Booking.com

או בחר\י עיר להצגת מקומות האירוח

ברוכים הבאים לעולם היוקרה והפינוק, שבו כל רגע נועד לרומם את החושים ולהשאיר אתכם עם זיכרונות בלתי נשכחים. ממוקם בעיר אילת שובת הלב, המלון המעודן שלנו הוא התגלמות האלגנטיות והתחכום.

דמיינו זאת: אתם מתעוררים לקרני השמש העדינות המאירות את חדרכם המעוצב ללא דופי, ומציע נופים עוצרי נשימה של מי הטורקיז הנוצצים של הים האדום. העיצוב שאצר בקפידה עוטף אתכם בתחושה של עידון, וכל פרט עוצב בקפידה כדי להבטיח נוחות והנאה מירביות.

זה לא רק מלון באילת מעכשיו לעכשיו; זהו נווה מדבר של שלווה שבו יוקרה פוגשת את הטבע. כשיצאנו למסע ליצירת מקלט זה, הונענו על ידי חזון לספק לאורחים שלנו חוויה שהיא מעבר לציפיות.

למה להסתפק ברגיל כשאפשר להיות יוצא דופן?

עם המיקום המעולה שלנו על חוף הים, יש לכם גישה ישירה אל החולות הבתוליים והמים המזמינים של הים האדום. תוכלו להתפנק בטיול נינוח לאורך החוף, לטבול טבילה מרעננת, או פשוט להירגע בצל עץ דקל, ולספוג את השלווה של סביבה אידילית זו.

אבל אל תתנו לשלווה להטעות אתכם – יש עולם של התרגשות והרפתקאות שמחכה להיחקר ממש מעבר לסף דלתנו. מספורט ימי מלהיב ועד שוניות אלמוגים מהפנטות, אילת היא מגרש משחקים למי שמחפש חוויות חוצות בלתי נשכחות.

האם אתה מוכן לצאת למסע של אושר טהור?

הרשו לנו להיות המדריך שלכם. שירות הקונסיירז' המסור שלנו עומד לרשותכם, מוכנים לאצור מסלול טיול מותאם אישית העונה על כל רצונכם. בין אם אתם משתוקקים לצלול למעמקי ים סוף או לגלות את האוצרות החבויים של המדבר, אנחנו דואגים לכם.

להתפנק בחיק המותרות. פנקו את עצמכם עם טיפולי ספא מרעננים, התענגו על מאכלים טעימים שהוכנו על ידי שפים ברמה עולמית, ותנו לצוות הקשוב שלנו לספק את כל הצרכים שלכם. אנו מאמינים שכל רגע צריך להיות מלא בשמחה, רוגע ופליאה.

לברוח מהרגיל. לחבק את יוצא דופן. יעד החלומות שלכם מחכה.

מבוא

ברוכים הבאים למלון היוקרה שלנו באילת, ישראל. ממוקם בלב עיר נופש תוססת זו על החוף, המלון שלנו מציע חוויה מפוארת באמת עבור האורחים שלנו. מרגע שתעברו דרך דלתותינו, תהיו שקועים בעולם של יוקרה, נוחות ושירות ללא דופי.

אילת ידועה בחופיה המדהימים, במימיה הצלולים ובחיי הלילה התוססים שלה. המלון שלנו מנצל את מיקומו המעולה, ומציע גישה ישירה לחוף הים ונופים עוצרי נשימה של הים האדום. בין אם אתם מחפשים חופשה מרגיעה או הרפתקה מלאת אקשן, המלון שלנו מספק את הבסיס המושלם לחקור את כל מה שיש לאילת להציע.

במלון באילת מעכשיו לעכשיו אנו מתגאים בפרטים הקטנים שעושים הבדל גדול. מרגע הגעתכם, הצוות הידידותי והקשוב שלנו יקבל את פניכם ויבטיח שכל היבט של שהייתכם יטופל. יחידות האירוח המפוארות שלנו מעוצבות תוך התחשבות בנוחות שלכם, וכוללות ריהוט אלגנטי, מצעי קטיפה ומתקני נוחות חדישים.

תוכלו להתפנק עם החוויות הקולינריות הטובות ביותר במסעדות שלנו, בהן השפים המוכשרים שלנו יוצרים מנות משובחות המציגות לראווה את מיטב המטבח המקומי והבינלאומי. תוכלו להירגע ולהתרענן במתקני הספא והבריאות שלנו, שם תוכלו לפנק את עצמכם עם מגוון רחב של טיפולים וטיפולים. ולמי שצריך להישאר מחובר, מתקני הכנסים והאירועים שלנו מצוידים בטכנולוגיה העדכנית ביותר כדי להבטיח את הצלחת האירועים שלכם.

הצטרפו אלינו למלון היוקרה שלנו באילת וחוו את השילוב המושלם של רוגע, פינוק והרפתקה. הצוות שלנו מוכן לספק לכם שהייה בלתי נשכחת העולה על כל הציפיות.

אירוח יוקרתי

המלון באילת מציע מבחר משובח של אפשרויות לינה מפוארות אשר נועדו לספק את מירב הנוחות והסטייל לאורחים. כל החדרים והסוויטות מעוצבים בקפידה עם תשומת לב לפרטים, ומבטיחים חוויה מפוארת באמת במהלך שהותכם.

מהרגע שתיכנסו לחדר שלכם, תהיו שקועים בעולם של יוקרה. החדרים מרוהטים באלגנטיות עם ריהוט יוקרתי ובדי קטיפה, היוצרים אווירה נעימה ומזמינה. המרחב של יחידות האירוח מאפשר שפע של מקום להירגע ולהירגע לאחר יום של טיולים או עסקים.

תשומת הלב לפרטים ניכרת בכל היבט של העיצוב, החל מיצירות האמנות שנבחרו בקפידה ועד למצעים ומצעים איכותיים. פלטות הצבעים מרגיעות ומתוחכמות, ויוצרות מקום מפלט שליו בו תוכלו להירגע ולהתרענן.

כל החדרים והסוויטות מצוידים במתקני הנוחות החדישים ביותר על מנת לשפר את שהייתכם. טכנולוגיה חדישה, כגון טלוויזיות בעלות מסך שטוח וגישה לאינטרנט מהיר, מבטיחות לכם גישה למתקני נוחות מודרניים. חדרי הרחצה הצמודים כוללים אביזרים יוקרתיים ומוצרי טיפוח המוסיפים נופך נוסף של פינוק.

תוכלו לבחור מתוך מגוון קטגוריות חדרים, לרבות חדרי דלוקס, סוויטות אקזקיוטיב ופנטהאוזים מרווחים. הקטגוריות השונות מציעות מאפיינים ייחודיים כגון מרפסות פרטיות עם נוף עוצר נשימה של הים האדום או גישה לטרקלינים אקסקלוסיביים ושירותי קונסיירז' ייעודיים.

בין אם אתם נוסעים לעסקים או לפנאי, אפשרויות האירוח המפנקות במלון באילת מספקות חוויה יוצאת דופן שתעלה על הציפיות שלכם.

מיקום על חוף הים

המלון מתגאה במיקום מעולה לאורך חוף הים המדהים של אילת, המספק לאורחים גישה ללא תחרות לחופים הציוריים של הים האדום. עם האווירה האידילית שלו, האורחים יכולים לצאת מהמלון ולמצוא את עצמם על החולות הרכים בתוך רגעים ספורים. המיקום על חוף הים מציע נופים עוצרי נשימה של המים התכולים וההרים שמסביב, היוצרים אווירה שלווה ושלווה באמת.

האורחים יכולים לבלות את ימיהם בהתחממות תחת השמש החמימה, לרבוץ על כיסאות חוף נוחים המסופקים על ידי המלון. החוף מתוחזק היטב ומנקה באופן קבוע, מה שמבטיח סביבה בתולית לרגיעה ופנאי. בין אם אתם מעדיפים לספוג את השמש תוך לגימת משקה מרענן או לצאת לטיול נינוח לאורך החוף, המיקום על חוף הים מציע את הסביבה המושלמת לחופשה מרעננת על חוף הים.

עבור אלה המחפשים קצת הרפתקאות, מספר עצום של פעילויות ספורט מים ממתינות במרחק צעדים ספורים בלבד מהמלון. תוכלו להתפנק עם שנורקלינג, צלילה, סקי מים ושייט, לצד ענפי ספורט מים מרגשים אחרים. שירות הקונסיירז' של המלון יכול לסייע בסידורים של פעילויות אלה, ולהבטיח חוויה מרגשת ונטולת טרחה. החל מחקירת החיים הימיים המרתקים ועד להתפעלות משוניות האלמוגים התוססות, המיקום על חוף הים מציע הזדמנויות אינסופיות להרפתקאות וטיולים.

לאחר יום של שמש, חול וים, האורחים יכולים לסגת למלון וליהנות מהשלווה של הסביבה. הצליל העדין של הגלים החופפים על החוף מספק פסקול מרגיע, היוצר אווירה שלווה בכל רחבי מקום האירוח. בין אם אתם פשוט רוצים להירגע על המרפסת הפרטית שלכם המשקיפה על החוף או לצאת לטיול ערב נינוח לאורך החוף, המיקום על חוף הים מציע חוויה מאושרת באמת.

מתקנים ומתקנים

במלון היוקרה שלנו באילת, אנו גאים לספק מגוון רחב של מתקנים ומתקנים יוצאי דופן על מנת להבטיח לכל אורח שהייה בלתי נשכחת באמת. החל ממנוחה על שפת הבריכה וכלה בטיפול קמעונאי, המלון שלנו מציע את כל מה שאתם צריכים לחוויה מפנקת ונוחה.

בריכת השחייה שלנו מושלמת לטבילה מרעננת או לרביצה בשמש. תוכלו לשחות בנחת או פשוט להירגע על אחד מכיסאות הנוח שלנו לצד הבריכה, וליהנות ממזג האוויר האילתי החמים ומהנופים המדהימים. עבור אלה המעוניינים לשמור על שגרת הכושר שלהם במהלך חופשה, מרכז הכושר החדיש שלנו מצויד בציוד הכושר החדיש ביותר ומציע מגוון שיעורים.

עבור אלה הזקוקים לטיפול קמעונאי, המלון שלנו כולל מבחר של חנויות באתר, המציעות מגוון רחב של פריטים, ממזכרות ועד מוצרי יוקרה. בין אם אתם מחפשים מתנה לאדם אהוב או משהו קטן לעצמכם, החנויות שלנו מספקות חווית קנייה נוחה ומפנקת מבלי לצאת מהמלון.

בנוסף למתקני הפנאי שלנו, אנו מציעים מגוון שירותים כדי לשפר את שהייתכם. דלפק הקונסיירז' שלנו זמין לסייע לכם בכל צורך או בקשה, בין אם מדובר בארגון הסעות, הזמנת כרטיסים לאטרקציות מקומיות או מתן המלצות לאפשרויות אוכל ובילוי. הצוות הבקיא והידידותי שלנו מוכן תמיד לעשות את הקילומטר הנוסף כדי להבטיח ששהייתכם תהיה בלתי נשכחת ומהנה.

יתר על כן, המלון שלנו מציע שירות חניה לנוחיותכם, המאפשר לכם להירגע וליהנות מהזמן שלכם באילת מבלי לדאוג לחניה. הצוות הקשוב שלנו יטפל ברכב שלכם, ויבטיח חוויה נטולת מתח וללא טרחה.

עם המתקנים והמתקנים יוצאי הדופן שלנו, אנו שואפים לספק לאורחים שלנו את הנוחות והיוקרה המירבית. בין אם אתם מחפשים להירגע, להישאר פעילים, לעשות קניות או לחקור, במלון שלנו יש את כל מה שאתם צריכים כדי להפיק את המרב מהזמן שלכם באילת.

פעילויות ואטרקציות

אילת מציעה מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות מלהיבות אשר בטוח ישדרגו את שהותכם במלון היוקרתי שלנו. בין אם אתם מעדיפים להירגע על החוף או לחפש הרפתקאות מסעירות, יש משהו לכל אחד בעיר התוססת הזו.

לחובבי ספורט ימי, אילת היא גן עדן. הים האדום ידוע במימיו הצלולים כבדולח ובעלי החיים הימיים הצבעוניים שלו, מה שהופך אותו ליעד המושלם לשנורקלינג ולצלילה. גלו את שוניות האלמוגים התוססות ושחו בין מגוון דגים טרופיים. אם אתם מעדיפים להישאר מעל המים, תוכלו גם לנסות את מזלכם בגלישת רוח, קיאקים או סאפ.

אם אתם מחפשים לחקור את היופי הטבעי של האזור, אילת מוקפת במסלולי הליכה מדהימים. צאו לטיול רגלי בהרי אילת הציוריים ותיהנו מנופים עוצרי נשימה של הנוף המדברי. הקניון האדום ופארק תמנע הם אתרי טיול פופולריים המציעים תצורות גיאולוגיות ייחודיות ואמנות סלע עתיקה.

אילת היא גם ביתם של אטרקציות תיירותיות פופולריות רבות. אל תחמיצו את ההזדמנות לבקר בפארק המצפה התת ימי, שם תוכלו לצפות מקרוב על בעלי החיים הימיים דרך החלונות הגדולים של המצפה. ריף הדולפינים הוא אטרקציה נוספת שחובה לבקר בה, בה תוכלו לשחות עם דולפינים בסביבתם הטבעית.

שירות הקונסיירז' של המלון שלנו כאן כדי לסייע לכם בתכנון מסלול הטיול שלכם. בין אם אתם רוצים להזמין סיור מודרך בעיר או זקוקים להמלצות על המסעדות והברים הטובים ביותר, הצוות הבקיא שלנו מוכן לעזור.

מבצעים מיוחדים והנחות

במלוננו באילת לעכשיו, אנו מאמינים בלתת לאורחים שלנו את התמורה הטובה ביותר לכספם. לכן אנו מציעים מגוון מבצעים והנחות מיוחדות המאפשרות לכם ליהנות משהייה מפנקת במחיר מוזל. בין אם אתם מתכננים חופשה מרגיעה או הרפתקה מלאת אקשן, יש לנו דיל מושלם עבורכם.

אחת ההצעות הפופולריות ביותר שלנו היא המבצעים העונתיים שלנו. לאורך כל השנה אנו מציעים מחירים מיוחדים וחבילות המותאמות לעונה הספציפית. לדוגמה, במהלך חודשי הקיץ, אנו עשויים להציע מחירים מוזלים למשפחות או זוגות המעוניינים ליהנות מקצת זמן חוף וספורט מים. במהלך החורף, ייתכן שיהיו לנו מבצעים מיוחדים למי שמחפש לברוח מהקור ולחוות את מזג האוויר החם של אילת.

בנוסף למבצעים עונתיים, יש לנו גם מבצעי חבילה המשלבים לינה, ארוחות ופעילויות. חבילות אלה מציעות תמורה נהדרת לכסף ומאפשרות לכם לחוות את כל מה שיש למלון להציע מעכשיו לעכשיו מבלי לשבור את הבנק. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או משפחתית, ניתן להתאים את החבילות שלנו לצרכים שלכם.

אם אתם מבקרים אותנו לעתים קרובות, יש לנו גם תוכנית נאמנות שמתגמלת את האורחים החוזרים שלנו. על ידי הצטרפות לתוכנית, תוכלו ליהנות מהטבות בלעדיות כגון מחירים מוזלים, שדרוגים חינם וגישה לאירועים מיוחדים. זו הדרך שלנו לומר תודה שבחרת במלון שלנו כבית שלך מחוץ לבית.

כדי להישאר מעודכנים במבצעים ובהנחות האחרונות שלנו, הקפידו להירשם לניוזלטר שלנו או לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות. אנו מכריזים באופן קבוע על מבצעים חדשים שלא תרצו להחמיץ. אז למה לחכות? התחילו לתכנן את חופשת היוקרה שלכם לאילת עוד היום ונצלו את המבצעים וההנחות המיוחדות שלנו.

חדרים וסוויטות

המלון שלנו באילת מציע מגוון חדרים וסוויטות משובחים שנועדו לספק את חווית היוקרה האולטימטיבית לאורחינו. כל חדר מעוצב בקפידה עם דגש על נוחות, סגנון ותשומת לב לפרטים.

אנו מציעים מספר קטגוריות חדרים שיתאימו להעדפות ולצרכים הייחודיים של האורחים שלנו. בין אם אתם נוסעים לבד, עם שותף או כמשפחה, יש לנו את מקום האירוח המושלם עבורכם. החדרים והסוויטות שלנו מציעים נופים עוצרי נשימה של המים התכולים של הים האדום והסביבה המדהימה.

חדרי הסטנדרט שלנו מרוהטים באלגנטיות עם מתקנים מודרניים וכוללים פריסות מרווחות, מצעי קטיפה וחללי פנים מעוצבים בטוב טעם. הם מספקים מקלט שליו לרגיעה לאחר יום של חקר כל מה שיש לאילת להציע.

עבור אלה המחפשים חוויה מפנקת יותר, הסוויטות שלנו מציעות מקום מפלט מפואר. כל סוויטה תוכננה בקפידה על מנת לספק נוחות ופרטיות מירביות. הסוויטות כוללות אזורי מגורים ושינה נפרדים, ומספקות שפע של מקום למנוחה ולבידור.

מתקני הסוויטה כוללים מרפסת או טרסה פרטית עם נוף פנורמי, מטבחון מאובזר במלואו וחדר רחצה מפואר עם אמבט טבילה ומקלחת גשם נפרדת. הסוויטות שלנו מציעות את השילוב המושלם של יוקרה ופונקציונליות, ומאפשרות לאורחים להרגיש בבית בעודם נהנים מכל הנוחות של מלון חמישה כוכבים.

כחלק מהמחויבות שלנו לספק לאורחים שלנו חוויה בלתי נשכחת, כל החדרים והסוויטות מצוידים בטכנולוגיה חדישה, לרבות גישה לאינטרנט מהיר, טלוויזיות חכמות ותחנות טעינה אלחוטיות. אנו מספקים גם שירות קונסיירז 'אישי כדי לספק את כל הצרכים של האורחים שלנו ולהבטיח שהשהייה שלהם תהיה גם נוחה ומהנה.

בין אם תבחרו בחדר סטנדרט או בסוויטה מפנקת, תוכלו לצפות רק לטוב ביותר במלוננו באילת. כל חדר מהווה מקום מפלט של נוחות ורגיעה, המאפשר לאורחים להתרענן בסטייל.

אפשרויות הסעדה

כשמדובר בסעודה במלון היוקרה שלנו באילת, לאורחים מחכה פינוק קולינרי. אנו מציעים מגוון רחב של אפשרויות לסעודה, כל אחת עם אווירה ותפריט ייחודיים משלה, המבטיחים שכל ארוחה תהיה חוויה בלתי נשכחת. מבתי קפה מזדמנים ועד מסעדות יוקרתיות, יש משהו שיספק כל חיך.

לאיסוף מהיר או להפסקת צהריים נינוחה, בית הקפה שלנו הוא המקום להיות בו. תוכלו ליהנות ממבחר סוגי קפה טריים, סוגי תה ומשקאות מיוחדים, לצד מגוון מפתה של מאפים וחטיפים. האווירה הנעימה והישיבה הנוחה הופכים אותו למקום המושלם להתעדכן עם חברים או להירגע עם ספר טוב.

בר לצד הבריכה

אם אתם מחפשים להירגע ולספוג את השמש, בר הבריכה שלנו הוא המקום המושלם. תוכלו ליהנות מקוקטייל מרענן או מכוס יין צונן בעודכם נרגעים על שפת הבריכה. הברמנים הידידותיים שלנו ישמחו ליצור משקה בהתאמה אישית במיוחד בשבילכם.

בין אם אתם במצב רוח של אוכל משובח, ארוחה מזדמנת או חטיף קל, המלון שלנו מציע מגוון של אפשרויות לסעודה כדי לספק כל חשק. עם שירות יוצא דופן, תשומת לב ללא דופי לפרטים ודגש על מצוינות קולינרית, אנו מחויבים לספק לאורחינו חווית אוכל בלתי נשכחת באמת.

ספא ובריאות

תוכלו לחוות רגיעה והתחדשות אולטימטיביות במתקני הספא והבריאות המעולים של המלון. הספא שלנו מציע מגוון רחב של טיפולים וטיפולים שנועדו לפנק את הגוף ולהרגיע את הנפש. בין אם אתם מחפשים להירגע אחרי יום ארוך של טיולים או פשוט רוצים להתפנק עם קצת טיפוח עצמי, הספא שלנו הוא המקום המושלם למצוא שלווה.

היכנסו לעולם של שלווה ברגע שאתם נכנסים לספא שלנו. האווירה שלווה ומרגיעה, ויוצרת סביבה שלווה בה תוכלו לברוח מהלחצים של חיי היומיום. המטפלים המיומנים שלנו מחויבים לעזור לך להשיג מצב של רגיעה ורווחה מוחלטת.

בחר מתוך מגוון טיפולים העונים על הצרכים וההעדפות הספציפיים שלך. החל מטיפולי פנים מרעננים ועיסויים מרגיעים ועד קרצוף גוף ממריץ ועטיפות ניקוי רעלים, תפריט הספא שלנו מציע מגוון אפשרויות לפינוק אולטימטיבי. אנו משתמשים רק במוצרים ובטכניקות האיכותיים ביותר כדי להבטיח שתקבל את הרמה הגבוהה ביותר של טיפול והרפיה.

התפנקו עם עיסוי ייחודי המותאם לענות על החששות האישיים שלכם. בין אם אתם מעדיפים עיסוי רקמות עמוק לשחרור מתחים או עיסוי שוודי עדין לקידום הרפיה, המטפלים המיומנים שלנו יתאימו אישית את הטיפול בהתאם לצרכים שלכם. הרגישו את הדאגות שלכם מתפוגגות כשהידיים המומחיות שלהם עושות את הקסם שלהן.

בנוסף לתפריט הנרחב של טיפולי הספא שלנו, אנו מציעים גם מגוון פעילויות בריאות כדי לשפר את רווחתכם הכללית. הצטרפו לשיעור יוגה או מדיטציה כדי למצוא איזון ושלווה פנימית, או קחו חלק באימון כושר כדי להגביר את רמות האנרגיה שלכם. המדריכים הבקיאים שלנו ידריכו ויתמכו בך במסע שלך לבריאות.

לאחר חוויית הספא שלכם, קחו קצת זמן להירגע באזור המנוחה השליו שלנו. לגמו תה צמחים מרענן ואפשרו לצלילים המרגיעים של מוזיקה עדינה לשטוף אתכם. זה הזמן שלכם להתנתק מהעולם החיצון ולהתחבר מחדש עם עצמכם.

פינוק בטיפול ספא הוא לא רק מותרות; זהו חלק חיוני של טיפול עצמי. פנקו את עצמכם בחוויית הבריאות האולטימטיבית בספא של המלון וצאו למסע של רגיעה, התחדשות וגילוי עצמי.

מתקני כנסים ואירועים

אצלנו באילת מבינים את החשיבות של יצירת אירועים בלתי נשכחים. לכן אנו מציעים מתקני כנסים ואירועים יוצאי דופן המושלמים לאירוח מגוון רחב של אירועים. בין אם אתם מתכננים כנס עסקי, חתונה או חגיגה מיוחדת, החללים הרב-תכליתיים שלנו, הטכנולוגיה החדישה ושירותי תכנון האירועים המקצועיים שלנו מבטיחים שכל פרט יטופל.

חדרי הישיבות שלנו מעוצבים כך שיתאימו לקבוצות בגדלים שונים וניתן להתאים אותם לצרכים הספציפיים שלך. ממפגשים קטנים ואינטימיים ועד כנסים גדולים, יש לנו את המרחב המושלם עבורכם. כל חדר מצויד בציוד האורקולי החדיש ביותר, גישה לאינטרנט במהירות גבוהה וסידורי ישיבה נוחים כדי להבטיח חוויה פרודוקטיבית ונוחה לכל המשתתפים.

כשמדובר במתקני אירועים, אולמות הנשפים האלגנטיים שלנו מספקים רקע מדהים לכל אירוע מיוחד. עם נופים עוצרי נשימה של האזור שמסביב, עיצוב מתוחכם ופריסות הניתנות להתאמה אישית, אולמות הנשפים שלנו הם הסביבה המושלמת לחתונות, ארוחות ערב חגיגיות וחגיגות גדולות אחרות. צוות מתכנני האירועים המומחים שלנו עובד בשיתוף פעולה הדוק איתכם כדי להגשים את החזון שלכם, דואג לכל פרט ומבטיח חוויה חלקה ובלתי נשכחת עבורכם ועבור האורחים שלכם.

בנוסף למקומות יוצאי הדופן שלנו, אנו מציעים גם מגוון אפשרויות קייטרינג כדי לשפר את האירוע שלכם. השפים המוכשרים שלנו יוצרים תפריטים מעולים תוך שימוש בחומרי הגלם המקומיים והבינלאומיים הטובים ביותר, ומבטיחים שכל מנה תהיה תענוג קולינרי. בין אם אתם מעדיפים סעודה בסגנון מזנון, ארוחת ערב רשמית או קבלת פנים עם קוקטייל, יש לנו את המומחיות לספק חוויית סעודה יוצאת דופן שתרשים את האורחים שלכם.

כאשר אתם בוחרים במלון שלנו לכנס או לאירוע האירועים שלכם, אתם יכולים לצפות ללא פחות מאשר רמה גבוהה ביותר של מקצועיות ותשומת לב לפרטים הקטנים. הצוות המסור שלנו מחויב להבטיח את הצלחת האירוע שלכם ויעשה מעל ומעבר כדי לעלות על הציפיות שלכם. החל משלבי התכנון הראשוניים ועד לביצוע הסופי, אנו מלווים אתכם בכל שלב בדרך, ומבטיחים חוויה מושלמת ובלתי נשכחת עבורכם ועבור האורחים שלכם.

מתקני המלון

גלו את המגוון הרחב של השירותים הזמינים במלון היוקרה שלנו באילת.

תיאור מתקנים 
בריכהבריכה חיצונית מרווחת עם כסאות נוח ושירות לצד הבריכה
הכושרחדר כושר מאובזר היטב עם מכשירי כושר חדישים
חנויות באתרבוטיקים וחנויות המציעים מגוון מוצרי יוקרה
שירות קונסיירז'סיוע 24/7 בהזמנת פעילויות, סיורים ותחבורה
מרכז בריאות וספאנווה מדבר שליו המציע מגוון רחב של טיפולים ועיסויים
מרכז עסקיםחלל עבודה מאובזר במלואו לנוסעים עסקיים
מועדון ילדיםפעילויות ובידור בפיקוח לילדים
גישה לחוףגישה ישירה לחוף חולי יפהפה
מסעדהחווית אוכל משובחת עם תפריט של מנות טעימות
בר/טרקליןמקום מסוגנן ומרגיע ליהנות בו מקוקטיילים וממוזיקה חיה
חדרי ישיבותחללי אירועים גמישים לכנסים ומפגשים עסקיים
מתקני אירועיםמקומות אלגנטיים לחתונות, קבלות פנים וחגיגות מיוחדות
אינטרנט אלחוטי (Wi-Fi) חינםגישה לאינטרנט מהיר זמינה בכל רחבי המלון
חנייהחניון תת קרקעי מאובטח לאורחים
מרפסת גגנוף פנורמי של העיר והים מטרקלין הגג שלנו
שירות חדריםסעודה בחדר 24/7 לנוחות אולטימטיבית

שאלות נפוצות

הנה כמה שאלות נפוצות על המלון שלנו באילת:

יתרונות

מבוא: