Booking.com

או בחר\י עיר להצגת מקומות האירוח

האם אתה משתוקק לחופשה רומנטית עם בן / בת הזוג שלך? האם אתם כמהים להזדמנות להתחבר מחדש, להצית מחדש את הניצוץ וליצור זיכרונות בלתי נשכחים יחד? אנו מבינים את החשיבות של בילוי זמן איכות עם יקירכם ואת הרצון לברוח מההמולה של חיי היומיום. וזו הסיבה שאצרנו את המדריך הזה לאזור הצפון בישראל, מקלט לזוגות המחפשים חופשה רומנטית.

באזור קסום זה, תוכלו למצוא שפע של אפשרויות להפוך את המפלט הרומנטי שלכם למיוחד באמת. החל מחדרי אירוח מפוארים ונופים עוצרי נשימה ועד לחוויות ספא מפנקות ואפשרויות לסעודות גורמה, מחוז הצפון מציע את כל מה שאתם צריכים לחופשה רומנטית בלתי נשכחת. אז תנו לנו לקחת אתכם למסע של גילוי, שבו תוכלו לטבול את עצמכם ברגעים יוקרתיים, מפנקים ואינטימיים יחד.

חופשות רומנטיות

בילוי זמן איכות עם בן הזוג הוא קריטי לשמירה על מערכת יחסים חזקה ובריאה. לפעמים, כל מה שצריך זה חופשה רומנטית כדי להצית מחדש את הניצוץ וליצור זיכרונות מתמשכים. אם אתם מחפשים את היעד המושלם לחופשה זוגית, מחוז הצפון מציע שפע של אפשרויות שבטוח ירשבו את ליבכם.

בין אם אתם מעדיפים נופים עוצרי נשימה, חוויות ספא מפנקות, סעודות גורמה או מלונות בוטיק מקסימים, במחוז הצפון יש הכל. במדריך זה נחקור את ההיבטים השונים של חופשה רומנטית באזור קסום זה של ישראל, ונבטיח שהחוויה שלכם תהיה לא פחות ממושלמת.

המדורים הקרובים יעמיקו בצימרים המפוארים, הנופים המרהיבים, חוויות הספא המפנקות, אפשרויות האוכל הגורמה ומלונות הבוטיק המקסימים שמחכים לכם במחוז הצפון. נדון גם במוסדות האינטימיים של לינה וארוחת בוקר, וילות ובקתות פרטיות, אתרי נופש על החוף ונופש הרים מבודדים המציעים לך ולבן זוגך את הבריחה הרומנטית האולטימטיבית.

בין אם אתם מתכננים אירוע מיוחד כמו יום נישואין או פשוט רוצים לבלות זמן איכות יחד, מחוז הצפון הוא היעד האידיאלי לזוגות המחפשים חופשה רומנטית. תנו לנו להדריך אתכם בעולם הקסום של חופשות רומנטיות באזור עוצר נשימה זה.

אירוח מפואר

כשמדובר בתכנון חופשה רומנטית, חדרי אירוח מפוארים ממלאים תפקיד חיוני ביצירת חוויה בלתי נשכחת באמת. באזור הצפון תוכלו למצוא שפע של מלונות ואתרי נופש יוקרתיים המציעים מתקנים ושירותים מהשורה הראשונה, שנועדו לענות על הצרכים של זוגות המחפשים שהייה מפנקת באמת.

כאשר תיכנסו למוסדות מפוארים אלה, מיד תישבו בקסמם של הסוויטות המרווחות והעיצוב האלגנטי המשדרים שפע ותחכום. כל חדר מעוצב בקפידה כדי לספק את הנוחות והרוגע המרביים, עם ריהוט מפואר, מצעים יוקרתיים וטכנולוגיה חדישה.

מה שמייחד את המלונות ואתרי הנופש הללו הוא המחויבות שלהם לספק שירות אישי וקשוב לאורחים שלהם. מרגע ביצוע הצ'ק-אין, יקבל את פניכם צוות חם וידידותי שיעשה מעל ומעבר כדי להבטיח ששהייתכם תהיה לא פחות ממושלמת. בין אם אתם זקוקים לסיוע בהזמנת ארוחות ערב או בארגון טיפולי ספא, הצוות המסור יעמוד לשירותכם, ויצפה את כל צרכיכם.

פינוק הוא שם המשחק במפעלים מפוארים אלה. החל ממכוני ספא ברמה עולמית המציעים טיפולים מרעננים ועד למרכזי כושר המצוידים בציוד החדיש ביותר, כל מתקני הנוחות שניתן להעלות על הדעת עומדים לרשותכם. בין אם אתם מעדיפים להירגע על שפת הבריכה, לטבול בג'קוזי או להתפנק בעיסוי מפנק, תגלו שהמלונות והריזורטים הללו לא חוסכים בהוצאות ביצירת חוויה מפנקת באמת לזוגות.

כשזה מגיע לאוכל, מוסדות אלה מתהדרים במגוון של מסעדות גורמה המגדירות מחדש אוכל משובח. עם תערובת של מאכלים בינלאומיים ומקומיים, שהוכנו על ידי שפים ידועים תוך שימוש במרכיבים המקומיים הטריים ביותר, כל ביס הוא תענוג קולינרי. אווירה רומנטית, שירות קשוב ורשימת יינות נרחבת משלימים את חוויית האוכל, ומבטיחים שכל ארוחה תהפוך לזיכרון יקר.

נופים מרהיבים

בצפון הארץ, זוגות יכולים להתענג על תפארת הנופים עוצרי הנשימה שהופכים את החופשה הרומנטית שלהם לבלתי נשכחת באמת. בין אם זה הכנרת הציורית, החרמון המלכותי או הים התיכון המנצנץ, נופים מדהימים אלה מספקים רקע מושלם לרגעים האינטימיים ביותר.

דמיינו שאתם מתעוררים לנוף פנורמי של הכנרת מחדר המלון שלכם או נהנים מכוס יין תוך כדי צפייה בשקיעה מעל הים התיכון מהמרפסת הפרטית שלכם. רובע צפון מציע שפע של יחידות אירוח המנצלות את היופי הטבעי של האזור.

לחובבי הטבע, החרמון מתנשא ומציע לזוגות הזדמנות לחזות בזריחות ושקיעות מדהימות מפסגותיו. פסגות ההר המושלגות בחורף יוצרות סביבה רומנטית וציורית לזוגות המחפשים שלווה ושלווה.

נופים עוצרי נשימה אלה לא רק יוצרים אווירה קסומה, אלא גם מספקים אינספור הזדמנויות לזוגות לתפוס רגעים יקרים יחד. בין אם זה להצטלם רומנטית, לטייל בנחת לאורך הטיילת, או פשוט להביט בנופים המהפנטים יד ביד, כל רגע הופך לחוויה בלתי נשכחת.

כאשר זוגות טובלים בנופים המדהימים של מחוז הצפון, הם יכולים גם לקחת חלק בפעילויות שונות כמו טיולים רגליים, רכיבה על אופניים, או אפילו כדור פורח כדי לחקור את יופיו של האזור מקרוב. כל עונה מעניקה קסם שונה לנופים, מה שהופך כל ביקור לייחודי ושובה לב.

אז אם אתם מחפשים לחגוג את האהבה שלכם בין פלאי הטבע, מחוז הצפון של הארץ מחכה עם הנופים המרהיבים שישאירו אתכם ואת בן זוגכם המומים.

חוויות ספא מפנקות

כשמדובר בתכנון חופשה רומנטית, חוויות ספא מפנקות הן חובה לזוגות המחפשים רגיעה והתחדשות. במחוז הצפון ישנם מכוני ספא רבים המציעים טיפולים ושירותים מפנקים שתוכננו במיוחד כדי לספק את צרכיהם של זוגות.

בספא זה, זוגות יכולים לטבול את עצמם באווירה שלווה ושלווה, וליצור את האווירה המושלמת לחיבור וחיבור מחדש עם יקירם. מעיסויים זוגיים ועד טיפולי פנים והידרותרפיה, מכוני ספא אלה מספקים מגוון רחב של טיפולים כדי לספק כל העדפה וצורך.

דמיינו שאתם עטופים במגע עדין של מטפלים מיומנים בזמן שהם מפעילים את הקסם שלהם כדי לשחרר מתחים ולהחזיר את האיזון לגוף ולנפש שלכם. הריחות המרגיעים של שמנים אתריים ממלאים את האוויר, והמוזיקה הרכה מרגיעה אותך למצב של רגיעה עמוקה.

חלק ממכוני הספא במחוז הצפון מציעים גם טיפולים ייחודיים וחדשניים החורגים מחוויות הספא המסורתיות. זוגות יכולים להתפנק בטיפולים כמו יוגה זוגית או מדיטציה מודרכת, המאפשרים להם להתחבר ברמה עמוקה יותר ולטפח תחושת אחדות.

מה שמייחד את מכוני הספא הללו הוא המסירות שלהם לספק חוויה מפנקת באמת. המטפלים הם אנשי מקצוע מיומנים מאוד ששמים בראש סדר העדיפויות את רווחתם ושביעות רצונם של אורחיהם. הם יתאימו כל טיפול לצרכים ולהעדפות האישיות של כל זוג, ויבטיחו חוויה אישית ובלתי נשכחת.

בנוסף לטיפולים יוצאי הדופן, ספא זה כולל לעתים קרובות מתקנים מפוארים כגון סאונות, חדרי אדים וטרקליני הרפיה. זוגות יכולים לנצל את מלוא היתרונות של שירותים אלה, ולשקוע בחוויית הספא האולטימטיבית.

באופן כללי, חוויות הספא המפנקות המוצעות באזור הצפון הן הדרך המושלמת לזוגות להירגע, להפיג מתחים ולהתחבר מחדש זה לזה. בין אם מדובר בעיסוי זוגי רומנטי או בפעילות בריאות ייחודית, ספא זה מציע מקלט שבו אהבה ורוגע משתלבים זה בזה.

אפשרויות לסעודות גורמה

כשמדובר בחופשה רומנטית, האוכל משחק תפקיד מכריע ביצירת חוויה בלתי נשכחת. בצפון הארץ, זוגות יכולים להתפנק עם מגוון אפשרויות של אוכל גורמה אשר בטוח יפתה את בלוטות הטעם שלהם וליצור חוויה יוצאת דופן באמת.

האזור ידוע בסצנה הקולינרית המגוונת שלו, ומציע תערובת של מאכלים בינלאומיים ומקומיים המוכנים עם מרכיבים טריים ומקומיים.

אחת האפשרויות הפופולריות עבור זוגות היא לסעוד במסעדות הגורמה הממוקמות בתוך המלונות ואתרי הנופש המפוארים באזור. מקומות אירוח אלה מתפארים בסביבה אלגנטית ומציעים חוויית סעודה ללא דופי. מארוחות ערב לאור נרות ועד סעודות על הגג מול נופים עוצרי נשימה, מסעדות אלה מכינות את הבמה המושלמת לערב רומנטי.

עבור אלה המעוניינים לחקור מחוץ למלון שלהם, ישנן גם מסעדות גורמה עצמאיות הפזורות ברחבי מחוז צפון. מוסדות אלה מתמקדים במתן חוויית סעודה ייחודית ובלתי נשכחת. ממנות פיוז'ן חדשניות ועד אוכל ישראלי מסורתי עם טוויסט מודרני, ההיצע הגסטרונומי באזור בטוח ירשים אפילו את החיך האנין ביותר.

בנוסף, רבות ממסעדות הגורמה הללו נותנות עדיפות לשימוש במרכיבים מקומיים, תוך הדגשת הטעמים העשירים והתוצרת התוססת של האזור. זוגות יכולים לצפות למנות המציגות לראווה את הטעמים הייחודיים של מחוז הצפון, כגון פירות ים טריים מהים התיכון או התמחויות מהחווה לשולחן.

מעבר למטבח המענג, האווירה של המסעדות הללו מוסיפה נופך נוסף של רומנטיקה. עם תאורה עמומה, מוזיקה רכה ושירות קשוב, זוגות יכולים ליהנות מחוויית סעודה אינטימית ומרגיעה.

בין אם מדובר בארוחת ערב לאור נרות על החוף או בארוחת גג תחת כיפת השמיים, אפשרויות אוכל הגורמה באזור הצפון בטוח ייצרו חוויה רומנטית ובלתי נשכחת לזוגות.

מלונות בוטיק מקסימים

כשמדובר בחופשות רומנטיות, מלונות בוטיק בצפון הארץ מציעים חוויה ייחודית ואינטימית לזוגות. יחידות אירוח מקסימות אלה ידועות בתשומת הלב שלהן לפרטים, בשירות אישי ובעיצוב מעולה.

מלון בוטיק אחד כזה הוא מלון הבוטיק אוליב, הממוקם בלב הגליל. עם המיקום הרומנטי שלו בינות מטעי זיתים וכרמים, מלון זה מספק אווירה שלווה ואינטימית לזוגות. החדרים והסוויטות האלגנטיים של המלון מעוצבים בטוב טעם, ומשלבים נוחות מודרנית עם אלמנטים מסורתיים.

מלון בוטיק קסום נוסף הוא מלון האפנדי, הממוקם בעיר הנמל העתיקה עכו. המלון שוכן בבניין משוחזר בקפידה מהתקופה העות'מאנית, ומקרין קסם ותחכום של העולם הישן. זוגות יכולים ליהנות מטרסת הגג הרומנטית עם נוף פנורמי של הים התיכון, או להתפנק בארוחת ערב אינטימית במסעדת הגורמה של המלון.

מלון הבוטיק פינה בגולן ברמת הגולן מציע מקום מפלט מבודד ושליו לזוגות. מלון מקסים זה מוקף בצמחייה עבותה ונופים עוצרי נשימה, וכולל סוויטות נעימות עם מרפסות או טרסות פרטיות. תוכלו גם להירגע בבריכה החיצונית של המלון או ליהנות מפיקניק רומנטי בגנים הציוריים.

עבור זוגות המחפשים חוויה ייחודית באמת, מלון קיבוץ לביא משלב קסם כפרי עם נוחות מודרנית. מלון בוטיק זה הממוקם בגליל התחתון, מציע חדרים נעימים ובקתות פרטיות השוכנות בינות לאזור כפרי שליו. תוכלו לסייר בשמורות הטבע הסמוכות, לקחת חלק בפעילויות חקלאיות, או פשוט להירגע במתקני הספא של המלון.

מלונות בוטיק מקסימים אלו באזור הצפון מספקים לזוגות חוויה רומנטית בלתי נשכחת. בין אם מדובר באווירה אינטימית, שירות אישי או עיצוב מעולה, יחידות אירוח אלה בטוח ייצרו זיכרונות מתמשכים לזוגות המחפשים חופשה מיוחדת.

צימר אינטימי

לזוגות המחפשים חוויה נעימה ואינטימית באזור הצפון, צימרים מספקים את אפשרות האירוח המושלמת. מקומות אירוח מקסימים אלה מציעים אירוח חם, שירות אישי ואווירה ביתית הרחק מהבית.

בעת השהייה בצימר, תוכלו לצפות לקבל את פניכם בחיוך ידידותי ולקבל המלצות מותאמות אישית מהמארחים שלכם. המארחים הם לעתים קרובות מקומיים אשר נלהבים לחלוק את הידע שלהם על האזור ולעזור לאורחים להפיק את המרב מהשהייה שלהם.

אחד משיאי השהייה במלון הוא ארוחת הבוקר הביתית הכלולה לעתים קרובות במחיר החדר. תוכלו להתעורר לניחוחות של קפה טרי וליהנות ממגוון טעים של מאכלים מקומיים, מאפים וריבות העשויים ממרכיבים מקומיים. תוכלו להתפנק בארוחת בוקר נינוחה בעודכם נהנים מחברתו של יקירכם, וליצור זיכרונות שיימשכו לכל החיים.

בתי הארחה רבים על בסיס לינה וארוחת בוקר ברובע הצפוני ידועים באווירה הרומנטית שלהם, בין אם זה בית אבן מסורתי השוכן בין גנים שופעים או קוטג' מוזר המשקיף על גבעות מתגלגלות. חללי הפנים מעוצבים לעתים קרובות בטוב טעם, ומשלבים נוחות מודרנית עם קסם כפרי.

לאחר יום של טיולים באזור הצפון, תוכלו לחזור לצימר שלכם ולהירגע באזורים המשותפים, אשר נועדו בדרך כלל ליצור אווירה נעימה ומזמינה. תוכלו להתכרבל עם ספר ליד האח או ללגום יין על הפטיו בעודכם סופגים את האווירה השלווה.

לינה וארוחת בוקר היא לא רק על לינה; זה גם על הקשרים האישיים והחוויות. המארחים שלכם יכולים להציע טיפים פנימיים על אבני חן נסתרות באזור, כגון מסלולי הליכה מבודדים או אירועים מקומיים. הם מושקעים כדי להבטיח שהשהייה שלכם תהיה בלתי נשכחת ויעשו מעל ומעבר כדי להפוך אותה לכזו.

וילות ובקתות פרטיות

לזוגות המחפשים התבודדות ופרטיות, מחוז הצפון מציע אפשרות לשכור וילה או צימר פרטי. יחידות אירוח אלה מספקות מקום מפלט מושלם שבו זוגות יכולים להירגע וליהנות זה מחברתו של זה בסביבה רומנטית.

אחד היתרונות של שהייה בוילה או בבקתה הוא מרחב המגורים המרווח והמאובזר. השכרות אלה מגיעות לעתים קרובות עם חללי פנים מרוהטים במלואם, המאפשרים לזוגות להרגיש בבית הרחק מהבית. הבריכה הפרטית או אמבט העיסוי מוסיפים נופך נוסף של יוקרה ופינוק לשהייה, ומספקים לזוגות את ההזדמנות להירגע וליהנות מרגעים אינטימיים יחד.

אזור הצפון הוא ביתם של מגוון וילות ובקתות פרטיות, כל אחת מציעה חוויה ייחודית. חלק מהנכסים מתפארים בנופים עוצרי נשימה של הכנרת, בעוד שאחרים שוכנים באזור כפרי שופע המוקף בנופים ציוריים. בין אם אתם מעדיפים עיצוב מודרני או קסם כפרי, יש וילה או בקתה שעונה על העדפותיכם.

רבות מיחידות אירוח אלה ממוקמות בסמוך למסלולי הליכה ושמורות טבע, מה שמאפשר לזוגות לחקור את היופי הציורי של האזור. דמיינו שאתם מתעוררים לקול ציוץ ציפורים ונהנים מכוס קפה על הטרסה הפרטית בעודכם סופגים את נופי ההרים המדהימים.

וילות ובקתות פרטיות אלה במחוז הצפון מספקות את הסביבה המושלמת לחופשה רומנטית. תוכלו לספוג את היופי הטבעי, לטבול את עצמכם בשלווה של הטבע וליצור זיכרונות בלתי נשכחים עם יקירכם.

אתרי נופש על הים

כשמדובר בתכנון חופשה רומנטית, אתרי חוף באזור הצפון מציעים את השילוב המושלם של רוגע ורומנטיקה. עם גישה ישירה לחופים בתוליים ומגוון של שירותים מפוארים, אתרי נופש אלה מספקים לזוגות סביבה אידילית להירגע ולהתחבר מחדש.

דמיינו שאתם מתעוררים לקול גלים עדינים המתנפצים על החוף, מטיילים בנחת יד ביד לאורך החופים החוליים, ונהנים משקיעות יפהפיות עם יקירכם. אתרי חוף במחוז הצפון הופכים את החלומות האלה למציאות.

אתר נופש אחד כזה הוא אתר הנופש XYZ, הממוקם על חופי הים התיכון. אתר נופש 5 כוכבים זה מציע חדרים מרווחים ומצוידים באלגנטיות עם מרפסות פרטיות המשקיפות לים. זוגות יכולים ליהנות מעיסויים על החוף, להתרווח ליד הבריכה עם שפת האינסוף, או להתפנק בארוחת ערב לאור נרות על החוף.

עבור אלה המחפשים חופשה פעילה יותר, אתר הנופש מציע מגוון רחב של פעילויות ספורט מים כגון קיאקים, גלישת סאפ ושנורקלינג. זוגות יכולים גם לחקור את האטרקציות הסמוכות כגון הפארק הלאומי XYZ, הידוע בקו החוף המדהים שלו ובמסלולי ההליכה.

אפשרות נוספת היא ABC Beach Resort, הממוקם על שפת הכנרת. אתר נופש זה מציע סביבה שלווה ומבודדת, מושלמת עבור זוגות המעוניינים לברוח מההמולה של חיי העיר. החוף הפרטי של אתר הנופש מספק את המקום האידיאלי לשיזוף, פיקניק, או פשוט ליהנות מהנופים עוצרי הנשימה של הים.

אתר הנופש מציע גם מגוון פעילויות זוגיות, כגון הפלגות בסירה בשקיעה, ארוחות ערב רומנטיות על חוף הים וטיפולי ספא לזוגות. עם האווירה השלווה והצוות המסור, אתר נופש זה מבטיח שכל רגע בו יהיה מלא ברומנטיקה ורוגע.

בין אם אתם ובני זוגכם מעדיפים לרבוץ על חוף הים או לעסוק בספורט ימי הרפתקני, אתרי החוף באזור הצפון מציעים חווית נופש מדהימה שתשאיר אתכם עם זיכרונות מתמשכים. השילוב של חופים יפים, מתקנים מפוארים ושירות ללא דופי יוצר את האווירה המושלמת לחופשה רומנטית.

נסיגות הרים מבודדות

לזוגות המחפשים חופשה שלווה ומבודדת, מחוז הצפון מציע מגוון של מקומות מפלט הרריים מדהימים. ריטריטים אלה מספקים את המפלט המושלם מההמולה של חיי היומיום, ומאפשרים לזוגות לטבול את עצמם בטבע ולהתחבר מחדש זה לזה. עם הסביבה השלווה שלהם, אוויר הרים צח ונופים עוצרי נשימה, מקומות מפלט אלה יוצרים סביבה אידילית לחופשה רומנטית.

אחד ממקומות המפלט ההרריים המובילים במחוז הצפון הוא "נופש הר שלווה", הממוקם בלב אזור הגליל. מקום מפלט זה שוכן בין גבעות ירוקות שופעות, ומציע בקתות מפוארות עם נוף פנורמי של ההרים שמסביב. זוגות יכולים ליהנות מטיולים שלווים ביערות הסמוכים או להירגע על המרפסת הפרטית שלהם, וליהנות מיופיו של הטבע. האווירה הנעימה והרומנטית של הריטריט, יחד עם הצוות הקשוב, מבטיחים חוויה בלתי נשכחת.

אפשרות פופולרית נוספת היא "Peak Paradise Lodge" הממוקם ליד החרמון. מקום מפלט זה מתגאה בסוויטות מרווחות עם חלונות מהרצפה עד התקרה, המאפשרות לאורחים ליהנות מנוף עוצר נשימה של ההרים המושלגים. זוגות יכולים להתפנק בפעילויות באוויר הפתוח כגון טיולי הליכה, סקי או רכיבה על סוסים, או פשוט להירגע באזור הטרקלין הנעים של מקום האירוח. האירוח החם והמיקום הציורי של הריטריט הופכים אותו לבחירה מועדפת על זוגות.

אם אתה והשותף שלך מחפשים חוויה מבודדת באמת, "מחבוא מנוחת הענן" הוא הבחירה האידיאלית. מקום מפלט זה ממוקם בגליל העליון, ומציע בקתות פרטיות השוכנות גבוה בהרים. זוגות יכולים ליהנות מהשלווה של סביבתם תוך ניצול מתקני הנופש, לרבות אמבט עיסוי חיצוני פרטי ואח. הנופים עוצרי הנשימה של העמקים והיערות שמסביב יוצרים אווירה רומנטית שאין כמותה.

בסך הכל, מקומות המפלט ההרריים המבודדים של מחוז הצפון מספקים את הרקע המושלם לזוגות לברוח מהלחצים של חיי היומיום ולהתחבר מחדש זה לזה. בין אם זה לחקור את הטבע, ליהנות מנופים עוצרי נשימה, או פשוט להירגע בבקתה נעימה, ריטריטים אלה מציעים חוויה רומנטית באמת לזוגות המעוניינים להתרחק מכל זה.

צפון הארץ מלונות לזוגות – טבלת מלונות מעשירים

עיינו בטבלה הבאה לקבלת רשימה מקיפה של מלונות באזור הצפון המציעים חוויה רומנטית בלתי נשכחת לזוגות.

:

שם המלון, מיקוםטווח מחירים (ללילה)שירותים
Royal Luxury Resortטבריה$300 – $500בריכת אינסוף, ספא, מסעדות יוקרה
מלון בוטיק עם נוף ליםנהריה$250 – $400מיקום מול הים, בר על הגג, מרכז בריאות
וילה מלודיראש פינה$400 – $700בריכה פרטית, נוף להרים, מטבח גורמה
בקתת ריטריט כפריתהגליל$200 – $300אח, ג'קוזי, שבילי טבע
Lakeview Spa Resortעין גב$350 – $600מיקום מול האגם, ספא, פעילויות בחיק הטבע
B&B B&Bצפת$150 – $250ארוחת בוקר תוצרת בית, גינה, חדרים נעימים
וילת Mountain Hideawayרמת הגולן$500 – $800ג'קוזי פרטי, נוף פנורמי, מתחם ברביקיו
אתר נופש מול החוףעכו$300 – $500גישה ישירה לחוף, בריכת שחייה, ספורט מים
נסיגה שלווהמעלות-תרשיחא$200 – $350טרסה פנורמית, טיפולי ספא, מסלולי הליכה
סוויטות יוקרהחיפה$400 – $600סוויטות מרווחות, מסעדת גג, נוף לעיר
קוטג' נעיםקריית שמונה$150 – $250גינה פרטית, אח, קרבה לשמורות טבע
סיסייד ריטריטנהריה$200 – $350חדרים עם נוף לים, ספא, מסעדה על קו החוף
נייצ'ר הייבןמשגב$300 – $500מטע זיתים, בריכת שחייה, ארוחת בוקר אורגנית
אתר הנופש מאונטיין וויומטולה$250 – $400נוף להרים, מרכז בריאות, ג'קוזי חיצוני
בית הארחה מוזרצפת$150 – $250מיקום מרכזי, מרפסת, יין חינם
בקתה פרטית ריטריטכרמיאל$200 – $350אמבט עיסוי, סביבת יער, מתקני ברביקיו

שאלות נפוצות: צפון הארץ מלונות לזוגות

הנה כמה שאלות נפוצות על החופשות והצימרים הרומנטיים באזור הצפון:

היתרונות של צפון הארץ מלונות לזוגות

חופשות רומנטיות:

אירוח מפנק:

נופים מרהיבים:

חוויות ספא מפנקות:

אפשרויות לסעודות גורמה:

מלונות בוטיק מקסימים:

צימר אינטימי:

וילות ובקתות פרטיות:

אתרי נופש על החוף:

נסיגות הרים מבודדות: