Booking.com

או בחר\י עיר להצגת מקומות האירוח

מחפשים לתכנן את הטיול המושלם שלכם לישראל אבל מוצפים באפשרויות האינסופיות של מלונות, יעדים ומחירים?

ובכן, אל חשש! מדריך המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם למצוא את העסקאות הטובות ביותר ולהפיק את המרב מהשהייה שלכם. מהזמן הטוב ביותר להזמין ועד ליעדי החובה, יש לנו את כל מה שאתה צריך לדעת כדי להפוך את הטיול שלך לבלתי נשכח. ישראל היא מדינה עשירה בתרבות ובהיסטוריה, והמדריך שלנו יעזור לכם לגלות את כל מה שיש לה להציע. אז קחו קפה, התמקמו, ובואו נמצא יחד את הדיל החלומי שלכם במלון.

הזמן הטוב ביותר לבצע הזמנת מלון בישראל

כאשר מתכננים טיול לישראל, מציאת הזמן הנכון להזמין מלון יכולה להשפיע באופן משמעותי על מחיר השהייה. חודשי השיא ומחוץ לעונה יכולים להשפיע על מחירי המלונות, לכן חשוב להבין בבירור מתי ואיך להזמין.

עונת השיא לנסיעות לישראל היא בדרך כלל ממאי עד ספטמבר, כולל חגי ישראל כמו פסח וסוכות. המחירים בתקופה זו יכולים להיות גבוהים משמעותית, וחשוב לתכנן מראש ולהזמין מקום זמן רב מראש.

תעריפים מחוץ לעונה יכולים להציע חיסכון ניכר, אבל חשוב להיות מודעים לאירועים המקומיים שעלולים להפריע לשהייה שלכם, כמו העונה הגשומה, שמתחילה מנובמבר עד פברואר. תכנון מראש, הזמנה מראש או בעונת השיא יעניקו למטייל סיכוי טוב יותר למצוא מלון נחשק במסגרת התקציב.

מומלץ לעקוב אחר עדכוני מצב הנסיעות הנוכחיים כדי לתפוס מבצעים, ומלונות מסוימים עשויים להציע הנחות לשהייה ממושכת. על ידי הבנה של הזמן הטוב ביותר להזמין, מטיילים יכולים לארגן טוב יותר את הטיולים שלהם, לתקצב את ההוצאות שלהם בהתאם וליצור חוויית נסיעה כוללת טובה יותר.

יעדים פופולריים לביקור בישראל

ישראל נחשבת לעתים קרובות לארץ הקודש מכיוון שהיא עוטפת אתרים דתיים והיסטוריים רבים. המדינה הפכה למרכז עבור ארכיאולוגים, היסטוריונים, חוקרים ומטיילים המבקשים לחקור חלק מההיסטוריה וליהנות משהייה יפה. ישנם מיקומים איקוניים שונים בישראל, כל אחד עם רקע ייחודי משלו ונקודות שיא. בואו נצלול ישר לתוך היעדים הפופולריים ביותר בישראל. אחד המקומות המפורסמים ביותר לביקור בישראל הוא תל אביב, העיר הקוסמופוליטית לעסקים וגם להנאה. תל אביב, הידועה בחיי הלילה התוססים שלה, מציגה גם חוויה תרבותית עשירה הכוללת תיאטראות עצמאיים, מוזיקה וגלריות לאמנות. הליכה בשדרות רוטשילד או ביקור במוזיאון תל אביב לאמנות מומלץ מאוד. ירושלים, עיר אייקונית נוספת בישראל, עוטפת את שורשי היהדות, הנצרות והאיסלאם וכוללת כמה מהמקומות הקדושים המשמעותיים ביותר בעולם, כמו הכותל המערבי, כנסיית הקבר ומסגד אל-אקצא. המבקרים יוכלו לצאת לטיול היסטורי בסמטאות העיר העתיקה, לספוג את האווירה השלווה בהר הזיתים ולהתענג על האמנות והתרבות של שוק מחנה יהודה. אילת היא יעד פופולרי נוסף בישראל, במיוחד למי שנהנה משחייה טובה בים האדום. המבקרים יכולים להתחמם בשמש החמימה בחוף ריף הדולפינים תוך כדי מפגש דולפינים ייחודי, לצאת לסיור תוך כדי סיור בסירה פנטסטית, או לטייל בפארק הר תמנע לשקיעה שלווה מעל הרי המדבר. חיפה, הממוקמת באזור הצפוני של ישראל, מציעה נוף עוצר נשימה של הנמל, במיוחד מהגנים הבהאיים המפורסמים. הבהאי הוא מקום עלייה לרגל מוכר על ידי אונסק"ו ומתגאה בעיצוב מבני מעורר השראה, מגוון רחב של חי וצומח, ונוף מעורר השראה של הים. טבריה, הממוקמת לאורך הכנרת, היא מיקום נהדר לרגיעה. טבריה היא המקום המושלם ליהנות מהמעיינות החמים ומהאווירה הרגועה שמגיעה עם חווית ספא נהדרת. לבסוף, נתניה היא גם אחד היעדים הטובים ביותר בישראל, הידועה בחוף הים המדהים שלה ובמים הצלולים כבדולח. העיר נמצאת במרחק קצר מתל אביב, שהתברכה בנופים יפים ובצמחייה עבותה. המבקרים יכולים ליהנות ממגוון רחב של פעילויות ספורט מים, רכיבה על סוסים, טיולים רגליים, וחוויית מטבח מפוארת. כל מיקום מציג רקעים ודגשים שונים, ומעניק למבקרים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. תכנן את הטיול שלך עכשיו ותיהנה ממה שיש לישראל להציע.

השירותים המוצעים על ידי בתי מלון מובילים בישראל

בכל הנוגע לפינוק בחוויית מלונות היוקרה, ישראל יוצאת מן הכלל, עם כמה מהמלונות הטובים והמעוצבים ביותר במזרח התיכון. בין אם מדובר במלונות בוטיק היסטוריים או באתרי נופש חדישים, כולם שואפים לספק את חווית האירוח הטובה ביותר עבור אורחיהם.

מלונות מובילים בישראל מציעים שירותים יוצאי דופן המבטיחים שהשהייה שלכם תהיה מרגיעה, מהנה ובלתי נשכחת. תוכלו ליהנות מנוף מדהים של חוף הים או קו הרקיע העירוני מהחלון שלכם, או להירגע בספא הידוע בטכניקות הפינוק הייחודיות שלו.

ברבים מהמלונות המובילים יש מסעדות מובילות, המציעות סעודות בסגנון גורמה או מנות פשוטות יותר. הם יכולים לספק דרישות תזונתיות ספציפיות, והשפים המוכשרים שלהם יכולים לשים טוויסט ישראלי על המטבח הבינלאומי, ולהציג את התרבות של המדינה.

מלונות מסוימים מציעים שירות של מאמן אישי או מעסה, אשר יכול לספק לאורחים את ציוד האימונים שלהם ואת משטר אורח חיים בריא. פעילויות כגון אימונים עם מאמנים אישיים, יוגה או ספינינג הן כמה דוגמאות למפגשים הזמינים.

שירותי קונסיירז' זמינים באופן נרחב, עם צוות קונסיירז' ייעודי שיכול להזמין כרטיסים, לארגן סיורים פרטיים ותחבורה, או להמליץ על המקומות הטובים ביותר לחופשה רומנטית או לפגישה עסקית. העברות משדה התעופה זמינות גם כן, ומספקות לאורחים תחבורה מהירה למלונות שלהם ובחזרה לשדה התעופה, מה שהופך את החוויה הכוללת לבלתי נשכחת וחלקה.

חשוב לבחור במלון המספק שירותים יוקרתיים על מנת לוודא שהאורח בטוח ומאושר לאורך כל שהותם בישראל, והמלונות המובילים בישראל מבטיחים זאת ואף יותר.

חוות דעת של לקוחות על המלונות הכי טובים בישראל

כשמדובר בבחירת המלון הטוב ביותר, ביקורות של לקוחות ממלאות תפקיד משמעותי בתהליך קבלת ההחלטות. ביקורות מעניקות לקוראים תובנה לגבי חוויות העבר עם המלון, כולל שירותים, שירות ושביעות רצון כללית. כאן נסכם כמה ביקורות של לקוחות על כמה מהמלונות הטובים ביותר בישראל.

מלון מצודת דוד, ירושלים

מלון מצודת דוד הוא אחד המלונות המדורגים גבוה בירושלים. הלקוחות מתלהבים מהשירות ללא דופי, הנופים המדהימים והמתקנים המפוארים שלהם. לקוח אחד כותב כי "החדרים היו מסודרים להפליא, עם נוף מרהיב של העיר העתיקה בירושלים. צוות אדיב ואדיב, ארוחת בוקר טובה." רבים גם יעריכו את המיקום הנוח של המלון, עם גישה נוחה לאטרקציות פופולריות.

The Setai , תל-אביב

מלון סטאי (Hotel Setai) הוא מלון מובחר ביותר, הידוע בעיצוב המדהים שלו, במתקנים המפוארים ובשירות יוצא הדופן. האורחים מדווחים כי החדרים מרווחים ונוחים, עם מרפסות גדולות המציעות נוף נהדר של העיר. אורח אחד כותב כי "הבר והבריכה על הגג היו מדהימים, עם נוף מדהים של העיר הלבנה".

ריץ קרלטון, הרצליה

מלון ריץ-קרלטון, הרצליה (The Ritz-Carlton, Herzliya) מציע לאורחיו חוויה יוקרתית במיקום שקט, עם נוף פנורמי של הים התיכון. האורחים מעריכים את תשומת הלב לפרטים הקטנים, כאשר חוות דעת אחת קבעה כי "שום דבר לא היה יותר מדי צרות. הם גורמים לכל אורח להרגיש מיוחד". מסעדות המלון, בריכת הגג והספא זוכים גם הם לשבחים.

כשמדובר בבחירת מלון לטיול שלך בישראל, הקפד לקרוא ביקורות ודירוגים של לקוחות קודמים כדי לעזור לך לעשות את הבחירה הנכונה. זכור כי ביקורת שלילית של אדם אחד לא בהכרח משקפת את החוויה שלך – אז הקפד לאזן את כל חוות הדעת לפני ביצוע תוכניות לטווח ארוך.

ואם כבר מדברים על תכנון, הסעיף הבא שלנו מכסה כלי השוואה כדי למצוא את הדילים הטובים ביותר למלונות בישראל, הקפד לבדוק את זה!

כלי השוואה כדי למצוא את המבצעים הטובים ביותר למלונות בישראל

אם אתם מתכננים לבקר בישראל ורוצים למצוא את הדילים הטובים ביותר למלונות, כלי השוואה יכולים להיות מצילי חיים. הנה כמה אפשרויות שיעזרו לך להפוך את הזמנת המלון שלך לקלה.

HotelsCombined

HotelsCombined הוא מנוע metasearch המאפשר לך להשוות מחירים מאתרי הזמנת מלונות שונים. האתר קל לניווט, ויש אפילו אפליקציה זמינה לנייד. כל שעליך לעשות הוא להזין את פרטי הנסיעה שלך, ו- HotelsCombined יבצע חיפוש מבין מאות אתרי הזמנות כדי לעזור לך למצוא את הדיל המשתלם ביותר עבור הנסיעה שלך.

קיאק

אתר הזמנת הנסיעות הפופולרי Kayak מציע גם כלי להשוואת מלונות. הוא מאפשר למשתמשים להשוות מחירים ממספר אתרים עבור אותו מלון, כך שאתה יכול להיות בטוח שאתה מקבל עסקה נהדרת. בנוסף, באפשרותך לסנן לפי מיקום, מחיר ודירוגי מלונות, כדי למצוא את האפשרות הטובה ביותר המתאימה לצרכים שלך.

Booking.com

Booking.com מספקת פלטפורמה למשתמשים לחיפוש מלונות, בתים ודירות. האתר מציע כלי סינון קל לשימוש המאפשר לך לבחור את דירוג הכוכבים המועדף עליך, מיקום, שירותים ותקציב כדי למצוא את השהייה המושלמת. עם ביקורות אמיתיות של לקוחות זמינות באתר, אתה יכול להבטיח שאתה מקבל את ההחלטה הנכונה.

Hotels.com

Hotels.com מציע מנוע חיפוש קל לשימוש המאפשר למשתמשים לסנן לפי עיר, ציון דרך, מיקוד או שם מלון. משתמשים יכולים גם להציג ביקורות ודירוגים של לקוחות כדי להקל על החלטתם. בנוסף, מספר מסננים כגון דירוג כוכבים, טווח מחירים ושירותים יכולים לעזור לך למצוא את השהייה האידיאלית עבורך.

באמצעות כלים אלה תוכלו לחסוך זמן וכסף בחיפוש אחר הדיל המושלם למלון. הקפד לבדוק אותם ולהשוות מחירים כדי למצוא דיל מעולה לשהותכם בישראל.

כפי שדיברנו בסעיף הקודם, חיוני להשוות בין כלים תוך התחשבות מדוע בחרת במיקום ספציפי מלכתחילה. ידיעה זו עוזרת לך לבחור את המיקום הנכון עם העסקה הטובה ביותר הזמינה עבורך.

גלו את התרבות העשירה של ישראל עם מבצעי המלונות שלנו

ישראל היא מדינה עשירה בתרבות, עם אוכלוסייה מגוונת והיסטוריה מרתקת. עבור מבקרים רבים, גילוי תרבות ייחודית זו היא אחת הסיבות העיקריות לביקורם. מבצעי המלונות שלנו מספקים הזדמנות מצוינת לטבול את התרבות והמנהגים המקומיים, ולקבל טעימה אמיתית ממה שיש לישראל להציע.

כשאתם בוחרים אצלנו דיל מלונאי, עומדות בפניכם אפשרויות רבות להתפנק בתרבות האותנטית של ישראל. ראשית, בחירת המיקום הנכון היא חיונית. חשוב לבחור מלון הממוקם בלב העיר, ומספק לכם גישה נוחה לרחובות ההומים ולאטרקציות רבות. תל אביב וירושלים הן בין הערים המומלצות ביותר שלנו לטבילה תרבותית. תוכלו לבחור בין ביקור בשוק הכרמל התוסס בתל אביב לטעימה מהמטבח המקומי, או לטייל בעיר העתיקה בירושלים כדי לחוות את התרבות ההיסטורית והמשמעות הדתית של העיר.

ישראל מפורסמת גם במנהגיה ובמסורותיה הרבות. אם אתם שוהים במהלך חג יהודי, למשל, אתם עשויים להיות עדים לחגיגה בקנה מידה גדול, שהיא חוויה תרבותית שאסור להחמיץ. חג הפסח הוא בין האירועים הנחגגים ביותר בישראל, למשל, ומספק מסורות ומנהגים רבים לחוות כל דת או מוצא אתני. בהזמנה אצלנו בתקופה זו, תהיה לכם הזדמנות להשתתף בסעודת ליל הסדר, מסורת פסח ארוכת שנים.

לסיכום, הזמנה אצלנו מבטיחה לא רק שהייה נוחה אלא גם הזדמנות לטבול את התרבות העשירה והייחודית של ישראל. החל מהמטבח הטעים שלה ועד לחגיגות הדתיות המשמעותיות שלה, ישראל מציעה חוויה תרבותית בלתי נשכחת שכל מי שמחפש לגלות ולהתענג על התרבות ייהנה ממנה.

מצא את הדיל החלומי שלך למלון בישראל היום

כאשר מתכננים טיול לישראל, מציאת המלון המושלם עבור השהייה שלך יכול להיות מאתגר. עם זאת, עם האסטרטגיות הנכונות, תוכלו לקבל דיל מלונאי יוקרתי בישראל שמתאים לתקציב שלכם. הנה כמה טיפים שימושיים למציאת הדילים הטובים ביותר למלונות: ראשית, תמיד לתכנן את הטיול מראש. זה חיוני לעשות את המחקר שלך על הזמן הטוב ביותר לבקר בישראל. זה לא רק יעזור להחליט מתי להזמין אלא גם מתי לנסוע. חודשי שיא התיירות, כמו אוגוסט ודצמבר, יכולים להיות יקרים למדי, אז תכננו את הטיול שלכם מחוץ לעונה. תמיד תוכלו ליהנות ממחירים נמוכים יותר בעונת החורף השקטה יותר. שנית, שקול את המיקום של המלון שלך. מלונות הקרובים יותר לאתרי תיירות יכולים להיות יקרים יותר מאלה במקומות פחות עמוסים. לכן, חפש מיקומים חלופיים שאינם רחוקים מהיעד המועדף עליך. אתה יכול לחסוך קצת כסף ולחוות חלקים אחרים של ישראל שאולי לא ראית אחרת. שלישית, הירשם לקבלת התראות דוא"ל מסוכנויות נסיעות שונות. בחירה בניוזלטרים מאתרי הנסיעות המועדפים עליך, כגון booking.com, יכולה ליידע אותך על מבצעים חדשים, הצעות בלעדיות ומבצעים על הזמנות מלונות. סוכנויות נסיעות רבות מציעות הנחות למשתמשים בפעם הראשונה ולמשכימי קום, אז שימו לב מתי הזמן הטוב ביותר להזמין ולתפוס את המבצעים האלה בהקדם האפשרי. רביעית, אל תסתמכו תמיד על אתרי אינטרנט כדי למצוא מבצעים, התקשרות ישירה למלון או שליחת פנייה בדוא"ל יכולים להניב מחיר חדר משתלם יותר או אפילו לקבל שדרוג. האפשרויות הן אינסופיות אז הקפד לנהל משא ומתן על העסקה הטובה ביותר עבור עצמך. לסיכום, המפתח למציאת הדיל המושלם למלון הוא תכנון מראש, גמישות ובחינת כל האפשרויות שלכם. עקבו אחר הטיפים הפשוטים הבאים וחוו שהייה מפנקת בישראל במחיר נמוך יותר.

המדריך המקצועי שלנו למציאת הדיל המושלם למלון בישראל

כאשר מחפשים דיל למלון בישראל, זה יכול להיות מאתגר להחליט איפה להתחיל ומה לחפש. לכן מדריך המומחים שלנו כאן כדי לסייע בפישוט התהליך ולהבטיח שתקבלו את העסקה הטובה ביותר האפשרית.

ראשית, חשוב לחקור מלונות ויעדים לפני הזמנת השהייה. שקול את סדרי העדיפויות שלך, מה אתה רוצה לראות, סוג החוויה שאתה רוצה לחוות ומה חשוב לך. לדעת מה אתה רוצה יעזור לך לצמצם את החיפוש ולמצוא את העסקה הטובה ביותר האפשרית.

מרכיב חיוני נוסף למציאת דיל מלון ללא תחרות הוא לתכנן מראש. הזמנה מראש או במהלך עונת השיא יכולה לעזור לכם להבטיח את העסקה הטובה ביותר האפשרית. חשוב לזכור שרוב המלונות מציעים אפשרויות תעריפים גמישות, כך שאם משהו יצוץ, לא תהיו לכודים בהזמנה ללא אפשרות החזר.

כאשר מחפשים עסקה, ישנן אפשרויות רבות זמינות, כולל עסקאות חבילה, הזמנות של הרגע האחרון ואתרי השוואת מחירים. חבילות דיל מציעות חבילה של אפשרויות מלון וטיסה, ומעניקות ללקוחות את היתרון הנוסף של חיסכון בעלויות הטיסה והמלון בו זמנית. הזמנות של הרגע האחרון ניתן למצוא באתרי הזמנת מלונות שונים, אשר לעתים קרובות יש חיסכון מדהים של עד 40% הנחה על תעריפים סטנדרטיים. אתרי השוואה גם עוזרים למצוא את העסקה הטובה ביותר בכך שהם מאפשרים גישה למגוון רחב של אפשרויות להשוואת תעריפים בזמן אמת.

לבסוף, הקפד לקרוא כל פרט לפני הזמנת השהייה. חפשו עמלות נסתרות נוספות ואותיות קטנות שעלולות להעלות את מחיר הנסיעה שלכם. השתמש במשאבים זמינים כמו מנהל המלון או שירותי צ'אט חי כדי לקבל תשובות לפרטים לא ברורים.

על ידי ביצוע מדריך המומחים שלנו, תוכלו ללא ספק למצוא את הדיל הטוב ביותר האפשרי למלון בישראל ולחסוך זמן וכסף ניכר בתהליך.

חסכו בגדול עם המבצעים הטובים ביותר שלנו למלונות בישראל

מחפשים יוקרה במחירים סבירים בביקורכם הבא בישראל? אל תחפשו מעבר ל מבחר הדילים הטובים ביותר למלונות במדינה.

אנו גאים להציע מחירים ללא תחרות על כמה מהמלונות הטובים ביותר בישראל, המאפשרים ללקוחותינו ליהנות מכל השירותים התרבותיים וההיסטוריים שיש לאומה עתיקה זו להציע מבלי לשבור את הבנק. בין אם אתם מחפשים ריזורט חמישה כוכבים על חוף הים התיכון, מלון בוטיק בלב העיר העתיקה של ירושלים או ספא יוקרתי בגליל, אנחנו דואגים לכם.

המבצעים שלנו מקיפים מגוון רחב של אפשרויות לכל סוגי המטיילים, כולל משפחות, זוגות והרפתקנים בודדים. למי שמחפש חופשה מבודדת, אנו מציעים מגוון מלונות מדבריים, השוכנים בין הדיונות המתגלגלות של הנגב או המרחבים הסלעיים של הערבה. אם אתם מעוניינים לחקור את חיי העיר התוססים של ישראל, יש לנו שפע של אפשרויות לבחירה בכל רחבי הארץ, כולל מלונות מודרניים בתל אביב, בתי הארחה היסטוריים ביפו, וגורדי שחקים מלוטשים בחיפה.

מבצעי המלונות שלנו מגיעים עם מגוון הטבות נוספות, החל מארוחות בוקר וטיפולי ספא חינם ועד סיורים מוזלים והסעות מ/אל שדה התעופה. בנוסף, כל המלונות שלנו נבדקים לאיכות ונוחות, כך שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים שתקבלו את התמורה הטובה ביותר לכספכם.

אז למה לחכות? הזמינו עכשיו והתחילו לתכנן את החופשה החלומית שלכם בישראל. עם מבצעי המלונות המנצחים שלנו, הרפתקה של פעם בחיים נמצאת במרחק קליק אחד בלבד.

אל תשכח להציץ במדריכים האחרים שלנו כדי ללמוד עוד על הזמן הטוב ביותר להזמין, יעדים פופולריים, שירותים המוצעים, חוות דעת של לקוחות וכלי השוואה למציאת הדיל המושלם עבורך במלון בישראל.

גלו את היופי של ישראל עם מבצעי המלונות המנצחים שלנו

במלון שלנו, אנו מאמינים שכל אחד צריך להיות מסוגל לחוות את היופי עוצר הנשימה של ישראל במחיר שווה לכל נפש. מבצעי המלונות הבלתי מנוצחים שלנו מאפשרים ליחידים, זוגות ומשפחות לספוג את ההיצע התרבותי וההיסטורי הרבים של מדינה מרתקת זו מבלי לשבור את הבנק.

בין אם אתם מתכננים חופשה בתל אביב, ירושלים, אילת, חיפה, טבריה או נתניה, אנחנו דואגים לכם עם המבצעים והחבילות המדהימים שלנו למלונות. אצלנו תוכלו ליהנות מחופשה בלתי נשכחת באחד היעדים היפים בעולם.

החבילות וההצעות שלנו כוללות הטבות רבות, כולל מחירי חדרים מוזלים, ארוחות חינם במסעדות בסגנון גורמה, משקאות חינם והנחות על שירותי ספא ובריאות. אנו מציעים גם מבצעים בלעדיים על סיורים בעיר, מוזיאונים וגלריות אמנות, ויכולים אפילו לעזור לך לתכנן את הטיול שלך כך שלא תפספסו אף אחד מהאתרים.

המלון שלנו מחויב לספק את העסקאות הטובות ביותר האפשריות מבלי להתפשר על איכות או שירותים. אנו מציעים שירותים ברמה עולמית, כולל טיפולי ספא, מרכזי כושר, בריכות שחייה ושירותי קונסיירז 'יוצאי דופן כדי להבטיח שהשהייה שלכם תהיה מפוארת ונוחה ככל האפשר.

מבצעי המלונות המנצחים שלנו מעניקים לכם את ההזדמנות לחקור את ישראל מבלי לחרוג מהתקציב שלכם. בואו לגלות את ההיסטוריה העתיקה, התרבות העשירה והנוף הטבעי המרהיב שיש למדינה מרתקת זו להציע. הזיכרונות שתיצור בזמן שאתה כאן יישארו לכל החיים.

אל תפספסו את המבצעים הפנטסטיים האלה, הזמינו את שהייתכם אצלנו עוד היום וחוו בעצמכם את יופייה של ישראל.

בטח, הנה סעיף טבלה בשבילך:

15 בתי המלון המובילים בישראל

גלו את המלונות הטובים ביותר בישראל עם רשימת 15 המלונות המובילים שלנו.

שם המלוןמיקוםטווח מחיריםדירוג
ריץ קרלטון, הרצליההרצליה$400 – $8004.7/5
וולדורף אסטוריה ירושליםירושלים$300 – $9004.6/5
מלון ממילא ירושליםירושלים$300 – $7004.5/5
ריץ קרלטון, תל-אביבתל אביב-יפו$400 – $8004.7/5
דייויד אינטרקונטיננטל תל אביבתל אביב-יפו$300 – $6004.6/5
מלון המלך דודירושלים$300 – $7004.5/5
דה נורמן תל אביבתל אביב-יפו$400 – $9004.7/5
מלון דן תל אביבתל אביב-יפו$300 – $6004.6/5
סטאי תל אביבתל אביב-יפו$400 – $8004.5/5
מלון בראשיתמצפה רמון$300 – $7004.7/5
מלון ישרוטל טאוארתל אביב-יפו$200 – $5004.6/5
בראון ביץ' האוס מבית מלונות בראוןתל אביב-יפו$200 – $4004.5/5
מלון לאונרדו פלאזה ירושליםירושלים$200 – $4004.7/5
מלון אורכידאה תל אביבתל אביב-יפו$200 – $4004.6/5
מלון פרימה פאלאסירושלים$100 – $3004.5/5

שאלות נפוצות

מצא תשובות לשאלות הנפוצות הבאות:

היתרונות של מציאת הדיל המושלם עבורך למלון בעזרת מדריך המומחים שלנו

בואו ליהנות מהיתרונות הבאים בעזרת המדריך המקיף שלנו למבצעים הטובים ביותר למלונות בישראל: