Booking.com

או בחר\י עיר להצגת מקומות האירוח

ברוכים הבאים לעולם של פלאים וקסם, שבו היסטוריה ויופי משתלבים זה בזה כדי ליצור מסע בלתי נשכח באמת. האם אי פעם חלמתם ללכת בעקבות תרבויות עתיקות, לחקור מבצרים מלכותיים ולהתפנק באושר של חופים בתוליים? אם כן, אז הגיע הזמן לצאת לטיול בישראל, ארץ ששובה את החושים ומשאירה רושם מתמשך על כל מי שמבקר.

מהאתרים ההיסטוריים של ירושלים ועד חופי תל אביב שטופי השמש, מפלאי הטבע של ים המלח ועד לנופים עוצרי הנשימה של הגליל, המדינה המדהימה הזו מציעה שפע של חוויות שישאירו אתכם עם געגועים לעוד.

גלו את האתרים ההיסטוריים של ירושלים

ירושלים, עיר הבירה של ישראל, היא מקום עשיר בהיסטוריה ובמשמעות תרבותית. זוהי עיר שבה תרבויות שונות השאירו את חותמן, עם שכבות על גבי שכבות של אדריכלות עתיקה וסיפורים מסקרנים שעיצבו את זהותה הנוכחית.

כאשר מטיילים בירושלים, אי אפשר לפספס את האתרים ההיסטוריים האיקוניים שהפכו את העיר הזו ליעד עבור צליינים וחובבי היסטוריה כאחד. הכותל המערבי, הידוע גם בשם הכותל המערבי, מהווה עדות למורשת היהודית העתיקה של העיר. מבנה מתנשא זה נחשב למקום הקדוש ביותר ליהודים להתפלל בו ולסמל לקשר שלהם לעבר.

אתר משמעותי נוסף הוא כנסיית הקבר, הממוקמת ברובע הנוצרי בעיר העתיקה. מאמינים כי זהו מקום צליבתו, קבורתו ותחייתו של ישו. עולי רגל מרחבי העולם נוהרים למקום קדוש זה כדי לחזות בהיסטוריה הדתית העשירה שהוא מחזיק.

כיפת הסלע, מקדש אסלאמי, היא פלא אדריכלי נוסף בירושלים. כיפת הזהב שלו ניצבת בגאווה על פסגת הר הבית, ומציעה נוף מדהים של העיר. כיפת הסלע היא בעלת משמעות דתית עמוקה עבור המוסלמים מכיוון שהיא מאמינה שהיא המקום בו הנביא מוחמד עלה השמיימה.

לחקור את הרחובות הצרים של העיר העתיקה זה כמו צעד אחורה בזמן. פנינים נסתרות ניתן למצוא בכל פינה, משווקים עתיקים מלאים בתבלינים ובדים צבעוניים ועד חצרות נסתרות מעוטרות בפסיפסים מורכבים.

אי אפשר לחוות באמת את מהותה של ישראל מבלי לשקוע באתרים ההיסטוריים של ירושלים. המארג העשיר של תרבויות, דתות וסיפורים השזורים במרקם העיר יוצר חוויה ייחודית ובלתי נשכחת לכל מטייל.

להירגע על חופי תל אביב

כשמדובר בחופים יפים, תל אביב היא עיר שלא מאכזבת. המלון ממוקם על קו החוף הים תיכוני המדהים, ומציע שילוב מושלם של חופים חוליים, אווירה תוססת ומתקני נוחות מפוארים. בין אם אתם מחפשים לספוג את השמש, לטבול טבילה מרעננת בים או פשוט ליהנות מטיול נינוח לאורך קו המים, בחופי הים של תל אביב יש משהו לכל אחד.

חוף גורדון, הממוקם בלב תל אביב, הוא אחד החופים הפופולריים ביותר בעיר. עם רצועת החוף החולית הרחבה והמים הצלולים, זהו המקום המושלם להירגע ולהירגע. תוכלו לשכור כיסא נוח נוח ושמשייה, ללגום קוקטייל מרענן מאחד מבתי הקפה שעל החוף, או אפילו לנסות את מזלכם בכדורעף חופים.

חוף פרישמן, במרחק הליכה קצר מחוף גורדון, אהוב גם על המקומיים והתיירים כאחד. כאן תוכלו ליהנות מהחול הרך ומהגלים העדינים, כמו גם מהמתקנים והמתקנים שעל החוף. בין אם מתחשק לכם לשחות או סתם להשתזף, חוף פרישמן מציע את הסביבה המושלמת.

בננה ביץ', הממוקמת מדרום לטיילת של תל אביב, ידועה באווירה התוססת והתוססת שלה. זהו מקום פופולרי לחובבי ספורט מים, עם פעילויות כגון גלישת רוח וקיאקים הזמינות עבור מחפשי ריגושים. אם אתם מעדיפים חוויה רגועה יותר, תוכלו לטייל בנחת לאורך הטיילת וליהנות מהנופים המדהימים של הים.

אחד משיאי חופי תל אביב הוא ההזדמנות לחזות בשקיעות עוצרות נשימה. כשהיום מגיע לסיומו, השמיים הופכים לבד של צבעים עזים, היוצרים אווירה קסומה באמת. בין אם תבחרו לצפות בשקיעה מבית קפה על חוף הים או מהנוחות של מגבת החוף שלכם, זו חוויה שלא תרצו להחמיץ.

עם שילוב של חופים יפים ושירותים עירוניים, תל אביב מציעה חווית חוף ייחודית ומפנקת. בין אם אתם מחפשים רגיעה, הרפתקה או סתם טעימה מאורח החיים הים תיכוני התוסס, חופי תל אביב הם היעד המושלם לטיול הבא שלכם בישראל.

לחוות את פלאי הטבע של ים המלח

ממוקם בנקודה הנמוכה ביותר על פני כדור הארץ, ים המלח הוא פלא טבע מדהים המציע חוויה ייחודית למבקרים. עם תכולת המלח הגבוהה שלו, ים המלח מאפשר לך לצוף ללא מאמץ על המים העשירים במינרלים שלו, ומספק תחושה של חוסר משקל שהיא גם מלהיבה וגם טיפולית.

אחת האטרקציות המרכזיות של ים המלח היא הציפה המפורסמת שלו. ריכוז המלח הגבוה במים הופך את זה לכמעט בלתי אפשרי לשקוע, ומאפשר לך לצוף ללא מאמץ על פני השטח. תופעה זו היא לא רק חוויה מהנה וייחודית אלא גם יתרונות בריאותיים שונים. המים והבוץ העשירים במינרלים הנמצאים בים המלח ידועים בתכונותיהם הטיפוליות, המסייעות בשיפור מצבי עור כגון פסוריאזיס ואקזמה.

כשתטבלו בים המלח, תרגישו את המינרלים על עורכם, ויותירו אותו רך ומחודש. הבוץ שנמצא באזור ידוע גם בסגולות הריפוי שלו. הוא מכיל תערובת של מינרלים ומלחים שיכולים לנקות רעלים ולהזין את העור. מבקרים רבים נהנים לכסות את עצמם בבוץ, לאפשר לו להתייבש ואז לשטוף בים, מה שמשאיר את עורם בתחושה נמרצת ומחודשת.

לא רק שתוכלו ליהנות מחוויית הציפה הייחודית, אלא גם ים המלח מציע תצורות מלח מדהימות לאורך קו החוף שלו. המלח המגובש יוצר דפוסים מורכבים ויפים, המוסיפים לנוף שלא מהעולם הזה המקיף את הים. האווירה השלווה והנוף המדברי שמסביב מעצימים עוד יותר את החוויה, ומספקים מקלט לרגיעה והתבוננות.

בעת ביקור בים המלח, חשוב לזכור לעקוב אחר הנחיות הבטיחות. הימנעו מטבילה של הפנים במים והיו זהירים אם יש לכם חתכים או פצעים פתוחים, שכן תכולת המלח הגבוהה עלולה לגרום לאי נוחות. בנוסף, חיוני לשתות הרבה מים כדי להישאר hydrated בשל החום העז באזור.

כולל ביקור בים המלח בטיול שלכם בישראל הוא חובה. הוא מציע חוויה בלתי נשכחת באמת המשלבת רוגע, התחדשות ופלאי הטבע ביעד עוצר נשימה אחד.

ביקור במבצר העתיק של מצדה

מצדה היא מבצר עתיק ומדהים באמת הממוקם בישראל, יושב על ראש הר סלעי המשקיף על הנוף המדברי המדהים. אתר מורשת עולמית זה של אונסק"ו הוא בעל משמעות היסטורית עצומה ומספק למבקרים חוויה עוצרת נשימה.

סיפורה של מצדה הוא סיפור מרתק, המציג את אומץ ליבה וחוסנה של קבוצת מורדים יהודים שהחזיקו את הצבא הרומי האדיר במשך מספר שנים. מורדים אלה, הידועים בשם הסיקריים, הפכו את מצדה לבסיסם במהלך הכיבוש הרומי של יהודה.

כדי להגיע לראש המבצר, למבקרים יש שתי אפשרויות: הם יכולים לקחת נסיעה ברכבל או לצאת לטיול במעלה שביל הנחש המתפתל. הרכבל מציע נסיעה נוחה ונופית, ואילו הטיול מספק חוויה הרפתקנית יותר למי שמחפש אתגר פיזי.

כשעולים לפסגה, הנופים ממצדה מעוררי השתאות לחלוטין. המצודה משקיפה על המרחבים העצומים של ים המלח והמדבר שמסביב, ויוצרת אווירה סוריאליסטית ולא מהעולם הזה. תוכלו להתפעל מהצוקים הסלעיים ומהנוף הדרמטי ששימשו הגנה טבעית למורדים ברומאים.

כשתגיעו לפסגה, יקבלו את פניכם שרידים ארכיאולוגיים מרשימים, כולל שרידי ארמונו של המלך הורדוס, צריפים רומיים ובית כנסת. שרידים אלה מספקים הצצה לחיי המורדים ולתרבות היהודית העתיקה.

אחד משיאי הביקור במצדה הוא לחזות בזריחה או בשקיעה המדהימה מראש ההר. גווני השמיים המשתנים על רקע המדבר יוצרים מראה בלתי נשכח והזדמנות מושלמת לצילום תמונות עוצרות נשימה.

הביקור במצדה הוא חוויה עמוקה ומעוררת מחשבה. זה מאפשר לך לקחת צעד אחורה בזמן ולספוג את ההיסטוריה העשירה ואת החוסן של העם היהודי. בין אם אתם חובבי היסטוריה, חובבי טבע או פשוט מחפשים הרפתקה ייחודית, מצדה צריכה להיות ברשימת יעדי החובה שלכם בישראל.

תיהנו מהנופים היפים של הגליל

כשמדובר ביופי טבעי, אזור הגליל בצפון הארץ קסום באמת. עם נופים ציוריים, גבעות ירוקות שופעות, אגמים נוצצים וכרמים, הגליל מציע נופים עוצרי נשימה שבטוח ישבו את ליבכם. בין אם אתם חובבי טבע, חובבי הרפתקאות או פשוט מחפשים מקום מפלט שליו, בגליל יש משהו לכל אחד.

אחת הדרכים הטובות ביותר לטבול את עצמך באופן מלא ביופיו של הגליל היא באמצעות טיולים רגליים. ישנם שבילים רבים שייקחו אתכם דרך מטעי זיתים, פרחי בר פורחים ויערות שלווים. במהלך הטיול, תוכלו ליהנות מנופים פנורמיים מדהימים, החושפים את המהות האמיתית של האזור.

אחד המקומות שחובה לבקר בהם בגליל הוא הר ארבל, הידוע בנופיו המהפנטים. כשתגיעו לפסגת ההר העתיק הזה, תזכו לתצפית עוצרת נשימה על כל אזור הגליל. הנוף הפנורמי מאפשר לראות את הכנרת הציורית, מנצנצת באור השמש, מוקפת גבעות מתגלגלות וכפרים מקסימים.

נקודה אייקונית נוספת היא הר בנטל, בו תוכלו להתפעל מרמת הגולן ומהחרמון המלכותי. מראש הר בנטל תוכלו לחזות בגבול הטבעי בין ישראל לסוריה. הנופים עוצרי נשימה במיוחד בזמן השקיעה, כאשר השמיים צבועים בגוונים של ורוד, כתום וסגול.

מלבד ההרים, הגליל ידוע גם באגמיו השלווים. אחד המפורסמים שבהם הוא הכנרת, אתר תנ"כי משמעותי ומקום של שלווה שאין דומה לה. ההליכה לאורך חופי הכנרת היא חוויה שלווה, עם אוויר צח וקול גלים עדינים החופפים על קו החוף.

לחובבי הטבע, שמורת הטבע עמק החולה היא יעד חובה לביקור. אזור ביצות ייחודי זה הוא ביתם של מיני ציפורים מגוונים, המושכים צפרים מרחבי העולם. כשתצעדו בשבילי העץ, תהיו מוקפים ביופיו של הטבע ובמנגינותיהן של ציפורים שונות.

אזור הגליל מציע שילוב מושלם של יופי טבעי ומשמעות רוחנית. בין אם תבחרו לטייל, לרכוב על אופניים או פשוט להירגע על שפת האגם, תגלו תחושה של שלווה ושלווה שאין שני לה.

לכן, הקפידו לכלול את הגליל במסלול הטיול שלכם והיו מוכנים להיות מהופנטים מנופיו היפים.

גלו את ההיסטוריה העשירה של ירושלים

ירושלים, בירת ישראל, היא עיר רוויית היסטוריה ומשמעות תרבותית. שורשיה נעוצים אלפי שנים, והיא משמשת מרכז דתי משמעותי ליהדות, לנצרות ולאסלאם.

העיר העתיקה בירושלים, שהוכרזה כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו, היא מבוך של רחובות צרים ואדריכלות עתיקה. כשתצעדו בשביליה המתפתלים, תגלו את השורשים ההיסטוריים והתרבותיים העמוקים שהופכים את העיר הזו למיוחדת באמת. כל רובע דתי, הכולל את הרובע היהודי, הרובע הנוצרי, הרובע המוסלמי והרובע הארמני, מציע חוויה ייחודית ומשקף את המורשת העשירה של העיר.

הכותל המערבי, הידוע גם בשם הכותל המערבי, הוא אחד המקומות הקדושים החשובים ביותר ליהדות. זהו החלק היחיד שנותר מבית המקדש השני ויש לו משמעות רבה עבור מתפללים יהודים שבאים להתפלל ומשאירים פתקים בכתב יד בנקיקיו.

כנסיית הקבר, הממוקמת ברובע הנוצרי, היא ככל הנראה האתר בו נצלב ישו וקם לתחייה. עולי רגל מרחבי העולם מבקרים במקום קדוש זה כדי לחלוק כבוד ולחוות את הרוחניות העמוקה המחלחלת לאזור.

מסגד אל-אקצא, הממוקם על הר הבית ברובע המוסלמי, הוא האתר השלישי בקדושתו לאסלאם. היא נערצת כמקום שבו עלה הנביא מוחמד השמיימה, והיא נותרה מרכז פולחן חשוב למוסלמים.

בתוך השווקים התוססים, הידועים בשם שווקים, תוכלו למצוא מארג של חוויות תרבותיות. הרחובות ההומים מלאים במראות, צלילים וניחוחות של תבלינים, תכשיטים, מלאכות מסורתיות ואוכל רחוב טעים. לחקור את השווקים היא הזדמנות לטבול את עצמך בתרבות המקומית אינטראקציה עם ספקים ידידותיים אשר להוטים לחלוק את הסיפורים שלהם.

ביקור בירושלים הוא לא רק הזדמנות לחקור את ההיסטוריה העשירה שלה, אלא גם לחוות את ההווה התוסס והמגוון. העיר משלבת בצורה חלקה מסורות עתיקות עם השפעות מודרניות, מה שהופך אותה ליעד שובה לב למטיילים מכל תחומי החיים.

להתפנק באווירה התוססת של תל אביב

תל אביב היא עיר קוסמופוליטית המציעה אווירה תוססת ומגוון רחב של אירועי תרבות. העיר ידועה ברחובותיה התוססים, בארכיטקטורה המדהימה ובשווקים ההומים. בין אם אתה חובב אוכל, חובב אמנות או מחפש חיי לילה, לתל אביב יש מה להציע לכולם.

שכונות מגוונות: תל אביב מחולקת לשכונות שונות, שלכל אחת מהן קסם ואווירה ייחודיים משלה. אחד האזורים הפופולריים ביותר הוא שדרות רוטשילד, הידועות ברחובותיהן עטורי העצים, בתי הקפה האופנתיים והבוטיקים היוקרתיים. נווה צדק, לעומת זאת, היא שכונה היסטורית עם סמטאות צרות ומקסימות, גלריות אמנות ומסעדות גורמה. יפו היא עיר נמל עתיקה בתוך תל אביב, המציעה שילוב של היסטוריה, אמנות ומטבח מקומי משובח.

סצנה קולינרית משגשגת: תל אביב היא גן עדן לאוהבי אוכל, עם סצנה קולינרית מגוונת שנותנת מענה לכל הטעמים וההעדפות. החל ממאכלים מזרח תיכוניים מסורתיים וכלה במטבח בינלאומי, תוכלו למצוא הכל בבתי הקפה, המסעדות ודוכני אוכל הרחוב הרבים של העיר. אל תחמיצו את ההזדמנות להתפנק בצלחת חומוס ופיתות טריות, או להתענג על טעמי ארוחת בוקר ישראלית מסורתית.

חיי לילה תוססים: תל אביב מפורסמת בחיי הלילה התוססים שלה, ומציעה מגוון רחב של ברים, מועדונים ומקומות למוזיקה חיה. בין אם אתם בעניין של מוזיקת אינדי מחתרתית, מקצבים אלקטרוניים או הופעות ג'אז, תוכלו למצוא מקום שמתאים לטעמכם. העיר נשארת בחיים עד השעות המוקדמות של הבוקר, כאשר המקומיים והתיירים כאחד נהנים מהאווירה האנרגטית ורוקדים כל הלילה.

תרבות ואמנות: תל אביב היא מרכז תרבותי, עם שפע של גלריות לאמנות, מוזיאונים ותיאטראות. מוזיאון תל אביב לאמנות מציג מגוון רחב של אמנות עכשווית וקלאסית, ואילו התיאטרון הלאומי הבימה מציע תוכנית מגוונת של הצגות ומופעים. העיר מארחת גם אירועי תרבות ופסטיבלים שונים לאורך כל השנה, המושכים אמנים ומבצעים בינלאומיים.

גן עדן על חוף הים: האווירה התוססת של תל אביב משתרעת על חופיה היפים. העיר מתגאה במספר אזורי חוף, כולל חוף גורדון, חוף פרישמן ובננה ביץ'. המבקרים יכולים להירגע על כסאות נוח תחת שמשיות, לטבול בים התיכון, או ליהנות ממשקה מרענן באחד מבתי הקפה שעל החוף. השקיעות המדהימות שנצפו מהחופים הן מחזה שאסור לפספס.

פינוק באווירה התוססת של תל אביב הוא חובה לכל מבקר בישראל. השכונות המגוונות של העיר, הסצנה הקולינרית המשגשגת, חיי הלילה התוססים, האמנות והתרבות והחופים היפהפיים יוצרים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת.

לצוף במי ים המלח

תוכלו לטבול את עצמכם במים השלווים והטיפוליים של ים המלח, הידוע בתכולת המלח יוצאת הדופן שלו. פלא הטבע הזה, הממוקם בבקעת הירדן, מציע חוויה ייחודית באמת שלא תמצאו בשום מקום אחר בעולם.

כשתצעדו לים המלח, תרגישו מיד את הציפה של המים. בשל ריכוז המלח הגבוה שלו, כמעט בלתי אפשרי לשקוע, מה שמאפשר לך לצוף ללא מאמץ על פני השטח. התחושה מרגיעה להפליא ומספקת תחושה של חוסר משקל שהיא גם מרגיעה וגם מרעננת.

אבל לא רק חוויית הציפה הופכת את ים המלח למיוחד. המים והבוץ בים המלח עשירים במינרלים, ביניהם מגנזיום, אשלגן וסידן. למינרלים אלה יתרונות בריאותיים רבים לעור והם יכולים לעזור במצבים כמו אקזמה, פסוריאזיס ואקנה.

מבקרים רבים בוחרים להתכסות בבוץ העשיר במינרלים המצוי לאורך חופי ים המלח. בוץ זה ידוע בתכונות הפילינג וניקוי הרעלים שלו. כאשר אתה נותן לבוץ להתייבש על העור שלך, זה מושך זיהומים ומשאיר אותך עם עור רענן וקורן.

בעודכם צפים בים המלח, תהיו מוקפים ביופיו השליו של הנוף המדברי. תוכלו ליהנות מהנופים עוצרי הנשימה בעודכם נרגעים ונרגעים בסביבה שלא מהעולם הזה. רק הקפד לעקוב אחר הנחיות הבטיחות ואמצעי הזהירות, כגון לא להתיז מים על הפנים שלך או להיכנס למים עם חתכים פתוחים או פצעים, כמו מלח יכול לגרום אי נוחות.

ים המלח הוא יעד חובה לכל מי שמטייל בישראל, ומציע חוויה בלתי נשכחת ומרעננת באמת. בין אם אתם מחפשים רגיעה או הקלה מבעיות עור, מי המלח והבוץ העשיר במינרלים של ים המלח ידאגו לכם.

גלו את אגדות מצדה

התעמקו בהיסטוריה של מצדה ובאגדות המקיפות מבצר עתיק זה. מצדה, הממוקמת במחוז הדרום של ישראל, היא אתר ארכיאולוגי בעל משמעות היסטורית רבה. אתר מורשת עולמית של אונסק"ו זה ניצב על ראש הר סלעי, ומציע נופים עוצרי נשימה של הנוף המדברי שמסביב.

סיפורה של מצדה סובב סביב עמידתם ההרואית של המורדים היהודים נגד האימפריה הרומית במאה הראשונה לספירה. על פי עדויות עתיקות, המורדים היהודים, הידועים בשם סיקרי, החזיקו את הצבא הרומי האדיר במשך מספר שנים. הם בחרו במוות על פני לכידה ושעבוד, ויצרו הצהרה סמלית של התנגדות והתרסה.

אחת האגדות המרכזיות הקשורות למצדה היא סיפור עמידתם האחרונה של המורדים. מספרים שכאשר הרומאים פרצו לבסוף את חומות המבצר, הם מצאו את כל המורדים מלבד מעטים מתים. ניצולים אלה, כשראו את חוסר התוחלת שבמצבם, התאבדו ולא נתפסו. מעשה זה של התרסה והקרבה עצמית הפך את מצדה לסמל רב עוצמה של זהות יהודית וחוסן.

החפירות הארכאולוגיות במצדה סיפקו תובנות חשובות על חיי המורדים ועל שגרת החיים במצודה. המבקרים יכולים לחקור את שרידי המבנים העתיקים כמו הארמונות, הצריפים ורמפת המצור הרומית. מוזיאון מצדה, הממוקם באתר, מציע מצגות מולטימדיה ותערוכות הטובלות את המבקרים בהיסטוריה ובאגדות של מצדה.

כיום, מצדה מהווה עדות לרוחו האיתנה של העם היהודי ולנחישותו לשמור על חירותו. הוא משמש תזכורת לקורבנות שהקריבו אלה שבאו לפנינו. הביקור במצדה מציע הזדמנות ייחודית להתחבר לעבר, ללמוד מההיסטוריה ולקבל השראה מהאגדות שעיצבו את עולמנו.

להתפעל מנופי הגליל

אזור הגליל בישראל ידוע בנופיו עוצרי הנשימה המרתקים מטיילים מרחבי העולם. מנופים פנורמיים ועד נופים שלווים, הגליל מציע חוויה ייחודית ומעוררת יראת כבוד לחובבי הטבע ולאלה המחפשים שלווה.

אחת מנקודות התצפית האיקוניות בגליל היא הר ארבל. הר מלכותי זה, המתנשא לגובה של כ-380 מטרים מעל פני הים, מציע נוף פנורמי של האזור הכפרי שמסביב. כשתגיעו לפסגה, תזכו לתצפית מהפנטת על הכנרת, הידועה גם בשם אגם הכנרת. המים הכחולים הנוצצים עומדים בניגוד יפהפה לגבעות הירוקות השופעות, ויוצרים סצנה ציורית שתשאיר אתכם ביראת כבוד.

נקודת חובה נוספת היא הר בנטל, שהוא חלק מאזור רמת הגולן. מראש הר בנטל תוכלו להתפעל מהנופים המדהימים של הגליל והמדינות השכנות סוריה ולבנון. ביום בהיר, תוכלו לראות לאורך קילומטרים, לראות את הגבעות המתגלגלות, הכפרים המוזרים והעמקים רחבי הידיים.

שמורת הטבע עמק החולה היא גן עדן לחובבי ציפורים וחובבי טבע. שמורה שלווה זו היא ביתם של מיני ציפורים שונים, שחלקם נודדים מאירופה לאפריקה ובחזרה. כשתטיילו בשבילי הטבע, תהיה לכם הזדמנות לחזות במראה המהפנט של אלפי ציפורים הממריאות בשמיים.

נהר הירדן, הזורם בגליל, מציג סביבה שלווה ושלווה. תוכלו למצוא מקומות לאורך גדת הנהר להירגע ולטבול בשלווה של הסביבה. מימיו השקטים של נהר הירדן משקפים את הצמחייה שמסביב, ויוצרים אווירה שלווה ואידילית.

שום ביקור בגליל לא יהיה שלם בלי לחקור בכפר נחום, אתר תנ"כי בעל משמעות היסטורית ורוחנית רבה. כשתחקרו את החורבות העתיקות, תזכו לנופים מרהיבים של הכנרת. עמדו משתאים כשאתם מדמיינים את הסצנות מתקופת התנ"ך שהתרחשו במקום זה ממש.

אזור הגליל מציע הזדמנות יוצאת דופן להתפעל מיופיו של הטבע תוך צפייה בנופים עוצרי נשימה. בין אם אתם מטיילים בהרים, חוקרים שמורות טבע או מבקרים באתרים היסטוריים, הגליל ישאיר אתכם עם זיכרונות מתמשכים מנופיו מעוררי ההשראה.

גלו את האתרים ההיסטוריים של ירושלים

הנה 20 אתרים היסטוריים פחות מוכרים בירושלים שכדאי לשקול לבקר בהם:

גן הקברקבר שיש המאמינים כי הוא מקום קבורתו של ישו
מגדל דודמצודה עתיקה המציעה נוף פנורמי של העיר
כנסיית פטרוס הקדוש בגליקנטוכנסייה המסמנת את המקום שבו פטרוס התכחש לישוע שלוש פעמים
קבר דוד המלךאתר הנחשב למקום קבורתו של דוד המלך
הבית השרוףמוזיאון המציג שרידי בית שנהרס במהלך המצור הרומי על ירושלים
בית הכנסת החורבהבית כנסת היסטורי הממוקם ברובע היהודי
הקארדורחוב רומי עתיק שלאורכו חנויות ושווקים
קבר הנביאיםאתר קבורה לנביאי ישראל, ביניהם חגי, זכריה ומלאכי
ההוספיס האוסטריהוספיס היסטורי המציע נופים מדהימים של העיר העתיקה
כנסיית דומינוס פלוויטכנסייה עם גג בצורת קרע המסמנת את המקום שבו ישו בכה על ירושלים
טחנת הרוח של מונטיפיוריטחנת רוח ישנה שפעם סיפקה לירושלים קמח ולחם
קברו של אוסקר שינדלרקבר לזכרו של התעשיין הגרמני שהציל יהודים בשואה
מנורת הכנסתחנוכייה ענקית הממוקמת בסמוך לבניין הפרלמנט הישראלי
הכנסייה האתיופיתכנסייה המייצגת את הקהילה הנוצרית אתיופית בירושלים
חדר הסעודה האחרונהחדר שנחשב באופן מסורתי למיקום הסעודה האחרונה
בית הכנסת "חורבה"בית כנסת שנהרס ונבנה מחדש מספר פעמים לאורך ההיסטוריה
מרכז דוידסוןאתר ארכיאולוגי המציג את תולדות ימי הבית השני
קבר זכריהמקום קבורתו של הנביא זכריה, הממוקם בהר הזיתים
הרובע הארמנישכונה היסטורית עם רחובות צרים מרוצפים ומבנים עתיקים
כנסיית סנט אנדרוכנסייה סקוטית הממוקמת בסמוך לחומות העיר העתיקה

שאלות נפוצות

הנה כמה שאלות נפוצות על המסלולים המומלצים לטיולים בישראל:

יתרונות הטיול באתרים ההיסטוריים של ירושלים

גלו את ההיסטוריה העשירה והמשמעות התרבותית של ירושלים

יתרונות המנוחה בחופי תל אביב

תיהנו מהשילוב המושלם של חיי חוף ומתקני העיר

יתרונות החוויה של פלאי הטבע של ים המלח

תיהנו מחוויה ייחודית וטיפולית בנקודה הנמוכה ביותר על פני כדור הארץ

יתרונות הביקור במבצר העתיק של מצדה

צעד אחורה בזמן ולחזות בפלא היסטורי

יתרונות ההנאה מנופי הגליל היפים

גלו אזור ציורי בעל יופי טבעי ומשמעות היסטורית

יתרונות גילוי ההיסטוריה העשירה של ירושלים

בואו לחוות את השורשים ההיסטוריים והתרבותיים העמוקים של ירושלים

יתרונות הפינוק באווירה התוססת של תל אביב

לחוות את האנרגיה הדינמית ואת העושר התרבותי של תל אביב

יתרונות הציפה במי ים המלח

ליהנות מהתחושה הייחודית ומהיתרונות הבריאותיים של ים המלח

יתרונות גילוי אגדות מצדה

חשוף את ההיסטוריה המסקרנת והמשמעות מאחורי מצדה

יתרונות ההתפעלות מנופי הגליל

בואו להיות מוקסמים על ידי נופים טבעיים עוצרי נשימה באזור הגליל