Booking.com

או בחר\י עיר להצגת מקומות האירוח

הכנרת היא אגם גדול בישראל. האגם הוא גוף המים הגדול ביותר במדינה, והוא גם אתר של תחנת כוח מרכזית.

הכנרת מוקפת ברובה בגבעות, למעט רצועת אדמה קטנה בחופה המזרחי. מפלס המים באזור זה משתנה מאוד במהלך השנה.

לינה על הכינרת אפשרית מכוון שהכינרת הינה אגם מים מתוקים גדול בישראל, המכונה גם אגם טבריה. זהו האגם הגדול ביותר במדינה ויש לו קו רצועות חוף ארוכה.

הכנרת היא הגדולה מבין שלושת האגמים המרכזיים של ישראל. הוא ממוקם בצפון הארץ.

יש לו היסטוריה ארוכה החל מ-4000 לפני הספירה לפחות. השם "כנרת" בא מהמילה העברית ל"ים של קני סוף", המתייחס לחופי הביצות שלה. הוא ידוע גם בשם אגם טבריה, על שם העיר העתיקה הסמוכה שהייתה בעבר מרכז יהודי חשוב.

בבוקר התעוררנו לזריחה יפהפייה בכנרת. השמש זרחה בבהירות והרגשתי כאילו אני מרחפת על ענן. אכלנו ארוחת בוקר יחד ואז הלכנו לסיור קיאקים סביב האגם.

חזרנו לאתר הקמפינג שלנו ואכלנו ארוחת ערב עם חברים לפני שהלכנו לשחות באגם. זו הייתה חוויה כל כך מדהימה!

ישראל היא מדינה שידועה בנופיה היפים ובהיסטוריה העשירה שלה. הכנרת, המכונה גם הכנרת, היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים בישראל. זהו אגם השוכן ברמת הגולן בגובה של 930 מטר מעל פני הים.

האגם זכה לביקור של אנשים רבים מכל העולם, כולל דמויות תנ"כיות כמו ישו ויוחנן המטביל. הכנרת מוקפת הרים ויערות המשמשים בית למספר מיני ציפורים ובעלי חיים, ביניהם צבאים, חזירי בר, צבי, יעלים ותנים.

הכנרת היא מקום לפעילויות רבות ושונות כמו שייט, שחייה, דיג וצפרות.

לינה בכנרת בישראל

למי שמעוניין לבלות לילה של לינה על הכינרת עם כמה חברים או משפחה, ישנן מספר אפשרויות לבחירה. יש סירות זמינות להשכרה שיכולות להכיל עד 10 אנשים כל אחת. סירות מגיעות עם קפטן ומדריך טיולים שייקחו אתכם מסביב לאגם כדי לראות את כל יופיו. אפשרות נוספת היא לקחת את אחד הקיאקים הזמינים להשכרה בכל שעה במהלך היום או הלילה. אלה מגיעים עם משוטים כך שתוכלו להשתמש בכפות הרגליים וגם בידיים שלכם במידת הצורך.

האפשרות השלישית היא לשכור אחת מסירות ההנעה.

בבוקר יצאנו לסיור בכנרת, האגם הגדול בישראל. עברנו ליד אי קטן שהיה ביתם של עדר עיזים, וכפר נטוש. אחר הצהריים נסענו לרמת הגולן. כאן ראינו את סוריה לראשונה בישראל, אבל היא לא נראתה מנקודת התצפית שלנו.

במאמר זה אספר על החוויה שלי ללינה בכינרת בישראל וכיצד היא שינתה את נקודת המבט שלי על מה שאני מכנה "העולם החיצון".

לנתי בכנרת בקמפינג שנקרא "קמפינג כנרת". הקמפינג ממוקם ממש על שפת האגם, שהיה ממש יפה לראות. הנוף היה כל כך יפה שגרם לי לרצות להישאר שם לנצח.