הזמנת חדר במלון רנסנס תל אביב

בית מלון רנסנס תל אביב ממוקם על חוף הים, וכולל בריכת שחיה מקורה. כתובת המלון: רחוב הירקון 121, תל אביב-יפו

Booking.com

או בחר\י עיר להצגת מקומות האירוח

רנסנס תל אביב הוא אחד המלונות הפופולריים בישראל ויש לו מוניטין של שירות מעולה. במלון ישנה גם אפשרות חצי פנסיון ייחודית המאפשרת לאורחים לבחור בין שתי אפשרויות – ארוחת בוקר או ערב.

מלון רנסנס תל אביב מציע לאורחיו אפשרות חצי פנסיון ייחודית המספקת לאורחים שתי אפשרויות – ארוחת בוקר או ערב. בנוסף, המלון מציע אינטרנט אלחוטי חינם ושירות חניה לכל האורחים.

מלון רנסנס תל אביב הוא אחד המלונות הפופולריים בישראל ויש לו מוניטין של שירות מעולה. במלון ישנה גם אפשרות חצי פנסיון ייחודית המאפשרת לאורחים לבחור בין שתי אפשרויות – ארוחת בוקר או ערב.

מלון רנסנס תל אביב הוא מלון חמישה כוכבים בתל אביב, ישראל. המלון מציע חבילת חצי פנסיון הכוללת ארוחות בוקר וערב.

מלון רנסנס תל אביב קיים כבר למעלה מ-100 שנה ומלון היסטורי זה נחשב לאחד המלונות המפוארים בעולם.

מטיילים רבים מגיעים לישראל כדי לחוות את הארץ היפה הזו ולהישאר במלון היוקרתי הזה.

מלון רנסנס תל אביב הוא מלון חמישה כוכבים הממוקם בלב תל אביב. המלון מציע אפשרות לחצי פנסיון לאורחים בעלי תקציב נמוך.

אופציית מלון רנסנס תל אביב על בסיס חצי פנסיון כוללת ארוחות בוקר, צהריים וערב עם משקאות. הארוחות עשויות מחומרי גלם מקומיים והמנות הן מטבח ישראלי אותנטי.

הוא מציע לאורחים הזדמנות לחוות איך זה לשהות במלון יוקרתי במחיר סביר מבלי להתפשר על איכות או שירות.

מלון רנסנס תל אביב מציע חצי פנסיון לאורחיו מה שאומר שהאורחים יכולים לבחור מתוך 3 תפריטים שונים. שלושת התפריטים הם ארוחות בוקר, צהריים וערב. ארוחת הבוקר כוללת מגוון רחב של אפשרויות כגון פירות ויוגורט, ביצים ובייקון, חביתות וופלים, דגנים, מאפים ולחמים. ארוחת הצהריים כוללת מנות כמו טאג'ין עוף עם ירקות, קרפצ'יו בקר עם סלט ארוגולה או פילה סלמון עם ריזוטו ירקות. ארוחת הערב כוללת מנות כמו פילה דג בגריל עם ירקות ים תיכוניים או סטייק טרטר המוגש על גבי צ'יפס בטטה.

מלון רנסנס תל אביב מציע חבילת חצי פנסיון לנוסעים עסקיים ותיירים. החבילה כוללת ארוחות בוקר, צהריים וערב.

מלון רנסנס תל אביב ממוקם בלב העיר בסמוך לחוף הים ונשקף ממנו נוף מהמם של הים התיכון. מלון זה מציע מגוון שירותים, לרבות אינטרנט אלחוטי חינם בכל רחבי המלון, בריכה חיצונית, חדר כושר, סאונה ומסעדה באתר.

מלון רנסנס תל אביב מושלם הן עבור נוסעים עסקיים המעוניינים להישאר קרוב ליעדם והן עבור תיירים שרוצים להיות במקום אחד אך עדיין לחקור אזורים שונים בישראל.