Booking.com

או בחר\י עיר להצגת מקומות האירוח

מחפשים את הבריחה היוקרתית המושלמת מההמולה של חיי היומיום? אל תחפשו רחוק יותר מ-Hamei Ga'ash Accommodation. ממוקם על הגבעות המדהימות והציוריות של קו החוף היפה של ישראל, מקום מפלט מפואר זה מציע את כל מה שאתה צריך כדי להירגע, להתרענן ולהתחבר מחדש עם הטבע.

משקיעות עוצרות נשימה ועד פעילויות ידידותיות למשפחות וחוויות אוכל משובחות, פוסט זה ייקח אתכם למסע בין ההיצע המדהים הרבים של חמי געש. בין אם אתם מחפשים הרפתקאות בחיק הטבע או יום ספא שקט ומרגיע, לחמי געש יש משהו לכל אחד. אז שבו, הירגעו, ותנו לנו להראות לכם מדוע זהו היעד המושלם לחופשה הבאה שלכם.

ברוכים הבאים לאירוח בחמי געש

ברוכים הבאים לחמי געש, היעד המושלם למי שמחפש יוקרה, שלווה ונופים עוצרי נשימה. יחידות האירוח שלנו ממוקמות בלב ישראל, בינות לגבעות הציוריות של געש, ומספקות רקע מדהים של קו החוף והאזור הכפרי שמסביב.

המשימה שלנו היא לספק לאורחים שלנו חוויות בלתי נשכחות, ולכן אנו מציעים שירות מהשורה הראשונה, שירותים מפוארים, וסביבה ידידותית למשפחות. במהלך שהותכם, הצוות המסור שלנו ידאג לכם, אשר מחויב לוודא שכל היבט של ביקורכם עונה על הציפיות הגבוהות ביותר שלכם.

לאזור היסטוריה עשירה שתחילתה בתקופת התנ"ך, מה שהופך אותו ליעד ייחודי מלא משמעות תרבותית והיסטורית. המיקום שלנו הוא נווה מדבר של שלווה, מקום לברוח מההמולה של חיי היומיום ולהירגע בסביבה מפוארת שחוגגת טבע ורוגע. חדרי האירוח שלנו תוכננו בקפידה תוך התחשבות בנוחות שלכם, על מנת להבטיח שכל רגע של השהייה שלכם יהיה מושלם.

אנו מצפים לקבל את פניכם בברכה באירוח חמי געש, יהלום שבכתר הנופש היוקרתי. ברוכים הבאים לעולם של נופים מדהימים, שירותים יוצאי דופן וזיכרונות בלתי נשכחים.

נופים נופיים מדהימים

ברוכים הבאים לחדרי האירוח של חמי געש, שם אתם מתעוררים לנופים מושלמים מדי יום. ממוקם על ראש גבעה המשקיפה על הים התיכון, חמי געש הוא היעד המושלם עבור אורחים המחפשים יופי טבעי שאין שני לו. הנופים הציוריים מכל הזוויות של יחידת האירוח מעוררים השתאות, והופכים את חוויית החופשה לבלתי נשכחת.

האזור ידוע בנופיו המפתים של החול הלבן העז, המים הצלולים והגבעות הטרשיות המהוות רקע לים התיכון. תוכלו לבחור בין צפייה בשקיעה המדהימה מעבר לאופק או בזריחה הקסומה עם הרוח העדינה הנושבת על פניכם מדי בוקר.

תוכלו ליהנות מהגבעות הציוריות וממרחב עצום של הים המשתרע עד כמה שהעיניים יכולות לראות. נוף הים כולל גוונים של כחול עמוק וירוק, המתמזגים עם השמש הזהובה בשעות אחר הצהריים הנהדרות. עבור ציפורים מוקדמות, גווני הזריחה הם מראה יפהפה שהם לעולם לא ישכחו.

אורחים רבים בוחרים להישאר בנוחות חדריהם, להתענג על הנוף בעודם טובלים באמבטי עיסוי פרטיים או קוראים ספר תחת השקיעות והזריחות השלוות. חוויה שאורחים לא יכולים להשוות בשום מקום אחר בעולם.

חמי געש הוא המקום האולטימטיבי להירגע בו עם נופי הנוף המדהימים שלו. זהו מקום בו תוכלו להתחבר לטבע, למצוא שלווה ורוגע עם נוף מדהים לכל כיוון. כל אורח חייב לחוות את הנופים עוצרי הנשימה כדי להאמין להם במלואם.

אירוח יוקרתי

באירוח חמי געש אנו מספקים לאורחים חוויה בלתי נשכחת המשלבת יוקרה, אלגנטיות ונוחות. מגוון החדרים והסוויטות שלנו נועדו לענות על הצרכים וההעדפות הייחודיים של האורחים שלנו, ולהבטיח להם שהייה שהם תמיד יזכרו.

החדרים המאובזרים להפליא שלנו יגרמו לכם להרגיש מפונקים ובבית. אנו גאים להציע לאורחים את השירותים הטובים ביותר, כגון אמבטיות עיסוי, מרפסות פרטיות, מצעי קטיפה ועוד! בין אם האורחים מגיעים בנפרד, עם בני משפחה או בני משפחה, החדרים והסוויטות שלנו יעלו על הציפיות שלכם.

חדרי האירוח שלנו מגיעים במגוון גדלים, החל מהאינטימי והנעים ועד הגדול והמפנק. תוכלו לבחור בין מיטת קינג סייז או קווין סייז, עם מצעים רכים ואיכותיים, וכריות נוחות לשנת לילה נהדרת. יש לנו גם אזורי מגורים מרווחים, מטבחונים, מיני בר וכספות בחדר הזמינים על פי בקשה.

בחמי געש אנו מאמינים בשירות איכותי ובתשומת לב לפרטים הקטנים, והצוות שלנו יעשה ככל שניתן כדי להבטיח את אושרם ונוחותם של אורחינו. שירות חדרים זמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, והצוות שלנו יכול לסייע בכל דבר, החל מכביסה וניקוי יבש ועד לארגון סיורים או תחבורה.

אנו מבינים כי לאורחים שלנו יש צרכים והעדפות ייחודיים. לכן אנו מספקים חדרי אירוח המיועדים למשפחות, זוגות ואנשי עסקים. לא משנה מה אתם מחפשים, תמצאו אותו ב-Hamei Ga'ash Accommodation.

פעילויות בחיק הטבע

חמי געש מציע מגוון רחב של פעילויות בחיק הטבע, החל מליהנות מהשמש והחוף ועד לחקור את הסביבה הציורית המדהימה שהופכת את האזור הזה לייחודי.

תוכלו לשחות במים הצלולים והחמים של הים התיכון, או פשוט להירגע על החוף החולי המקסים והמבודד. החוף היפה נמצא במרחק של קילומטר אחד בלבד משם, והוא מושלם לטיול בוקר או לטיול ערב תחת הכוכבים. אם אתה מרגיש הרפתקני יותר, אתה יכול לנסות סאפ, שיט, או קיאקים, אשר כולם זמינים על החוף עצמו או במרכזי ספורט מים סמוכים.

עבור אלה המעדיפים להישאר על היבשה, ישנן הזדמנויות רבות לטיולי הליכה ורכיבה על אופניים, עם קילומטרים של שבילים ציוריים ושבילים המציעים נוף פנורמי של צלע הגבעה וקו החוף. אופני הרים, רכיבה על סוסים וטיולי טרקטורונים זמינים גם כן במרכזי הרפתקאות באזור, ומעניקים לאורחים הזדמנות לחקור את הנוף הייחודי הזה, את החי והצומח שלו תוך כדי זריקת אדרנלין.

בנוסף, משפחות עם ילדים יכולות ליהנות ממגוון פעילויות, לרבות מתקני שעשועים, בריכות שחייה ותוכניות מיוחדות לילדים. משמעות הדבר היא שלא משנה מה גילך או תחומי העניין שלך, אין ספק שתמצא משהו ליהנות ממנו במהלך השהות שלך ב-Hamei Ga'ash.

אם אתה מעדיף לקחת את זה לאט, אתה יכול פשוט לחקור את העיירות והכפרים הסמוכים, אשר מלאים בהיסטוריה, תרבות, וקסם. בקרו בחורבות העתיקות בקיסריה, או סיירו בעיירה המקסימה זכרון יעקב, בה תוכלו לשוטט בין גלריות, בוטיקים וליהנות מחוויות אוכל משובחות. אל תשכחו ללכת קצת יותר צפונה כדי לחקור את עיירת החוף היפה נהריה ולהזמין בקתה עם נוף לים במלון אוליב בוטיק.

לא משנה באיזו פעילות תבחרו, חוויות החוץ בחמי געש בטוח ישאירו אתכם עם זיכרונות בלתי נשכחים שיישארו איתכם לכל החיים.

סביבה ידידותית למשפחות

בחמי געש, המשפחה נמצאת בלב כל מה שאנחנו עושים, מה שהופך אותה ליעד המושלם למשפחות המחפשות חופשה יוקרתית. אנו מבינים כי נסיעה עם ילדים מגיעה עם אתגרים ודרישות ייחודיים, ולכן יצרנו סביבה מסבירת פנים ובטוחה למשפחות וילדים בכל הגילאים.

חדרי האירוח המרווחים שלנו מושלמים לחופשות משפחתיות, עם מגוון חדרי משפחה וסוויטות הזמינים למשפחות בכל הגדלים. רבים מהחדרים שלנו כוללים מרפסות פרטיות, המספקות מרחב נוח למשפחות לבלות יחד עם נופים מדהימים של הגבעות הציוריות שמסביב וקו החוף.

מגוון הפעילויות הידידותיות למשפחות שלנו מבטיח שלעולם לא יהיה רגע משעמם, כולל שחייה, משחקי חוץ ותוכניות מיוחדות לילדים כגון אומנויות ומלאכת יד, סיפור סיפורים וסרטים. עם שפע של הזדמנויות להתחבר למשפחות אחרות, ילדים והורים כאחד ירגישו תחושה של קהילה ושייכות במהלך שהותם.

להורים יש גם הזדמנות ליהנות קצת זמן לעצמם, עם שירותי שמרטפות הזמינים על פי בקשה. המטרה שלנו היא להפוך את החופשות המשפחתיות לנטולות מתח ומהנות לכולם, כך שתוכלו ליצור זיכרונות מתמשכים יחד בסביבה יוקרתית.

אנו מספקים גם ארוחות ילדים וכיסאות מוגבהים לילדים על פי בקשה במסעדה שלנו, העונים על כל הדרישות התזונתיות. הצוות שלנו עומד תמיד לרשותכם כדי לוודא שכל האורחים שלנו מרגישים רצויים ונוחים במהלך שהותם.

בחמי געש אנו מבינים שכל משפחה היא שונה, ומחויבים להבטיח לכולם חוויה בלתי נשכחת. אנו מאמינים שמשפחות יוצרות את הזיכרונות הטובים ביותר כאשר הן מסוגלות להירגע, לחקור ולהתחבר, ואנחנו לא יכולים לחכות לעזור לך לעשות בדיוק את זה.

חוויות אוכל משובחות

באירוח חמי געש, האוכל הוא תמיד חוויה בלתי נשכחת. האורחים יכולים להתפנק עם מגוון של תענוגות קולינריים אשר בטוח יפתו את בלוטות הטעם שלהם. בין אם מדובר בערב זוגי רומנטי או בארוחת ערב משפחתית, ישנה אפשרות לסעודה שתתאים לכל צורך והעדפה.

המסעדה באתר

המסעדה באתר מציעה לאורחים חוויית סעודה משובחת עם נופים מדהימים של האזור שמסביב. התפריט נבנה בקפידה עם דגש על מרכיבים טריים מקומיים וטעמים חדשניים. ממתאבנים טעימים ועד מנות ראשונות מפוארות וקינוחים מושחתים, אין ספק שהאורחים ימצאו משהו שישמח את בלוטות הטעם שלהם.

הבר

הבר במלון הוא המקום המושלם להירגע ולהירגע לאחר יום של טיולים בסביבה. תוכלו ליהנות מקוקטיילים יצירתיים שהוכנו עם משקאות חריפים משובחים, כמו גם ממבחר של חטיפים קלים וחטיפים. הבר הוא המקום המושלם ליהנות ממשקה רומנטי עם אדם אהוב או להתעדכן עם חברים על כמה משקאות.

אזור אוכל בחדר

עבור אורחים המעדיפים לסעוד בפרטיות חדריהם, ניתן לסעוד בחדר. תוכלו להזמין מתפריט שהוכן במיוחד וכולל מגוון מנות מעוררות תיאבון, החל מאוכל מנחם קלאסי וכלה באפשרויות אקזוטיות יותר. סעודה בחדר מושלמת לזוגות המחפשים ערב רומנטי או למשפחות המעדיפות חווית אוכל רגועה יותר.

לא משנה באיזו אפשרות אוכל האורחים תבחרו, הם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהאוכל יהיה מוכן בתשומת לב מרבית ותשומת לב לפרטים הקטנים. הצוות הקולינרי של המלון מתגאה ביצירת חוויות סעודה בלתי נשכחות שהאורחים יוקירו זמן רב לאחר סיום שהותם.

עם דגש על מרכיבים טריים מקומיים וטעמים חדשניים, בשילוב עם נופים מדהימים ואווירה מרגיעה, חוויית האוכל בחמי געש היא באמת חגיגה לחושים.

הרפיה ובריאות

באירוח חמי געש אנו מאמינים בבריאות הוליסטית המזינה את הגוף, הנפש והרוח. המחויבות שלנו למרכיבים ולמוצרים טבעיים מתוצרת מקומית באה לידי ביטוי בשירותי הספא שלנו, בשיעורי יוגה ובפעילויות בריאות אחרות. המטרה שלנו היא לעזור לאורחים להירגע, להתרענן ולחיות את חייהם הטובים ביותר.

שירותי ספא

אנו מספקים לאורחינו מגוון רחב של שירותי ספא שנועדו לסייע להם להפיג מתחים ולהירגע. מטפלי הספא המומחים שלנו משתמשים במרכיבים טבעיים שמקורם מקומי כדי לספק את התוצאות הטובות ביותר. בין אם האורחים רוצים עיסוי מרגיע, עיסוי רקמות עמוק, טיפול רפלקסולוגיה או עטיפת גוף, תפריט הספא שלנו כולל הכל. הסביבה השלווה שלנו מספקת את האווירה המושלמת עבור אלה המעוניינים להתפנק ביופי והתחדשות.

שיעורי יוגה

אנו מכירים בחשיבות של פעילויות בריאות, כגון יוגה, ברווחתם הכללית של אורחינו. שיעורי היוגה שלנו מותאמים לענות על הצרכים של מתחילים ומומחים כאחד, ומדריכי היוגה המנוסים שלנו מתמקדים במתן חוויה הוליסטית יותר לאורחים. השיעורים שלנו כוללים יוגה עדינה, זרימת ויניאסה והאטה יוגה, שכולם נועדו לעזור לאורחים למצוא שלווה ואיזון בתוך עצמם.

פעילויות בריאות נוספות

בנוסף לשירותי הספא והיוגה, תוכלו לעסוק בפעילויות בריאות אחרות, כגון בריכת שחייה חיצונית, סאונה, חדר אדים ואזורי מנוחה חיצוניים. הסביבה היפה שלנו מספקת את המרחב המושלם למדיטציה ולהרהור. לאורחים יש גם גישה לחדר כושר מאובזר ושיעורי כושר, אשר משפרים את רווחתם הכללית במהלך השהייה.

הירגעו, הירגעו והתחדשו ב-Hamei Ga'ash Accommodation. ההתמקדות שלנו בהרפיה ובריאות מבטיחה שהאורחים יעזבו כשהם מרגישים במיטבם ומוכנים להתמודד עם כל אתגר בחיי היומיום שלהם.

אירועים וחגיגות

חמי געש הוא המקום המושלם לארח בו כל סוג של אירוע או חגיגה, החל ממפגשים אינטימיים ועד אירועים רחבי היקף. הצוות שלנו מחויב לעזור לכם לתכנן ולהוציא לפועל חוויה בלתי נשכחת עבורכם ועבור האורחים שלכם, תוך הקפדה על כל פרט ופרט כדי להבטיח אירוע חלק ונטול מתחים.

חתונות

המקום המהמם שלנו מספק את הרקע האידיאלי ליום המיוחד שלכם. צוות מתכנני האירועים שלנו יכול לעזור לכם לתכנן הכל, החל מהעיצוב ועד לתפריט, ולהבטיח שכל פרט יהיה מושלם. בחרו מתוך יחידות האירוח המפוארות שלנו כדי לספק את המקום המושלם לאורחים שלכם לשהות בו בזמן שהם חוגגים את החתונה שלכם.

אירועי חברה

אנו מתמחים באירועי חברה ומציעים מגוון שירותים כדי להפוך את האירוע שלכם להצלחה. התמיכה האודיו-ויזואלית והיכולות הטכנולוגיות שלנו מבטיחות שהאירוע שלכם יתנהל בצורה חלקה, והצוות הקולינרי שלנו באתר יכול ליצור תפריט המותאם לצרכי האירוע שלכם. חדרי האירוח שלנו מושלמים גם כדי לספק מקום נוח ונוח למשתתפים מחוץ לעיר לשהות בו.

אירועים מיוחדים

אם אתם מתכננים אירוע מיוחד, כמו חגיגת יום הולדת או יום נישואין, לחמי געש יש את המקום והשירותים המושלמים כדי להפוך את החגיגה שלכם לבלתי נשכחת. מתכנני האירועים המומחים שלנו יכולים לעזור לכם לתכנן את החגיגה המושלמת שתענה על הצרכים שלכם, ויחידות האירוח האיכותיות שלנו מספקות את המקום המושלם לאורחים שלכם לשהות בו.

בין אם אתם מתכננים חתונה, אירוע חברה או אירוע מיוחד, הצוות שלנו מסור לעזור לכם ליצור חוויה בלתי נשכחת. עם המקום המדהים שלנו, חדרי אירוח יוקרתיים ושירות יוצא דופן, סמוך על חמי געש שיביא את החזון שלך לחיים.

אטרקציות מקומיות

בעוד חמי געש מציע שפע של פעילויות ושירותים, האזור שמסביב הוא גם ביתם של כמה אטרקציות מדהימות שהאורחים לא ירצו להחמיץ במהלך שהותם.

יקבים וכרמים

אם אתם חובבי יין, יש לכם מזל – האזור שמסביב לחמי געש מתהדר במספר יקבים ברמה עולמית שבהחלט שווים ביקור.

אחד הפופולריים ביותר הוא יקב אחוזת תשבי הסמוך, הממוקם במרחק נסיעה קצר משם. תשבי, שנוסדה בשנת 1882, מייצרת מגוון יינות עטורי פרסים תוך שימוש בענבים מקומיים ובטכנולוגיה חדישה. יקבים סמוכים אחרים כוללים את יקב אמפורה, יקב סוס הים ויקב אלכסנדר – כולם מציעים סיורים, טעימות ונופים יפים של הכרמים שמסביב.

לחוויה ייחודית, שקלו לצאת לסיור יין מודרך – שרבים מהם זמינים באזור – בו תוכלו לטעום את מיטב היינות המקומיים תוך כדי למידה על ההיסטוריה והתרבות שמאחוריהם.

אתרים היסטוריים , אתרים היסטוריים

האזור הסובב את חמי געש עשיר בהיסטוריה, וישנם מספר אתרים היסטוריים מרתקים שתוכלו לחקור במהלך שהותכם. במרחק נסיעה קצר משם נמצאת העיר הרומית העתיקה קיסריה, בה תוכלו לשוטט בין חורבות האמפיתיאטרון העתיק, לחקור את רצפות הפסיפס השמורות היטב של ארמון הורדוס, ולהתפעל מהארכיטקטורה המורכבת של בתי הכנסת מהתקופה הביזנטית.

יעד פופולרי נוסף הוא העיר יפו הסמוכה, המתהדרת בעבר מפואר בן יותר מ-3,000 שנה. כאן תוכלו לסייר ברחובותיה הצרים והמתפתלים של העיר העתיקה, לבקר בנמל יפו התוסס, וליהנות מנופים עוצרי נשימה של הים התיכון.

עיירות ושווקים מקומיים

האזור שמסביב לחמי געש הוא ביתם של מספר עיירות ושווקים מקסימים ששווים ביקור. במרחק נסיעה קצר משם נמצאת העיירה זכרון יעקב, הידועה ברחובותיה הציוריים ובארכיטקטורה הייחודית שלה. כאן תוכלו לסייר בשוק מרכז הכרמל, לטעום פינוקים מקומיים טעימים במאפיית עמק האלה, או לשוטט בין חנויות האומנים והבוטיקים הייחודיים.

יעד פופולרי נוסף הוא העיר הרצליה הסמוכה, המתהדרת במרינה מקסימה, מגוון מסעדות וחנויות יוקרתיות ומספר פארקים וגנים ציוריים.

יש באמת משהו לכל אחד באזור שמסביב לחמי געש. בין אם אתם חובבי היסטוריה, חובבי אוכל או חובבי טבע, אין ספק שתמצאו שפע של אטרקציות ופעילויות שיתדלקו את התשוקות שלכם במהלך שהותכם.

הזמן את שהותך עוד היום

אל תחמיצו את ההזדמנות לחוות את אירוח חמי געש היוקרתי ועוצר הנשימה. הזמינו את שהייתכם עוד היום וצפו בנופים המדהימים, התפנקו בחוויות האוכל המשובחות וגלו את מגוון פעילויות החוץ הזמינות.

אנו מציעים מגוון חבילות המתאימות לצרכים ולתקציב שלכם, החל מהחופשה הרומנטית הבלתי נשכחת ועד לחופשה המשפחתית המושלמת. תוכלו לבחור באחד מהחדרים או הסוויטות המרווחים והנוחים שלנו, כל אחד עם מתקני הנוחות הייחודיים שלו.

תהליך ההזמנה שלנו פשוט וקל. בקרו באתר שלנו ועיינו בחבילות ובסוגי החדרים הזמינים. תוכלו לבחור בקלות את התאריכים המועדפים עליכם ולהתאים אישית את הזמנתכם בהתאם להעדפותיכם. בנוסף, צוות שירות הלקוחות שלנו זמין 24/7 כדי לספק כל סיוע שתזדקק לו בתהליך ההזמנה או במהלך שהותכם.

ולמי שמזמין מוקדם, אנו מציעים מבצעים בלעדיים למשכימי קום המעניקים לך גישה להנחות מיוחדות וחבילות ייחודיות. אסור לפספס את המבצעים האלה!

אז אל תהססו, הזמינו את שהייתכם עוד היום וגלו את היופי והיוקרה של אירוח חמי געש. אנו מצפים לקבל את פניכם באתר הנופש שלנו.

בטח, אנא ספק לי את כותרת הסעיף ואת ההקשר לטבלה.

שאלות נפוצות לגבי Hamei Ga'ash Accommodation

ברוכים הבאים למדור השאלות הנפוצות שלנו! כאן אנו מספקים תשובות לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר שיש לאורחים על אירוח חמי געש. אם יש לך שאלות או חששות אחרים, אנא אל תהסס ליצור קשר עם צוות התמיכה שלנו 24/7.

יתרונות השהייה באירוח חמי געש

בואו לחוות נוחות, יוקרה ונופים מדהימים