Booking.com

או בחר\י עיר להצגת מקומות האירוח

חולמים על חופשה מפנקת ומרעננת ליד ים המלח המהמם בישראל? אל תחפשו עוד, שכן אספנו רשימה מקיפה של מקומות הלינה המובילים באזור על מנת להבטיח ששהייתכם תהיה לא פחות מיוצאת דופן. בפוסט הזה ניקח אתכם למסע לגלות את המלונות, הריזורטים, אתרי הקמפינג, Airbnb והווילות היוקרתיות ביותר ליד ים המלח. מנופים עוצרי נשימה ועד שירותים מהשורה הראשונה, יש משהו לכל מטייל אנין טעם. אז שבו, הירגעו, ותנו לנו להדריך אתכם בחוויה בלתי נשכחת שתשאיר אתכם רעננים ומלאי חיים.

דמיינו שאתם מתעוררים לקול עדין של גלים מתנפצים על החוף, מוקפים ביופיו הטבעי המדהים של ים המלח. דמיינו את עצמכם מתפנקים בטיפולי ספא יוקרתיים או בקמפינג תחת השמיים זרועי הכוכבים. בין אם אתם מחפשים רגיעה, הרפתקה או חוויה תרבותית ייחודית, יחידות האירוח שלנו שנבחרו בקפידה יעלו על הציפיות שלכם. הצטרפו אלינו כשאנחנו חוקרים את המלונות, הריזורטים, אתרי המחנאות, Airbnbs והווילות האקסקלוסיביות המובילות ליד ים המלח, ומגלים את המקום המושלם לחופשה הבלתי נשכחת הבאה שלכם.

מלונות מובילים ליד ים המלח

בחירת המלון הנכון היא קריטית לחופשה בלתי נשכחת ליד ים המלח. הקרבה לים והמתקנים המפנקים המוצעים על ידי המלונות באזור זה יכולים להעצים משמעותית את החוויה שלכם. בואו נחקור את המלונות המובילים המבטיחים שהייה נוחה ומהנה.

מלון הרודס הוא בחירה מצוינת עבור אנשי עסקים ומטיילים. מלון זה הממוקם ממש על חופי ים המלח, מציע נופים עוצרי נשימה של הים והנוף שמסביב. עם החדרים המסוגננים והמעוצבים באלגנטיות, מלון זה מספק את האווירה המושלמת עבור רגיעה ופינוק. תוכלו גם ליהנות מבריכת השחייה של המלון ולהתענג על מאכלים טעימים במסעדה שבאתר.

אם מחפשים מלון המתמקד בבריאות והתרעננות, מצאתם ב-ישרוטל ים המלח. מלון זה ידוע בשל מתקני הספא והבריאות שלו, המאפשרים לאורחים להירגע ולפנק את עצמם. מעיסויים ממריצים ועד טיפולים טיפוליים, המלון מציע מגוון רחב של אפשרויות לשיפור רווחתכם. החדרים המרווחים והאווירה השלווה משלימים את החוויה, ומבטיחים שהייה שלווה ושלווה.

עבור אלה המעריכים שירות לקוחות מעולה, מלון Enjoy ים המלח (לשעבר דניאל) הוא הבחירה המובילה. האירוח והקשב של הצוות במלון זה הם ללא תחרות. מרגע הגעתכם, תתקבלו בחיוכים חמים ושירות יוצא דופן. המלון מתגאה בבריכת שחייה בה תוכלו ליהנות מטבילה מרעננת, כמו גם במסעדה המגישה מאכלים מקומיים טעימים. החדרים האלגנטיים מספקים מקום מפלט נוח לאחר יום של טיולים באזור ים המלח.

על ידי בחירה באחד מהמלונות המובילים האלה ליד ים המלח, תוכלו ליהנות משהייה נוחה ומפנקת בעודכם טובלים ביופי של הסביבה. בין אם מדובר בנופים של חוף הים, מתקני הבריאות או שירות הלקוחות יוצא הדופן, כל מלון מציע את החוויה הייחודית שלו שתשדרג את החופשה שלכם לגבהים חדשים.

אתרי הנופש הטובים ביותר לחופשה מרגיעה

בעת תכנון חופשה, אנשים רבים מחפשים יעד המציע רגיעה והתחדשות. ואיזה מקום טוב יותר להירגע בו מאשר ליד המים השלווים והמרגיעים של ים המלח? בחלק זה, נחקור את אתרי הנופש הטובים ביותר באזור המספקים את האווירה המושלמת לחופשה מרגיעה באמת.

אתר נופש עין גדי: טיפולי ספא 

אחד מאתרי הנופש המובילים לחופשה מרגיעה ליד ים המלח הוא ריזורט עין גדי. מקום מפלט מפואר זה ידוע בטיפולי הספא השלווים שלו שיעזרו לכם לשכוח את כל הדאגות שלכם. אתר הנופש עין גדי ממוקם במרחק קצר מים המלח, ומציע אווירה שלווה ונופים מדהימים של האזור שמסביב.

תוכלו להתפנק עם מגוון טיפולי ספא, לרבות עטיפת בוץ, קרצוף מלח ועיסויים טיפוליים. הצוות המקצועי של אתר הנופש מיומן באמנות ההרפיה ויבטיח שתצאו בתחושה של התחדשות מוחלטת. לאחר ביקור הספא שלכם, תוכלו לטבול בבריכה של אתר הנופש או פשוט להירגע על כסאות הנוח המשקיפים לים המלח.

אתר נופש מלון רויאל ים המלח: גישה לחוף פרטי

עבור אלה המחפשים חוויה אקסקלוסיבית ומבודדת באמת, אתר הנופש מלון רויאל י הוא הבחירה המושלמת. אתר הנופש מציע גישה לחוף פרטי, המאפשר לאורחים ליהנות ממימיו השלווים של ים המלח בפרטיות.

אתר הנופש מתגאה בחדרי אירוח מפוארים, לרבות חדרים וסוויטות מרווחים עם נוף מדהים לים. תוכלו להירגע ליד הבריכה עם שפת האינסוף של אתר הנופש או לטייל בנחת לאורך החוף הפרטי. מסעדת החוף של אתר הנופש מגישה מאכלים טעימים, ומציעה שילוב מושלם של רגיעה והנאה גסטרונומית.

אתרי נופש אלה מספקים את הסביבה האידיאלית לחופשה מרגיעה ליד ים המלח. בין אם אתם מחפשים טיפולי ספא מפנקים, תוכניות בריאות מקיפות או חווית חוף פרטית, לאתרי נופש אלה יש מה להציע לכולם. אז למה לחכות? הזמינו את שהייתכם באחד מאתרי הנופש המעולים הללו והתכוננו להתפנק ברגיעה האולטימטיבית.

אתרי קמפינג עם נוף מדהים לים המלח

בואו לטבול את עצמכם ביופיו הטבעי של ים המלח על ידי קמפינג תחת השמיים זרועי הכוכבים והתעוררות לנופים עוצרי נשימה. ישנם מספר אתרי קמפינג ליד ים המלח המציעים חווית קמפינג ייחודית ובלתי נשכחת. בין אם אתם מעדיפים חווית קמפינג כפרית או מערך גלמפינג יוקרתי יותר, באתרי קמפינג אלה יש משהו לכל אחד.

אתר קמפינג חאן שקדי: אירוח כפרי מדברי

אתר קמפינג חאן שקדי ידוע בנופים הפנורמיים המדהימים שלו . אתר קמפינג זה הממוקם במושב נאות הכיכר, בין ים המלח לערבה, דמיינו שאתם מתעוררים למראה השמש הזורחת מעל המים השלווים ונהנים מכוס קפה תוך כדי צפייה בנוף עוצר נשימה. אתר הקמפינג מספק מתקנים מתוחזקים היטב, כולל שירותים נקיים ואזורי מקלחת, ומגרשי קמפינג מרווחים. הוא מציע גם טיולים מודרכים ופעילויות חוצות, המאפשרים לכם להפיק את המרב מחוויית הקמפינג שלכם.

אתר קמפינג בדולינה – חווית גלמפינג ייחודית בעין גדי

עבור אלה המחפשים מגע של יוקרה בחוויית הקמפינג שלהם, אתר קמפינג בדולינה מציע חווית גלמפינג ייחודית. דמיינו שאתם שוהים באוהל מעוצב להפליא או בבקתה נעימה ועדיין נהנים מהיופי של הטבע הנהדר. אתר הקמפינג בדולינה מספק פתרונות אירוח ולינה נוחים עם כל המתקנים הדרושים, לרבות מיטות נוחות, חדרי אמבטיה פרטיים ומטבחים מאובזרים במלואם. תוכלו להירגע על הטרסה או הפטיו הפרטיים שלכם וליהנות מהנופים עוצרי הנשימה של ים המלח. אתר קמפינג זה מציע גם פעילויות פנאי מה שמבטיח לכם חווית גלמפינג בלתי נשכחת באמת.

תיהנו מהשהות שלכם בנכסים הבאים מסוג Airbnbs

עם העלייה בפופולריות של Airbnb, למטיילים יש כעת הזדמנות לחוות מקומות אירוח ייחודיים ואותנטיים ליד ים המלח. בין אם אתם מחפשים בקתה נעימה, בית אבן מסורתי או וילה מפוארת, ל-Airbnb יש מה להציע לכל מטייל.

סוגי לינה שתוכלו להזמין ב Airbnb:

בקתה נעימה עם מרפסת פרטית

דירה זו היא מקום המפלט המושלם עבור אלה המחפשים פרטיות ושלווה. בקתה נעימה זו שוכנת בסביבה השלווה של ים המלח ומציעה טרסה פרטית עם נוף עוצר נשימה של המים. התעוררו לקול הגלים המתנפצים ותיהנו מקפה הבוקר שלכם בעודכם צופים בשמש זורחת מעל הים. התא מצויד בכל השירותים הדרושים לשהייה נוחה, כולל מטבח מאובזר במלואו, אזור מגורים נעים ומיטה נוחה. תוכלו לברוח מההמולה של חיי העיר ולטבול את עצמכם באווירה השלווה של בקתה מקסימה זו.

 בית אבן מסורתי עם שירותים מודרניים

אם אתם מחפשים חוויה ייחודית באמת, אז בית אבן מסורתי עם טוויסט מודרני. בית משוחזר להפליא הכולל אדריכלות מסורתית ואלמנטים עיצוביים, בשילוב עם מתקני נוחות מודרניים לשהייה נוחה. תוכלו ליהנות מהקסם של קירות האבן וקורות העץ, וליהנות גם ממתקנים כגון מיזוג אוויר, מטבח מאובזר במלואו ואזור מגורים נעים. תוכלו לטייל בכפר הסמוך ולטבול את עצמכם בתרבות ובמסורות המקומיות. Airbnb זה מספק איזון מושלם של נוחות מסורתית ומודרנית.

 וילה מפוארת עם בריכה עם שפת אינסוף

עבור אלה המחפשים את חוויית היוקרה האולטימטיב אז הבחירה בוילה עם  חללי פנים מרווחים ומעוצבים באלגנטיות, כאשר כל פרט נבנה בקפידה על מנת לספק שהייה מפוארת. תוכלו להירגע על שפת הבריכה ולספוג את קרני השמש, או ליהנות משחייה מרעננת בעודכם משקיפים על נופי הים המהפנטים. הווילה כוללת גם מטבח מאובזר במלואו, מספר חדרי שינה עם חדרי רחצה צמודים ואזור מגורים נוח. תוכלו להתפנק בחיק היוקרה וליצור זיכרונות בלתי נשכחים בווילה אקסקלוסיבית זו.

לא משנה באיזה Airbnb תבחרו, כל אחד מהם מספק חווית שהייה ייחודית ונעימה בקרבת ים המלח. הזמינו את Airbnb המועדף עליכם וצאו למסע של נוחות ואותנטיות.

וילות יוקרתיות לחוויה בלתי נשכחת

כשמדובר בחופשה יוצאת דופן באמת, שום דבר לא משתווה לפינוק ולשפע של שהייה בוילה יוקרתית ליד ים המלח. יחידות אירוח אקסקלוסיביות אלה מציעות רמה של נוחות, פרטיות ותחכום שאין שני לה. מבריכות פרטיות ועד מטבחי גורמה, וילות אלה מספקות חוויה בלתי נשכחת עבור אלה המחפשים את היוקרה האולטימטיבית.

להתפנק ביוקרה של וילות אקסקלוסיביות אלה ליד ים המלח היא חוויה שאין דומה לה. מהרגע שתיכנסו לחללי הפנים המפוארים שלהם ועד לרגע שתטבלו בבריכות הפרטיות שלהם, תהיו עטופים בעולם של אלגנטיות מעודנת ושלווה. בין אם אתם חוגגים אירוע מיוחד או פשוט מחפשים לפנק את עצמכם, וילות יוקרתיות אלה מבטיחות מפלט בלתי נשכח.

הישארו קרובים לטבע באתרי הקמפינג הבאים

עבור חובבי טבע המעוניינים לטבול את עצמם ביופיו עוצר הנשימה של אזור ים המלח, קמפינג הוא דרך אידיאלית לחוות את הטבע הפראי ממקור ראשון. אתרי הקמפינג הבאים מציעים את ההזדמנות המושלמת להישאר קרוב לטבע וליהנות מהפלאים הייחודיים של האזור.

האטרקציות המובילות ליד ים המלח

גלו את האטרקציות המובילות ליד ים המלח שאסור לכם לפספס בביקורכם.

תיאורהאטרקציהמרחק מים המלח
גן לאומי מצדהסיירו במבצר העתיק ולמדו על ההיסטוריה העשירה שלו.15 ק"מ
שמורת טבע עין גדיגלו נווה מדבר שופע, מפלים וחיות בר ייחודיות בשמורת טבע זו.8 ק"מ
המתחם הפנורמי של ים המלחתוכלו ליהנות מנופים מדהימים של ים המלח וללמוד על חשיבותו הגיאולוגית.5 ק"מ
גן לאומי קומראן המקראיבקרו באתר הארכיאולוגי בו התגלו מגילות מדבר יהודה.25 ק"מ
שמורת הטבע מוג'יבצאו לטיול הרפתקני דרך קניונים ומפלים.40 ק"מ
מוזיאון ים המלחלמדו על המערכת האקולוגית הייחודית ועל ההיסטוריה של ים המלח.12 ק"מ
טיולים בנחל ערוגותתוכלו לחקור את הקניון הציורי וליהנות מטבילה מרעננת בבריכות טבעיות.10 ק"מ
ארץ בראשיתבואו לחוות את סיפורי התנ"ך שמתעוררים לחיים במוזיאון באוויר הפתוח הזה.20 ק"מ
מעיין משהבקרו במעיין טבעי שמאמינים שהוא המקום המדויק שבו משה פגע בסלע.35 ק"מ
מערת מלח סדוםבואו לחוות את יתרונות הריפוי של טיפול במלח במערה תת קרקעית ייחודית.18 ק"מ
חוף עין בוקקתוכלו להירגע באחד החופים הבתוליים וליהנות מהיתרונות הטיפוליים של ים המלח.2 ק"מ
מערת שמואלגלו את המערה האגדית הקשורה לנביא שמואל המקראי.30 ק"מ
שמורת טבע עיינות צוקיםהתפעלו מהתצורות הגיאולוגיות הייחודיות ומהבריכות הטבעיות של עיינות צוקים.22 ק"מ
מצפור בריצ'התוכלו ליהנות מנוף פנורמי של ים המלח והנופים שמסביב.6 ק"מ
מערת לוטבקרו באתר הקשור לסיפור המקראי של לוט ומשפחתו.28 ק"מ
מעיינות חמים ואדי זוהרתוכלו לטבול במעיינות החמים הטבעיים ולהירגע במים הטיפוליים שלהם.9 ק"מ

יתרונות בחירת מקום אירוח ליד ים המלח

בחירת מקום הלינה הנכון ליד ים המלח מציעה יתרונות רבים לחופשה בלתי נשכחת ומהנה. הנה כמה יתרונות: