Booking.com

או בחר\י עיר להצגת מקומות האירוח

דמיינו עולם שבו רגיעה פוגשת יוקרה, שבו יופי טבעי עוצר נשימה מקיף אתכם, ושבו היסטוריה עתיקה ונוחות מודרנית מתקיימות יחד בהרמוניה. זהו עולם מלונות ים המלח בישראל.

בלב המזרח התיכון, ים המלח הוא יעד שאין דומה לו. עם תכונותיו הטיפוליות הייחודיות, הנוף שובה הלב והמיקום הנוח לחקר פלאי ישראל, הוא מציע חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בו.

אפשרויות לינה מפוארות

כשמדובר במציאת מקום מושלם לאירוח ליד ים המלח, אפשרויות לינה מפוארות יש בשפע. ממלונות מפוארים ועד אתרי נופש אקסקלוסיביים, יש משהו לכל מטייל אנין טעם המחפש נוחות, רוגע ושירות ללא דופי.

אחת האפשרויות המובילות היא מלון דיוויד, השוכן על חופי ים המלח. מלון 5 כוכבים זה מציע נופים מדהימים של הים השליו ושל הנוף שמסביב. עם העיצוב האלגנטי והריהוט המפואר שלו, הוא מגלם יוקרה וסגנון.

הנוף הטבעי המהפנט הסובב את ים המלח.

עבור אלה המחפשים חוויה אינטימית ומבודדת יותר, מלון מילוס ים המלח הוא הבחירה האידיאלית. אתר נופש אקסקלוסיבי זה הממוקם בתוך גנים שופעים ומציע חדרים פרטים עם נוף לבריכה, מספק מקלט של שלווה ופרטיות.

חיות הבר הייחודיות של אזור ים המלח.

חובבי הבריאות ימצאו את מקום המפלט האידיאלי שלהם באתר הספא הרודס ים המלח. אתר נופש וספא ברמה עולמית זה מציע מגוון רחב של טיפולים מרעננים, כולם סביב התכונות הטיפוליות של ים המלח. תוכלו ליהנות מתוכניות בריאות מותאמות אישית, להתפנק עם טיפולי ספא מפנקים ולחוות את יתרונות הריפוי של מינרלי ים המלח.

בין אם תבחרו במלון מפואר, אתר נופש אקסקלוסיבי או נופש ספא ממוקד בריאות, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים ביוקרה ונוחות מירבית במהלך שהותכם ליד ים המלח.

אטרקציות ליד ים המלח

אזור ים המלח מציע שפע של פעילויות ואטרקציות המשרתות את כל סוגי המטיילים. בין אם אתם מחפשים להירגע ולהתרענן, לחקור את הטבע או להתעמק בהיסטוריה, יש משהו לכל אחד ליד ים המלח.

אחד ממוקדי המשיכה העיקריים של האזור הוא ההזדמנות לחוות את התכונות הטיפוליות הייחודיות של ים המלח עצמו. ציפה ללא מאמץ במימיו הצפים היא פעילות חובה. ריכוז המלח הגבוה מאפשר לך לצוף ללא מאמץ על פני השטח, ומספק תחושה חסרת משקל שאין כמותה. זוהי לא רק פעילות מהנה אלא גם הזדמנות ליהנות מהמינרלים הטבעיים הנמצאים בים.

עבור אלה המחפשים רגיעה ופינוק, ים המלח ידוע בטיפולי הספא המרעננים שלו. התפנקו באמבט בוץ, שבו תוכלו למרוח בוץ ים המלח עשיר במינרלים על כל גופכם, לתת לו להתייבש ולאחר מכן לשטוף אותו לעור חלק כמשי. אמבטיות בוץ אלה הן לא רק מפנקות, אלא גם בעלות השפעות טיפוליות על בעיות עור שונות ועל הבריאות הכללית. הקפד לנסות את חווית הספא הייחודית הזו במהלך הביקור שלך.

בנוסף לים המלח עצמו, האזור שמסביב מציע מגוון רחב של פעילויות חוצות. אם אתם חובבי טבע, תוכלו לחקור את מסלולי ההליכה והרכיבה על אופניים הסמוכים המתפתלים דרך הנוף המדברי. שמורת עין גדי, במיוחד, היא יעד חובה לבקר. הוא כולל מפלים יפים, שבילים דמויי נווה מדבר, ושפע של חיות בר שניתן לצפות בהן.

אם אתם מתעניינים בהיסטוריה וארכיאולוגיה, לאזור ים המלח יש הרבה מה להציע. מצדה, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, היא מבצר עתיק יוצא דופן שנבנה על ראש הר. קחו רכבל או טפסו לפסגה וחקרו את החורבות, המספקות הצצה לאירועים הדרמטיים שהתרחשו שם לפני אלפי שנים.

אטרקציה משמעותית נוספת היא מערות קומראן, שם התגלו מגילות מדבר יהודה. כתבי יד עתיקים אלה מספקים תובנות חשובות על ההיסטוריה והטקסטים הדתיים של האזור. סיורים מודרכים זמינים כדי לחקור את המערות וללמוד על ההיסטוריה המרתקת מאחורי ממצאים בעלי שם עולמי אלה.

לחוויה ייחודית ובלתי נשכחת, שקלו לצאת לשייט שקיעה בים המלח. צפו בצבעים עוצרי הנשימה של השמים כאשר השמש שוקעת מעל המים השלווים. חוויה שלווה ורומנטית זו היא דרך מושלמת לסיים יום של חקר.

עם מגוון כה רחב של פעילויות ואטרקציות, אזור ים המלח מבטיח חוויה בלתי נשכחת לכל המבקרים.

מיקום נוח לטיול בישראל

ים המלח מציע מיקום נוח לחקר ההיסטוריה העשירה והמורשת התרבותית של ישראל. ממוקם בלב המדינה, יעד אייקוני זה נמצא בקרבת מספר אטרקציות תיירותיות פופולריות. בין אם אתם מעוניינים באתרים עתיקים, ציוני דרך דתיים או ערים תוססות, ים המלח משמש כבסיס אידיאלי לטיול שלכם בישראל.

אחד מיעדי החובה הקרובים לים המלח הוא ירושלים, אחת הערים העתיקות והקדושות בעולם. במרחק נסיעה קצר משם, תוכלו לטבול את עצמכם בהיסטוריה וברוחניות שובת הלב של ירושלים. סיירו ברחובותיה העתיקים של העיר העתיקה, בקרו בכותל המערבי הקדוש וגלו את כנסיית הקבר.

אטרקציה סמוכה נוספת היא המבצר המפורסם של מצדה. אתר מורשת עולמית של אונסק"ו זה ניצב על צוק סלעי המשקיף על ים המלח. קחו רכבל או טפסו לפסגה והתפעלו מהחורבות העתיקות בעודכם נהנים מנוף פנורמי של המדבר שמסביב.

אם אתם מחפשים להתחבר לטבע, שמורת הטבע עין גדי היא חובה לראות. ממוקם בקצה המזרחי של מדבר יהודה, נווה מדבר זה מתגאה במסלולי הליכה יפים, מפלים, וחי וצומח מגוונים. תוכלו לטבול את עצמכם בשלווה של מקלט טבעי זה וליהנות מהנוף הציורי.

בנוסף לאטרקציות אלו, מיקומו הנוח של ים המלח מאפשר גם טיולי יום ליעדים פופולריים נוספים כמו בית לחם, קומראן ויריחו. בין אם אתם מתעניינים בהיסטוריה דתית, תגליות ארכיאולוגיות או חיי עיר תוססים, תוכלו למצוא אינסוף הזדמנויות לחקור ליד ים המלח.

אפשרויות תחבורה לחקר ישראל מים המלח הן בשפע. אוטובוסים פועלים באופן קבוע לערים מרכזיות וליעדי תיירות, ומספקים גישה נוחה לחקור את נפלאות המדינה. סיורים פרטיים זמינים גם אם אתם מעדיפים חוויה אישית יותר ורוצים לקבל מדריך בקיא שיספק תובנות ופרשנויות לאורך הדרך.

על ידי בחירת ים המלח כבסיס שלך למחקר, אתה יכול למקסם את הזמן שלך ולחוות את הטוב ביותר של מה שיש לישראל להציע. מאתרי עתיקות ועד ערים תוססות, מיקום זה מציע נקודת התחלה נוחה להרפתקה שלכם דרך ההיסטוריה העשירה והתרבות המגוונת של ישראל.

תכונות טיפוליות ייחודיות

כשמדובר בים המלח, התכונות הטיפוליות הייחודיות שלו הן באמת אגדה. אנשים מכל רחבי העולם מבקרים בים המלח לא רק כדי לספוג את יופיו המהפנט, אלא כדי לחוות את כוחות הריפוי המדהימים שלו.

ריכוז המלח הגבוה בים המלח הוא אחד ממאפייניו המגדירים. תכולת המלח במים כה גבוהה שכמעט בלתי אפשרי לשקוע, מה שהופך אותם למיקום אידיאלי לציפה ללא מאמץ במים הצפים. תופעה זו לא רק מספקת חוויה מרגיעה, אלא גם מציעה יתרונות בריאותיים רבים. המליחות הגבוהה פועלת כפילינג טבעי, מסירה בעדינות תאי עור מתים ומשאירה את העור בתחושה צעירה וחלקה כמשי.

בנוסף, ים המלח עשיר במינרלים כמו מגנזיום, סידן ואשלגן, שהוכחו כבעלי השפעות טיפוליות. מינרלים אלה יכולים להיספג דרך העור, לקדם את הבריאות הכללית ולהקל על בעיות עור שונות. מבקרים רבים נשבעים בסגולות הריפוי של ים המלח להקלה על תסמיני פסוריאזיס, אקזמה ואקנה.

מאפיין ייחודי נוסף של ים המלח הוא הבוץ שלו. הבוץ העשיר במינרלים שנמצא לאורך חופי הים שימש במשך מאות שנים בשל תכונותיו הטיפוליות. מריחת בוץ מים המלח על העור יכולה לעזור לנקות רעלים ולטהר, לסלק זיהומים ולהשאיר את העור רענן.

כעדות לחשיבותו הטיפולית של ים המלח, תוכלו למצוא מתקני ספא ומרכזי בריאות רבים באזור, כולם מציעים מגוון רחב של טיפולים וטיפולים תוך ניצול המים העשירים במינרלים ובבוץ.

על ידי טבילה בתכונות הטיפוליות הייחודיות של ים המלח, תוכלו לחוות מסע מרענן וטרנספורמטיבי באמת עבור הגוף והנפש שלכם.

נוף טבעי עוצר נשימה

ים המלח התברך בנוף טבעי שובה לב באמת שישאיר את המבקרים ביראת כבוד. כשתגיעו לחופי ים המלח, יקבל את פניכם מחזה מהפנט. הניגוד בין החופים שטופי המלח לבין מי הטורקיז הצלולים כבדולח של ים המלח הוא באמת מחזה לעיניים. המאפיינים הגיאולוגיים הייחודיים של האזור יוצרים מחזה חזותי מדהים.

אבל היופי הטבעי של ים המלח לא נגמר שם. הנוף שמסביב מרהיב באותה מידה. האזור מאופיין בשטח מדברי סלעי, עם צוקים נישאים וצוקים סלעיים. ים המלח מוקף במדבר רחב ידיים המשתרע עד כמה שהעין יכולה לראות. יופיו העז של הנוף המדברי מוסיף לקסם של אזור ים המלח.

אחד הרגעים הקסומים ביותר בים המלח הוא לחזות בשקיעות התוססות. כשהשמש שוקעת מתחת לאופק, השמיים בוערים בגוונים של זהב, כתום שרוף וארגמן. הצבעים החמים מתמזגים עם המים השלווים, ויוצרים מחזה עוצר נשימה שהוא באמת בלתי נשכח.

לאוהבי הנוף הפנורמי, ים המלח מציע שפע מהם. בין אם אתם מטיילים במעלה הר סמוך או פשוט חוקרים את החופים, תוכלו ליהנות מנופים מרהיבים של הים והנוף שמסביבו. היופי והמרחבים של אזור ים המלח בטוח ישאירו רושם מתמשך על כל מבקר.

לכן, כשאתם מבקרים בים המלח, קחו את הזמן לטבול את עצמכם באמת ביופיו הטבעי. הניחו למבטכם לשוטט על פני החופים שטופי המלח, המים הנוצצים והנוף המדברי המחוספס. הרשו לעצמכם להיות מוקסמים מהשקיעות התוססות ומהנופים הפנורמיים המדהימים. הנוף הטבעי של ים המלח הוא יצירת מופת שלא תרצו לפספס.

פעילויות מומלצות בים המלח

בעת ביקור בים המלח, יש שפע של פעילויות להתפנק שיהפכו את החוויה שלך לבלתי נשכחת באמת. בין אם אתם מעדיפים רגיעה או הרפתקה, אזור ים המלח מציע משהו לכל אחד. הנה כמה מהפעילויות המובילות שיש לקחת בחשבון במהלך הביקור שלך:

1. ציפה בים המלח

אחת הפעילויות האיקוניות ביותר בים המלח היא ציפה ללא מאמץ במימיו הצפים. הודות לריכוז המלח הגבוה, זה הופך להיות כמעט בלתי אפשרי לשקוע, המאפשר למבקרים לחוות תחושה שונה מכל האחרים. כדי ליהנות באופן מלא מהחוויה הייחודית והמרעננת הזו, מומלץ לנוח בעדינות לאחור ולתת לציפה הטבעית לעשות את השאר. אל תשכחו להגן על פצעים פתוחים או שריטות עם תחבושות אטומות למים לפני טבילה.

2. פינוק בטיפולי ספא

אזור ים המלח ידוע במתקני הספא המפוארים שלו המציעים מגוון טיפולים מרעננים. פנקו את עצמכם עם עטיפת בוץ או אמבטיית בוץ באמצעות בוץ ים המלח העשיר במינרלים, הידוע בסגולותיו הטיפוליות. הבוץ מסייע לשפר את זרימת הדם, לנקות את העור מרעלים ולהקל על בעיות עור שונות. בנוסף, תוכלו ליהנות מעיסויים מרגיעים, טיפולי פנים וקרצוף גוף באמצעות מוצרים מועשרים במינרלים מים המלח.

3. טיולים בשמורות טבע סמוכות

אזור ים המלח מוקף בשמורות טבע מדהימות המושלמות לחובבי טיולים. גלו את השבילים הציוריים של שמורת עין גדי, ביתם של נאות מדבר שופעים, מפלים וחי וצומח מגוונים. אפשרות נוספת היא לטייל במצוקי נחל ערוגות המרשימים, מהם נשקף נוף עוצר נשימה של ים המלח. שמורות טבע אלה מספקות מקום מפלט שליו בלב המדבר ומאפשרות למבקרים להתחבר לטבע.

4. ביקור באתרים ארכיאולוגיים

אזור ים המלח רווי בהיסטוריה, עם מספר אתרים ארכיאולוגיים מרתקים הממתינים לחקור. אחד מאתרי החובה הוא מצדה, מבצר עתיק הניצב על רמת סלע. קחו רכבל או טפסו לפסגה כדי להתפעל מהחורבות שהשתמרו היטב וללמוד על סיפור הגבורה של המורדים היהודים שהגנו עליה מפני הרומאים. אתר חשוב נוסף הוא מערות קומראן, שם התגלו מגילות מדבר יהודה. חקור את המערות וקבל תובנה לגבי המשמעות הדתית וההיסטורית של כתבי יד עתיקים אלה.

5. התנסות באמבטיית בוץ מסורתית

לחוויה אותנטית באמת בים המלח, שקלו לנסות אמבט בוץ מסורתי. מריחת הגוף בבוץ עשיר במינרלים והתחממות בשמש החמימה הייתה מנהג פופולרי במשך מאות שנים. הבוץ עוזר להזין ולהצעיר את העור, ומשאיר אותו רך ורענן. לאחר שאפשרו לבוץ להתייבש, שטפו אותו במי ים המלח לחוויה מרעננת באמת.

6. ליהנות משייט שקיעה ציורי

סיימו את היום בים המלח בשייט שקיעה ציורי על מימיו השלווים. עלו על סירה והתפעלו מהנופים המדהימים של הנוף שמסביב כשהשמש שוקעת לאיטה מעבר לאופק. חוויה שלווה ורומנטית זו מאפשרת לכם לספוג באמת את יופיו של אזור ים המלח וליצור זיכרונות מתמשכים.

אלו הן רק חלק מהפעילויות המובילות שמחכות לכם בים המלח. בין אם תבחרו לצוף במים הצפים, להתפנק עם טיפולי ספא, לטייל בשמורות טבע, לחקור אתרים ארכיאולוגיים, לחוות אמבטיית בוץ או ליהנות משייט בשקיעה, כל רגע שתבלו כאן יהיה מלא יראת כבוד ופליאה.

אתרי חובה ליד ים המלח

בעת ביקור בים המלח, ישנם מספר אתרי חובה באזור שמסביב המציגים את ההיסטוריה העשירה והיופי הטבעי של האזור. אתרים אלה מציעים חוויות ייחודיות והצצות תובנות אל העבר. בין אם אתם מעוניינים בפלאי ארכיאולוגיה או בנופי טבע עוצרי נשימה, הקפידו לחקור את היעדים האיקוניים האלה במהלך הביקור שלכם:

מצדה

מצדה, הניצבת על צוק דרמטי המשקיף על ים המלח, היא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו וסמל להתנגדות היהודית לשלטון הרומי. האתר כולל שרידים שמורים היטב של מבני מבצר עתיקים, כולל ארמונות, מחסנים ובית כנסת. המבקרים יכולים לקחת רכבל או לטייל בשביל הנחש כדי להגיע לפסגה וליהנות מנוף פנורמי של המדבר שמסביב.

שמורת טבע עין גדי

שמורת טבע עין גדי, הממוקמת בקצה המזרחי של מדבר יהודה, היא נווה מדבר של צמחייה עבותה, מפלים ובריכות טבעיות. מסלולי הליכה מתפתלים דרך השמורה, ומציעים מפגשים עם חיות בר והזדמנויות לשחות במעיינות מים מתוקים. בשמורה נמצא גם הגן הבוטני עין גדי, המציג מגוון רחב של צמחי מדבר מכל העולם.

מערות קומראן

מערות קומראן מפורסמות בהיותן אתר הגילוי של מגילות מדבר יהודה, טקסטים יהודיים עתיקים מימי ישו. כתבי היד השמורים היטב הללו מספקים תובנות חשובות על ההיסטוריה היהודית המוקדמת ועל התפתחות רעיונות דתיים. המבקרים יכולים לסייר באתר וללמוד על הסיפור המרתק מאחורי גילוי המגילות.

אלו הם רק חלק מאתרי החובה הסמוכים לים המלח. אטרקציות בולטות אחרות כוללות את העיר המקראית יריחו, העיר התוססת ירושלים, והחורבות הרומיות העתיקות של ג'רש בירדן השכנה. סיורים מודרכים זמינים למבקרים המעוניינים להעמיק בהיסטוריה ובמשמעות של אתרים אלה.

גלו את ההיסטוריה של ים המלח

ים המלח הוא לא רק פלא טבע אלא גם מקום עשיר בהיסטוריה ובמשמעות תרבותית. ההיסטוריה שלה מתחילה לפני אלפי שנים והיא שזורה בתרבויות עתיקות, טקסטים דתיים ותגליות ארכיאולוגיות.

אחד ההיבטים הבולטים ביותר בהיסטוריה של ים המלח הוא הקשרים התנ"כיים שלו. האזור מוזכר פעמים רבות בתנ"ך, המכונה לעתים קרובות "ים המלח" או "ים הערבה". מאמינים כי זהו מיקומן של הערים סדום ועמורה, שנחרבו על פי התיאורים המקראיים.

ים המלח מילא תפקיד משמעותי גם בימי קדם, במיוחד בכל הקשור למסחר ולמסחר. המלח והמינרלים שנמצאו בים היו סחורות יקרות ערך, שהיו מבוקשות על ידי ממלכות ואימפריות שכנות. אזור ים המלח היה נתיב חיוני לשיירות סחר, שחיברו את העולם הים תיכוני עם חצי האי ערב.

חפירות ארכיאולוגיות בסביבת ים המלח חשפו ממצאים ומבנים רבים, השופכים אור על תרבויות העבר שאכלסו את האזור. אולי התגלית הארכיאולוגית המפורסמת ביותר באזור ים המלח היא אוסף הטקסטים העתיקים הידועים בשם מגילות ים המלח. מגילות אלה, בנות למעלה מ-2,000 שנה, נמצאו במערות קומראן הסמוכות ומכילות טקסטים דתיים, מסמכים היסטוריים ויצירות ספרותיות.

חקר ההיסטוריה של ים המלח הוא מסע מרתק בזמן. למבקרים יש הזדמנות ללמוד על התרבויות העתיקות ששגשגו באזור, להבין את המשמעות התרבותית והדתית של האזור, ולחזות בשרידים המוחשיים של העבר.

טיפים לחוויה בלתי נשכחת בים המלח

כשאתם מתכננים את הביקור שלכם בים המלח, יש כמה טיפים והמלצות שיבטיחו לכם חוויה בלתי נשכחת:

על ידי ביצוע טיפים אלה, תהיו מוכנים היטב לחוויה בלתי נשכחת ומהנה בים המלח.

לחקור את חיות הבר של ים המלח

אזור ים המלח ידוע לא רק בנופיו הייחודיים ובסגולותיו הטיפוליות, אלא גם בחיות הבר המרתקות המאכלסות סביבה קיצונית זו. למרות התנאים הקשים, מגוון צמחים ובעלי חיים הסתגלו לשרוד באזור עוין זה.

הצומח באזור ים המלח מורכב בעיקר מצמחי מדבר המסוגלים לעמוד ברמות המליחות הגבוהות בקרקע. צמחים אלה פיתחו מנגנונים מיוחדים לחיסכון במים ולשגשוג בתנאים הצחיחים. דוגמאות לצמחייה שנמצאו בסביבת ים המלח כוללות את משחת יהודה, המלח ותפוח סדום.

ים המלח משמש גם כתחנת עצירה לציפורים נודדות, מה שהופך אותו לגן עדן לצפרים. במהלך נדידת האביב והסתיו, ניתן לצפות במאות מיני ציפורים באזור. כמה ממיני העופות הבולטים כוללים אנפות, איביסים, שקנאים וסוגים שונים של שחפים. סיורי צפרות וטיולים מודרכים זמינים למעוניינים להתבונן בחיי העופות המגוונים של אזור ים המלח.

בנוסף לציפורים, אין זה נדיר לראות מיני חיות בר אחרים במהלך ביקור בים המלח. מדי פעם ניתן לראות את היעל, עז הרים פראית, מטפסת על הצוקים הסלעיים המקיפים את האזור. בעלי חיים זריזים אלה הסתגלו לתנאי השטח המאתגרים ומסוגלים לגשת לצמחייה הנדירה המצויה במורדות. מראה נפוץ נוסף הוא שפן הסלע, יונק קטן הדומה להכלאה בין שרקן לארנב. לעתים קרובות ניתן להבחין ביצורים מקסימים אלה יושבים על הסלעים, סופגים את השמש.

חקר חיות הבר של ים המלח מאפשר למבקרים לחוות את המערכת האקולוגית הייחודית ששגשגה בסביבה קיצונית זו. זוהי תזכורת לחוסן וליכולת ההסתגלות של הטבע, ועדות למגוון המדהים שנמצא אפילו בנופים הקשים ביותר.

גלו את ההיסטוריה העשירה של ים המלח

גלו את האתרים והאירועים ההיסטוריים הקשורים לאזור ים המלח.

תיאורהאתר
מצדהמצודה עתיקה המייצגת את ההתנגדות היהודית לאימפריה הרומית.
מערות קומראןהמקום בו התגלו מגילות מדבר יהודה.
בית שאןאתר ארכיאולוגי המציג חורבות רומיות.
יריחונחשבת לעיר המאוכלסת העתיקה ביותר בעולם.
הר סדוםהר המורכב ממלח ותצורות גיאולוגיות ייחודיות.
מוקווירארמון עתיק על ראש גבעה הקשור לסיפור התנ"כי של יוחנן המטביל.
בית לחםמקום הולדתו של ישו ואתר בעל משמעות דתית.
ירושליםעיר נערצת על ידי שלוש דתות גדולות, הידועה באתריה ההיסטוריים והדתיים.
מעיינות עין גדימעיינות טבעיים ומפלים, המספקים ניגוד מוחלט למדבר שמסביב.
מנזר סנט ג'ורג'מנזר עתיק תלוי על צוק חצוב בסלע.
רכבל יריחונסיעה ברכבל המציעה נוף פנורמי של ים המלח והנופים שמסביב.
מפעלי ים המלחמפעל לייצור מגוון מוצרים ממינרלים מים המלח.
נהר הירדןהנהר התנ"כי שבו הוטבל ישו.
שפרד'ס פילדאתר נערץ על ידי נוצרים כמקום בו רועים שמעו את ההודעה על הולדתו של ישו.
גן לאומי בית גוברין-מרשהאתר ארכיאולוגי הכולל מערות עתיקות ועיר תת קרקעית.

שאלות נפוצות לגבי Dead Sea Hotel Israel

להלן תשובות למספר שאלות נפוצות אודות מקומות האירוח, האטרקציות והפעילויות היוקרתיות בקרבת ים המלח:

היתרונות של מלונות ים המלח בישראל

אפשרויות לינה מפוארות:

יתרונות הביקור בים המלח

תכונות טיפוליות:

יתרונות חקר ישראל מים המלח

מיקום נוח:

יתרונות הסביבה הטבעית של ים המלח

נוף טבעי עוצר נשימה: