שפע של מקומות המציגים כישרונות מקומיים כמו גם הופעות בינלאומיות. מקומות אלה מארחים לעיתים קרובות מגוון הופעות, כולל ג'אז, רוק, רגאיי ועוד. זוהי דרך נהדרת לחוות את סצנת המוזיקה המקומית ולגלות אמנים חדשים.

בין אם אתם מחפשים לילה של ריקודים, מוזיקה חיה, או פשוט ערב מרגיע על חוף הים, חיי הלילה התוססים של אילת כוללים הכל. העיר מציעה אווירה ייחודית המשלבת את ההתרגשות של סצנת חיי לילה שוקקת עם היופי של המיקום שלה על חוף הים. אז הקפידו לנצל את ההזדמנויות לחוות את חיי הלילה של אילת במהלך חופשת אוגוסט שלכם בעיר קסומה זו.

לצלול לתוך העולם התת ימי המדהים של אילת

אילת היא יעד צלילה ידוע המציע למבקרים את ההזדמנות לחקור עולם תת ימי מדהים. עם המים הצלולים כבדולח ובעלי החיים הימיים המגוונים, המערכת האקולוגית התת ימית של אילת היא גן עדן לצוללנים בכל רמות המיומנות.

העיר היא ביתם של מרכזי צלילה רבים המספקים מגוון שירותים, החל מצלילות היכרות למתחילים ועד קורסים מתקדמים לצוללים מנוסים. מרכזים אלה מאוישים במדריכים מקצועיים המבטיחים חווית צלילה בטוחה ומהנה לכולם.

אחד מאתרי הצלילה הפופולריים ביותר באילת הוא שרידי הסטיל. ספינת טילים טבועה זו של חיל הים הישראלי שוכנת בעומק של 25 מטרים וכיום היא ביתם של מגוון אלמוגים צבעוניים ובעלי חיים ימיים. חובבי צלילה יכולים לחקור את ההריסות ולקבל מבט מקרוב על המערכת האקולוגית התת-ימית התוססת.

יעד חובה נוסף לצוללנים באילת הוא שמורת הטבע חוף האלמוגים. אזור מוגן זה ידוע בשוניות האלמוגים היפהפיות שלו השופעות דגים אקזוטיים, צבי ים ויצורים מרתקים אחרים. צוללנים יכולים לטבול את עצמם בצבעים העזים ובתצורות המורכבות של השונית, מה שהופך את החוויה התת-ימית לבלתי נשכחת.

בין אם אתה צולל מנוסה או מתחיל המחפש לנסות משהו חדש, אילת מציעה מגוון אפשרויות צלילה שיתאימו לכל רמת מומחיות. מצלילות רדודות לעמוקות, מצלילות לילה ועד צלילות סחף, יש משהו לכל אחד בעולם התת ימי של אילת.

שנורקלינג בשוניות האלמוגים באילת

כשמדובר בהרפתקאות מתחת למים, מעטים המקומות שיכולים להשתוות לשוניות האלמוגים שובות הלב של אילת. שנורקלינג באילת מציע הזדמנות ייחודית לטבול את עצמכם במערכות אקולוגיות תת-ימיות תוססות ולצפות במגוון רחב של בעלי חיים ימיים. בין אם אתם מתחילים או מנוסים עם שנורקל, לאילת יש מה להציע לכל אחד.

אילת היא ביתם של כמה משוניות האלמוגים המדהימות בעולם, המספקות רקע מהפנט לחוויית השנורקלינג שלכם. שוניות אלה שוקקות חיים, החל מדגים צבעוניים המתרוצצים בין האלמוגים ועד צבי ים חינניים המחליקים במים. עם ראות צלולה ומים חמים לאורך כל השנה, אילת מציעה את התנאים המושלמים לשנורקלים בכל הרמות.

ישנם מספר אתרי שנורקלינג באילת העונים על העדפות ורמות מיומנות שונות. שמורת הטבע חוף האלמוגים היא בחירה פופולרית, ומתגאה בשפע של אלמוגים ויצורים ימיים. אזורי השנורקלינג הייעודיים של השמורה מסומנים במצופים כדי להבטיח את שלומם של השנורקלים והסביבה.

אם אתם שנורקלים מתחילים, תוכלו לשכור ציוד שנורקלינג ממרכזים מקומיים ולקבל הדרכה על טכניקות שנורקלינג נכונות. מדריכים מקצועיים זמינים כדי להכיר לכם את יסודות השנורקלינג ולהבטיח חוויה בטוחה ומהנה. הם יכולים גם לספק מידע על המקומות הטובים ביותר לחקור בהתבסס על רמת המיומנות ותחומי העניין שלך.

שנורקלינג בשוניות האלמוגים של אילת אינו רק התבוננות בחיים הימיים; זה גם לחוות את השלווה והשלווה של העולם התת ימי. כאשר אתם מחליקים במים, תרגישו תחושה של שלווה ופליאה כאשר אתם הופכים לאחד עם הטבע. זוהי חוויה סוחפת באמת שתשאיר אתכם עם זיכרונות מתמשכים.

אז קחו את ציוד השנורקלינג שלכם והתכוננו לצלול לתוך העולם הקסום של שוניות האלמוגים של אילת. בין אם אתם חובבי טבע, חובבי הרפתקאות או פשוט מחפשים חופשה ייחודית, שנורקלינג באילת הוא חוויה שלא תרצו לפספס.

אטרקציות שחובה לבקר בהן באילת

אילת, על חופיה הציוריים ונופיה עוצרי הנשימה, מציעה מגוון רחב של אטרקציות המשרתות את תחומי העניין של כל מטייל. בין אם אתם מחפשים הרפתקאות, רגיעה או חוויות תרבותיות, באילת יש משהו לכל אחד. הנה כמה מהאטרקציות שחובה לבקר בהן באילת:

טיילת אילת

טיילת אילת היא מוקד פעילות תוסס, המשתרעת לאורך קו החוף ומציעה נופים מדהימים של הים האדום. תוכלו לצאת לטיול נינוח או לשכור אופניים כדי לחקור את הטיילת ההומה. עצרו באחד מבתי הקפה והמסעדות הרבים עבור משקה מרענן או ארוחה טעימה בעודכם נהנים מהשקיעה היפה.

פארק המצפה התת ימי

פארק המצפה התת ימי מאפשר לכם לגלות את נפלאות ים סוף מבלי להירטב. רדו למעמקי הים במצפה דמוי צוללת בו תוכלו לצפות בשוניות האלמוגים התוססות, בדגים צבעוניים וביצורים ימיים אחרים. זוהי הזדמנות ייחודית לחזות במגוון הביולוגי העשיר המצוי בעולם התת ימי של אילת.

ריף הדולפינים

ביקור בריף הדולפינים הוא חוויה שאין דומה לה. שונית טבעית זו היא ביתם של קבוצה של דולפינים ידידותיים שתוכלו לשחות ולתקשר איתם. צללו לתוך המים הצלולים כבדולח וצפו ביצורים אינטליגנטיים אלה בסביבתם הטבעית. זהו מפגש קסום שישאיר אתכם עם זיכרונות בלתי נשכחים.

שמורת טבע חוף האלמוגים

שמורת הטבע חוף האלמוגים היא גן עדן לחובבי טבע ושנורקלינג. צללו לתוך המים הצלולים כבדולח וגלו את שוניות האלמוגים התוססות השופעות בעלי חיים ימיים. השמורה מציעה גם חופים חוליים מדהימים, מושלמים לשיזוף ולרגיעה. אל תשכחו להביא את ציוד השנורקלינג שלכם כדי להפיק את המרב מההרפתקה התת ימית המדהימה הזו.

פארק תמנע

למי שמחפש הרפתקה מדברית ייחודית, פארק תמנע הוא ביקור חובה. ממוקם ממש מחוץ לאילת, פארק זה מפורסם בזכות תצורות הסלע המדהימות שלו ומכרות נחושת עתיקים. צאו לסיור מודרך כדי ללמוד על ההיסטוריה העשירה של הפארק ולגלות פלאים גיאולוגיים מרתקים כמו סלע הפטריות ועמודי שלמה.

עיר המלכים

אם אתם מטיילים עם ילדים או פשוט אוהבים היסטוריה, ביקור בעיר המלך הוא חובה. פארק שעשועים אינטראקטיבי זה ייקח אתכם למסע בירושלים הקדומה, הכולל רחובות, מקדשים ודמויות היסטוריות משוחזרות. זוהי חוויה סוחפת המציעה הצצה לעבר המרתק של ישראל.

אלו הן רק חלק מהאטרקציות שחובה לבקר בהן באילת. בין אם אתם מתעניינים בטבע, היסטוריה, או פשוט להירגע על החוף, באילת יש הכל. הקפידו לכלול אטרקציות אלה במסלול הטיול שלכם לחופשה בלתי נשכחת.

התפנקו עם מאכלים מקומיים טעימים באילת

כאשר אתם מבקרים באילת, אתם לא רק זוכים לחוות את החופים המדהימים והפעילויות המרגשות שלה, אלא גם להתפנק במגוון רחב של מאכלים מקומיים טעימים. עיר תוססת זו מציעה סצנה קולינרית מגוונת הפונה לכל בלוטות הטעם. בין אם אתם משתוקקים לפירות ים טריים, מטבח מזרח תיכוני או טעמים בינלאומיים, באילת יש הכל.

אחד משיאי האוכל באילת הוא שפע פירות הים הטריים. כעיר חוף, אילת ידועה בדגי הים האדום מעוררי התיאבון שלה. תוכלו למצוא מגוון רחב של מנות דגים בגריל במסעדות מקומיות, כגון דניס, בס ים ובורי אדום. הדג מתובל לעתים קרובות בעשבי תיבול ומוגש עם תוספת של אורז או סלט. מדובר בתענוג קולינרי אמיתי שלוכד את תמצית קסם החוף של אילת.

למי שמחפש לחקור טעמים מזרח תיכוניים, אילת מציעה שפע של אפשרויות. תוכלו להתענג על מאכלים ישראליים מסורתיים כמו פלאפל, חומוס ושווארמה. אל תפספסו את ארוחת הבוקר הישראלית המפורסמת, הכוללת בדרך כלל לחם טרי, סלטים, גבינות, ביצים ומגוון ממרחים. זוהי דרך דשנה וטעימה להתחיל את היום.

אילת מספקת גם טעמים בינלאומיים עם מגוון רחב של אפשרויות בינלאומיות לסעודה. תוכלו למצוא מסעדות המציעות מאכלים איטלקיים, אסייתיים, הודיים ואמריקאיים. בין אם מתחשק לכם פיצה, סושי, קארי או המבורגר עסיסי, המסעדות הבינלאומיות של אילת יספקו לכם מענה.

כאשר אתם חוקרים את הסצנה הקולינרית באילת, הקפידו לבקר בכמה מהמסעדות המומלצות ביותר. M25, הממוקם על טיילת אילת, מציע שילוב של טעמים ים תיכוניים ומזרח תיכוניים עם נוף מדהים לים. מסעדת The Last Refuge, הממוקמת במערה, מספקת חוויית סעודה ייחודית עם תפריט הכולל מרכיבים וטעמים מקומיים. לטעימה מהמטבח הצפון אפריקאי, בקרו במסעדה המרוקאית במרכז אילת.

התענגות על מאכלים מקומיים באילת היא לא רק משביעה עבור בלוטות הטעם שלכם, אלא גם דרך לטבול את עצמכם בתרבות ובמסורות הקולינריות של העיר. עם מגוון רחב של טעמים וחוויות אוכל, אילת מבטיחה לקחת את בלוטות הטעם שלכם למסע מענג.

קניות ומזכרות באילת

בעת ביקור באילת, תוכלו למצוא סצנת קניות המספקת את כל הטעמים והאינטרסים. מבוטיקים יוקרתיים ועד מרכזי קניות על חוף הים ושווקים מקומיים, אילת מציעה מגוון אפשרויות לטיפול קמעונאי. בין אם אתם מחפשים אופנה, תכשיטים או מזכרות ייחודיות, יש משהו לכל אחד.

אילת ידועה בקניות הפטורות ממס שלה, מה שהופך אותה לאטרקטיבית עוד יותר עבור תיירים. המבקרים יכולים לנצל את מעמד הדיוטי פרי וליהנות מחיסכון על מותגים יוקרתיים ומוצרי מעצבים. תוכלו למצוא מגוון בוטיקים יוקרתיים, כולל מותגי אופנה בינלאומיים, בהם תוכלו להתפנק בקניות איכותיות.

אם אתם מעדיפים חוויית קניות רגועה יותר, גשו לאחד ממרכזי הקניות שעל החוף. הם מציעים שילוב של חנויות מקומיות ובינלאומיות, בהן תוכלו למצוא בגדי חוף, בגדי ים ואביזרים אופנתיים. תוכלו ליהנות מרוח האוקיינוס בעודכם משוטטים במגוון החנויות ומוצאים את הרכב הקיץ המושלם.

להצצה לתרבות המקומית והזדמנות לרכוש מזכרות ייחודיות, סיירו בשווקים המקומיים באילת. שווקים אלה מציעים חווית קנייה תוססת ואותנטית. תוכלו למצוא דוכנים המוכרים עבודות יד ישראליות מסורתיות, תכשיטים בעבודת יד ומוצרי ים המלח. בין אם מדובר במזכרת לזכור את הטיול שלכם או במתנה לאדם אהוב, שווקים אלה מספקים מגוון אפשרויות.

אילת ידועה במבחר התכשיטים המשובח שלה. מחתיכות זהב עדינות ועד אבני חן צבעוניות, תוכלו למצוא מגוון רחב של אפשרויות. חנויות תכשיטים רבות באילת מציעות עיצובים ייחודיים המשלבים אלמנטים מהתרבות וההיסטוריה הישראלית. תוכלו למצוא יצירות בהשראת הים האדום המדהים או העיר העתיקה פטרה.

כשאתם חוקרים את סצנת הקניות באילת, שימו לב למבצעים והנחות. חנויות רבות מציעות מבצעים מיוחדים לאורך כל השנה, המאפשרים לך לנשנש הרבה על הפריטים האהובים עליך. בין אם אתם מחפשים את מגמות האופנה האחרונות, אוצרות מקומיים בעבודת יד, או תכשיט להוקיר, בסצנת הקניות של אילת יש הכל.

חובה לנסות פעילויות ימיות באילת

גלו את פעילויות המים המלהיבות שיש לאילת להציע. מהרפתקאות מלאות אדרנלין ועד עיסוקים נינוחים, יש משהו לכל אחד. התבונן בטבלה הבאה כדי לחקור את פעילויות המים שחובה לנסות באילת:

תיאורפעילות המים
אופנועי יםבואו לחוות את הריגוש של רכיבה על אופנוע ים עוצמתי על פני המים הנוצצים של הים האדום.
מצנחי רחיפהלהמריא מעל הים כשהוא מחובר למצנח, וליהנות מנוף פנורמי עוצר נשימה של קו החוף של אילת.
גלישה על גלשן חתירההפעילו את שרירי הליבה שלכם ובדקו את שיווי המשקל שלכם בזמן שאתם מחליקים על פני המים השקטים על גלשן סאפ.
קיאקיםסיירו במפרצים ובמפרצונים הציוריים של אילת בקצב שלכם, תוך ספיגת הנוף והשלווה.
שייט בסירת בננההחזיקו חזק בזמן שאתם נהנים מנסיעה מהמורות על סירה מתנפחת בצורת בננה הנגררת על ידי סירת מרוץ.
פלייבורדינגחוו את התחושה של טיסה מעל המים כשאתם מונעים על ידי סילוני מים המחוברים לרגליכם.
צלילה בסנובהשלבו שנורקלינג וצלילה עם נשימה קלה באמצעות אספקת אוויר המותקנת על פני השטח.
סאפ יוגהאתגרו את הגוף והנפש על ידי תרגול תנוחות יוגה על גלשן סאפ, מוקף בים השליו.
גלישת רוחרתמו את עוצמת הרוח וגלשו על פני המים על גלשן רוח, חווים את העומס האולטימטיבי.
ווייקבורדינגחגור על וויקבורד ונווט בין הגלים, בצע טריקים וקפיצות להרפתקת מים מלהיבה.
שיטהפליגו לשייט נינוח לאורך הים האדום, תיהנו מהבריזה הנעימה ונופי החוף המדהימים.
דיגהתענגו על השלל הגדול כשאתם יוצאים לטיול דיג, ונסו את מזלכם בטכניקות דיג מסורתיות.
קטנוע תת ימיצללו מתחת לפני השטח וחקרו את העולם התת ימי על קטנוע ממונע, גולש ללא מאמץ בים.
סקי מיםהרגישו את פרץ האדרנלין כשאתם מחליקים על פני המים על זוג מגלשי מים, ומשאירים שובל של רסס מאחוריכם.
סיבובהתקרבו למים כמו דולפין בעזרת מכשיר הנעה תת-מימי רב עוצמה, וחוו כיף טהור.
קייטבורדינגשלב את עוצמת הרוח עם החופש של לוח בזמן שאתה מבצע קפיצות וטריקים במהירות גבוהה על הגלים.

שאלות נפוצות לגבי חופשות אוגוסט באילת

הנה כמה שאלות נפוצות על תכנון חופשה באוגוסט באילת:

יתרונות חופשת אוגוסט באילת

תכנון מראש: ביקור באילת בחודש אוגוסט מציע מספר יתרונות למטיילים. הפופולריות של העיר בקרב תיירים פירושה כי תכנון מראש הוא חיוני כדי להבטיח לינה ולהזמין פעילויות ואטרקציות.