Booking.com

או בחר\י עיר להצגת מקומות האירוח

דמיינו שאתם מתעוררים לקול הגלים המתנפצים על החוף, הרוח העדינה מלטפת את פניכם כשאתם יוצאים מהאוהל אל החוף החולי. במרחק, השמש מתחילה לצבוע את השמים בגוונים עזים, מטילה זוהר זהוב על הנוף. זו החוויה הקסומה שמחכה לכם בשמורת אכזיב, פנינה נסתרת על חוף הים התיכון של ישראל.

שמורת אכזיב (Achziv Reserve) שוכנת בתוך היופי והשלווה הטבעיים של גן עדן חופי זה, ומציעה אירוח וחוויית טבע ייחודיים. מקמפינג על החוף תחת שמיכת כוכבים ועד יציאה לטיולי טבע מלהיבים, שמורה זו היא מקלט למי שמחפש שילוב של רוגע והרפתקאות.

חווית קמפינג על החוף

כשמדובר בחוויית קמפינג ייחודית ובלתי נשכחת, שמורת אכזיב מציעה את התפאורה המושלמת. דמיינו שאתם ישנים תחת השמיים זרועי הכוכבים, כשקול הגלים המתנפצים על החוף מרגיע אתכם לישון. בשמורת אכזיב החלום הזה הופך למציאות.

אתר הקמפינג בשמורת אכזיב מספק מגוון שירותים על מנת להבטיח שהייה נוחה ומהנה. מתקני שירותים זמינים, ומספקים את הנוחות של צנרת מודרנית במהלך ההרפתקה החיצונית שלכם. אזורי הפיקניק מאפשרים ארוחות רגועות ברוח הים המרעננת, ויוצרים זיכרונות שיימשכו לכל החיים.

כשמדובר בציוד קמפינג, אתה לא צריך לדאוג להביא איתך הכל. אתר הקמפינג מספק אוהלים, שקי שינה וכלי בישול, המאפשרים לכם לטייל בקלות ולהפיק את המרב מחוויית החוף שלכם. זה מבטיח שתוכלו להקדיש יותר זמן לחקר יופייה של השמורה ופחות זמן באריזה ופריקה של ציוד.

בשמורת אכזיב הבטיחות נמצאת בראש סדר העדיפויות. אתר הקמפינג מצויד במצילים כדי להבטיח את שלומם של המבקרים הנהנים מהחוף. בנוסף, תחנות עזרה ראשונה זמינות במקרה חירום. המבקרים יכולים להיות סמוכים ובטוחים בידיעה שרווחתם מטופלת כדי שיוכלו לאמץ באופן מלא את חווית הקמפינג.

גלו טיולים בחיק הטבע

אחד משיאי הביקור בשמורת אכזיב הוא ההזדמנות לחקור את טיולי הטבע השונים הזמינים. בין אם אתם מטיילים מושבעים ובין אם אתם מעדיפים טיולים נינוחים, ישנם מסלולים המתאימים לכל רמת כושר וחוויה. טיולי טבע אלה מאפשרים למבקרים לטבול את עצמם ביופייה הטבעי עוצר הנשימה של השמורה תוך למידה על החי, החי וההיסטוריה שלה.

השמורה מציעה מגוון שבילים, החל משבילים קלים המתאימים למשפחות עם ילדים ועד טיולים מאתגרים יותר לחובבי שטח מנוסים. כל שביל מסומן ומתוחזק בקפידה, תוך הבטחת בטיחות המבקרים תוך שמירה על המערכת האקולוגית העדינה. לאורך השבילים, המטיילים יפגשו מגוון רחב של צמחים וחיות בר, מה שהופך כל צעד להזדמנות לגילוי.

אחד מטיולי הטבע הפופולריים ביותר בשמורת אכזיב הוא שביל החוף. שביל זה עוקב אחר קו החוף הבתולי ומציע נופים עוצרי נשימה של הים התיכון. כשאתה הולך לאורך החוף החולי, אתה יכול לנשום את האוויר המלוח ולהאזין לקול הגלים המתנפצים על החוף. שימו לב לבעלי חיים ימיים כגון דולפינים או צבי ים, אשר נצפים לעתים קרובות ליד החוף.

למי שמחפש חווית טבע סוחפת יותר, שביל היער לוקח אתכם דרך הצמחייה העבותה של השמורה, שם תוכלו להתפעל מהצמחייה המגוונת ולהאזין לשירים של מיני ציפורים שונים. שביל זה יפה במיוחד בחודשי האביב כאשר פרחי הבר נמצאים בפריחה מלאה.

שבילים בולטים אחרים כוללים את שביל הצוקים, המציע נופים מדהימים של הצוקים הסלעיים והמרחב העצום של הים, ושביל החורבות, שבו מטיילים יכולים לחקור אתרים ארכיאולוגיים עתיקים וללמוד על ההיסטוריה של האזור.

כשאתם יוצאים לטיולים אלה בטבע, חשוב לכבד את הסביבה וללכת בשבילים המיועדים לכך. הישארו בשבילים כדי להימנע מפגיעה במערכות אקולוגיות שבריריות וצלמו רק תמונות, תוך השארת עקבות בלבד. בכך אתם תורמים לשימור שמורת אכזיב ומבטיחים שהדורות הבאים יוכלו ליהנות מהפאר הטבעי שלה.

צימרים ידידותיים לסביבה בשמורה

שמורת אכזיב מציעה חוויה ייחודית לאוהבי הטבע בכך שהיא מספקת צימרים ידידותיים לסביבה שלא רק תורמים לשמירה על הסביבה אלא גם מספקים שהייה נוחה ובת קיימא. צימרים אלה נועדו למזער את טביעת הרגל האקולוגית שלהם תוך טבילת האורחים ביופיו של הטבע. השמורה עשתה מאמצים רבים כדי להבטיח שהמבקרים יוכלו ליהנות מהשהייה שלהם תוך מזעור כל השפעה שלילית על המערכת האקולוגית שמסביב.

כאשר אתם בוחרים להתארח באחד מהצימרים הידידותיים לסביבה בשמורת אכזיב, אתם יכולים לצפות ממגוון של מתקנים ושירותים שנועדו למקסם את השהות שלכם. מארוחות אורגניות העשויות ממרכיבים מקומיים ועד סיורים אקולוגיים מודרכים, לודג'ים אלה מספקים דרך ייחודית ואחראית לחוות את השמורה.

אחד המאפיינים העיקריים של לודג'ים אלה הוא העיצוב בר הקיימא שלהם. הצימרים עושים שימוש במקורות אנרגיה מתחדשים, כגון פאנלים סולאריים, לייצור חשמל. הדבר מבטיח כי ללודג'ים תהיה טביעת רגל פחמנית מינימלית ויפחיתו את התלות במשאבים שאינם מתחדשים. בנוסף, מערכות איסוף מי גשמים מיושמות כדי למזער את בזבוז המים ולהבטיח אספקת מים בת קיימא יותר.

יתר על כן, לודג'ים אלה קיבלו אישורים ופרסים על שיטות העבודה הידידותיות לסביבה שלהם, מה שמדגיש עוד יותר את מחויבותם לקיימות. השבחים האלה הם לא רק עדות למסירות שלהם, אלא גם מספקים ביטחון לאורחים שהם בוחרים באפשרות לינה אחראית לסביבה.

על ידי שהייה באחד הלודג'ים הידידותיים לסביבה בשמורת אכזיב, תוכלו ליהנות מחוויה נוחה ומפנקת תוך ידיעה ששהותכם תורמת באופן חיובי לשימור השמורה. עשו בחירה מודעת לשהות בלודג' ידידותי לסביבה ולהיות חלק משימור היופי הטבעי של שמורת אכזיב למען הדורות הבאים.

הזדמנויות צפייה בחיות בר

שמורת אכזיב מציעה שפע של הזדמנויות לצפייה בחיות בר, ומאפשרת למבקרים לחזות ביופיו של עולם החי המקומי בסביבתם הטבעית. השמורה היא ביתם של מגוון רחב של מינים, כולל צבאים, צבים וציפורים נודדות. בין אם אתם צפרים מושבעים או פשוט מעריכים את נפלאות הטבע, שמורת אכזיב מספקת חוויה ייחודית לחובבי חיות הבר.

הזמנים הטובים ביותר בשנה לתצפיות בחיות בר משתנים בהתאם למין. לדוגמה, ניתן לצפות בציפורים נודדות במהלך מסעותיהן העונתיים, המתרחשים בדרך כלל באביב ובסתיו. מינים אחרים, כגון צבאים, ניתן לראות לאורך כל השנה, במיוחד בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות הערב המאוחרות כאשר הם פעילים יותר.

כדי לשפר את חוויית הצפייה בחיות הבר שלכם, שקלו להצטרף לאחד מהסיורים המודרכים או הסדנאות שמציעה השמורה. מדריכים בקיאים אלה יכולים לספק תובנות חשובות על ההתנהגות ובית הגידול של חיות הבר המקומיות, ומאפשרים לכם ללמוד עוד על המערכת האקולוגית המרתקת של שמורת אכזיב.

אל תשכח להביא משקפת ומצלמה כדי לצלם רגעים בלתי נשכחים וצילומי תקריב של חיות הבר. שמורת אכזיב מספקת הזדמנויות רבות לצלמים ללכוד את יופיים של בעלי החיים בסביבתם הטבעית.

כשאתם חוקרים את השמורה, זכרו לכבד את בעלי החיים ואת סביבתם. הישארו בשבילים ייעודיים והימנעו מלהפריע לבית הגידול שלהם. על ידי היותך מבקר אחראי, אתה תורם לשימור חיות הבר ולקיימות ארוכת הטווח של שמורת אכזיב.

נופים ונופים ציוריים

שמורת אכזיב ידועה בנופיה עוצרי הנשימה ובנופים הציוריים שלה. בין אם אתם עומדים על קצה צוק המשקיף לים התיכון או הולכים לאורך החופים החוליים הזהובים, היופי הטבעי של השמורה ישאיר אתכם ביראת כבוד. הנה כמה מהנופים ונקודות התצפית המדהימים שתוכלו לחקור:

צוקים המשקיפים לים התיכון

אחד המאפיינים המרתקים ביותר של שמורת אכזיב הוא הצוקים המרשימים שלה המציעים נוף פנורמי של המים הצלולים כבדולח של הים התיכון. כשתעמדו על קצה הצוקים האלה, תזכו לתצוגה מדהימה של יופי טבעי, כשהגלים מתנפצים על הסלעים שמתחתיה והמרחב העצום של הים משתרע עד כמה שהעין יכולה לראות.

חופים חוליים זהובים

השמורה היא גם ביתם של חופים חוליים זהובים יפהפיים המשתרעים לאורך קילומטרים לאורך קו החוף. חופים בתוליים אלה הם המקום המושלם להירגע ולספוג את השמש, או לצאת לטיול נינוח לאורך החוף. אתה יכול להרגיש את החול הרך בין אצבעות הרגליים שלך ולהאזין לצליל הקצבי של הגלים, יצירת אווירה שלווה ושלווה באמת.

עמקים ירוקים תוססים

ככל שתתרחקו לתוך שמורת אכזיב, תגלו עמקים ירוקים תוססים מלאים בפרחי בר וצמחייה עבותה. עמקים אלה מהווים ניגוד מוחלט לצוקי החוף ולחופים החוליים ויוצרים נוף מגוון וייחודי. תוכלו לצאת לטיול נינוח בעמקים אלה, לטבול את עצמכם ביופיו של הטבע וליהנות מהשלווה של סביבתכם.

נקודות התצפית ונקודות הצילום הטובות ביותר

אם אתם חובבי צילום, שמורת אכזיב מציעה נקודות תצפית ונקודות צילום רבות בהן תוכלו ללכוד את היופי המדהים של הנופים. לתנאי התאורה הטובים ביותר, מומלץ לבקר בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות אחר הצהריים המאוחרות כאשר השמש מטילה זוהר חמים על הנוף. כמה נקודות תצפית פופולריות כוללות את קצה הצוק המשקיף על הים ודיונות החול בהן תוכלו ללכוד את הניגוד בין החוף החולי לצמחייה הירוקה.

לסיכום, שמורת אכזיב היא גן עדן לחובבי טבע וצלמים כאחד. עם הצוקים המרשימים, החופים החוליים הזהובים, העמקים הירוקים התוססים והנופים עוצרי הנשימה, השמורה מציעה שפע של פלאי טבע לחקור ולהעריך.

אפשרויות לינה בשמורת אכזיב

בכל הנוגע ללינה, שמורת אכזיב מציעה מגוון אפשרויות שיתאימו להעדפותיו וצרכיו של כל מבקר. בין אם אתם מעדיפים לישון תחת כיפת השמיים על החוף, להתפנק בלודג' אקולוגי מוקף בטבע, או לנסות חווית גלמפינג ייחודית, בשמורת אכזיב יש משהו לכל אחד.

אחת מאפשרויות הלינה הפופולריות ביותר בשמורת אכזיב היא אתרי הקמפינג על חוף הים. דמיינו שאתם מתעוררים לקול הגלים המתנפצים ויוצאים מהאוהל שלכם כדי ליהנות מזריחה עוצרת נשימה מעל הים התיכון. אתרי קמפינג אלה מספקים נופים מדהימים ומצוידים במתקנים חיוניים כגון מתקני שירותים נקיים ואזורי פיקניק. אתר הקמפינג מספק גם ציוד קמפינג כגון אוהלים, שקי שינה וכלי בישול, מה שהופך אותו לנוח עבור אלה הנוסעים ללא ציוד משלהם. בטיחות היא גם בראש סדר העדיפויות, שכן ישנם מצילים ותחנות עזרה ראשונה זמינים באתר.

אם אתם מעדיפים חוויה מפנקת ובת קיימא יותר, הלודג'ים הידידותיים לסביבה בשמורת אכזיב הם הבחירה המושלמת. לודג'ים אלה מעוצבים עם טביעת רגל אקולוגית מינימלית ומציעים שירותים כגון ארוחות אורגניות וסיורים אקולוגיים מודרכים. עם מאפיינים אדריכליים ייחודיים כמו פאנלים סולאריים ומערכות איסוף מי גשמים, לודג'ים אלה זכו באישורים ובפרסים על שיטות העבודה הידידותיות לסביבה שלהם.

בנוסף לאתרי קמפינג על חוף הים וללודג'ים אקולוגיים, ייתכנו אפשרויות לינה ייחודיות אחרות בשמורת אכזיב, כגון בתי עץ או אוהלי גלמפינג. כל אפשרות לינה מספקת קסם ומתקנים ייחודיים משלה, המאפשרים למבקרים להתאים את שהותם להעדפותיהם.

למידע נוסף ולביצוע הזמנות, ניתן לפנות ישירות לשמורת אכזיב. בין אם תבחרו להקים אוהל על החוף, ללון בלודג' אקולוגי או לנסות אפשרות לינה ייחודית, החוויה שלכם בשמורת אכזיב בטוח תהיה בלתי נשכחת.

לגלות את היופי של שמורת אכזיב

ברוכים הבאים לשמורת אכזיב, פנינה נסתרת של יופי טבעי מחכה להתגלות. שמורת חוף מעולה זו מתגאה בשילוב ייחודי של חופים בתוליים, צמחייה עבותה וחיות בר מגוונות, מה שהופך אותה לגן עדן לחובבי טבע ואוהבי טבע. בין אם אתם מחפשים רגיעה, הרפתקה או חוויה חינוכית, לשמורת אכזיב יש מה להציע לכולם.

אחד השיאים העיקריים של שמורת אכזיב הוא החופים הבתוליים שלה. עם המים הצלולים והחול הזהוב הרך, החופים בשמורת אכזיב מושלמים לשיזוף, פיקניק או פשוט טיול נינוח לאורך החוף. הגלים העדינים ובריזת הים המרעננת יוצרים אווירה מרגיעה, ומספקים את הרקע המושלם ליום של רגיעה.

מלבד חופיה המדהימים, שמורת אכזיב היא ביתם של מגוון רחב של חי וצומח. צאו לטיול נינוח בשבילי הטבע וטבלו את עצמכם ביופי הטבעי המקיף אתכם. אתם תהיו מוקסמים על ידי הצבעים העזים של פרחי בר, ניחוח מתוק של עשבי תיבול ים תיכוניים, ואת המנגינות השלוות של ציפורים מצייצות בצמרות העצים.

כשתסיירו בשמורה, שימו לב למיני צמחים ייחודיים כמו אירוס אכזיב, הידוע בפריחתו הסגולה המרשימה, או שיטת החוף הנדירה, המשגשגת בקרקע החולית של השמורה. לאורך הדרך, אתה עלול גם להיתקל במינים שונים של בעלי חיים, כולל ארנבות, שועלים, ואפילו צבי ים מדי פעם מקננים לאורך החוף.

כדי להתרשם מיופייה של שמורת אכזיב, שקול להשתתף בתוכניות ובסדנאות החינוכיות שמציע צוות השמורה. פעילויות אלה נועדו לספק הבנה מעמיקה יותר של המערכת האקולוגית המקומית ולקדם מודעות סביבתית. ניתן ללמוד על חשיבות השמירה על האיזון העדין של המערכת האקולוגית של השמורה ולקבל תובנות על מאמצי השימור המתרחשים בתוך השמורה.

שמורת אכזיב היא לא רק מקום לבקר בו; זהו מקום להתחבר לטבע ולגלות את הפלאים הנסתרים של עולם הטבע. בין אם אתה צלם טבע מושבע, חובב חיות בר, או פשוט מישהו שמעריך את היופי של הטבע הגדול, שמורת אכזיב בטוח תשאיר רושם מתמשך על הלב והנשמה שלך.

בואו לטבול בטבע בשמורת אכזיב

בשמורת אכזיב, יש לכם הזדמנות ייחודית לטבול את עצמכם באמת ביופי ובשלווה של הטבע. כשתצעדו ברגל לתוך השמורה, תרגישו מיד תחושה של שלווה ושלווה שוטפת אתכם. השמורה מהווה גן עדן לאוהבי הטבע ומציעה מגוון חוויות המאפשרות לכם להתחבר לעולם הטבע.

אחת הדרכים הטובות ביותר לטבול את עצמכם בטבע בשמורת אכזיב היא לחקור את מסלולי הטיול השונים. שבילים אלה מתפתלים דרך יערות עבותים, לאורך צוקים סלעיים, ומציעים נופים עוצרי נשימה של הים התיכון. כשתלכו בשבילים, תהיו מוקפים במראות ובקולות של הטבע. הקשיבו לציוץ הציפורים, לרשרוש העלים ברוח ולקול המרגיע של הגלים המתנפצים על החוף. קחו רגע לעצור ולהעריך את היופי של הסביבה שלכם.

לחוויה אינטראקטיבית יותר, ניתן גם להשתתף בתוכניות חינוכיות וסדנאות המוצעות על ידי צוות השמורה. תוכניות אלה מספקות הבנה מעמיקה יותר של החי והצומח של שמורת אכזיב ואת החשיבות של שימור אוצר טבע זה. למדו על המערכות האקולוגיות הייחודיות הקיימות בתוך השמורה ועל התפקיד החשוב שהן ממלאות בשמירה על המגוון הביולוגי.

בנוסף, שמורת אכזיב מציעה הזדמנויות לצפייה בחיות בר. שימו לב לשפע חיות הבר שקוראות לשמורה בית. צפו בצבאים רועים באחו, צבים משתזפים על סלעים, ומגוון ציפורים נודדות הממריאות בשמיים. צפייה בחיות בר היא חוויה סוחפת באמת המאפשרת לכם לצפות בבעלי חיים בסביבתם הטבעית.

כשאתם טובלים בטבע של שמורת אכזיב, קחו את הזמן להעריך את הפרטים הקטנים שלעתים קרובות נעלמים מעיניכם. שימו לב לפרחים העדינים הפורחים לאורך השבילים, לתבניות המורכבות על קונכיות הצדפים, ולתנודה העדינה של הדשא ברוח. רגעים קטנים אלה של התבוננות יכולים להביא תחושה עמוקה יותר של חיבור לעולם הטבע.

השאירו מאחור את הלחץ והעיסוק של חיי היומיום והרשו לעצמכם להיות נוכחים באופן מלא בשלווה של שמורת אכזיב. קחו נשימה עמוקה של אוויר צח, הרגישו את חום השמש על עורכם, ותנו לקולות הטבע לשטוף אתכם. בין אם אתם חוקרים את מסלולי ההליכה, משתתפים בתוכניות חינוכיות או פשוט מוצאים מקום שקט לשבת ולהרהר, לטבול את עצמכם ביופייה של שמורת אכזיב ולהתחבר מחדש לעולם הטבע.

לחוות את השלווה של שמורת אכזיב

שמורת אכזיב מציעה למבקרים הזדמנות ייחודית לברוח מההמולה של חיי היומיום ולטבול את עצמם ביופיו השליו והשליו של הטבע. השמורה היא מקלט של שלווה ושלווה, המאפשר למבקרים להתנתק מהעולם החיצון ולמצוא נחמה בסביבה הטבעית.

ברגע שתצעדו ברגל לשמורת אכזיב, יקבלו את פניכם היעדר רעשי העיר והסימפוניה של צלילי הטבע השלווים. רשרוש עדין של עלים ברוח, ציוץ הציפורים בין העצים וצליל מרוחק של גלים מתנפצים על החוף יכולים ליצור תחושת רוגע ורוגע שאין כמותה.

שמורת אכזיב מספקת את הסביבה המושלמת לתרגול יוגה או מדיטציה. בין אם אתם מעדיפים לעסוק בפעילויות אלו באופן עצמאי או להשתתף במפגש מודרך, האווירה השלווה של השמורה תעצים את החוויה שלכם. מצאו מקום שליו בין הצמחייה העבותה או ליד הגלים המרגיעים של הים, ותנו לנפשכם למצוא שלווה ושלווה.

השמורה מציעה גם מתקני בריאות שונים כדי לשפר עוד יותר את חוויית ההרפיה שלכם. תוכלו להתפנק בטיפול ספא תוך שימוש במוצרים טבעיים ואורגניים. פנקו את עצמכם עם עיסוי מרגיע או טיפול פנים מרענן. אפשרו למתח ולמתח להתמוסס כשאתם שוקעים בעולם של שלווה.

למי שמחפש חיבור עמוק יותר לטבע, שמורת אכזיב מציעה פעילויות כמו רחצה ביער. תפיסה זו, המושרשת במסורת היפנית, כרוכה בטבילה באנרגיות הריפוי של היער. טיילו בין העצים, נשמו את האוויר הצח ואפשרו לסביבה הטבעית לשקם את הנפש, הגוף והנפש.

בסופו של דבר, שמורת אכזיב מספקת מקלט לרגיעה והתחדשות. בין אם אתם מעדיפים פשוט לשבת ולהעריך את היופי של הסביבה שלכם או לעסוק באופן פעיל בפעילויות בריאות, שמורה זו מציעה חוויה שלווה באמת שתשאיר אתכם רעננים ומלאי חיים.

רגיעה והרפתקה במדבר

בעוד שמורת אכזיב מציעה חוויה שלווה על חוף הים, נופי המדבר הסמוכים מספקים הזדמנות לרגיעה והרפתקאות. במרחק קצר מהשמורה שוכן מדבר הנגב רחב הידיים, שטח מגוון ומחוספס המציע סט חדש לגמרי של חוויות למבקרים.

המדבר מהווה ניגוד מרתק לחוף הים השליו של שמורת אכזיב. מדבר הנגב ידוע ברצועות העצומות של דיונות חוליות, תצורות סלע מלכותיות ושקיעות עוצרות נשימה. סביבה ייחודית זו מספקת רקע אידיאלי לפעילויות הרפתקניות שבטוח יגרמו לאדרנלין שלכם לשאוב.

אחת הפעילויות הפופולריות במדבר היא רכיבה על גמלים. רכיבה על גמל וטרקים במדבר היא דרך בלתי נשכחת לחקור את הנוף העצום. הרגישו את תנודתו של הגמל כשהוא נע בחן בחול, טובל את עצמכם בשלווה של המדבר.

למי שמחפש ריגוש, גלישת חול היא פעילות מרגשת נוספת לנסות במדבר הנגב. חגור על קרש ועף במורד המדרונות החוליים, מרגיש את פרץ האדרנלין כשאתה מחליק במורד הדיונות. זוהי חוויה ייחודית המשלבת את תחושת הסנובורד עם החמימות של המדבר.

המדבר מספק גם הזדמנויות יוצאות דופן לצפייה בכוכבים. הרחק מאורות העיר, מדבר הנגב מציע שמיים בהירים המושלמים לתצפית על קבוצות הכוכבים המנצנצות מעל. הישען לאחור ותן למרחבי היקום לשבות את דמיונך.

שילוב של ביקור בשמורת אכזיב עם הרפתקה מדברית מאפשר לכם לחוות את הטוב משני העולמות. מחוף הים המרגיע ועד לנופי המדבר המלהיבים, יהיה לכם מגוון רחב של חוויות שישאירו אתכם עם זיכרונות לכל החיים.

מיני חיות בר בשמורת אכזיב

גלו את מגוון מיני חיות הבר שקוראים לשמורת אכזיב ביתם.

תיאורהמיניםבית גידול
צבילעתים קרובות ניתן לראות בעלי חיים אלגנטיים אלה רועים בשלווה בשמורה. שימו לב לקרניים הייחודיות שלהם.שטחי חורש, כרי דשא פתוחים
צביםשמורת אכזיב היא מקום קינון למספר מינים של צבים, ביניהם צב הים הירוק הנדיר. למידע נוסף על מאמצי השימור שלהם במהלך הביקור שלך.חופים, חופים סלעיים
ציפורים נודדותצפו ביראת כבוד בציפורים נודדות צבעוניות העוברות בשמורה במהלך מסעותיהן השנתיים. משקפת מומלצת לחובבי צפרות.קו החוף, ביצות
שועליםיצורים ערמומיים אלה נצפים לעתים קרובות מתרוצצים דרך תת הצמיחה. שמרו על מרחק בטוח והתבוננו בהתנהגותם השובבה מרחוק.אזורי חורש, שיחים
פרפריםשמורת אכזיב היא ביתם של מגוון מיני פרפרים תוססים. צאו לטיול נינוח והתפעלו מיופיים העדין.כרי דשא עשירים בפרחים, גנים
דורבניםחפשו את היצורים העוקצניים האלה כשהם מחפשים מזון בשמורה. הקפידו לשמור על מרחק מכבד.אזורי חורש, שטח סלעי
קיפודיםהבחינו ביצורים קוצניים מקסימים אלה בלילה כשהם מגיחים ממחילותיהם. קולות הרחרוח הייחודיים שלהם נשמעים לעתים קרובות בשקט של השמורה.אזורי חורש, גנים
ינשופיםהקשיבו לצרחות הינשופים כשאתם חוקרים את שמורת אכזיב בשעת בין ערביים. ניתן לראות עופות דורסים ליליים אלה יושבים על ענפי עצים.שטחי חורש, שטחים פתוחים
נחשיםשימו לב לנחשים המחליקים בעשב או משתזפים על סלעים. זכרו לכבד את המרחב שלהם ולהימנע מלהפריע להם.אזורי חורש, שטח סלעי
ארנבוניםלעתים קרובות ניתן לראות יצורים פרוותיים אלה קופצים דרך השמורה. תנועותיהם המהירות יכולות להפוך למשחק מהנה של התבוננות.שטחי דשא, חורש
דולפיניםלמרות שמבחינה טכנית הם אינם בתוך השמורה, מבקרים ברי מזל עשויים להבחין בדולפינים שוחים ומזנקים בים התיכון הסמוך.הים התיכון
שחפיםעופות חוף אלה הם מחזה נפוץ בשמורת אכזיב. צפו בהם ממריאים מעל הים או מחפשים מזון לאורך החופים.קו החוף, ביצות
אנפותלעתים קרובות ניתן לראות ציפורים מדשדשות גבוהות ואלגנטיות אלה עוקבות אחר טרפן במים הרדודים של ביצות השמורה.ביצות, ביצות
תניםלמרות היותם חמקמקים, תנים נצפים מדי פעם בשמורה. הקשיבו ליללותיהם הרודפות המהדהדות כל הלילה.שטחי חורש, שטחים פתוחים
חזירי בריצורים חסונים אלה ידועים בחוטמיהם ובניביהם הייחודיים. שמרו על מרחק בטוח והתבוננו בהם מרחוק.שטחי חורש, שטחים פתוחים
חיפושיותשימו לב ליצורים הזעירים האלה שחותכים על קרקעית היער או מתחבאים מתחת לעלים שנשרו. הצבעים והתבניות המגוונים שלהם מרתקים לצפייה.יערות, כרי דשא

שאלות נפוצות – לינה בשמורת אכזיב

הנה כמה שאלות נפוצות על מקומות לינה בשמורת אכזיב:

יתרונות הלינה בשמורת אכזיב

חווית קמפינג על החוף:

גלו טיולים בטבע:

צימרים ידידותיים לסביבה בשמורה:

הזדמנויות צפייה בחיות בר:

נופים ונופים:

אפשרויות הלינה בשמורת אכזיב:

גלו את יופייה של שמורת אכזיב:

בואו לטבול בטבע בשמורת אכזיב:

לחוות את השלווה של שמורת אכזיב:

רגיעה והרפתקה במדבר: