Booking.com

או בחר\י עיר להצגת מקומות האירוח

ברוכים הבאים לאילת, גן עדן חופי השוכן בחלק הדרומי ביותר של ישראל. רק דמיינו את עצמכם מתחממים בשמש הים תיכונית החמה, עם הצליל הקצבי של הגלים המתנפצים על החוף. זה אולי הזמן לברוח מההמולה של חיי היומיום ולהתפנק בחופשה מפנקת. אנחנו מרגישים שהיינו רוצים לקחת אתכם למסע באחד המלונות המשובחים ביותר באילת – התגלמות האלגנטיות והתחכום.

היכונו להיות מוקסמים כאשר אנו חושפים את פנינה נסתרת שמחכה לכם ביעד שטוף שמש זה.

מקום

אילת היא עיר חוף שובת לב השוכנת בחלק הדרומי ביותר של ישראל. היא ידועה בחופיה הבתוליים, בחיי הלילה התוססים ובחיים הימיים הייחודיים שלה. ממוקמת על שפת הים האדום, אילת מציעה למבקרים חווית נופש בלתי נשכחת באמת.

אחד משיאי אילת הוא החופים המדהימים שלה. עם מים חמים צלולים כבדולח וחולות זהובים, חופים אלה מספקים את הסביבה המושלמת למנוחה ולשיזוף. בין אם אתם מעדיפים מקום שליו להירגע בו או טיילת חוף תוססת עם בתי קפה שוקקים וספורט ימי, באילת יש הכל.

בנוסף לחופיה היפים, אילת מתגאה בסצנת חיי לילה תוססת. העיר מתעוררת לחיים לאחר רדת החשיכה עם מגוון של מסעדות, ברים ומועדונים המציעים מוזיקה חיה, סטים של DJ ובידור לכל הטעמים. בין אם אתם מחפשים לרקוד כל הלילה או ליהנות ממשקה שקט עם חברים, בחיי הלילה של אילת יש משהו לכל אחד.

אחת האטרקציות המרכזיות של אילת היא בעלי החיים הימיים הייחודיים שלה. העיר היא ביתה של אחת משוניות האלמוגים המרהיבות בעולם, מה שהופך אותה לגן עדן לשנורקלים וצוללנים. חקרו את העולם התת ימי ונתקלו בתצורות אלמוגים תוססות, דגים צבעוניים ואפילו דולפינים וצבי ים.

המלון באילת ממוקם במיקום נח ליד חוף הים, ומאפשר לאורחים גישה נוחה לכל האטרקציות והמתקנים שיש לעיר להציע. בין אם תרצו להירגע על החוף, לחקור את שוניות האלמוגים, או לטבול את עצמכם בחיי הלילה התוססים, המלון מספק את הבסיס המושלם לשהייה בלתי נשכחת באילת.

חדר־אמבטיה

כשמדובר ברוגע ופינוק, חדרי הרחצה במלון שלנו באילת הם ללא תחרות. חדרי הרחצה שלנו עוצבו מתוך מחשבה על יוקרה ונוחות, ומספקים בריחה שלווה מההמולה של חיי היומיום. עם העיצוב האלגנטי, גופי התאורה היוקרתיים ותשומת הלב לפרטים, חדרי הרחצה שלנו מציעים חוויה מפנקת באמת.

היכנסו לחדרי הרחצה המרווחים שלנו ותבחינו מיד במגבות הקטיפה ובתאורה הרכה והאווירתית. מקלחת הגשם מזמינה אתכם לשטוף את הלחץ של היום, בעוד אמבט הטבילה העמוק מזמין אתכם להירגע בנוחות אולטימטיבית. בין אם אתם מעדיפים מקלחת מרעננת מהירה או טבילה נינוחה, חדרי הרחצה שלנו מספקים את כל הצרכים שלכם.

כל היבט של חדרי האמבטיה שלנו נבחר בקפידה כדי להעצים את החוויה שלך. מאריחי האבן שנבחרו בקפידה ועד למוצרי טיפוח יוקרתיים, לא התעלמו מאף פרט. פנקו את החושים שלכם עם קולקציית מוצרי האמבטיה שלנו שנבחרו בקפידה, שכל אחד מהם נועד להשאיר אתכם רעננים ומחודשים.

אצלנו במלון באילת מבינים שחדר הרחצה הוא לא רק חלל פונקציונלי אלא מקום מפלט לרגיעה והתחדשות. יצרנו מקלט של פרטיות ושלווה שבו אתה יכול לברוח מהעולם החיצון ולקחת רגע להתמקד בעצמך. תנו למים החמים לשטוף את הדאגות שלכם ולצאת בתחושה מחודשת ומחודשת.

סוגי חדרים

כשמדובר בבחירת יחידת האירוח המושלמת לשהותכם באילת, המלון שלנו מציע מגוון סוגי חדרים העונים על כל צורך והעדפה. כל חדר מעוצב בקפידה תוך התחשבות בנוחות שלכם, ומבטיח חוויה יוקרתית ובלתי נשכחת. מחדרי סטנדרט ועד סוויטות ווילות יוקרתיות, להלן סוגי החדרים השונים הזמינים במלון שלנו:

חדרי סטנדרט

חדרי הסטנדרט שלנו מצוידים באלגנטיות וכוללים מתקנים מודרניים על מנת להבטיח שהייה נוחה. עם חללי פנים מרווחים וריהוט נעים, חדרים אלה מספקים סביבה מסבירת פנים למנוחה לאחר יום של טיולים באטרקציות של אילת. תוכלו ליהנות משנת לילה נינוחה על מצעי הקטיפה ולהתעורר לנופים מדהימים של העיר או של הגן השליו.

סוויטות

אם אתם מחפשים אירוח מרווח ומפנק יותר, הסוויטות שלנו מציעות את הבחירה המושלמת. סוויטות אלה כוללות אזורי מגורים נפרדים, ומספקות שפע של מקום למנוחה ולבידור. תוכלו להירגע בפינת הישיבה הנוחה, ליהנות מסרט בטלוויזיה בעלת מסך שטוח, או לפנק את עצמכם בחדר הרחצה המפואר הכולל מקלחת גשם ואמבט טבילה עמוק.

וילות יוקרתיות

עבור חוויית היוקרה האולטימטיבית, המלון שלנו מציע מבחר של וילות אקסקלוסיביות. מקומות מפלט פרטיים אלה כוללים אזורי מגורים מרווחים, מרפסות או טרסות פרטיות, ונופים מדהימים של הנוף שמסביב. תוכלו לטבול בג'קוזי הפרטי שלכם או להירגע על כסאות הנוח בעודכם נהנים מהאווירה השלווה של המלון.

לא משנה באיזה סוג חדר תבחרו, תוכלו לצפות לרמה גבוהה של נוחות ותשומת לב לפרטים. כל החדרים מעוצבים בטוב טעם, ומשלבים אלמנטים עיצוביים מודרניים עם נגיעות של קסם מקומי. הריהוט נבחר בקפידה כדי ליצור אווירה נעימה ומזמינה, ואילו המתקנים מבטיחים לכם את כל מה שאתם צריכים לשהייה נעימה.

בין אם אתם נוסעים לבד, כזוג או עם משפחה, המלון שלנו מציע מגוון סוגי חדרים שיתאימו לצרכים שלכם. החל מחדרי הסטנדרט לשהייה נוחה ועד הסוויטות והווילות המפוארות לחוויה בלתי נשכחת, תוכלו למצוא את אפשרות הלינה המושלמת במלון שלנו באילת.

אפשרויות הסעדה

במלוננו באילת, אנו מציעים מגוון רחב של אפשרויות הסעדה כדי לספק את כל החיך והאירוע. בין אם אתם במצב רוח לחוויית אוכל גורמה, חטיף מזדמן או קוקטייל מרענן על שפת הבריכה, למלון שלנו יש משהו שיספק את התשוקה שלכם.

מסעדת גורמה

תוכלו להתפנק עם חוויה קולינרית מעולה במסעדת הגורמה שלנו. השפים המוכשרים שלנו מעצבים תפריט בהשראת טעמים בינלאומיים ומרכיבים מקומיים. מסטייקים עסיסיים ועד מנות פירות ים עדינות, כל צלחת מוכנה בזהירות רבה ובתשומת לב לפרטים הקטנים. תוכלו לשקוע באווירה אלגנטית בעודכם מתענגים על כל ביס.

ביסטרו קז'ואל

לחוויית סעודה רגועה יותר, הביסטרו הלא פורמלי שלנו מציע תפריט מלא באוכל מנחם ואהובים מוכרים. תוכלו ליהנות מארוחת בוקר נינוחה, מארוחת צהריים קלה, או מארוחת ערב דשנה באווירה נעימה ומזמינה. הביסטרו שלנו הוא המקום המושלם להתכנס עם חברים או משפחה ולהתפנק עם מאכלים טעימים.

בר לצד הבריכה

תוכלו להירגע וליהנות מהשמש בבר הבריכה של המלון, בו תוכלו ללגום קוקטיילים מרעננים ומוקטיילים. הברמנים המיומנים שלנו רוקחים מגוון משקאות ייחודיים תוך שימוש במרכיבים טריים ובטעמים חדשניים. תוכלו להתרווח על שפת הבריכה וליהנות מהסביבה השלווה בעודכם מתענגים על טעמי המשקה האהוב עליכם.

בין אם אתם מעדיפים חווית אוכל אלגנטית, ביס מזדמן או משקה מרענן על שפת הבריכה, למלון שלנו באילת יש את האפשרות המושלמת עבורכם. בקרו במסעדת הגורמה שלנו לסעודת גורמה, הירגעו ותיהנו מאוכל מנחם בביסטרו הלא פורמלי שלנו, או התקררו עם קוקטייל מרענן בבר הבריכה שלנו. אנו מבטיחים שכל חווית אוכל במלון שלנו תשאיר אתכם שבעים ומשתוקקים לחזור לעוד.

אטרקציות בקרבת מקום

אילת ידועה לא רק בחופיה הבתוליים ובחיי הלילה התוססים שלה, אלא גם במגוון המדהים של אטרקציות סמוכות שישאירו את המבקרים המומים. מפלאי טבע ועד אתרים היסטוריים, יש משהו שימשוך את העניין של כל מטייל. בזכות המיקום המעולה של המלון, האורחים נהנים מגישה קלה אל האטרקציות העיקריות הבאות:

שמורת טבע חוף האלמוגים

שמורת הטבע חוף האלמוגים היא יעד חובה לחובבי טבע ושנורקלינג. גן עדן תת-ימי זה הממוקם במרחק קצר מהמלון, מתגאה בשוניות אלמוגים תוססות ובמגוון רחב של בעלי חיים ימיים. האורחים יכולים לחקור את המים הצלולים, לצלול עם שנורקל בין תצורות אלמוגים צבעוניות, ולפגוש מיני דגים אקזוטיים.

ריף הדולפינים

ריף הדולפינים מציע חוויה ייחודית ובלתי נשכחת לאוהבי בעלי החיים. מפרץ טבעי זה, הממוקם במרחק של דקות ספורות בלבד מהמלון, הוא ביתם של קבוצה של דולפינים פראיים למחצה. למבקרים יש הזדמנות לצפות ביצורים מלכותיים אלה, לשחות ולשנרקל איתם, ואפילו להשתתף בתוכניות טיפול בדולפינים. זו חוויה שתיצור זיכרונות מתמשכים.

פארק תמנע

למי שמעריך היסטוריה ויופי טבעי, פארק תמנע הוא אטרקציה שחובה לראות. נוף מדברי עצום זה, הממוקם במרחק של כשעת נסיעה מהמלון, מעוטר בתצורות סלע מדהימות, מכרות נחושת עתיקים ואתרים ארכיאולוגיים בני אלפי שנים. המבקרים יכולים לצאת לסיור מודרך, לטייל בין צוקי אבן החול האדומים התוססים, או אפילו לרכוב על גמל כדי לחוות את המהות האמיתית של המדבר.

פארק המצפה התת ימי

ממוקם בסמוך לשמורת הטבע חוף האלמוגים, פארק המצפה התת ימי מציע הזדמנות ייחודית לחקור את נפלאות הים האדום מבלי להירטב. המבקרים יכולים לרדת למצפה התת ימי כדי לצפות במגוון מינים ימיים מקרוב דרך חלונות זכוכית גדולים. הפארק כולל גם תערוכות אינטראקטיביות, מצגות על בעלי חיים ימיים, ובריכת מגע לילדים להתנסות עם יצורי ים.

עיר המלכים

עיר המלכים היא אטרקציה נהדרת למשפחות ולמחפשי ריגושים. פארק שעשועים יחיד מסוגו זה ממוקם במרחק קצר מהמלון ומספק חוויה סוחפת בתקופת התנ"ך העתיקה. המבקרים יכולים ליהנות ממתקנים מרגשים, מופעים חיים וחוויות אינטראקטיביות המעוררות לחיים היסטוריה עתיקה.

אלו הן רק חלק מהאטרקציות הרבות הסמוכות למלון באילת. בין אם האורחים מחפשים הרפתקאות, רגיעה או חוויות תרבותיות, לא חסר מה לעשות ולראות בעיר החוף שובת הלב הזו.

מחירים ומבצעים

אצלנו באילת אנו מציעים מגוון אפשרויות תמחור המתאימות לצרכי כל מטייל. בין אם אתם מחפשים שהייה בתקציב נמוך או מקום מפלט מפואר, יש לנו את מקום האירוח המושלם עבורכם.

תעריפי החדרים שלנו תחרותיים ומספקים תמורה מצוינת לכסף. אנו מבינים כי האורחים שלנו רוצים להפיק את המרב מהחופשה שלהם מבלי לשבור את הבנק, ולכן אנו שואפים להציע מחירים נוחים מבלי להתפשר על איכות.

בנוסף לתעריפים הרגילים שלנו, יש לנו גם מבצעים מתמשכים וחבילות מיוחדות המציעות חיסכון גדול עוד יותר. לזוגות המחפשים חופשה רומנטית, יש לנו חבילות ירח דבש הכוללות תוספות כמו שמפניה, עיסויים זוגיים וארוחות רומנטיות. משפחות יכולות לנצל את החבילה המשפחתית שלנו, הכוללת מחירים מוזלים לילדים, גישה למועדון הילדים שלנו ופעילויות מהנות לכל המשפחה.

אם אתם מתכננים שהייה ממושכת באילת, אנו מציעים הנחות להזמנות ארוכות יותר. הישארו איתנו שבוע או יותר, ותוכלו ליהנות מחיסכון משמעותי במחיר החדר שלכם.

בעת ביצוע הזמנה ישירות איתנו, תוכלו גם לנצל את תוכנית הנאמנות שלנו. צברו נקודות עבור כל שהייה שניתן לממש עבור לילות חינם או שדרוגים.

היו סמוכים ובטוחים שלא משנה באיזו אפשרות תבחרו, תקבלו את אותה רמה של שירות ונוחות יוצאי דופן שהמלון שלנו ידוע בה. אנו מתגאים במתן חוויה מפנקת במחיר שווה לכל נפש.

מתקנים

המלון שלנו באילת מציע מגוון של מתקנים מפוארים שנועדו לשפר את שהייתכם ולספק לכם את מירב הנוחות והנוחות.

מרכז כושר חדיש

שמרו על כושר במהלך חופשתכם עם מרכז הכושר החדיש שלנו. מצויד בציוד הכושר החדיש ביותר, תוכלו לשמור על שגרת הכושר שלכם ולהשיג את יעדי הבריאות שלכם. בין אם אתם מעדיפים אימוני אירובי, אימוני כוח או שיעורי יוגה, מרכז הכושר שלנו כולל את כל מה שאתם צריכים כדי להישאר בכושר ואנרגיה.

ספא מרגיע

תוכלו להתפנק בחוויית ספא מפנקת בספא המרגיע של המלון. פנקו את עצמכם במגוון טיפולים ועיסויים מרעננים שנועדו להקל על מתחים, לשפר את זרימת הדם ולקדם רווחה כללית. המטפלים המקצועיים שלנו יבטיחו שתצאו רעננים ומלאי חיים.

בריכת שחייה עם מרפסת שמש

תוכלו ליהנות מטבילה מרעננת בבריכת השחייה של המלון או פשוט להתרווח על מרפסת השמש ולספוג את השמש הישראלית החמימה. אזור הבריכה שלנו מציע נווה מדבר שליו בו תוכלו להירגע ולהירגע, מוקף בצמחייה עבותה ובכסאות נוח נוחים. תוכלו ליהנות מקוקטייל מהבר שלצד הבריכה בעודכם סופגים את האווירה השלווה.

מרכז עסקים

אם אתם נוסעים לרגל עסקים, מרכז העסקים של המלון מספק מרחב שקט ומאובזר היטב בו תוכלו לעבוד ביעילות. עם גישה לאינטרנט במהירות גבוהה, מתקני הדפסה ותחנות עבודה נוחות, תוכל להישאר מחובר ופרודוקטיבי במהלך שהותכם. הצוות המסור שלנו זמין גם כדי לסייע בכל צורך הקשור לעסקים שיש לך.

שירותים נוספים

בנוסף למתקנים העיקריים שלנו, המלון שלנו מציע גם מגוון רחב של שירותים אחרים כדי לשפר את השהות שלך. משפחות המטיילות עם ילדים יכולות לנצל את מועדון הילדים שלנו, בו הקטנטנים יכולים ליהנות מפעילויות ובידור תחת פיקוח. בנוסף, בר הגג שלנו מספק סביבה מסוגננת ותוססת להתרועע עם אורחים אחרים או ליהנות ממשקה עם נוף פנורמי של אילת.

חוות דעת אורחים

הנה כמה ביקורות זוהרות מאורחים מרוצים ששהו במלון שלנו:

ביקורות אלה הן רק הצצה לשירות יוצא דופן ולחוויות בלתי נשכחות שהאורחים שלנו נהנו במלון שלנו. אנו מתגאים בכך שאנו מספקים שהייה מפנקת ואישית באמת לכל אורח. בואו לחוות זאת בעצמכם!

איך מגיעים?

אם אתם מתכננים טיול לאילת ותוהים איך להגיע למלון שלנו, אנחנו דואגים לכם. אילת מקושרת היטב לערים מרכזיות אחרות בישראל ויש לה שדה תעופה משלה, מה שהופך אותה לנגישה בקלות למטיילים מכל רחבי העולם.

אם אתם מגיעים בדרך האוויר, שדה התעופה הקרוב ביותר לאילת הוא Eilat Ramon Airport (ETM). המלון נמצא במרחק של כ-15 דקות נסיעה משדה התעופה. אתה יכול לבחור לקחת מונית או לארגן שירות הסעות כדי להפוך את הנסיעה שלך לנוחה יותר וללא טרחה.

אם אתם מעדיפים לנסוע בתחבורה ציבורית, ישנם שירותי אוטובוסים סדירים מתל אביב, ירושלים וערים מרכזיות אחרות לאילת. משך הנסיעה עשוי להשתנות בהתאם למרחק, אך זוהי אפשרות נוחה וחסכונית. ברגע שתגיעו לתחנה המרכזית של אילת, תוכלו להגיע בקלות למלון בנסיעה קצרה במונית.

אם אתם נוסעים לאילת, העיר מקושרת היטב על ידי רשת של כבישים מהירים. הנסיעה מתל אביב לאילת אורכת כארבע שעות, והמסלול הנופי מציע נופים עוצרי נשימה של הנוף המדברי.

למי שמעדיף לנסוע ברכבת, באילת אין תחנת רכבת. עם זאת, ישנן תחנות רכבת בערים סמוכות כמו באר שבע ומצפה רמון. משם, אתה יכול לשכור רכב או לקחת אוטובוס כדי להגיע לאילת ולמלון שלנו.

ללא קשר לאמצעי התחבורה שתבחרו, ההגעה למלון שלנו באילת נוחה ופשוטה, ומאפשרת לכם להתחיל את החופשה ללא כל טרחה.

שאלות נפוצות

הנה כמה שאלות נפוצות על המלון שלנו באילת.

מהם זמני הצ'ק-אין והצ'ק-אאוט?

צ'ק-אין מתבצע ב- 15:00 וצ'ק-אאוט ב- 11:00. אנא שימו לב כי ביצוע צ'ק-אין מוקדם או צ'ק-אאוט מאוחר עשוי להיות זמין על פי בקשה ובכפוף לזמינות.

מהי מדיניות חיות המחמד של המלון?

אנו מבינים כי חיות מחמד הן חלק מהמשפחה, אך למרבה הצער, המלון אינו מאפשר אירוח חיות מחמד. אנו מתנצלים על אי הנוחות העלולה להיגרם כתוצאה מכך.

האם יש חניה זמינה במלון Hotel ?

כן, יש לנו חניון פרטי זמין לאורחים שלנו. החניה אינה כרוכה בתשלום נוסף, והמקומות כפופים לזמינות.

האם המלון כולל מאפייני נגישות לאורחים בעלי מוגבלויות?

כן, עשינו מאמצים להבטיח שהמלון שלנו יהיה נגיש לאורחים בעלי מוגבלויות. יש לנו כניסות נגישות לכיסאות גלגלים, מעליות, וחדרים שתוכננו במיוחד עם תכונות כמו מוטות אחיזה בחדרי האמבטיה. אנא הודיעו לנו על כל צרכי הנגישות הספציפיים שעשויים להיות לכם בעת ביצוע ההזמנה.

האם ישנם תשלומים נוספים או מסים שאינם כלולים במחיר החדר?

מחיר החדר כפוף למסים ותשלומים נוספים, לרבות מע"מ (מס ערך מוסף) הקבוע כיום על 17%. חיובים נוספים אלה יפורטו בבירור בחשבון הסופי שלך.

האם יש הגבלות או דרישות עקב COVID-19?

לאור מגיפת COVID-19, יישמנו אמצעי היגיינה ובטיחות משופרים ברחבי המלון כדי להבטיח את רווחת האורחים והצוות שלנו. זה עשוי לכלול חבישת מסכות פנים באזורים ציבוריים, תרגול ריחוק חברתי ומתן עמדות לחיטוי ידיים. אנו מבקשים מכל האורחים להקפיד על אמצעים אלה למען בטיחותם ונוחותם של כולם.

האם אוכל לבטל או לשנות את ההזמנה שלי?

מדיניות הביטולים והשינויים משתנה בהתאם למחיר ולסוג החדר שהוזמן. אנא עיינו באישור ההזמנה שלכם לקבלת התנאים וההגבלות הספציפיים. אם אתם זקוקים לסיוע בביטול או שינוי הזמנתכם, אנא צרו קשר עם צוות ההזמנות שלנו.

האם אתם מציעים שירות חדרים?

כן, אנו מציעים שירות חדרים לאורחים שלנו. תוכלו ליהנות ממגוון של ארוחות ומשקאות טעימים בנוחות של חדרכם. תפריט שירות החדרים שלנו זמין בחדרכם וכולל מאכלים בינלאומיים ומקומיים.

יש שירות קונסיירז'?

כן, המלון שלנו כולל שירות קונסיירז' כדי לסייע לכם בכל שאלה או בקשה. בין אם אתם זקוקים לעזרה בארגון הסעות, הזמנת סיורים מקומיים או הזמנת מקומות במסעדות, צוות הקונסיירז' הבקיא שלנו כאן כדי לסייע לכם.

האם המלון מתאים למשפחות?

בהחלט! המלון ידידותי למשפחות ומציע מגוון שירותים ושירותים המתאימים למשפחות. המלון מציע חדרי משפחה מרווחים, כמו גם מועדון ילדים בו הילדים יכולים ליהנות מפעילויות ומשחקים תחת פיקוח. בנוסף, בריכת השחייה שלנו מצוידת באזור רדוד עבור ילדים צעירים יותר להשתכשך בבטחה.

אטרקציות פופולריות באילת

גלו את האטרקציות המובילות בקרבת המלון שיהפכו את שהותכם באילת לבלתי נשכחת.

תיאור אטרקציה 
שמורת טבע חוף האלמוגיםביתם של מערכת אקולוגית ימית מגוונת עם שוניות אלמוגים תוססות, מושלמות לחובבי שנורקלינג וצלילה.
ריף הדולפיניםבואו לחוות את ההזדמנות הקסומה לשחות עם דולפינים בסביבתם הטבעית וליהנות מהחוף היפהפה.
פארק תמנעגלו את נופי המדבר המדהימים, מכרות נחושת עתיקים ותצורות סלע ייחודיות בפארק לאומי זה.
פארק המצפה התת ימירדו למעמקי ים סוף והתבוננו בחיים הימיים המדהימים דרך חלונות המצפה.
מוזיאון אילתגלו את ההיסטוריה והתרבות של אילת באמצעות תערוכות מרתקות על ארכיאולוגיה, ביולוגיה ימית ועוד.
עיר המלכיםצעדו אחורה בזמן לתקופת התנ"ך עם אטרקציות ומופעים מרגשים המפיחים חיים בסיפורים עתיקים.
חלל קרחלברוח מהחום המדברי וליהנות מחוויית החלקה ייחודית על הקרח בלב אילת.
טיילת אילתטיילו לאורך הטיילת הציורית, שלאורכה חנויות, מסעדות ונופים מדהימים של הים האדום.
הקניון האדוםטיילו דרך קירות אבן החול האדומים המלכותיים של פלא טבעי זה, והתפעלו מיופיו של הנוף.
גן בוטניתוכלו לברוח לנווה מדבר שופע מלא בצמחים אקזוטיים, בריכות שלוות ושבילים מתפתלים.
המרינה באילתתוכלו לחוות את האווירה התוססת של המרינה, שלאורכה יאכטות מפוארות, בתי קפה מקסימים וברים תוססים.
פארק הצפרותצפו במגוון רחב של מיני ציפורים בסביבתם הטבעית, כולל פלמינגו, אנפות ושקנאים.
כוכב הים האדוםתוכלו לסעוד מתחת למים במסעדה ייחודית המציעה נוף פנורמי של הים האדום ושל בעלי החיים הימיים שבו.
הר תמנעצאו לסיור מרתק באתר כריית נחושת עתיק והתפעלו מתצורות הסלע הצבעוניות המלכותיות.
אימפריאל סיטיבואו לחוות את השפע של רומא העתיקה באמצעות מופעים שובי לב, תערוכות ופעילויות אינטראקטיביות.
מצפה אילתגלו את נפלאות שמי הלילה באמצעות טלסקופים ותערוכות חינוכיות במצפה כוכבים אסטרונומי זה.

שאלות נפוצות

מצא תשובות לשאלות נפוצות על המלון שלנו באילת.

יתרונות השהייה במלון באילת בזול

לחוות יוקרה ונוחות: