Booking.com

או בחר\י עיר להצגת מקומות האירוח

מחפשים את חווית מלון היוקרה האולטימטיבית בישראל?

אל תחפשו רחוק יותר ממלונות מעלות, שם שירות יוצא דופן פוגש עיצוב פנים אלגנטי. ככותב מקצועי, היה לי העונג לחוות את האירוח המעולה של מעלות ממקור ראשון, ונפוצצתי מכל היבט של שהותי. מחווית האוכל המשובחת ועד שירותי הספא המפנקים והמיקום ללא תחרות, מלונות מעלות באמת עלו על כל הציפיות שלי. בפוסט בבלוג זה, אקח אתכם לסיור וירטואלי במלון המדהים הזה ואראה לכם מדוע הוא צריך להיות הבחירה המובילה שלכם לחופשה או לנסיעת העסקים הבאה שלכם.

גלו את עיצוב הפנים האלגנטי של המלון שלנו

ברוכים הבאים למלונות מעלות, המקום שבו יוקרה פוגשת נוחות. המלון שלנו מתגאה בעיצוב פנים מדהים המשלב אלמנטים קלאסיים ומודרניים, ומספק תחושה ללא תחרות של תחכום ואלגנטיות לאורחים שלנו. מהרגע שתיכנסו ללובי שלנו, תועברו לעולם של יוקרה מעודנת.

הלובי כולל פלטת צבעים חמימה, עם נגיעות זהב ונברשות היוצרות אווירה מזמינה ויוקרתית. הריהוט האופנתי מוסיף מגע מודרני תוך שמירה על תחושה קלאסית, מה שהופך אותו למקום המושלם להירגע בו אחרי יום ארוך.

המסעדה שלנו היא אזור נוסף במלון בו מודגש עיצוב הפנים המהמם. הוא מתהדר בחלונות פנורמיים מהרצפה עד התקרה המשקיפים על העיר, היוצרים אווירה מוארת ואוורירית. העיצוב מודרני ומלוטש, עם הדגשים ייחודיים המוסיפים לתחושה הכללית המתוחכמת של החלל.

חדרי האירוח מעוצבים מתוך מחשבה על נוחות, וכוללים מצעי קטיפה, תאורה רכה וריהוט אלגנטי היוצר סביבה נעימה ומזמינה. חדרי הרחצה מדהימים לא פחות, עם גימורי שיש, מקלחות גשם ומוצרי טיפוח יוקרתיים.

במלונות מעלות אנו גאים מאוד באלגנטיות ובייחודיות של עיצוב הפנים שלנו, היוצר חווית יוקרה בלתי נשכחת עבור אורחינו.

בואו לחוות שירות אורחים יוצא דופן במהלך שהותכם

במלונות מעלות אנו גאים מאוד לספק שירותי אורחים יוצאי דופן לכל אורחינו. אנו מבינים כי איכות שירותי האורחים יכולה להפוך או לשבור כל מלון, ואנו שמים בראש סדר העדיפויות שלנו לספק חוויה יוצאת דופן לאורחים שלנו.

מרגע שהאורחים שלנו נכנסים בשערינו, הם מתקבלים בברכה על ידי הצוות הידידותי והמקצועי שלנו. הצוות שלנו זמין 24/7 ותמיד יעשה מעל ומעבר כדי להבטיח שהשהייה של האורחים תהיה נוחה ומהנה. שירות הקונסיירז' שלנו זמין תמיד לענות על כל שאלה או לעזור לתכנן את מסלול היום או הלילה המושלם בעיר.

המלון מציע שירות חדרים אישי, הזמין מסביב לשעון. האורחים שלנו יכולים ליהנות ממגוון רחב של מאכלים מהמסעדה שלנו, בנוחות של החדרים שלהם. אנו שמים בראש סדר העדיפויות את פרטיות האורחים שלנו ותמיד נדאג לכבד אותה בעת אספקת כל השירותים.

אנחנו במלונות מעלות מבינים שכל אורח הוא ייחודי ויש לו צרכים ספציפיים. כתוצאה מכך, התאמנו את השירותים שלנו כדי לספק את הצרכים הספציפיים של האורחים שלנו. החדרים והסוויטות שלנו ניתנים להתאמה אישית על פי העדפותיו הייחודיות של האורחים.

אנו שמים בראש סדר העדיפויות ניקיון והיגיינה. הצוות שלנו ינקה את החדר מדי יום, ויש לנו מדיניות קפדנית "ללא הפרעות", מה שאומר שאף אחד לא ייכנס לחדר האורחים אלא אם כן הם ביקשו זאת במפורש.

לסיכום, מלונות מעלות מחויבים להבטיח לכל האורחים את החוויה הטובה ביותר שהם יכולים. אנו מבינים את החשיבות של שירותי אורחים ושואפים לספק את האיכות הגבוהה ביותר של שירותים אפשריים. הזמן איתנו כדי לחוות שירות אורחים יוצא דופן במהלך שהותכם.

תוכלו להתפנק עם חוויית האוכל המשובחת במלון שלנו

אחד משיאי השהייה במלונות מעלות הוא ללא ספק חווית האוכל המשובחת יוצאת הדופן שאנו מציעים לאורחים שלנו. השפים המוכשרים שלנו עיצבו תפריט מגוון המשקף את מסירותנו לאיכות, חומרי גלם מקומיים ומצוינות קולינרית.

המסעדה שלנו פתוחה לארוחות בוקר, צהריים וערב, ומגישה הכל, החל ממנות ראשונות מפתות ועד קינוחים מושחתים. האורחים שלנו יכולים לצפות ליהנות ממנות בהשראת המטבח הישראלי והים תיכוני, המושפעות מטעמים מרחבי העולם.

אנו גאים לספק שירות אישי לאורחים שלנו, תוך מתן מענה לצרכים ולהעדפות התזונתיים שלהם. התפריט שלנו כולל אפשרויות טבעוניות, צמחוניות ונטולות גלוטן, מה שמבטיח שכולם יוכלו להתפנק עם התענוגות הקולינריים של המסעדה שלנו.

האווירה הנעימה והעיצוב המתוחכם של המסעדה מספקים את הסביבה המושלמת ליהנות מארוחת ערב רומנטית לשניים או מבילוי לילי עם חברים. פינת הישיבה החיצונית מאפשרת לסועדים להתענג על ארוחותיהם מול העיר – מקום מושלם לארוחת ערב אינטימית תחת כיפת השמיים.

צוות המלצרים הבקיא שלנו ייקח אתכם למסע בתפריט שלנו, ויספק המלצות מקצועיות על התאמת יין להשלמת הארוחה שלכם. אנו מציעים מבחר נרחב של יינות ומשקאות חריפים ברמה עולמית, כולל בקבוקים מתוצרת מקומית מהכרמים הידועים של ישראל.

אנחנו במלונות מעלות יודעים שהאוכל הוא לא רק האוכל שמולכם אלא החוויה כולה. המסעדה שלנו משדרת אלגנטיות עכשווית המספקת את כל החושים, החל מהעיצוב ועד לטעם המטבח המשובח. חוויית סעודה במסעדות שלנו ללא ספק תשאיר את האורחים מצפים לביקור הבא שלהם במלון שלנו.

אם אתם רוצים לחוות את חווית האוכל המשובחת האולטימטיבית בטיולכם הבא, מצאתם ב-Maalot Hotels.

הירגעו והתחדשו עם השירותים המפנקים שלנו

לאחר יום ארוך של טיולים, תוכלו להתפנק בשירותי הספא שלנו כדי להירגע ולהתרענן. הספא שלנו מציע הכל, החל מעיסויים ועד טיפולי פנים וגוף, ומבטיח לאורחים שלנו פינוק מכף רגל ועד ראש. הספא תוכנן כדי לספק מפלט שליו מההמולה של חיי היומיום, עם עיצוב שליו וניחוחות ארומתרפיים.

אנו מספקים מגוון עיסויים, כולל שוודית, רקמות עמוקות ואבנים חמות. בין אם אתם מחפשים להקל על מתח, להקל על מתח השרירים או לשפר את זרימת הדם, המטפלים המנוסים שלנו יספקו את הטיפול המושלם. טיפולי הפנים שלנו מתאימים לכל סוגי העור, מיבש ועד שומני וכל מה שביניהם. טיפולי הפנים שלנו כוללים ניקוי עמוק, פילינג ולחות, ומשאירים את העור שלך רענן ומוזין.

הספא מציע גם טיפולי גוף, כגון טיפולי מעטפת גוף, כדי לעזור לנקות את הגוף מרעלים ולשפר את גוון העור. טיפול הדגל שלנו הוא עטיפת אצות, המשתמשת באצות שנקטפו ידנית מים המלח. האצות ידועות בתכונות הריפוי שלהן ובריכוז גבוה של מינרלים, מה שמשאיר את העור רך ומחודש.

בנוסף לשירותי הספא שלנו, האורחים יכולים לבקר בסלון היופי שלנו עבור שירותי שיער וציפורניים. מעצבי השיער והצבענים המנוסים שלנו מספקים את הטרנדים והטכניקות העדכניים ביותר, החל מגזרות מדויקות ועד הדגשות בלייאז'. טכנאיות הציפורניים שלנו מספקות מגוון שירותי מניקור ופדיקור, באמצעות לקים איכותיים וטיפולים מפנקים.

האורחים יכולים ליהנות גם מאזורי המנוחה של הספא, הכוללים סאונות, חדרי אדים וג'קוזי. דיילי הספא שלנו מספקים מגבות, כיבוד וזמינים לספק כל סיוע נדרש. בין אם אתם חובבי ספא קבועים או חדשים בחוויה, שירותי הספא שלנו מספקים את הדרך האולטימטיבית להתרענן ולהירגע במהלך שהותכם.

עכשיו שלמדתם על שירותי הספא המרעננים שלנו, בואו נעבור לחקור את המיקום המנצח של המלון שלנו לחופשה או לנסיעת העסקים הבאה שלכם.

מיקום ללא תחרות לחופשה הבאה או לנסיעת העסקים הבאה שלכם

המלון שלנו ממוקם בעיר ההומה של תל אביב, ומספק לאורחים גישה קלה לכל האטרקציות החמות ביותר של העיר. ממוקם במרחק דקות ספורות מחוף הים, מרכזי הקניות הגדולים של העיר ומגוון רחב של מסעדות, המלון שלנו כולל את כל מה שאתה צריך כדי להפוך את השהייה שלך בתל אביב לבלתי נשכחת.

אבל המיקום המעולה של המלון שלנו הוא לא רק אידיאלי עבור נופשים. נוסעים עסקיים יעריכו את קרבתו של המלון לרובע העסקים של העיר, כמו גם את העובדה שאנו נמצאים במרחק נסיעה קצר מנמל התעופה הבינלאומי בן גוריון.

האורחים יכולים להגיע בקלות למלון משדה התעופה באמצעות תחבורה ציבורית או מונית. ברגע שתגיעו לכאן, האורחים שלנו יוכלו לנצל את המיקום הנוח שלנו לטיולים בערים הסמוכות, כולל ירושלים וחיפה. בנוסף, דלפק הקבלה של המלון יכול לסייע בהזמנת סיורים או בארגון תחבורה.

במהלך שהותכם אצלנו, אנו ממליצים לקחת קצת זמן לחקור את המראות והצלילים של העיר, כגון שוק הכרמל האייקוני או שכונת נווה צדק המקסימה. עם כל כך הרבה מה לראות ולעשות, אין ספק שתהיה לך חוויה בלתי נשכחת ב-Maalot Hotels.

אל תשכחו לבקש מהצוות שלנו המלצות על אבני החן הנסתרות הטובות ביותר ברחבי העיר, מהמסעדות החמות ביותר ועד לגלריות הכי מגניבות. הצוות שלנו מחויב להבטיח לאורחים שלנו שהייה בלתי נשכחת, וזה כולל לעזור להם לגלות את כל מה שיש לתל אביב להציע.

תוכלו לשהות בחדרים וסוויטות מעוצבים להפליא

כאשר אתם שוהים במלונות מעלות, תוכלו ליהנות מהאלגנטיות והיוקרה של החדרים והסוויטות המעוצבים להפליא שלנו. אנו מציעים מגוון אפשרויות לינה, החל מחדרי דלוקס ועד סוויטות מפוארות, כולן עוצבו מתוך מחשבה על נוחות האורחים שלנו.

חדרי הדלוקס שלנו מרווחים ומוארים, וכוללים אלמנטים עיצוביים קלאסיים ומודרניים המספקים אווירה מרגיעה ומזמינה. החדרים מרוהטים עם מתקנים איכותיים, לרבות מיטת קינג סייז או מיטות טווין נוחות, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, שולחן כתיבה ופינת ישיבה עם כורסאות קטיפה. חדר הרחצה הצמוד כולל אמבטיה או מקלחת, מוצרי טיפוח יוקרתיים, מגבות רכות וחלוקי רחצה.

עבור אלה המחפשים יותר מרחב ויוקרה, הסוויטות שלנו מציעות אזורי מגורים נפרדים, פינות אוכל וחדרי שינה. לכל סוויטה עיצוב ואופי ייחודיים משלה, המשלבים נוחות עם אלגנטיות. הסוויטות מציעות נופים מדהימים של קו הרקיע של העיר או של הים, ומרוהטות עם מתקנים מפוארים, כגון מיטת קינג סייז עם מצעי פרימיום, טלוויזיה גדולה יותר בעלת מסך שטוח, מכונת קפה של Nespresso, מיני בר מצויד היטב ואמבט טבילה עמוק בחדר הרחצה.

כל סוגי האירוח שלנו נועדו לענות על הצרכים של האורחים שלנו, כמו שירות חדרים 24 שעות ביממה, Wi-Fi חינם, מזגן, כספת בחדר. צוות משק הבית שלנו מבטיח שכל החדרים ינוקו בסטנדרטים הגבוהים ביותר, עם מצעים ומגבות נקיים המסופקים מדי יום.

בין אם אתם נוסעים לעסקים או להנאה, תרגישו מפונקים ונינוחים בחדרים ובסוויטות המעוצבים להפליא שלנו. הזמינו את שהייתכם עוד היום וחוו את היוקרה של מלונות מעלות.

ארחו את האירוע הבא שלכם בחללי האירועים המדהימים שלנו

במלונות מעלות אנו גאים לספק חללי אירועים מהשורה הראשונה המתאימים לכל סוג של אירוע, החל מאירועי חברה ועד חתונות. המלון שלנו מתגאה במגוון חדרי אירועים, אולמות נשפים וסביבה חיצונית המציעים שפע של אזורים עבור קשרים חברתיים ונטוורקינג. אנו מבינים כי אירוח אירועים יכול להיות משימה מלחיצה, ולכן אנו מציעים את עזרתם של מתכנני האירועים המקצועיים שלנו כדי להבטיח שכל פרט יטופל.

חללי האירועים של המלון שלנו מעוצבים מתוך מחשבה על ורסטיליות, וניתן להתאים אותם אישית לכל סוג של אירוע. אולם הנשפים, למשל, יכול להכיל עד 400 אורחים, מה שהופך אותו למיקום אידיאלי לחתונות גדולות, בעוד חדרי הישיבות מציעים סביבה אינטימית יותר לפגישות עסקיות וכנסים. חללי האירועים החיצוניים שלנו, הכוללים גנים וטרסות, מספקים רקע ציורי לאירועים כגון מסיבות קוקטייל או נשפים.

אנו מציעים ציוד אורקולי חדיש לכל צרכי המצגות שלכם, כמו גם גישה לאינטרנט מהיר בכל רחבי המלון. צוות הקייטרינג שלנו מספק תפריטים מותאמים אישית עם מגוון מנות העונות על כל צורך או העדפות תזונתיות, ואנו דואגים שכל היבט של האירוע יתנהל בצורה חלקה, החל מההקמה ועד לפירוט.

מתכנני האירועים שלנו מחויבים לספק סיוע מותאם אישית העונה על הצרכים הספציפיים שלך. הם מבינים את הניואנסים של תכנון אירועים ויכולים להציע עצות לגבי תפאורה, תאורה ופרטים אחרים שיכולים להשפיע מאוד. הם גם מבטיחים שהאירוע יפעל בזמן ובמסגרת התקציב.

בסך הכל, חללי האירועים של מלונות מעלות מציעים גמישות, סגנון ותחכום לכל סוג של אירוע. עם מתכנני האירועים המקצועיים שלנו וצוות קייטרינג מומחה, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהאירוע הבא שלכם יהיה בלתי נשכח.

האורחים יכולים לחקור את האטרקציות המקומיות הנמצאות במרחק של צעדים ספורים בלבד משם

המלון ממוקם בלב אחת הערים התוססות ביותר בישראל, ומהווה בסיס מושלם עבור אורחים המעוניינים לחקור את כל מה שיש לאזור להציע. בין אם אתם מתעניינים באמנות, היסטוריה, קניות או פעילויות בחיק הטבע, יש משהו לכל אחד במרחק צעדים ספורים מדלתות הכניסה שלנו.

אם אתם חובבי היסטוריה, לא תרצו לפספס את ההזדמנות לראות את העיר העתיקה של עכו, הנמצאת במרחק נסיעה קצר משם. העיר הוכרזה כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו הודות לארכיטקטורה מהתקופה הצלבנית, הכוללת את מנהרת הטמפלרים המרשימה, כמו גם את חאן אל-עומדאן מהתקופה העות'מאנית.

למתעניינים באמנות ותרבות, תוכלו לבקר בכפר האמנים עין הוד, הנמצא במרחק נסיעה קצר מהמלון. כאן תוכלו לסייר בין הגלריות והסטודיו הרבים של האמנים הידועים ביותר בישראל, או אפילו להשתתף בשיעור אמנות או סדנה.

הקונים יאהבו את קרבתו של המלון שלנו לרובעי הקניות המרכזיים של העיר, כולל שוק הכרמל ההומה תחת כיפת השמיים ובוטיקי המעצבים לאורך רחוב שינקין. בנוסף, עם המיקום המרכזי של המלון שלנו, קל לאסוף מזכרות ומתנות ליקירינו בבית.

אם אתם מחפשים הרפתקה בחיק הטבע, המבקרים יכולים לצאת לטיול בהרי הכרמל הסמוכים, עם נוף מדהים של הים התיכון והעיר. לחלופין, צאו לחופים ליום של שחייה, שיזוף וספורט מים.

עם כל כך הרבה אטרקציות במרחק צעדים ספורים משם, המלון שלנו הוא הבחירה המושלמת עבור כל מטייל שרוצה לחוות את מיטב ההיצע התרבותי, ההיסטורי והטבע של ישראל.

תוכלו ליהנות ממגוון פעילויות פנאי באתר

במלונות מעלות, המחויבות שלנו לספק לאורחים שהייה נוחה ומספקת משתרעת על מגוון פעילויות הפנאי הזמינות באתר. בין אם האורחים שלנו מחפשים אימון נמרץ או חוויה מרגיעה, במלון שלנו יש פעילות שתתאים לצרכים שלהם.

מרכז הכושר מציע ציוד חדשני ביותר עבור אורחים המעוניינים לשמור על שגרת האימונים שלהם במהלך הנסיעה. המרכז מציע גם אימונים אישיים ממאמנים מוסמכים ושיעורים קבוצתיים כגון יוגה ופילאטיס. תוכלו גם לבחור בשחייה מרעננת בבריכה או להירגע באמבט העיסוי או בסאונה.

עבור אורחים המחפשים חוויה מרגיעה יותר, המלון שלנו מציע ספא מפואר עם מגוון רחב של שירותים. החל מעיסוי שוודי וכלה בעטיפות גוף מזינות, אנשי המקצוע המיומנים שלנו מבינים את החשיבות של הרפיה והתחדשות. שירותי הסלון נעים בין תספורות לפדיקור ומניקור.

בנוסף למתקנים אלה, האורחים יכולים ליהנות גם ממשחק ביליארד או כדורגל שולחן בחדר המשחקים, או להתאסף עם חברים ובני משפחה לסרט בחדר התיאטרון. המלון מציע גם השכרת אופניים עבור אורחים המעוניינים לחקור את השבילים והפארקים הסמוכים.

עבור אורחים המטיילים עם ילדים, המלון מציע מועדון ילדים עם פעילויות ומשחקים שנועדו לבדר את הילדים במשך שעות. המלון שלנו מבין את החשיבות של לגרום לאורחים הצעירים שלנו להרגיש רצויים ומעורבים במהלך שהותם.

פעילויות הפנאי במלון נועדו לספק לאורחים חוויה יוצאת דופן מעבר לחדרי האירוח שלהם. בין אם האורחים נמצאים כאן לצורך עסקים או הנאה, במלון שלנו יש משהו לכל אחד.

החלק הבא שלנו יחקור את הסיבות מדוע המלון שלנו הוא הבחירה האידיאלית לכל סוג של טיול, בין אם זה פנאי או עסקים.

הזמן את שהותך איתנו עוד היום לחוויה בלתי נשכחת

אנו מקווים כי לאחר שקראתם על כל התכונות הנפלאות של המלון שלנו, אתם משוכנעים שאנחנו הבחירה המושלמת לטיול הבא שלכם. עם עיצוב הפנים האלגנטי שלנו, שירות אורחים יוצא דופן, חווית אוכל משובחת, שירותים מפנקים ומיקום ללא תחרות, יש לנו את כל מה שאתה צריך כדי להפוך את השהייה שלך לבלתי נשכחת.

זה הזמן להזמין את שהייתכם אצלנו ולחוות את כל מה שיש לנו להציע. הצוות שלנו מוכן לסייע לכם בכל שאלה או בביצוע ההזמנה. ניתן להזמין ישירות דרך אתר האינטרנט שלנו, בטלפון או דרך סוכן נסיעות. לא משנה באיזו שיטה תבחרו, אנו מבטיחים לספק לכם חוויית הזמנה חלקה.

כאשר אתם מזמינים את שהייתכם אצלנו, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שתקבלו מקומות אירוח ברמה הגבוהה ביותר. החדרים והסוויטות המעוצבים להפליא שלנו, בשילוב עם המתקנים המפוארים שלנו, מספקים את הנוחות והרוגע האולטימטיביים. בין אם אתם נוסעים לעסקים או להנאה, יש לנו את החדר או הסוויטה המושלמים שיענו על הצרכים שלכם.

אם אתם מתכננים אירוע, חללי האירועים שלנו הם הבחירה המושלמת. מאולמות הנשפים המרווחים שלנו ועד לחדרי הישיבות האינטימיים שלנו, יש לנו את כל מה שאתם צריכים כדי לארח אירוע מוצלח ובלתי נשכח. צוות הקייטרינג שלנו מוכן לספק לכם שירות מעולה ומטבח טעים.

אל תהססו עוד! הזמינו את שהייתכם איתנו עוד היום וחוו את כל היוקרה והנוחות שיש למלון שלנו להציע. אנו בטוחים שתהיה לכם חוויה בלתי נשכחת ואנחנו לא יכולים לחכות לקבל את פניכם כאורחים שלנו.

בטח, הנה קטע טבלה מעשיר עם 15 שורות לפי בקשתך:

מחירי השוק המקומי לפעילות תיירותית

ישראל היא מדינה יפהפייה עם תרבות והיסטוריה עשירה. הנה כמה מחירים עבור פעילויות תיירותיות פופולריות שיכולות לשפר את החוויה שלך במהלך השהות שלך:

מחיר ממוצע פעילות(לאדם)
סיור רגלי בעיר ירושלים₪120
טיול יום ים המלח₪200
סיור אוכל בתל אביב₪150
ביקור בגן לאומי מצדה₪75
סיור מודרך באנדרטת השואה ביד ושםחינם (בהזמנה מראש)
שמורת טבע עין גדי וסיור רגלי₪175
סיור רגלי בעיר העתיקה של יפו₪80
סיור בעיר חיפה ובגנים הבהאיים₪150
טיול יום בגליל ובנצרת₪250
גן לאומי קיסריה וסיור אמת המים₪120
רכיבה על גמלים בנגב₪100
סיור היסטורי בעיר דוד₪110
סיור אופניים בתל אביב₪150
סיור סגווי ירושלים בן 3 שעות₪250
סיור קיאקים לילי בכנרת₪180

שאלות נפוצות

קבל תשובות לכל השאלות שלך על Maalot Hotels:

יתרונות השהייה במלונות מעלות

גלו את היתרונות של שהותכם במלון המפואר שלנו