Booking.com

או בחר\י עיר להצגת מקומות האירוח

ברוכים הבאים לאזור ים המלח הקסום ועוצר הנשימה! כאן, תוכלו לחוות תחושה אמיתית של יוקרה, רוגע והרפתקה המגולגלים לחופשה יוצאת דופן אחת. ממוקם בין ירדן לישראל, ים המלח הוא הנקודה הנמוכה ביותר על פני כדור הארץ ונפתח לעולם חדש לגמרי של מראות נוף מדהימים וחוויות. האזור הוא ביתם של כמה מהמלונות היוקרתיים ביותר, אתרי חוף פרטיים, בתי הארחה זולים ואפשרויות קמפינג שישאירו אתכם רעננים ומחודשים.

מחפשים חווית ספא מפנקת, מחפשים להתחבר לטבע, או מחפשים את הריזורטים הטובים ביותר למשפחות? אל תסתכל רחוק יותר! הרכבנו עבורכם את המדריך האולטימטיבי לאזור ים המלח, המכסה הכל, החל מלינה ופעילויות ועד טיפים מעשיים לטיולים שאתם צריכים כדי לקבל את החופשה המושלמת.

התכוננו לחקור את היופי הטבעי של האזור, ההיסטוריה העשירה, המסעדות הטובות ביותר והתרבות המקומית בזמן שאנו לוקחים אתכם דרך יעדי החובה באזור ים המלח. בואו נתחיל!

אתרי חוף פרטיים לשהותכם המושלמת ליד ים המלח

אם אתם מחפשים את השהייה המפנקת האולטימטיבית ליד ים המלח, ישנם אתרי חוף פרטיים רבים לבחירה המציעים נופים מדהימים של הפלא הטבעי הזה ושירותים בלעדיים שיעזרו לכם להירגע ולהירגע.

מלון קמפינסקי אישתר (Kempinski Hotel Ishtar) הוא אתר נופש אחד כזה, הכולל תשע בריכות שחייה וגישה ישירה לים המלח. זהו יעד אידיאלי להתפנק בספא אקסקלוסיבי וחדרים מפוארים המשקיפים לים. העיצוב האלגנטי של המלון והמתקנים המעולים ירשימו אפילו את הנוסע האנין ביותר.

אתר נופש פרטי נוסף שחובה לבקר בו הוא Hilton Dead Sea Resort & Spa. אתר הנופש מתגאה במספר רב של אפשרויות משובחות לסעודה, לרבות מאכלים בינלאומיים במסעדת 1312 והאווירה הנינוחה של מסעדת בסקין (Baskin), שתיהן משקיפות לים. אתר נופש הינו מושלם עבור מטיילים המעריכים נוחות ונוחיות מפוארת.

אם אתם מחפשים ליהנות מהבוץ הטבעי העשיר במינרלים של ים המלח, אתר הנופש והספא מובנפיק מציע את אפשרות האירוח המושלמת, המספקת לאורחים את ההזדמנות ליישם את בוץ הריפוי הזה ליתרונות טיפוליים. יתר על כן, אתר הנופש נועד לספק נוף מרהיב של ים המלח, ומציע מתקנים ושירותים מעולים.

רבים מאתרי החוף הפרטיים הללו חולקים גישה לחוף, ומספקים לאורחים את ההזדמנות המושלמת להירגע בצל או תחת שמיים בהירים. עם אירוח יוצא דופן בשילוב עם סביבה ייחודית, המבקרים ללא ספק יחוו את החופשה היוקרתית האולטימטיבית.

להתפנק ביוקרה וברוגע: המלונות עם הספא המובילים באזור

אם אתם מתכננים טיול לים המלח, אין דרך טובה יותר להירגע מאשר עם טיפול ספא מפנק. למרבה המזל, האזור הוא ביתם של כמה מהמלונות המפנקים ביותר בישראל, שכל אחד מהם מציע חוויה ייחודית ונינוחה שלא תמצאו בשום מקום אחר.

Dead Sea Marriott Resort & Spa הוא בחירה פופולרית עבור אנשי עסקים ומטיילים. מלון מריוט הינו ממוקם בלב אזור המלונות של עין בוקק, ומהווה בסיס מושלם לחופשה בלתי נשכחת. תוכלו ליהנות ממתקני הספא החדשניים ביותר של אתר הנופש, הכוללים עיסויים, טיפולי בוץ עשירים במינרלים וטיפולים מרעננים אחרים. החדרים והסוויטות המסוגננים של המלון כוללים מצעי קטיפה, אינטרנט אלחוטי חינם ונופים מדהימים של ים המלח.

בחירה מובילה נוספת להתפנק ברוגע היא מלון הרודס ים המלח. מלון הספא ממוקם על החוף עצמו, ומשלב עיצוב מודרני עם אירוח מזרח תיכוני מסורתי, ומציע למטיילים חוויה אותנטית. עיינו בחבילות הספא השונות של המלון הכוללות קרצוף גוף, עיסויים, טיפולי פנים וטיפולי בוץ פרטיים במתחם הספא שלהם.

אם אתם מחפשים חופשה רומנטית יותר ואירוח יוקרתי, מלון קראון פלאזה הוא המקום המושלם עבורכם. המלון ממוקם בחלקו הדרומי של ים המלח, בו תוכלו ליהנות מגישה לחוף פרטי, טרסה ובר. מתקני הספא של המלון מציעים מגוון טיפולים, לרבות הידרותרפיה, ארומתרפיה ורפלקסולוגיה.

לא משנה מה תבחרו, הקפידו להתפנק בהפוגה המתוקה שיש למלונות בים המלח להציע.

התקרבו לטבע: אפשרויות קמפינג בקרבת מקום להרפתקה שלכם

למי שמחפש הרפתקה בחיק הטבע, קמפינג באזור ים המלח הוא לא רק משתלם אלא גם הזדמנות נהדרת להכיר מקרוב ובאופן אישי את הסביבה הטבעית. ישנן מספר אפשרויות קמפינג בקרבת ים המלח המציעות את החוויה המושלמת לחובבי הטבע.

אתרי קמפינג בקרבת ים המלח:

קמפינג באזור ים המלח יכול להיות חוויה מרגשת ומספקת. הוא מציע לחניכים הזדמנות לחוות את השממה תוך כדי להיות מוקף בנופים מדהימים של המדבר. חשוב לציין כי ציוד מחנאות צריך להיות איכותי ביותר ולכלול ביגוד חם, מגפי הליכה ופנסי ראש. כמו כן, חובה לעקוב אחר תקנות הפארק בעת קמפינג.

לבסוף, ראוי להזכיר כי קמפינג אינו מתאים לכל אחד. למרות שזה יכול להיות הרפתקה גדולה, זה לא יכול להיות מתאים לכל מטייל. מי שרגיל לצימרים יוקרתיים, למשל, עשוי להתקשות להסתגל לסביבת הקמפינג המחוספסת יותר. עבור מטיילים אלה, בתי הארחה או אתרי חוף פרטיים עשויים להיות אפשרות טובה יותר.

שהייה משתלמת: בתי ההארחה הזולים הטובים ביותר ב-אזור ים המלח

אם אתם מחפשים להישאר ליד ים המלח מבלי לשבור את הבנק, יש כמה אפשרויות נהדרות למטיילים בתקציב מוגבל. מהנופים המדהימים של מלון אואזיס ועד לספא ורעיונות הרגיעה במלון הדירות אהבה, בתי הארחה ידידותיים לתקציב הופכים לחוויית שהייה מושלמת באזור ים המלח.

מלון אואזיס הוא אופציה מצוינת עבור אלה שרוצים ליהנות מנופים פנטסטיים ושלווה מרוחקת מבלי לבזבז יותר מדי. המלון ממוקם בערד, מה שהופך אותו לנסיעה קצרה לים המלח. המלון מציע חדרים ממוזגים עם נוף לבריכה, בריכה חיצונית וטרסת שמש ממנה נשקף נוף מרהיב של המדבר וים המלח. המלון ממוקם במרחק של 10 דקות בלבד ממרכז הקניות המקומי, המבטיח לאורחים גישה נוחה לחנויות מכולת ולמתקנים אחרים.

עבור מבקרים השואפים לרגיעה מסוימת מבלי לשלם תעריפי פרימיום, מלון הדירות אהבה מציע דירות מרווחות עם נוף יפהפה של ים המלח ורכס ההרים. הוא ממוקם באזור המגורים של ערד ומציע מגוון מתקני ספא ושירותי עיסוי, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור מבקרים המבקשים להפיק יותר מהשהייה שלהם – כולל חוויות ספא, טיולים מדהימים עם נוף מדברי, ואפילו רגיעה ליד בריכת השחייה. החדרים במלון אהבה מציעים ללא ספק את התמורה הטובה ביותר לכסף, בהתחשב בסוויטות המרווחות, החדרים המרוהטים בטוב טעם, ודירוגים מצוינים.

עבור הרפתקנים ומטיילים בתקציב נמוך, The Judaean Desert Guesthouse הוא מקום מושלם בשביל הפסקה מהרוטינה היומיומית. המלון ממוקם בלב מדבר יהודה הקדום, ומציע חוויה בדואית אותנטית במחיר סביר עם חדרים נוחים. בית ההארחה ממוקם בין סלעי הקניון האדום המדהימים, ויוצר רקע בדואי קסום המושלם למטיילים המחפשים להתחבר לטבע.

בין אם אתם מטיילים בתקציב מוגבל או רוצים לחסוך כסף לפעילויות אחרות באזור, בתי הארחה ומלונות זולים יכולים לעזור לכם לעשות זאת. הנוחות והשלווה של חדרי אירוח במחירים סבירים אלה יהפכו את הטיול שלכם לאזור ים המלח לבלתי נשכח.

לינה ידידותית למשפחות: היכן ללון עם יקיריכם

אם אתם מבקרים באזור ים המלח עם המשפחה שלכם, מציאת מקום הלינה המושלם יכולה לעשות את כל ההבדל בטיול שלכם. למרבה המזל, מספר מלונות באזור מציעים אפשרויות ידידותיות למשפחות המתאימות לכל הגילאים ותחומי העניין.

אחת האפשרויות הטובות ביותר היא מלון לאונרדו קלאב ים המלח, המציע מבחר רחב של פעילויות לכל שכבת גיל, כגון מיני גולף, כדורסל, כדורעף, טניס שולחן ועוד. המלון מציע גם חוף פרטי, חמש בריכות שחייה וחדרים מרווחים שיכולים להכיל משפחות של עד חמישה חברים.

ארמון הורדוס הוא מלון נהדר נוסף המציע פעילויות מקורות שונות כגון באולינג, בריכה מקורה, ומשחקים בחוץ. המלון מיועד למשפחות עם ילדים קטנים, ומציע בריכת ילדים, מגרש משחקים ומועדון ילדים. מבוגרים ייהנו מאפשרויות משובחות לסעודה, שירותי ספא וחוף פרטי.

לחוויה אינטימית יותר, מלון קיבוץ עין גדי הוא בחירה מצוינת. המלון מציע חדרי משפחה ומועדון ילדים. המלון עצמו שוכן בשמורת טבע עם שפע של הזדמנויות לטיולי הליכה וצילום חיות בר. משפחות יכולות ליהנות מהגנים רחבי הידיים של המלון, מבריכת השחייה ומהחוויה הייחודית של שהייה בקיבוץ.

בין אם תבחרו במלון עם מבחר פעילויות נרחב או חוויה אינטימית יותר בשמורת טבע, מלונות אלה יכולים לסייע ביצירת חוויות בלתי נשכחות למשפחות המבקרות באזור ים המלח.

בואו לחוות את ים המלח: פעילויות ואטרקציות לטיול שלכם

אם אתם מחפשים פעילויות ואטרקציות ייחודיות, אזור ים המלח הוא היעד המושלם. לא חסרים דברים לעשות עבור מחפשי הרפתקאות ואלה המחפשים להירגע.

צף בים

אחת הפעילויות הפופולריות ביותר בעת ביקור בים המלח היא ציפה במימיו המלוחים, המלוחים פי עשרה מהים. הציפה הטבעית של ים המלח מאפשרת למבקרים לצוף ללא מאמץ, וזו חוויה של פעם בחיים. ניתן גם להקציף את הבוץ העשיר במינרלים על העור כדי לסייע בטיפוח העור ובקילוף.

ביקור במבצר מצדה

כשמבקרים באזור ים המלח, הקפד לבדוק את מבצר מצדה, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ואת האתר המתויר ביותר בישראל. הוא ממוקם על פסגת רמת מצדה, ומציע נוף פנורמי של האזור שמסביב, לרבות ההרים, הגבעות והוואדיות הסמוכים. תוכלו לטייל בשביל הנחש לטיול מאתגר או לצאת לסיור ברכבל שלוקח את המבקרים עד למבצר. לאחר מכן, לחקור את חורבות שנחפרו ולאחר מכן לטבול את עצמך בהיסטוריה של המבצר באמצעות יצירות אמנות ותערוכות אחרות.

שמורת טבע עין גדי

שמורת עין גדי היא נווה מדבר טבעי באמצע המדבר, הממוקם מערבית לים המלח. עין גדי מציעה כמה מהנופים המדהימים ביותר בישראל, עם למעלה משישה מסלולי הליכה שונים שהמבקרים יכולים לחקור, החל מקל ועד מאומץ. השמורה מתגאה במגוון עצום של צמחים וחיות בר, מה שהופך אותה ליעד המושלם לאוהבי הטבע. לאורך השבילים יוכלו המבקרים לחוות פלאי טבע כמו מפל דוד ולשחות בתוך בריכות המים המתוקים.

עיסויים וטיפולי ספא

ים המלח ידוע בהשפעותיו הטיפוליות על הגוף והעור בשל הריכוז הגבוה של מינרלים בקרקע ובמים. מספר מלונות וספא באזור מציעים עיסויים וטיפולים אחרים לקידום הבריאות והרגיעה. פנקו את עצמכם בחוויית ספא חמאם, שהוא אמבט בסגנון טורקי המשתמש בשילוב של אדים, חום, סבון ופילינג להרפיה אולטימטיבית.

הזמן הטוב ביותר לבקר

אזור ים המלח מציע פעילויות ואטרקציות לאורך כל השנה. ביקור בחודשים שאינם קיץ כמו הסתיו (ספטמבר עד נובמבר) או האביב (מרץ עד מאי) עשוי להיות הזמן הטוב ביותר עבור פעילויות חוצות כמו טיולים רגליים. בנוסף, הטמפרטורות באזור יכולות לפעמים להגיע לגבהים בלתי נסבלים במהלך הקיץ (יוני עד אוגוסט), במיוחד עבור מבקרים שאינם יכולים לעמוד בחום. אבל חודשי הקיץ מושלמים לבילוי על החוף, שחייה, שיזוף ורביצה תחת השמש.

בין אם אתם מחפשים הרפתקאות, רגיעה או שילוב של שניהם, אזור ים המלח מציע פעילויות ואטרקציות המשרתות את כולם. התחילו לתכנן את הטיול שלכם לאזור ים המלח עוד היום וחוו חוויה של פעם בחיים!

המסעדות ובתי הקפה הטובים ביותר באזור: איפה לאכול במהלך שהותכם

אין ספק שאזור ים המלח הוא גן עדן לחובבי אוכל עם מגוון רחב של מטעמים שכל מטייל גסטרונומי חייב לטעום. בין אם אתם מחפשים מטבח מקומי במחיר סביר או אוכל משובח אקסקלוסיבי, באזור יש הכל. הנה רשימה של המסעדות ובתי הקפה הטובים ביותר באזור שבהם המבקרים יכולים למצוא טעמים ייחודיים שיעניקו להם טעימה אמיתית של האזור.

1. מסעדת השף אניאם

מסעדת גורמה זו, הממוקמת בקיבוץ הגושרים, פופולרית בזכות המנות המענגות והאווירה האלגנטית שלה. השף יוצר מטבח בינלאומי ויצירתי המבושל לשלמות ומוצג כמו יצירות אמנות. תוכלו ליהנות ממנות ייחודיות כגון דניס או כבש בבישול איטי, יין מקומי ומאכלים ומשקאות טעימים אחרים.

2. צל תמר

מסעדה זו ממוקמת ביריחו ומתהדרת בקונספט מהחווה לשולחן המשתמש במרכיבים מקומיים ואורגניים. התפריט כולל מנות המשלבות מטבח ים תיכוני וערבי, כגון קופטה טלה מסורתית או שקשוקה. אפשרויות ללא גלוטן וטבעוניות זמינות גם עבור אלה הסובלים מאלרגיות למזון או מגבלות תזונתיות.

3. חדר האוכל של קיבוץ עין גדי

חדר אוכל זה משקיף על נווה המדבר עוצר הנשימה עין גדי ומגיש מגוון אפשרויות של ארוחות כשרות המושלמות לפודיז כשרים המבקרים באזור ים המלח. תוכלו ליהנות מסלטים טריים, חומוס תוצרת בית ולחם טרי, יחד עם מופעי בידור חיים כגון הופעות מוזיקה חיה.

4. קפה אל-צדיק

אם אתם במצב רוח לאירוח בדואי דרומי מסורתי, קפה אל-צדיק הוא המקום המושלם לבקר בו. בית קפה זה בכפר לקיה מגיש קפה ותה ערבי קלאסי יחד עם מאפים טריים, כגון מאפים מתוקים, עוגות ופנקייקים ערביים. תוכלו גם למצוא מזכרות ייחודיות כגון רקמה בעבודת יד ושטיחים ארוגים.

אלו הן רק חלק מהמסעדות ובתי הקפה הרבים באזור ים המלח. זכרו לחקור את המטבחים והמעדנים המקומיים וליהנות מהמסע הגסטרונומי במהלך שהותכם.

טיפים לשהייה: עשה ואל תעשה באזור ים המלח

ביקור בים המלח הוא חלום שמתגשם עבור אנשים מכל רחבי העולם. אזור ים המלח, הידוע בתכונותיו הטיפוליות ובנוף המדהים שלו, הוא יעד ייחודי ובלתי נשכח. הנה כמה טיפים מועילים שיעזרו לכם להפיק את המרב מהשהייה שלכם תוך הימנעות ממלכודות נפוצות:

להתלבש כראוי

כאשר מבקרים באתרים דתיים או אפילו סתם מסתובבים בעיר, חשוב להתלבש בהתאם. חשוב לכסות את הכתפיים וללבוש מכנסיים ארוכים או חצאיות המכסות את הברכיים. דאגו להביא גם נעליים נוחות, מכיוון שיש הרבה הליכה הכרוכה בחקר האזור.

הגן על עצמך מפני השמש

אזור ים המלח ידוע במזג האוויר החם והיבש שבו, ולכן חשוב להגן על עצמכם מפני השמש. הקפידו להביא קרם הגנה עם SPF 30 ומעלה להגנה מרבית מפני קרני UV מזיקות. אל תשכחו להביא משקפי שמש וכובע כדי להגן על העיניים והפנים.

שימו לב למסורות ולמנהגים המקומיים

אזור ים המלח עשיר בהיסטוריה ובתרבות, ולכן חשוב לכבד את המסורות והמנהגים המקומיים. לדוגמה, חשוב להיות מודעים לשבת, שמתחילה עם שקיעת החמה ביום שישי ונמשכת עד רדת הלילה בשבת. במהלך תקופה זו, חנויות ומסעדות רבות עשויות להיות סגורות, והתחבורה עשויה להיות מוגבלת.

היזהרו ממלכודות תיירים

כמו בכל יעד תיירותי, יש הרבה הונאות ומלכודות תיירים שצריך להיזהר מהן. היזהר מכל מי שמציע סיורים או שירותים ברחוב, ותמיד בדוק את האפשרויות שלך מראש כדי למנוע קריעה. היצמדו לחברות בעלות מוניטין ובקשו תמיד המלצות ממקומיים או מטיילים אחרים.

גישה למידע רשמי מראש

הקפד לגשת למידע רשמי על אזור ים המלח לפני הביקור שלך. האתר הרשמי של האזור מציע שפע של מידע על לינה, תחבורה, ואטרקציות, והוא יכול לעזור לך לתכנן את הטיול שלך מראש.

על ידי ביצוע טיפים פשוטים אלה, תוכלו להבטיח חוויה בטוחה, מהנה ובלתי נשכחת באזור ים המלח.

להגיע ממקום למקום: אפשרויות תחבורה לטיול שלך

ההתניידות באזור ים המלח קלה יחסית, עם מגוון אפשרויות תחבורה העומדות לרשות המבקרים. בין אם אתם רוצים לנסוע ברכב, אוטובוס או שאטל יוקרתי, לכל אפשרות יש יתרונות וחסרונות משלה שהמבקרים צריכים לשקול לפני היציאה לטיול שלהם.

השכרת רכב

עבור מטיילים המעדיפים את הפרטיות של הרכב שלהם, השכרת רכב היא אפשרות מצוינת. מגוון רחב של רכבים זמין להשכרה במחירים נוחים. לחברות השכרת רכב כמו Avis, Europcar ו- Budget יש תחנות מאובזרות היטב המאפשרות למבקרים לשכור רכב משדה התעופה או במקומות שונים ברחבי האזור. השכרת רכב היא אידיאלית עבור אלה שרוצים את הגמישות לחקור את האזור בקצב שלהם.

מוניות

מוניות הן אפשרות זולה ונוחה למטיילים שאינם רוצים לשכור רכב. אתה יכול למצוא מוניות בערים הגדולות ברחבי האזור, כולל תל אביב, ירושלים, עמאן. הם בדרך כלל אמינים ובטוחים, אבל חשוב לנהל משא ומתן על המחיר מראש כדי למנוע בלבול. המבקרים צריכים לשים לב כי מוניות רבות פועלות על בסיס מונה והנהגים יצטרכו לקבל התראה מתי להפעיל את המונה.

שירותי אוטובוסים

באזור ים המלח יש שירות אוטובוסים אמין ובמחיר סביר המחבר בין ערים מרכזיות ויעדי תיירות ברחבי האזור. חברות האוטובוסים אגד ודן, למשל, מציעות שירותים בינעירוניים ובינעירוניים, מה שמקל על הנסיעה ליעד. ניתן גם להזמין סיור עם מפעיל טיולים מקומי שיספק תחבורה ומדריך טיולים.

הסעות יוקרתיות

מבקרים שרוצים לחקור את האזור בסטייל יכולים לבחור בהסעות יוקרתיות, המציעות נוחות, נוחות וסגנון. חברות השכרה כאלה מציעות אוטובוסים יוקרתיים, המצוידים במיזוג אוויר, מכשירי מולטימדיה, מושבי שכיבה ועוד. הסעות יוקרה אידיאליות למשפחות המטיילות יחד או לכל מי שרוצה חווית נסיעה פרימיום. אפשרות משתלמת ונוחה עבור אותם יחידים או משפחות, או זוגות שרוצים קצת יוקרה בזמן החופשה שלהם.

לסיכום, לכל נוסע יש העדפה שונה בכל הנוגע לתחבורה. המבקרים צריכים לשקול את התקציב, מסלול הטיול וההעדפות האישיות שלהם בעת בחירת אפשרות התחבורה הטובה ביותר לטיול שלהם. לא משנה מה תבחרו, אזור ים המלח מציע אפשרויות העונות על כל צורך ותקציב.

מתי כדאי לבקר: הזמן הטוב ביותר בשנה לתכנן את החופשה בים המלח

ים המלח הוא יעד תיירות פופולרי עם מערכת שיקולים ייחודית עבור המבקרים בעת תכנון החופשה שלהם. הזמן הטוב ביותר לבקר תלוי במה שאתה רוצה לעשות ולראות במהלך הטיול שלך. חודשי הקיץ של יולי ואוגוסט הם שיא עונת התיירות באזור, וזה לא הזמן הטוב ביותר לצאת לחופשה רגועה בגלל הטמפרטורות הגבוהות והחופים הצפופים. במקום זאת, הזמן הטוב ביותר לבקר בים המלח הוא בין אוקטובר למאי, כאשר מזג האוויר נוח ונוח. בחודשים אלה תוכלו ליהנות מפעילויות באוויר הפתוח כגון טיולי הליכה, קמפינג וחקר שמורות הטבע שמסביב.

אם אתם מחפשים לצוף ולהשתמש בבוץ הטיפולי, עדיף לבחור יום קריר יותר, מכיוון שהמים יכולים להיות חמים למדי בחודשי הקיץ. הבוץ הטיפולי זמין כל השנה, אך הוא עלול להיות חם מדי לשימוש באמצע הקיץ. החורף יכול להיות זמן אידיאלי לחוות את פעילויות החוץ הייחודיות של ים המלח, במיוחד למטיילים שנהנים מטמפרטורות קרירות יותר ורוצים להימנע מהתקהלויות.

באופן כללי, הזמן הטוב ביותר לבקר בים המלח הוא בעונות הביניים של האביב והסתיו, כאשר מזג האוויר מושלם לימים ארוכים בחוץ וההמונים ניתנים לניהול. החורף הוא נהדר למי שרוצה להימנע מעונת השיא ומחום הקיץ, ואילו הקיץ הוא הטוב ביותר למי שמחפש לחוות חיי לילה עתירי אנרגיה.

בטח, הנה קטע טבלת HTML מעשיר עם 15 שורות:

הכי טובים: מרכזי בריאות ומכוני ספא באזור ים המלח, טורקיה

הכירו את 15 מכוני הספא ומרכזי הבריאות המובילים באזור ים המלח, בהם תוכלו להתפנק בהרפיה והתחדשות.

מרכז בריאות וספאמקוםהשירותים המוצעים
ספא המערה באתר הנופש סטאיעין בוקקעיסויים שוודים ואבנים חמות, טיפולי גוף, שירותי סלון, אימון בריאות, יוגה ושיעורי כושר
הספא באתר מצדה עין גדיעין גדיעיסוי שוודי, רקמות עמוקות ואבנים חמות, טיפולי בוץ והידרותרפיה
ספא מלון ישרוטל ים המלחעין בוקקעיסויים, טיפולי פנים, טיפולי יופי, אזור הרפיה בספא
ספא מרידיאן ים המלחמצדהעיסויים, טיפולי גוף, טיפולי פנים, הידרותרפיה, אזור מנוחה, סאונה, חדר אדים
הספא במלון הרודסעין בוקקעיסויים, טיפולי פנים, טיפולי גוף, הידרותרפיה, טיפולי בוץ, אזור מנוחה, בריכה, סאונה וחדר אדים
קראון פלאזה ים המלח ספאעין בוקקעיסויים, טיפולי גוף, הידרותרפיה, טיפולי פנים, בריכת שחייה וסאונה
המרכז הרפואי עין גדיעין גדיעיסוי שוודי ושיאצו, דיקור סיני, רפלקסולוגיה, אמבטיות מלח, טיפולי בוץ וטיפולי פנים
מרכז עיסוי סה-נורעין בוקקעיסוי שוודי ורקמות עמוקות, רפלקסולוגיה, עיסוי כיסא
רויאל רימונים ים המלח ספאעין בוקקעיסויים, טיפולי פנים, עטיפות וקרצוף
ספא שדות במלון שדותבית שמשעיסוי ורפלקסולוגיה, בריכת שחיה חיצונית ואמבט עיסוי
ספא שיזן במלון דניאל ים המלחעין בוקקעיסויים, טיפולי פנים והידרותרפיה
ספא מלכת שבא במלון הילטוןעין בוקקעיסויים, טיפולי פנים וגוף, סאונה, חדר אדים, וג'קוזי
ספא בראשית במלון בראשיתמצפה רמוןעיסויים, טיפולי גוף וטיפולי פנים, בריכה מקורה ובריכה חיצונית, חמאם טורקי וסאונה
ספא חוות הגמלים בנגבהערבהעיסויים וטיפולי גוף, טיולי גמלים, אירוח בסגנון בדואי
הספא במלון קיבוץ עין גדיעין גדיעיסויים, טיפולי גוף, סאונה ובריכה חיצונית

שאלות נפוצות לגבי מקומות אירוח באזור ים המלח

למידע נוסף על מקומות אירוח באזור ים המלח לחצו על מדור השאלות הנפוצות שלנו.

יתרונות הבחירה באזור ים המלח לחופשה הבאה שלכם

לחוות יוקרה ורוגע:

התחברו לטבע:

אפשרויות ידידותיות לתקציב:

כיף לכל המשפחה: