Booking.com

או בחר\י עיר להצגת מקומות האירוח

מתכננים חופשה משפחתית בישראל?

אם כן, מחכה לכם פינוק! ישראל היא לא רק יעד עשיר מבחינה תרבותית ובעל חשיבות היסטורית, אלא גם מגוון רחב של פעילויות ואירוח הנותנים מענה למשפחות. ממלונות ידידותיים למשפחות ופארקי הרפתקאות ועד אטרקציות תרבותיות ואתרי חוף, בישראל יש משהו לכל אחד.

מלונות ידידותיים למשפחות בישראל

מתכננים חופשה משפחתית בישראל? בחירת מקום הלינה הנכון היא קריטית לטיול מוצלח. למרבה המזל, ישראל מציעה מגוון רחב של מלונות ידידותיים למשפחות העונים על הצרכים וההעדפות של כל משפחה. בין אם אתם מחפשים ריזורט עם הכל כלול או מלון בוטיק נעים, בישראל יש הכל.

מלונות ידידותיים למשפחות בישראל מגיעים בצורות ובגדלים שונים. אתרי נופש הם בחירה פופולרית עבור משפחות, מכיוון שהם מספקים לעתים קרובות שפע של מתקנים ופעילויות לילדים ומבוגרים כאחד. באתרי נופש רבים בישראל יש מועדוני ילדים ייעודיים, בריכות עם מגלשות מים ואפילו שירותי שמרטפות, המבטיחים שההורים יוכלו ליהנות מרגיעה נחוצה בזמן שילדיהם נהנים מאוד.

עבור משפחות המעדיפות יותר מרחב ופרטיות, השכרת דירות היא אפשרות מצוינת. יחידות אירוח בשירות עצמי אלה מאפשרות למשפחות להרגיש בבית תוך גמישות לבשל את ארוחותיהן וליהנות ממרחב משלהן. הדירות זמינות במגוון גדלים ומיקומים, מה שהופך אותן למתאימות למשפחות בכל הגדלים.

אפשרות נוספת למשפחות המחפשות חוויה ייחודית היא להתארח במלון בוטיק. מלונות קטנים ועצמאיים אלה מספקים לעתים קרובות שהייה אינטימית ואישית יותר. חלק ממלונות הבוטיק בישראל מציעים פינוקים מיוחדים למשפחות, כגון משחקים בחדר, מפגשי סיפור סיפורים או אפילו שיעורי בישול ידידותיים לילדים.

רשתות מלונות פופולריות הידועות בשל מקומות אירוח ידידותיים למשפחות כוללות את Hilton , Sheraton ואת Marriott . לרשתות בינלאומיות אלו סניפים בערים מרכזיות בישראל, המספקים נוחות, אמינות והיכרות למשפחות המטיילות עם ילדים. מלונות אלה מציעים לעתים קרובות חדרי משפחה מרווחים, תפריטי ילדים ומתקני פנאי המתאימים לכל הגילאים.

כאשר בוחרים מלון ידידותי למשפחות בישראל, חשוב לקחת בחשבון את השירותים ואפשרויות הבילוי הזמינות לילדים. חפשו מלונות המציעים פעילויות ומתקנים כגון בריכות ילדים, מגרשי משחקים, משחקים מאורגנים ותפריטי ילדים. שירותים אלה יבטיחו לקטנטנים שלכם שהייה בלתי נשכחת ומהנה לאורך כל החופשה שלכם בישראל.

פארקי הרפתקאות לכל המשפחה

כשמדובר בחופשות משפחתיות, חיפוש הרפתקאות הוא תמיד ריגוש. ישראל מציעה מגוון רחב של פארקי הרפתקאות מושלמים לכל המשפחה. פארקים אלה נועדו לספק חוויות מרגשות תוך הבטחת שלומם של כל המשתתפים.

פארקי הרפתקאות בישראל מציעים מגוון פעילויות מלהיבות המתאימות לקבוצות גיל שונות. החל מאומגה דרך מסלולי צמרות עצים ועד קפיצות בנג'י מעל נופים עוצרי נשימה, יש משהו לכל אחד בפארקים האלה. פרץ האדרנלין ותחושת ההישג לאחר השלמת האתגרים הללו יוצרים זיכרונות בלתי נשכחים למשפחות.

אחד מפארק ההרפתקאות הפופולרי בישראל הוא פארק הרפתקאות עמק החולה הממוקם בצפון הארץ. פארק זה מציע פעילויות מלהיבות כגון מסלולי חבלים, סנפלינג וקירות טיפוס. הפארק מספק פעילויות מותאמות גיל לילדים, ומבטיח שגם הם יוכלו להצטרף להתרגשות. אמצעי הבטיחות נאכפים בקפדנות, ומעניקים להורים שקט נפשי בזמן שילדיהם נהנים מההרפתקאות.

פארק הרפתקאות מפורסם נוסף הוא שמורת הטבע יטבתה חי-בר בדרום הארץ. פארק זה מספק הזדמנות ייחודית לקיים אינטראקציה עם בעלי חיים וללמוד על שימור חיות בר. משפחות יכולות לחוות ספארי ג'יפים מרתק, טיולי גמלים, ולצפות מקרוב במינים נדירים ובסכנת הכחדה.

פארקי הרפתקאות בישראל הם לא רק פעילויות אינטנסיביות. הם מציעים גם חוויות חינוכיות למשפחות. כך למשל, פארק ההרפתקאות שביל ישראל משלב פעילויות בחיק הטבע עם הזדמנויות למידה על הסביבה הטבעית והמערכות האקולוגיות בישראל.

פארקי הרפתקאות אלה הם רק כמה דוגמאות להזדמנויות המרגשות שמחכות למשפחות בישראל. בין אם אתם מחפשים פעילויות מזרימות אדרנלין או חוויות חינוכיות, בפארקי ההרפתקאות של ישראל יש הכל.

גלו את האטרקציות התרבותיות של ישראל

ישראל היא מדינה עשירה במורשת תרבותית, המציעה מגוון רחב של אטרקציות המתאימות למשפחות. מציוני דרך עתיקים ועד מוזיאונים אינטראקטיביים, ישנן הזדמנויות רבות לילדים ולמבוגרים כאחד ללמוד ולחקור. הנה כמה מהאטרקציות התרבותיות המובילות בישראל:

1. הכותל המערבי

הכותל המערבי, הממוקם בעיר העתיקה בירושלים, הוא אתר דתי נערץ וסמל חשוב למורשת היהודית. משפחות יכולות לבקר בחומה ולהשאיר פתקים עם משאלות אישיות או תפילות בין אבניו העתיקות.

2. מוזיאון השואה ביד ושם

ביקור במוזיאון השואה ביד ושם הוא חוויה מרגשת ומלמדת לכל המשפחה. המוזיאון מוקדש לשימור זיכרון השואה ולהנצחת קורבנותיה. תערוכות אינטראקטיביות ותוכניות חינוכיות נועדו להעסיק ילדים בלמידה על תקופה טרגית זו בהיסטוריה.

3. גן לאומי מצדה

ממוקם במדבר יהודה, מצדה היא מבצר עתיק עם משמעות היסטורית עשירה. משפחות יכולות לעלות ברכבל לפסגה ולחקור את החורבות בעודן נהנות מנוף מדברי שמסביב.

4. מוזיאון ארץ ישראל

מוזיאון ארץ ישראל בתל אביב מציע סקירה מקיפה של ההיסטוריה והתרבות של ישראל. משפחות יכולות לחקור תערוכות שונות, כולל מוזיאון הילדים, המספק פעילויות מעשיות ותצוגות אינטראקטיביות למבקרים צעירים.

5. מוזיאון מגדל דוד

ממוקם במגדל דוד, מצודה היסטורית בירושלים, מוזיאון זה מציע מסע דרך ההיסטוריה של ירושלים. משפחות יכולות ליהנות ממופעי אור וקול, מוצגים ארכיאולוגיים ונוף פנורמי מסוללות המגדל.

6. מוזיאון תל אביב לאמנות

מוזיאון תל אביב לאמנות הוא מרכז תרבותי המציג אוסף מגוון של יצירות אמנות, כולל יצירות עכשוויות ומודרניות. משפחות יכולות להשתתף בסיורים מודרכים, סדנאות ואירועים מיוחדים המיועדים במיוחד לילדים.

7. גן לאומי קיסריה

גן לאומי קיסריה הוא ביתם של שרידי עיר נמל רומית עתיקה. משפחות יכולות לחקור את האתרים הארכיאולוגיים, האמפיתיאטרון והנמל ההרודיאני המרשים.

8. יפו העתיקה

ממוקמת בלב תל אביב, יפו העתיקה היא שכונה מקסימה רוויית היסטוריה. משפחות יכולות לשוטט בסמטאות צרות, לבקר בגלריות לאמנות ולחקור את אזור הנמל העתיק.

9. העיר העתיקה של עכו

העיר העתיקה של עכו היא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו הידוע בביצוריה מהתקופה הצלבנית ובמנהרות התת-קרקעיות שלה. משפחות יכולות לצאת לסיורים מודרכים וללמוד על ההיסטוריה העשירה של העיר.

10. העיר העתיקה של חברון

העיר העתיקה של חברון היא ביתו של מערת המכפלה, אתר דתי חשוב עבור יהודים, מוסלמים ונוצרים. משפחות יכולות לחקור את הרחובות והשווקים העתיקים תוך למידה על חשיבותה של העיר.

אתרי נופש על הים לכיף משפחתי

ישראל ידועה בחופיה היפים ובקו החוף הבתולי שלה, מה שהופך אותה ליעד אידיאלי לחופשה משפחתית. אתרי נופש על הים בישראל מציעים מגוון רחב של מתקנים ופעילויות ידידותיים למשפחות המבטיחים כיף לכולם. בין אם אתם מחפשים רגיעה או הרפתקה, יש משהו לכל אחד מבני המשפחה.

אתרי נופש על החוף בישראל מספקים את התפאורה המושלמת לחופשה משפחתית בלתי נשכחת. מבריכות ומגלשות מים ועד מועדוני ילדים ותוכניות בידור, אתרי נופש אלה עושים מעל ומעבר כדי לספק את הצרכים של משפחות. הילדים יכולים להשתכשך בבריכה, לבנות ארמונות חול על החוף, או להשתתף בפעילויות מפוקחות בזמן שההורים נרגעים וסופגים את השמש.

אחד מאתרי הנופש הפופולריים בישראל ממוקם בעיר אילת. אתר נופש זה מציע חדרי אירוח מפוארים עם נוף מדהים של הים האדום. משפחות יכולות ליהנות ממגוון ענפי ספורט מים כגון שנורקלינג, צלילה ואפילו סיורי צפייה בדולפינים. אתר הנופש כולל גם מועדון ילדים, ספא ואפשרויות רבות לסעודה שיתאימו לכל טעם.

עבור אלה המחפשים חווית חוף רגועה יותר, עיר החוף נתניה היא יעד אידיאלי. עם רצועת החופים החוליים הארוכה שלה, נתניה מציעה שפע של מקום למשפחות להירגע וליהנות מהשמש. העיר היא ביתם של מספר אתרי חוף המספקים גישה ישירה לחוף, יחד עם שירותים כגון בריכות חוף ומסעדות חוף.

יעד נופש פופולרי נוסף על החוף הוא העיר הרצליה, הידועה בנכסי החוף היוקרתיים שלה. משפחות יכולות ליהנות מהמתקנים המפוארים של אתרי נופש אלה, לרבות גישה לחוף פרטי, מתקני ספא ואפשרויות לסעודות גורמה. הרצליה מציעה גם מגוון פעילויות ספורט ימי, כגון גלישת סאפ וקיאקים, המושלמות למשפחות המחפשות הרפתקאות.

עם קו החוף המדהים שלה ואתרי החוף המשפחתיים, ישראל מציעה אינספור הזדמנויות לבילוי ורוגע לכל המשפחה.

פעילויות בחיק הטבע לילדים ומבוגרים

כשמדובר בחופשות משפחתיות, פעילויות בחיק הטבע הן דרך נהדרת ליצור זיכרונות מתמשכים וקשר עם יקיריהם. ישראל מתגאה במגוון רחב של פעילויות חוצות המשרתות ילדים ומבוגרים כאחד. בין אם אתם נהנים לחקור את הטבע, להשתתף בספורט הרפתקני או פשוט לבלות בחוץ, בישראל יש משהו לכל אחד.

אחת מפעילויות החוץ הפופולריות ביותר למשפחות בישראל היא טיולים רגליים. עם רשת השבילים המסומנים העצומה שלה, ישראל מציעה אפשרויות רבות המתאימות לכל רמות המיומנות. משפחות יכולות לצאת לטיולי נוף בנופים ציוריים, כמו שמורת עין גדי או רמת הגולן המהממת. לאורך הדרך, ילדים ומבוגרים כאחד יכולים ללמוד על החי והצומח המקומיים, בעודם נהנים מהנופים עוצרי הנשימה.

רכיבה על אופניים היא עוד פעילות חוץ פנטסטית שמשפחות יכולות ליהנות ממנה בישראל. השכרת אופניים זמינה בערים הגדולות, ויש שפע של שבילי אופניים ייעודיים המתאימים למשפחות. תוכלו לחקור את עיר החוף היפה תל אביב באופניים, או לצאת אל הנוף הכפרי של אזור הגליל. רכיבה על אופניים לא רק מספקת דרך מהנה לחקור את נופי ישראל, אלא גם מקדמת כושר גופני לכל הגילאים.

אם אתם מחפשים חוויה הרפתקנית יותר, שקלו קמפינג באחד הגנים הלאומיים או שמורות הטבע בישראל. קמפינג מאפשר למשפחות לטבול בטבע ולבלות זמן איכות יחד. זוהי הזדמנות נפלאה להתנתק מהטכנולוגיה וליהנות מההנאות הפשוטות של צפייה בכוכבים, בישול מעל מדורה וסיפור סיפורים.

משפחות עם אהבה לספורט ימי יכולות לנצל את מיקום החוף של ישראל. הים התיכון והים האדום מציעים שפע של הזדמנויות לשחייה, שנורקלינג ואפילו גלישת רוח. דמיינו שאתם מלמדים את ילדכם לתפוס את הגל הראשון שלהם או לחקור יחד את העולם התת ימי התוסס. פעילויות מים מספקות כיף אינסופי לילדים ומבוגרים כאחד.

למשפחות המחפשות חוויה ייחודית יותר בחיק הטבע, ישראל מציעה גם פעילויות כמו טיולי גמלים, רכיבה על סוסים ואפילו טיסה בכדור פורח. חוויות אלו מאפשרות למשפחות להתחבר למורשת התרבותית העשירה של ישראל וליצור זיכרונות של פעם בחיים.

לחוות את פלאי הטבע של ישראל

ישראל התברכה במגוון רחב של פלאי טבע שבטוח ירתק את כל המשפחה. מנופים מהפנטים ועד תצורות גיאולוגיות ייחודיות, יש משהו שכולם יכולים ליהנות ממנו ולחקור. הנה כמה מפלאי הטבע שחובה לבקר בהם בישראל:

ים המלח

אחת האטרקציות הטבעיות המפורסמות ביותר בישראל, ים המלח הוא ביקור חובה למשפחות. ממוקם בנקודה הנמוכה ביותר על פני כדור הארץ, הוא מציע חוויה מיוחדת במינה של ציפה ללא מאמץ במימיו המלוחים במיוחד. הבוץ העשיר במינרלים המצוי לחופי ים המלח ידוע גם בסגולותיו הטיפוליות, מה שהופך אותו ליעד פופולרי להתחדשות ורגיעה.

מכתש רמון

מכתש רמון, הידוע גם בשם מכתש רמון, הוא פלא גיאולוגי המציג לראווה את הנוף המדברי הייחודי של ישראל. מכתש מסיבי זה הוא מכתש הסחיפה הגדול בעולם ומציע נופים עוצרי נשימה של צוקים סלעיים, סלעים עתיקים ושטחים פתוחים עצומים. משפחות יכולות ליהנות ממסלולי הליכה סביב המכתש, לצפות בכוכבים במרכז המבקרים הסמוך של מכתש רמון, או אפילו לחקור את חורבות הנבטים העתיקים באזור.

שמורת טבע עין גדי

שמורת עין גדי, השוכנת לחופי ים המלח, היא נווה מדבר אמיתי במדבר. שמורת טבע שופעת וירוקה זו היא ביתם של מספר מעיינות מים מתוקים, מפלים ושפע של חיות בר. משפחות יכולות ליהנות מטיולים רגליים בשמורה, לראות יעלים ושפני סלע לאורך הדרך, ואפילו לטבול טבילה מרעננת בבריכות הניזונות ממעיינות המים המתוקים.

שום טיול בישראל לא יהיה שלם בלי לחוות את פלאי הטבע האלה. הם מציעים הזדמנות מושלמת למשפחות להתחבר מחדש לטבע, ללמוד על תצורות גיאולוגיות ולהתפעל מיופיו של העולם סביבנו. בין אם מדובר בציפה בים המלח, חקר מכתש רמון או טיול רגלי בעין גדי, פלאי טבע אלה יותירו רושם מתמשך על ילדים ומבוגרים כאחד.

סימוכין: פארקי הרפתקאות לכל המשפחה

יעדים למשפחות בישראל

ישראל היא מדינה המציעה מגוון רחב של יעדים ידידותיים למשפחות, עם משהו שיתאים לכל קבוצת גיל ועניין. מאתרים היסטוריים ועד פארקי שעשועים, ונקודות יופי טבעיות, יש שפע של אפשרויות למשפחות לחקור וליהנות יחד. הנה כמה מהיעדים המובילים למשפחות בישראל:

1. ירושלים

ירושלים היא יעד חובה למשפחות, ומציעה שילוב ייחודי של היסטוריה, תרבות ורוחניות. משפחות יכולות לסייר ברחובותיה העתיקים של העיר העתיקה, לבקר בכותל המערבי ולגלות את המוצגים המרתקים במוזיאון ישראל. עיר דוד מציעה גם חוויות ארכיאולוגיות סוחפות ומרתקות לילדים.

2. תל אביב

תל אביב היא עיר תוססת ומודרנית עם אווירה תוססת, מה שהופך אותה ליעד נהדר למשפחות. העיר מתגאה בחופים יפים, טיילת הומה, ופארקים ומגרשי משחקים רבים. משפחות יכולות גם לבקר באטרקציות כמו נמל תל אביב ומוזיאון ארץ ישראל, המציע תערוכות אינטראקטיביות חינוכיות ומבדרות לילדים.

3. חיפה

חיפה ידועה בגנים היפים שלה, בנופים הציוריים ובאטרקציות התרבותיות שלה. משפחות יכולות ליהנות מביקור בגנים הבהאיים ולחקור את מסלולי ההליכה הרבים הממוקמים בהרי הכרמל. גן החיות בחיפה הוא גם אטרקציה פופולרית, שבה ילדים יכולים לראות מגוון רחב של בעלי חיים מקרוב.

4. אילת

אילת היא עיר נופש פופולרית הממוקמת על הים האדום, ומציעה חופים יפים ומגוון פעילויות מים. משפחות יכולות ליהנות משנורקלינג או צלילה בשוניות האלמוגים, לבקר בפארק המצפה התת ימי, או לחקור את פארק תמנע, הכולל תצורות גיאולוגיות ייחודיות.

5. ים המלח

ים המלח הוא יעד ייחודי המציע חוויה מיוחדת במינה למשפחות. ים המלח, הידוע בזכות מימיו העשירים במינרלים ותחושת הציפה, הוא מקום מצוין לרגיעה והתחדשות. משפחות יכולות גם לבקר בפארק הלאומי מצדה הסמוך, המציע נופים מדהימים והצצה להיסטוריה העתיקה של האזור.

אלו הן רק כמה דוגמאות ליעדים הידידותיים למשפחות הרבות בישראל. בין אם אתם מתעניינים בהיסטוריה, הרפתקה או יופי טבעי, ישראל מציעה משהו שכל בני המשפחה יוכלו ליהנות ממנו.

גלו פנינים נסתרות בישראל

בעוד ישראל ידועה בציוני הדרך המפורסמים שלה וביעדי התיירות הפופולריים שלה, ישנן גם פנינים נסתרות שמחכות להתגלות על ידי משפחות הרפתקניות. יעדים אלה מחוץ למסלול המוכר מציעים חוויות ייחודיות, מעדנים מקומיים ומפגשים תרבותיים שיכולים להעשיר את החופשה המשפחתית שלכם. לכן, צאו אל מעבר לאתרי התיירות הפופולריים וגלו את האטרקציות הפחות מוכרות בישראל.

פנינה נסתרת אחת שכדאי לחקור היא העיר צפת. ממוקמת בהרי צפון ישראל, צפת ידועה בעיר העתיקה המקסימה ובאווירה המיסטית שלה. תוכלו לטייל ברחובות הצרים המרוצפים אבן ולחקור את גלריות האמנות התוססות ובתי הכנסת העתיקים. אל תחמיצו את ההזדמנות לנסות את המטבח המקומי, כולל מנות מלוחות כמו קובה ועלי גפן ממולאים.

אם אתם מחפשים מקום מפלט שליו מוקף בטבע, בקרו בכפר האמנים עין הוד. כפר ציורי זה, החבוי בהרי הכרמל, הוא ביתה של קהילת אמנים. בקרו בגלריות לאמנות, שוטטו בגן הפסלים או השתתפו בסדנת אמנות משפחתית. תוכלו ליהנות מהסביבה השלווה ולספוג את הנופים עוצרי הנשימה של הים התיכון.

לחוויה מדברית ייחודית, בקרו בפארק תמנע הסמוך לאילת. פנינה נסתרת זו מציעה נופים מדבריים מדהימים עם תצורות סלע גבוהות ודיונות חול צבעוניות. גלו את מכרות הנחושת העתיקים ולמדו על ההיסטוריה של האזור. צאו לטיול גמלים או תיהנו מטיול מדברי עם משפחתכם. בלילה, אל תחמיצו את ההזדמנות לצפות בכוכבים בשמי המדבר הבהירים.

פנינה נסתרת נוספת היא העיר באר שבע, הממוקמת במדבר הנגב. גלו את ההיסטוריה העשירה של העיר הדרומית על ידי ביקור בשוק הבדואי ובעיר העתיקה המפורסמת מהתקופה העות'מאנית. גלו את מוזיאון הנגב לאמנות ואת פארק קרסו למדע, המציע תערוכות אינטראקטיביות ופעילויות מעשיות לילדים.

על ידי יציאה מהשביל השחוק וחקירת אבני חן נסתרות אלה, תוכלו ליצור זיכרונות בלתי נשכחים ולחוות באמת את התרבות האותנטית והיופי הטבעי של ישראל.

ליהנות מהטבע הנפלא בישראל

הנופים היפים של ישראל מציעים אינספור הזדמנויות למשפחות להתחבר לטבע וליצור זיכרונות בלתי נשכחים. בין אם אתם חוקרים יערות עבותים, נופים מדבריים מדהימים או קווי חוף עוצרי נשימה, בישראל יש משהו לכל אחד.

לבילוי בטבע יש יתרונות רבים לילדים ומבוגרים כאחד. זה מאפשר למשפחות להירגע, לטעון מצברים ולהתחבר אחד עם השני. ההשפעות הטיפוליות של הטבע יכולות לעזור להפחית מתח, להגביר את היצירתיות ולשפר את הרווחה הכללית.

ישראל היא ביתם של מספר גנים לאומיים, גנים בוטניים ושמורות טבע המספקים פעילויות ידידותיות למשפחות בסביבה נופית. צאו לטיול נינוח לאורך אחד מהשבילים המיועדים הרבים וחקרו את החי והצומח המגוונים. שימו לב לחיות בר כגון צבאים, חזירי בר ומיני ציפורים שונים.

למי שאוהב צפרות, ישנם מקומות רבים בישראל בהם משפחות יכולות לצפות במגוון רחב של מיני ציפורים. עמק החולה בצפון ישראל מפורסם במיוחד בנדידת הציפורים העונתית שלו, המושכת חובבי ציפורים מכל רחבי העולם.

פיקניק הוא פעילות משפחתית פופולרית בישראל, ושמורות טבע ופארקים רבים מציעים אזורי פיקניק ייעודיים עם נוף מדהים. תוכלו ליהנות מארוחה טעימה המוקפת ביופיו של הטבע, ולתת לילדים להתרוצץ ולחקור את סביבתם.

ביקור בשמורות טבע ושמורות טבע בישראל מספק גם הזדמנות לחנך את הילדים על חשיבות השמירה על הסביבה. למדו על מערכות אקולוגיות מקומיות, פרקטיקות בנות קיימא ודרכים להגן על היופי הטבעי של ישראל למען הדורות הבאים.

כשאתם מתכננים את החופשה המשפחתית שלכם בישראל, הקפידו לכלול ביקורים בפלאי הטבע של המדינה. בין אם מדובר בטיולים רגליים ברמת הגולן, טיול בשמורת הטבע עין גדי ליד ים המלח, או טיול בגנים השופעים של הגן הבוטני בירושלים, לטבע הישראלי יש משהו שכולם יכולים ליהנות ממנו.

גלו את יופיים של חופי ישראל

ישראל התברכה בכמה מהחופים המדהימים ביותר בעולם, המציעים אינספור הזדמנויות לרגיעה, בילוי והנאה. מהים התיכון המנצנץ ועד חופי הים האדום, ישנם חופים שיתאימו לכל העדפה. בין אם אתם מחפשים בריחה שלווה או הרפתקה מלאת אקשן, בחופי הים של ישראל יש משהו לכל אחד.

המגוון של אזורי החוף של ישראל הוא באמת מדהים. לאורך חוף הים התיכון, תוכלו למצוא רצועות ארוכות של חופים חוליים רכים שבהם משפחות יכולות להתחמם בשמש ולבנות ארמונות חול. פנו דרומה אל הים האדום ויקבלו את פניכם שוניות אלמוגים מרהיבות ביופיין, מושלמות לשנורקלינג ולצלילה.

אחת מפעילויות החוף הפופולריות ביותר בישראל היא שנורקלינג, ואין מקום טוב יותר לעשות זאת מאשר באילת. העולם התת ימי של הים האדום הוא קליידוסקופ של אלמוגים תוססים ודגים טרופיים. קחו את השנורקל והמסכה שלכם, וחקרו את גן העדן התת ימי הזה עם משפחתכם.

אם אתם חובבי גלישה, תשמחו לדעת שבישראל יש כמה אתרי גלישה מצוינים. הזמן הטוב ביותר לגלישה בישראל הוא בחודשי החורף כאשר הגלים גדולים ועקביים יותר. יעדי גלישה פופולריים כוללים את הרצליה, בת ים וחוף הילטון תל אביב המפורסם.

למי שמחפש חווית חוף שלווה יותר, בקרו בעיר החוף נתניה. החופים הציוריים שלה ידועים ביופיים הבתולי ובמים הצלולים כבדולח. צאו לטיול נינוח לאורך הטיילת ותיהנו מהנופים עוצרי הנשימה של הים התיכון.

אם אתם מחפשים עיירת חוף המציעה שילוב של רוגע ובידור, בקרו בעיר התוססת תל אביב. עם ברים אופנתיים על חוף הים, בתי קפה שוקקים ואווירה תוססת, תל אביב היא המקום להיות בו. תוכלו לבלות את היום בשיזוף על החולות הזהובים של חוף הילטון ולאחר מכן ליהנות משקיעה מדהימה תוך לגימת קוקטייל.

חופי ישראל הם לא רק שמש וגלישה. רבים מהם מציעים גם מגוון פעילויות כגון גלישת סאפ, קיאקים וכדורעף חופים. בין אם אתם חובבי ספורט מים או פשוט מחפשים לספוג קצת שמש, תוכלו למצוא שפע של אפשרויות לבדר את כל המשפחה.

רשתות מלונות פופולריות שידידותיים למשפחות בישראל

גלו את רשתות המלונות המובילות בישראל המשרתות משפחות.

רשת מלונות:מיקום, מתקנים ידידותיים למשפחות
ישרוטלאילתמועדוני ילדים, בריכות, מגלשות מים
מלונות דןתל אביב, חיפה, ירושליםפעילויות לילדים, שירותי שמרטפות
מלונות בFattalתל אביב, ירושלים, ים המלחחדרי משפחה, מגרשי משחקים, תוכניות בידור
מלונות בהרודסאילתמיני קלאב, בריכת ילדים, צוות אנימציה
מלונות Leonardoטבריה, אילתספורט ימי, תפריטי ילדים, סוויטות משפחתיות
מלונות בפרימהירושלים, תל אביבטיולי משפחות, חדרים צמודים
מלונות באטלסתל אביב, ירושלים, אילתחדרי משחקים לילדים, תפריטי ילדים
ישרא לוקסתל אביב, יפוסוויטות משפחתיות יוקרתיות, שירותי קונסיירז'
מלונות ברימוניםגליל, ים המלחפעילויות בחיק הטבע, ספא ידידותי למשפחות
מלונות Crowne Plazaירושלים, תל אביב, ים המלחחדרים ידידותיים למשפחות, מועדוני ילדים
מלונות בKing Solomonירושלים, טבריה, אילתסוויטות משפחתיות, בריכות שחייה
מלונות בSheldonחיפה, תל אביב, אילת, ירושליםפעילויות לילדים, מסעדות ילדים
מלונות הילטוןתל אביב, ירושליםחדרי משפחה, גישה לחוף, שירותי שמרטפות
מלונות בProtelחיפה, נתניהמגרשי משחקים חיצוניים, סוויטות משפחתיות
מלונות במלודיתל אביב, נתניהמתקנים מיוחדים לילדים, בריכת שחייה על הגג
Shizen Spa Resortים המלחבריכה צפה, מועדון ילדים, טיפולי ספא

שאלות נפוצות לגבי מלונות ופעילויות לכל המשפחה בישראל

הנה כמה שאלות נפוצות על מלונות ופעילויות ידידותיות למשפחות בישראל:

היתרונות של מלונות ידידותיים למשפחות בישראל

מלונות ידידותיים למשפחות בישראל מציעים את היתרונות הבאים:

היתרונות של פארקי הרפתקאות לכל המשפחה

פארקי הרפתקאות בישראל מציעים את היתרונות הבאים:

יתרונות האטרקציות התרבותיות של ישראל

האטרקציות התרבותיות של ישראל מציעות את היתרונות הבאים:

היתרונות של אתרי חוף לבילוי משפחתי

אתרי חוף בישראל מציעים את היתרונות הבאים:

יתרונות פעילויות חוץ לילדים ומבוגרים

פעילויות חוץ בישראל מציעות את היתרונות הבאים:

יתרונות החוויה של פלאי הטבע של ישראל

חוויית פלאי הטבע של ישראל מציעה את היתרונות הבאים:

יתרונות היעדים למשפחות בישראל

יעדים למשפחות בישראל מציעים את היתרונות הבאים:

יתרונות גילוי אבני חן נסתרות בישראל

גילוי פנינים נסתרות בישראל מציע את היתרונות הבאים:

יתרונות ההנאה מהטבע הנפלא בישראל

הנאה מהטבע הנפלא בישראל מציעה את היתרונות הבאים:

יתרונות גילוי יופיים של חופי ישראל

גילוי יופיים של חופי ישראל מציע את היתרונות הבאים: