הזמנת חדר במלון דיוויד קמפינסקי בתל אביב
בית מלון קמפינסקי בדרגת 5 כוכבים כולל ספא ומרכז בריאות
כתובת המלון: הירקון 51, תל אביב-יפו


Booking.com

או בחר\י עיר להצגת מקומות האירוח

מלון דויד קמפינסקי תל אביב
The David Kempinski Tel Aviv

דמיינו שאתם דורכים על החולות שטופי השמש של קו החוף המרהיב של הים התיכון, מרגישים את החמימות של רוח הים, ומציצים בנופים פנורמיים עוצרי נשימה של קו הרקיע של תל אביב – והכל ממקום משכנכם המפואר על חוף הים. האם עוררנו את סקרנותך? ברוכים הבאים למלון קמפינסקי תל אביב, שבו אלגנטיות, אוכל משובח ושירות יוצא דופן משתלבים ליצירת חוויית חופשה בלתי נשכחת. ממוקם בלב המטרופולין הישראלי התוסס הזה, מלון מדהים זה משמש כשער למארג תרבותי עשיר, המציע שילוב מושלם של רוגע, תענוגות קולינריים ויוקרה שאין שני לה. אז בואו נצא למסע בין האוצרות הנפלאים שמחכים לכם במלון קמפינסקי תל אביב.

ממיקומו המדהים ועד אפשרויות האוכל המפוארות, שירותי הספא יוצאי הדופן והאווירה הקסומה המותאמת במיוחד לחופשה רומנטית – מלון קמפינסקי תל אביב הוא לא פחות מיצירת מופת. אם אתם מחפשים יעד שמבטיח רוגע, אלגנטיות והזדמנות להתענג על המיטב של חוף הים והחיים העירוניים, אל תחפשו עוד. שבו, הירגעו, ותנו לנו להדריך אתכם בעולם המפואר של מלון בינלאומי עטור שבחים זה עם החקירה המעמיקה שלנו.

בואו לחוות אלגנטיות על החוף במלון Kampinski תל אביב

דמיינו שאתם מתעוררים לקול הגלים המתנפצים בעדינות על החוף ולריח אוויר הים הצח כשאתם פותחים את דלת המרפסת הפרטית שלכם. חוויה מאושרת זו מחכה לכם במלון קמפינסקי תל אביב, התגלמות החיים המפוארים על חוף הים. מלון יוקרתי זה הממוקם על החוף שטוף השמש, מציע חדרי אירוח ולינה מהשורה הראשונה ממש על החוף. החל מהמצעים המפוארים וכלה בעיצוב המודרני והמינימליסטי, כל סוויטה מרווחת מתאימה אפילו למטיילים אניני הטעם ביותר המחפשים מקום מפלט מפואר.

מיקומו המעולה של המלון לא רק מספק לאורחים נופים מדהימים של הים התיכון, אלא גם טובל אותם בתרבות ובהיסטוריה התוססת של תל אביב. כאחת הערים הדינמיות ביותר בישראל, תל אביב היא שילוב משכר של היסטוריה עתיקה, אדריכלות עכשווית ואמנות מגוונת, אשר מוחשית לאורך כל התנהגותו האלגנטית של המלון. במלון קמפינסקי תל אביב, תוכלו להעריך את התחכום והקסם האמיתיים שיש לעיר ייחודית זו להציע.

טיול במלון יוצא מן הכלל זה לא יהיה שלם מבלי לנצל את מלוא היתרונות של מגוון השירותים הפנטסטי הזמין. תוכלו לטבול במים המרעננים של הבריכה עם שפת האינסוף, להתחמם בשמש על כיסא נוח או ליהנות ממשחק כדורעף חופים מרגש על חופי הים התיכון. לחלופין, תוכלו לצאת ולחקור את ליבה ההומה של תל אביב, שם מחכים לכם בוטיקים אופנתיים, מסעדות משובחות וברים תוססים.

בין אם אתם נוסעים לעסקים או להנאה, מלון קמפינסקי תל אביב מבטיח חוויה בלתי נשכחת המשלבת בהרמוניה יוקרה, נוחות ותחושת אלגנטיות שאין להכחיש. המיקום המדהים שלו על חוף הים והמתקנים המעולים הופכים אותו לנווה המדבר המושלם לברוח מהרגיל ולהתפנק ביוצא דופן. תנו ליופיו שובה הלב של מלון קמפינסקי תל אביב להוביל אתכם לעולם של שפע ורוגע ליד הים.

פנקו את אפשרויות האוכל המשובחות במלון קמפינסקי תל אביב

במלון קמפינסקי תל אביב האורחים זוכים למסע קולינרי מענג שמשאיר את בלוטות הטעם שלהם עם טעם של עוד. המלון מציע מגוון רחב של אפשרויות יוצאות דופן לסעודה, ומגיש במומחיות מגוון רחב של מנות בהשראה ים תיכונית – כל אחת מהן מעוצבת באופן מושלם עם מרכיבים טריים מקומיים.

כשמדובר בחוויות סעודה רומנטיות, מלון קמפינסקי תל אביב דואג לכם. החל מיצירות מופת משובחות עם ציפוי אלגנטי וכלה בארוחות ערב לאור נרות עם נוף שובה לב לים, השפים המיומנים והצוות הקשוב של המלון עובדים יחד כדי ליצור אווירה קסומה המותאמת לצרכים שלכם.

עבור ארוחות ידידותיות למשפחות שכולם יכולים ליהנות מהן, אל תחפשו רחוק יותר מהצעות הבראנץ' התוססות של המלון. כאן תוכלו ליהנות ממגוון טעים של מנות ישראליות קלאסיות, סלטים טריים וקינוחים מעוררי תיאבון, והכל מוגש בסביבה חמה ומזמינה בה ילדים והורים כאחד יכולים להתפנק עם תענוגות גסטרונומיים.

בין אם אתם מתענגים על טעמי הים התיכון באחת המסעדות המשובחות במלון קמפינסקי תל אביב או נהנים מכוס יין ישראלי משובח על חוף הים, אפשרויות הסעודה יותירו רושם מתמשך על החיך שלכם. לא משנה מה ההעדפות הקולינריות שלכם או מה האירוע, אין ספק שתגלו את חווית הסעודה המושלמת במלון קמפינסקי תל אביב.

שירותים מפוארים שהופכים את שהייתכם במלון קמפינסקי תל אביב לבלתי נשכחת

כאשר אתם מחפשים חופשה מפנקת ובלתי נשכחת, מלון קמפינסקי תל אביב עושה מעל ומעבר כדי לספק מגוון שירותים מפנקים שבטוח יעלו על הציפיות שלכם. עוצב תוך התחשבות בצרכים של אורחים אניני טעם, כל הצעה נאצרה בקפידה על מנת להבטיח ששהייתכם במלון יוקרתי זה תהיה באמת בלתי נשכחת.

אחד השירותים הבולטים במלון קמפינסקי תל אביב הוא ספא ברמה עולמית, המספק את צרכי הרגיעה והבריאות שלכם. עם מגוון רחב של טיפולים מרגיעים, האורחים יכולים להתפנק עם עיסויים מרעננים, טיפולי פנים מפנקים וטיפולים אחרים בהתאמה אישית, כולם מסופקים על ידי אנשי מקצוע מיומנים וקשובים. האווירה השלווה של הספא יוצרת את המפלט המושלם להירגע ולהחיות את הנפש, הגוף והנפש.

אזור כושר ובריכה חיצונית

את חוויית הספא משלים מרכז הכושר החדיש, המציע מבחר מרשים של ציוד ומתקנים מודרניים שיסייעו לכם לשמור על שגרת האימונים שלכם במהלך החופשה. בין אם אתם מחפשים להזיע עם מכשירי אירובי, לחזק את שרירי הליבה שלכם באימוני התנגדות או להשתתף בשיעור כושר קבוצתי, מכון הכושר בקמפינסקי תל אביב מובטח להניע אתכם ולעורר בכם השראה.

בסמוך למרכז הכושר ממוקם אזור הבריכה החיצונית הקסום של המלון, הכולל כסאות נוח נוחים ובר סמוך המציע שייקים, קוקטיילים וכיבוד קל. המים הצלולים כבדולח של הבריכה מספקים נווה מדבר מרענן, ומאפשרים לאורחים להשתזף, להתרועע או לשחות בסביבה בתולית ומושכת. הנופים הפנורמיים של הים התיכון רק מעצימים את החוויה הנהדרת לצד הבריכה.

בסופו של דבר, השירותים יוצאי הדופן הניתנים על ידי מלון קמפינסקי תל אביב תורמים באופן משמעותי לקסם הכללי ולקסם של נכס יוצא דופן זה. החל מהטיפולים המרעננים של הספא ועד לסביבה מעוררת ההשראה של חדר הכושר והרגיעה ללא תחרות שמציע אזור הבריכה החיצונית, כל היבט של המלון מבטיח ששהייתכם תהיה בלתי נשכחת באמת ותשאיר אתכם עם געגועים לחזור.

Kampinski תל אביב: מיקום מצוין לחופשה הבאה שלכם

אחד ההיבטים המושכים ביותר של מלון קמפינסקי תל אביב הוא ללא ספק המיקום המעולה שלו. המלון ממוקם על חופיו היפים של הים התיכון, ומציע גישה ישירה לחופים החוליים ולמים הצלולים, מה שהופך אותו למקום אידיאלי הן למנוחה והן להרפתקאות. אך היתרונות של מיקומו של המלון משתרעים מעבר לחוף, ומבטיחים כי האורחים יכולים לחקור בקלות את המיטב של העיר וסביבתה.

בזכות קרבתו לכמה מהאטרקציות הפופולריות ביותר בתל אביב, Kempinski Hotel מהווה בסיס מצוין לטיולים העירוניים. גלו את שוק הכרמל התוסס, מוקד פעילות שוקק שבו תוכלו למצוא תוצרת טרייה, עבודות יד ואוכל רחוב מעורר תיאבון. או לטבול את עצמכם בהיסטוריה ובתרבות של רובע יפו העתיקה, ביתם של אדריכלות מדהימה, גלריות אמנות ואתרים ארכיאולוגיים מרתקים.

תחבורה ללא מאמץ לחלקים אחרים של ישראל

בהתחשב במיקומו המרכזי, מלון קמפינסקי תל אביב מאפשר לאורחים לנווט בקלות בתחבורה הציבורית לטיולי יום וטיולים רחוקים יותר. המלון ממוקם בנוחות ליד קווי אוטובוס מרכזיים ותחנות רכבת, מה שהופך אותו לקל לבקר בחלקים אחרים של ישראל, כגון ירושלים העשירה מבחינה תרבותית או הנופים הציוריים של אזור הגליל. נגישות זו הופכת את המלון לבחירה מצוינת הן עבור מטיילים המחפשים חופשה על החוף והן עבור אלה המעוניינים להעמיק בהיסטוריה המסקרנת וביופייה הטבעי של ישראל.

לסיכום, מיקומו המצוין של מלון קמפינסקי תל אביב מציע לאורחיו הזדמנות ייחודית לטבול את עצמם באופן מלא באווירה האנרגטית של העיר, לחקור את האטרקציות המובילות בצורה חלקה, ולצאת הלאה אל נפלאות ישראל. על ידי שהייה במלון מפואר זה, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאתם ממוקמים היטב כדי ליצור זיכרונות בלתי נשכחים במהלך החופשה הבאה שלכם.

הירגעו עם נוף פנורמי מדהים במלון Kampinski תל אביב

אחד משיאי השהייה המרכזיים במלון קמפינסקי תל אביב הוא ההזדמנות לחזות בנופים פנורמיים עוצרי נשימה של הים התיכון וקו הרקיע המדהים של תל אביב. האורחים יכולים לטבול את עצמם ביופיו של האזור, שכן נופים מרהיבים נשקפים מהמרפסות הפרטיות שלהם, הזמינות בחדרים ובסוויטות רבים ברחבי המלון.

יתר על כן, אזור טרקלין הגג של המלון מציע נקודת תצפית שאין שנייה לה עבור האורחים לספוג את המראות המרהיבים. הגג מעוצב באופן מושלם למנוחה ופנאי, עם מקומות ישיבה מפוארים ואווירה מרעננת. כאן תוכלו להירגע במהלך היום תחת השמש החמה, או להתענג על גווני השקיעה שובי הלב בערב, כאשר השמיים משתנים מיום ללילה.

נופים פנורמיים אלה משמשים תזכורת מתמדת למיקום הפנטסטי של מלון קמפינסקי תל אביב – שבו יופיו של הים התיכון פוגש את המודרניות של העיר. בין אם מדובר בזריחות המרהיבות או בצליל המרגיע של הגלים, החוויות החזותיות והשמיעתיות משרות תחושה של שלווה והתחדשות בכל אורח.

תוכלו להתפנק עם מתקני הנוחות המפוארים של מלון קמפינסקי תל אביב בעודכם מוקפים בנוף פנורמי קסום המוצע. בין אם תירגעו לאחר יום של חקר ההיצע התרבותי העשיר של העיר או תירגעו על שפת הבריכה עם קוקטייל מרענן, תמצאו את עצמכם מוקסמים כל הזמן מהנוף המדהים שיש למלון יוצא דופן זה להציע.

גלה את המשמעות האמיתית של אלגנטיות ב- Kempinski Hotel Tel Aviv

מלון קמפינסקי תל אביב הוא שילוב מרתק של היסטוריה עשירה, תרבות ואלמנטים עיצוביים אלגנטיים, הממחישים את המשמעות האמיתית של אלגנטיות באירוח. כחלק ממותג קמפינסקי היוקרתי, המלון מעוצב עם תשומת לב מעולה לפרטים ומחויבות בלתי מעורערת למצוינות. מסירות זו ניכרת בכל היבט של המלון, החל מחדרי האירוח המפוארים שלו ועד לשירות יוצא הדופן שלו, מה שהופך אותו לבחירה מועדפת בקרב מטיילים אניני טעם המחפשים את הטוב ביותר.

העיצוב האדריכלי של המלון משלב באופן מופתי אסתטיקה עכשווית עם נגיעות של תחכום אירופאי. כל חדרי האירוח והסוויטות מתהדרים בשילוב מעודן של ריהוט מפואר, גוונים חמים ומתקני נוחות מודרניים היוצרים את מקום המפלט המושלם למנוחה ולמנוחה. עם מגוון רחב של יחידות אירוח, כולל סוויטות מפוארות וחדרים עם מרפסות פרטיות המציעות נוף עוצר נשימה לים, מלון קמפינסקי תל אביב באמת מגלם יוקרה ואלגנטיות.

בלב החוויה של מלון קמפינסקי תל אביב נמצא השירות האישי ללא דופי. הצוות המיומן והקשוב של המלון מחויב להבטיח ששהייתכם של כל אורח תהיה לא פחות מיוצאת דופן. בין אם הוא מספק נגיעות מתחשבות כגון ארוחת בוקר טרייה ועיתון יומי או נענה לבקשות מיוחדות, הצוות של מלון קמפינסקי תל אביב עושה מעל ומעבר כדי ליצור שהייה בלתי נשכחת ומפנקת.

האלגנטיות במלון קמפינסקי תל אביב משתרעת גם על האזורים המשותפים המדהימים של המלון, שם האורחים יכולים למצוא לובי קסום מעוטר ביצירות אמנות יפות, נברשות קריסטל וחללי ישיבה נוחים המושלמים למנוחה או לניהול שיחות אינטימיות. בואו לחוות את המהות האמיתית של יוקרה ותחכום ממקור ראשון בעודכם שוקעים בחדרי אירוח ברמה עולמית ובשירות שאין שני לו, שהגדירו את מלון קמפינסקי תל אביב כהתגלמות האלגנטיות באירוח.

התענגו על טעמי הים התיכון במסעדות Kampinski Tel Aviv

במלון קמפינסקי תל אביב, האפשרויות הקולינריות המדהימות משתרעות הרבה מעבר למזנון ארוחת הבוקר היוצא מן הכלל. המסעדות ברמה עולמית בתחומי המלון מפורסמות במיוחד בזכות המטבח הים תיכוני המעודן שלהן. כניסה לכל אחת ממסעדות המלון מבטיחה ארוחה בלתי נשכחת וטעימה, שכן כל מנה עשויה באופן אמנותי מחומרי הגלם המקומיים הטריים ביותר הזמינים.

הים התיכון ידוע במורשת הקולינרית העשירה שלו, המשתרעת על פני מדינות ותרבויות שונות, ומלון קמפינסקי תל אביב לוכד את תמצית הטעמים המגוונים הללו. כל תפריט מציג מבחר מוקפד של מנות המדגישות את המרכיבים המפתים ביותר מהאזור. צאו למסע גסטרונומי דרך ספרד, איטליה, יוון והלבנט, עם שילוב מיומן של טכניקות קולינריות קלאסיות ועכשוויות.

חובבי פירות ים יהיו מפונקים מבחירה, שכן השפים של המלון מפיקים את המרב מהעושר השופע של החיים הימיים בים התיכון. דגים שלמים בגריל, קלמרי רך וסרטנים עסיסיים הם רק כמה מהאפשרויות מעוררות התיאבון. עבור אורחים המעוניינים לטעום מאיטליה, מנות פסטה טריות ופיצות בתנור עצים ייקחו אתכם ללב רומא או נאפולי. אסור להתעלם מהקלאסיקות הישראליות, עם מגשי חומוס מפוארים, פלאפל פריך ושקשוקה מתובלת בצורה מושלמת בין הצעות החובה.

אף ארוחה ים תיכונית אינה שלמה בלי מבחר קינוחים עונתיים מפתים, והמסעדות של קמפינסקי תל אביב לא מאכזבות. התפנקו עם בקלאווה מסורתית, פנה קוטה קרמית או סורבה פירות מרענן כדי לסיים את הארוחה בנימה מתוקה. שלבו את הארוחה שלכם עם מבחר של יינות משובחים שנבחרו במומחיות מכרמים שוקקים ברחבי הים התיכון לחוויית סעודה בלתי נשכחת באמת.

אם אתם מתכננים ביקור במלון קמפינסקי תל אביב, הקדישו מספיק זמן להתענג על המטבח הים תיכוני הטעים הממתין לכם. בשילוב עם המיקום המדהים על חוף הים והמתקנים המפוארים, ההיצע הקולינרי במסעדות קמפינסקי תל אביב יהיה אחד משיאי השהייה שלכם.

פנקו את עצמכם עם טיפולים מפנקים בספא Kampinski Tel Aviv

במלון קמפינסקי תל אביב תוכלו להתפנק עם מגוון רחב של טיפולי ספא מפנקים שנועדו להצעיר את הגוף, הנפש והרוח. הספא היוקרתי של המלון מציע אווירה שלווה, ומבטיח שכל אורח יחווה את מירב הרוגע ושלווה במהלך שהותם בעיר ההומה.

הספא מתגאה במבחר מרשים של עיסויים, טיפוח העור ושירותי בריאות המתאימים לצרכים הייחודיים של כל מטייל. בין אם אתם מחפשים עיסוי מרגיע באבנים חמות כדי להקל על מתח השרירים או טיפול ארומתרפי כדי לעורר את החושים שלכם, המטפלים המיומנים בספא Kampinski Tel Aviv דואגים לכם. כל הטיפולים מותאמים אישית כדי לספק את העדפותיכם האישיות, ומבטיחים חוויה בלתי נשכחת ומפנקת באמת.

המתקנים בספא מרשימים לא פחות, וכוללים חדרי טיפולים שלווים ומתקנים חדישים, כגון חדר אדים וסאונה – מושלמים להירגע אחרי יום גדוש אקשן בחקר תל אביב או השתתפות בפגישות עסקיות חשובות. בנוסף למגוון טיפולי הספא הזמינים, האורחים מוזמנים להשתתף בפעילויות בריאות כמו יוגה, מדיטציה ותרגול מיינדפולנס, שכולם תורמים לתחושת רווחה כללית.

לסיכום, שירותי הספא יוצאי הדופן במלון קמפינסקי תל אביב מספקים לאורחים את ההזדמנות להתפנק עם טיפולים מפנקים, מוקפים בפאר היוקרה ובזוהר של אירוח ברמה הגבוהה ביותר. ביקור בספא Kampinski Tel Aviv הוא באמת שער להתחדשות ורוגע, מה שהופך אותו למרכיב חיוני בשהותכם הבלתי נשכחת במלון מעולה זה.

Kampinski תל אביב: הבחירה המושלמת לחופשה רומנטית

מלון קמפינסקי תל אביב הוא מקום מפלט לזוגות המחפשים נופש רומנטי עם חוויות בלתי נשכחות. הסוויטות המפוארות, אפשרויות האוכל המעודנות והנופים עוצרי הנשימה משתלבים יחד ליצירת אווירה קסומה שתקרב ביניכם לבין בן זוגכם המשמעותי. כל פרט במלון עוצב תוך התחשבות ברומנטיקה ובאינטימיות, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית לחופשה בלתי נשכחת.

כשתיכנסו לאחת הסוויטות המסוגננות של מלון קמפינסקי, תקבלו את פניכם על ידי תאורת אווירה רכה הקובעת את האווירה המושלמת לרומנטיקה. החדרים מצוידים באלגנטיות וכוללים מיטות קטיפה, ריהוט מפואר ומרפסות פרטיות עם נופים מרהיבים של הים התיכון. סביבה זו הופכת לרקע המושלם ליצירה ושיתוף של רגעים אינטימיים יחד.

מלון קמפינסקי תל אביב מציע מגוון חוויות קולינריות המתאימות להעדפה של כל זוג. החל מארוחות ערב לאור נרות תחת כיפת השמיים בטרקלין הגג וכלה בארוחות אינטימיות באחת ממסעדות המלון, תוכלו למצוא שפע של אפשרויות לפנק את החושים שלכם וליצור זיכרונות מתמשכים. כפי שהוזכר קודם לכן בכתבה, המלון מתמחה במטבח ים תיכוני המציע מרכיבים טריים מתוצרת מקומית המדברים אל לב האזור ואל האווירה הרומנטית שאתם מחפשים.

במהלך שהותכם, תוכלו לטבול את עצמכם בנוף העירוני התוסס של תל אביב ולחקור פעילויות רומנטיות רבות יחד. החל משקיעה עוצרת נשימה בשייט ביאכטה לאורך קו החוף ועד לפנק את עצמכם בטיפולי ספא זוגיים, יש משהו שיתאים לטעמו של כל זוג. תוכלו ליהנות מטיול נינוח ברובע יפו ההיסטורי או לצפות בהופעה באופרה הישראלית, מה שהופך את החופשה שלכם לחוויה בלתי נשכחת עוד יותר.

מלון קמפינסקי תל אביב (Kempinski Hotel Tel Aviv) משלב יחידות אירוח מפוארות, חוויות אוכל משובחות ופעילויות רומנטיות, ומהווה מקום מפלט לזוגות המחפשים מפלט קסום בתוך ההמולה של העיר. האלגנטיות, האקסקלוסיביות והמיקום המעולה מבטיחים שהחופשה הרומנטית שלכם תיזכר לכל החיים.

בואו ליהנות משני העולמות עם חוף הים והחיים העירוניים בקמפינסקי תל אביב

במלון קמפינסקי תל אביב, מוצעת לכם ההזדמנות הייחודית לחוות את מיטב הרגיעה על חוף הים וההתרגשות העירונית. מיקומו המעולה של המלון מאפשר לאורחים ליהנות מגישה נוחה לחוף הים המדהים תוך צלילה היישר לתוך החיים האורבניים התוססים של תל אביב. שילוב זה הופך אותה ליעד המושלם עבור מגוון רחב של מטיילים המחפשים חופשה ייחודית ומספקת.

קו החוף הים תיכוני עוצר הנשימה נמצא במרחק זריקת אבן בלבד מקמפינסקי תל אביב המפואר. תוכלו לבלות את ימיכם בשיזוף, לטבול טבילה מרעננת במים הצלולים, או להשתתף במגוון פעילויות ספורט מים. לאחר יום של בילוי על החופים החוליים, חדרי האירוח האלגנטיים והטיפולים המפנקים בספא הדלוקס של המלון יחכו לכם כדי לעזור לכם להירגע ולהתרענן.

קרבתו של מלון קמפינסקי תל אביב ללב העיר מעניקה לאורחים גישה קלה למגוון אטרקציות תרבותיות, היסטוריות ובידוריות. זה כולל אתרים בולטים כמו רובע יפו העתיקה, שוק הכרמל ההומה, ואמנות הרחוב המהפנטת של פלורנטין. בנוסף, חיי הלילה המפורסמים של תל אביב נמצאים במרחק הליכה קצר או נסיעה במונית, ומציעים מגוון אינסופי של ברים, מועדונים ואירועים לבילוי לילי בלתי נשכח.

במלון עצמו, האורחים יכולים להתפנק עם מטבח ים תיכוני מעורר תיאבון במסעדות הגורמה שבאתר, שנדונו בעבר בסעיף 'התענגו על טעמי הים התיכון במסעדות של קמפינסקי תל אביב'. עם מיקום אידיאלי וטיול ב-Kempinski Hotel Tel Aviv, Kempinski Hotel Tel Aviv הוא לא פחות ממושלם בשביל הפסקה מהרוטינה היומיומית.

המתקנים הייחודיים במלון קמפינסקי תל אביב

מצא את עשרת המאפיינים הייחודיים ביותר של מלון קמפינסקי תל אביב אשר הופכים אותו לבחירה מצוינת עבור שהייה בערים התוססות ביותר בישראל.

תיאורתכונה
בריכת אינפיניטיבריכה חיצונית עם שפת אינסוף המשקיפה לים התיכון, מציעה את המיקום המושלם לספוג את השמש וליהנות משחייה מרעננת.
טרקלין הגגתוכלו לחוות נופים עוצרי נשימה מטרקלין הגג, המגיש מגוון קוקטיילים ייחודיים וחטיפים קלים באווירה אלגנטית.
שירות קונסיירז'צוות קונסיירז' מיומן ביותר המסור להבטיח שכל היבט של שהייתכם יהיה ללא רבב, החל מהזמנת סיורים ועד לביצוע הזמנות במסעדות.
סוויטות מעצביםסוויטות מעצבים מאובזרות בפאר עם שילוב של אלמנטים מודרניים וקלאסיים, המציעות נוחות וסגנון אולטימטיביים במהלך שהותכם.
טיפולי ספא בהתאמה אישיתטיפולי ספא מותאמים אישית המותאמים לצרכים האישיים של כל אורח, ומספקים רגיעה והתחדשות.
ביתן חוף פרטיתוכלו להירגע בסטייל עם ביתני חוף פרטיים המספקים תחושה של בידוד ואקסקלוסיביות, בעודכם עדיין נהנים מקרבה למתקני החוף של המלון.
מרכז כושר חדישמרכז כושר מאובזר במלואו עם ציוד מהשורה הראשונה, זמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, כדי לסייע לאורחים לשמור על שגרת הכושר שלהם במהלך החופשה.
מרכז עסקיםמרכז עסקים הממוקם באתר מציע מתקני פגישות וכנסים עם טכנולוגיה חדשנית ביותר, המבטיחים חוויית עבודה חלקה מחוץ למשרד.
רכיבים ממקור מקומימסעדות המלון משתמשות במרכיבים טריים מתוצרת מקומית כדי לספק טעם אמיתי של המטבח הים תיכוני, לקדם קיימות ולתמוך בעסקים מקומיים.
אולם נשפים גדולאולם נשפים מפואר ואלגנטי המתאים לאירוח אירועים וחגיגות מיוחדות, ומציע שירות ללא דופי ותשומת לב לפרטים.

שאלות נפוצות לגבי מלון קמפינסקי תל אביב

מצא תשובות לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר על מלון קמפינסקי תל אביב.

יתרונות השהייה במלון קמפינסקי תל אביב

גלו את היתרונות הרבים של בחירת מלון קמפינסקי תל אביב לשהייה מפנקת ליד הים.

מלון קמפינסקי תל אביב הזמנות

מלון קמפינסקי תל אביב הוא מלון יוקרה הממוקם בלב העיר, ברחוב הירקון 51 תל אביב. המלון מציע אירוח ברמה בינלאומית עם מגוון חדרים שונים המתאימים לכל הצרכים והתקציבים.

המלון כולל יותר מ-600 מ"ר של חלל כנסים ואירועים, כמו גם בריכת שחייה על הגג ואזור בריאות. כל המאפיינים הללו הופכים את מלון קמפינסקי תל אביב למקום המושלם לאירוח אירועים בכל הגדלים. למלון יש גם מגוון רחב של מסעדות וברים שניתן למצוא הן בקומת הקרקע והן בקומת המרתף.

מלון דיוויד קמפינסקי ממוקם באופן אידיאלי בקרבת אטרקציות רבות כמו רחוב נחלת בנימין, מוזיאון ישראל, נתב"ג, מרכז קניות צהלה, קניון עזריאלי, מגדל עזריאלי ועוד!

מספר הטלפון של מלון קמפינסקי תל אביב הינו: 03-776-8888

קמפינסקי תל אביב הוא מלון יוקרה בלב תל אביב. הוא מציע לאורחים חוויה יוקרתית, עם שירות ללא דופי, ורמת נוחות גבוהה ביותר.

בית מלון קמפינסקי תל אביב נבנה במקום בו עמד אחד המלונות הראשונים בתל אביב. המלון עבר שיפוץ מקיף כדי לשמור על המוניטין שלו כאחד המלונות המשובחים בישראל.

קמפינסקי הוא מלון יוקרה שנפתח בשנת 1925. המלון ממוקם על חוף הים ומשקיף על הים התיכון. במלון יש בסך הכל סה"כ 241 חדרים, מתוכם 38 סוויטות ו-13 סוויטות פנטהאוז. סוויטות הפנטהאוז ממוקמות בקומה העליונה ומציעות לאורחים נוף פנורמי של העיר והים התיכון., כולם מצוידים בשירותים ושירותים מלאים. ומציע לאורחיו מגוון מתקנים ושירותים, לרבות ספא, מסעדות, אולמות כנסים, מרכז עסקים ועוד.

אירוח בעיר תל אביב היווה יעד פופולרי למטיילים המבקשים לחוות את התרבות וההיסטוריה העשירה של העיר. המלון כולל אוסף נרחב של אמנות, פסלים ויצירות אחרות של אמנים מקומיים.

מלון קמפינסקי תל אביב ממוקם במרכז העיר, קרוב לחנויות, מסעדות ואטרקציות נוספות. המלון כולל מבחר מרשים של חדרי אירוח עם נוף לים התיכון או למרכז תל אביב.

מלון קמפינסקי תל אביב הוא מלון 5 כוכבים המציע לאורחיו חוויה שאין שניה לה באירוח יוקרתי, שירותים ומתקנים ברמה עולמית.

בהזמנת מלון קמפינסקי תל אביב תוכלו ליהנות משהייה מפנקת בישראל. הוא ממוקם על החוף ויש לו נוף יפה של הים התיכון.