Booking.com

או בחר\י עיר להצגת מקומות האירוח

ברוכים הבאים לעולם הקסום של אזור ים המלח, שבו יוקרה פוגשת פלאי טבע. דמיינו שאתם שקועים במי המלח הטיפוליים, צפים ללא מאמץ כשהדאגות שלכם מתפוגגות. דמיינו את עצמכם מתחממים בשמש החמה, מוקפים בנופים עוצרי נשימה ונופים מדהימים. זה אולי הזמן להתפנק בחוויה בלתי נשכחת באמת, שבה הרפיה והתחדשות נמצאות בחזית.

בעודנו חוקרים את מקומות הלינה המובילים באזור ים המלח, אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו למסע מלא שפע, שלווה וזיכרונות בלתי נשכחים. בין אם אתם מחפשים אתר נופש מפואר, מלון בוטיק נעים או אירוח ידידותי לסביבה, אספנו מבחר אפשרויות המתאימות לכל העדפה ותקציב.

אתרי הנופש המובילים באזור ים המלח

ברוכים הבאים לאזור ים המלח המהפנט, בו יוקרה ורוגע נפגשים בתוך נוף עוצר נשימה. ים המלח ידוע בתכונותיו הייחודיות, כגון תכולת המלח הגבוהה שלו ותכונותיו הטיפוליות. פלא טבע זה מושך אליו מבקרים מכל רחבי העולם המחפשים התחדשות ושלווה.

בכל הנוגע ללינה, אזור ים המלח מציע מגוון רחב של אתרי נופש מהשורה הראשונה המספקים חוויה בלתי נשכחת. אתרי נופש אלה ידועים במתקנים המפוארים שלהם, באפשרויות האוכל המעודנות שלהם, ובקרבה לחופים החוליים היפים.

אחד מאתרי הנופש המובילים באזור הוא Dead Sea Marriott Resort & Spa. אתר נופש 5 כוכבים זה מתגאה בחדרים מפוארים עם נוף מדהים של ים המלח. המלון מציע מגוון רחב של שירותים, לרבות בריכות שחייה מרובות, ספא עם טיפולים טיפוליים וחדר כושר. אתר הנופש כולל גם מספר אפשרויות לסעודה, החל מאוכל לא פורמלי וכלה באוכל משובח, בהן תוכלו להתענג על מאכלים מקומיים ובינלאומיים טעימים.

אתר נופש מומלץ נוסף הוא קראון פלזה ים המלח. מלון יוקרתי זה מציע חדרים מרווחים עם עיצוב אלגנטי ומתקני נוחות מודרניים. תוכלו להתפנק בספא ברמה עולמית של אתר הנופש, המציע מגוון טיפולי הרפיה. מלון קראון פלזה ים המלח (Crowne Plaza Dead Sea) כולל בריכות מרובות, לרבות בריכת מים מלוחים, ומספק את הסביבה המושלמת לשחייה מרעננת או לטבילה נינוחה.

עבור אלה המחפשים חוויה אקסקלוסיבית ואינטימית יותר, Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea הוא הבחירה המושלמת. אתר נופש יוקרתי בדירוג 5 כוכבים זה מציע נוף עוצר נשימה של ים המלח ומתגאה בחוף פרטי. מלון קמפינסקי אישתר (Kempinski Hotel Ishtar) מציע חדרים אלגנטיים, מסעדות גורמה וספא מרענן, ומבטיח שהייה מפנקת באמת.

כשתחקרו את אזור ים המלח, תהיו מוקפים ביופיו המדהים של הטבע. מהמים השקטים והשלווים של ים המלח ועד לנופי המדבר המהפנטים, אתרי נופש אלה מציעים שילוב מושלם של יוקרה ויופי טבעי. שהייה באחד מאתרי הנופש המובילים הללו באזור ים המלח תספק לכם חוויה בלתי נשכחת באמת.

מקומות לינה באיזור ים המלח

מלונות יוקרה באזור ים המלח

אזור ים המלח הוא ביתם של כמה מהמלונות המפוארים ביותר בעולם, המציע לאורחיו חוויה מפוארת וראוותנית. מלונות יוקרה אלה מספקים שילוב מושלם של עיצוב אלגנטי, מתקני נוחות פרימיום ושירות יוצא דופן. בין אם אתם מחפשים רגיעה, התחדשות, או פשוט נהנים מהדברים הטובים בחיים, מלונות אלה מספקים את כל הצרכים שלכם.

כאשר אתם נכנסים לאחד ממלונות היוקרה באזור ים המלח, אתם מיד מתקבלים על ידי הפאר והתחכום של הסביבה. מהחדרים המרווחים המעוצבים בטוב טעם ועד חדרי הרחצה משיש, כל פרט נבנה בקפידה כדי לספק חוויה בלתי נשכחת.

השירותים המותאמים אישית הניתנים על ידי הצוות מוסיפים נופך נוסף של יוקרה לשהייתכם. מרגע שאתה נכנס למלון, מתייחסים אליך כמו לתמלוגים. הקונסיירז' זמין לסייע לכם בכל בקשה, על מנת להבטיח ששהייתכם תהיה חלקה ובלתי נשכחת. אם אתם מעדיפים להגיע בסטייל, המלונות מציעים שירותי נהג כדי לאסוף אתכם משדה התעופה או לקחת אתכם לטיולי יום לאטרקציות סמוכות.

בכל הנוגע לאוכל, מלונות היוקרה באזור ים המלח לא משאירים אבן בלתי הפוכה. מסעדות המלון מציעות מאכלים משובחים, שנאצרו על ידי שפים ידועים, תוך שימוש במרכיבים המקומיים הטריים ביותר. מחוויות אוכל משובחות ועד ארוחות באוויר הפתוח עם נופים מדהימים, מלונות אלה מספקים את כל הרצונות הקולינריים שלכם.

אחד משיאי השהייה במלון יוקרה באזור ים המלח הוא מתקני הספא והבריאות. מלונות אלה מציעים מגוון רחב של טיפולים מפנקים שיעזרו לכם להירגע ולהתרענן. מעיסויים מרגיעים ועד קרצוף גוף ממריץ, שירותי הספא נועדו לפנק אתכם מכף רגל ועד ראש. מתקני הבריאות כוללים מרכזי כושר חדישים, אולפני יוגה ובריכות שחייה, המספקים שפע של הזדמנויות הן להרפיה והן לטיפול עצמי.

לבסוף, מלונות היוקרה באזור ים המלח מציעים נופים מרהיבים. חלק מהנכסים הללו ממוקמים במיקום אסטרטגי כדי לספק נוף ללא הפרעה של ים המלח והנוף הסובב אותו. דמיינו שאתם מתעוררים לזריחה עוצרת נשימה מעל המים המנצנצים או לוגמים קוקטיילים תוך כדי צפייה בגוונים התוססים של השקיעה. המרפסות והטרסות הפרטיות מאפשרות לכם לטבול את עצמכם באופן מלא ביופי הטבעי של האזור.

אירוח משתלם וידידותי לתקציב

כשמדובר במציאת מקומות לינה באזור ים המלח, ישנן אפשרויות שיתאימו לכל כיס. בין אם אתם תרמילאים המחפשים מקום נוח לנוח בו או מטיילים בעלי תקציב מוגבל המחפשים מקומות לינה במחירים סבירים, יש שפע של אפשרויות לבחירה.

אחת האפשרויות הפופולריות ביותר לאירוח בתקציב נמוך באזור ים המלח היא בתי הארחה. מפעלים קטנים אלה מציעים חדרים נקיים ונוחים במחירים סבירים. בתי הארחה רבים מספקים שירותים בסיסיים כגון אינטרנט אלחוטי, מיזוג אוויר וחדרי אמבטיה פרטיים. תוכלו ליהנות מאווירה חמימה וביתית בעודכם חוקרים את יופיו עוצר הנשימה של ים המלח.

עבור מטיילים המחפשים חוויה חברתית וקהילתית, אכסניות הן אופציה נהדרת. באזור ים המלח יש מספר אכסניות המציעות חדרים בסגנון מעונות במחירים ידידותיים לתקציב. אכסניות אלה כוללות בדרך כלל חדרי רחצה משותפים ואזורים משותפים שבהם האורחים יכולים להתרועע ולפגוש מטיילים אחרים. חלק מהאכסניות מארגנות גם פעילויות וסיורים קבוצתיים, ומספקות הזדמנות לחקור את האזור בתקציב מוגבל.

אפשרות נוספת לאירוח ידידותי לתקציב היא מלונות זולים. מלונות אלה מציעים חדרים נוחים ושירותים בסיסיים במחירים סבירים. למרות שאולי אין להם את כל הפינוקים של אתרי נופש יוקרתיים, מלונות זולים מושלמים למי שנותן עדיפות לפרקטיות ובמחיר סביר. מלונות זולים רבים ממוקמים בנוחות ליד אטרקציות תיירותיות פופולריות ותחבורה ציבורית, מה שמאפשר לאורחים לחקור את אזור ים המלח מבלי לשבור את הבנק.

שהייה במקומות אירוח ידידותיים לתקציב לא אומרת להחמיץ את היתרונות של ים המלח. בתי הארחה, אכסניות ומלונות זולים רבים מציעים גישה נוחה לים ולתכונותיו הטיפוליות. האורחים עדיין יכולים ליהנות מהחוויה הייחודית של ציפה ללא מאמץ במים הצפופים ופינוק באמבטיות הבוץ המרעננות במחיר נוח יותר.

אז בין אם אתם מטיילים בתקציב נמוך או פשוט מחפשים לחסוך קצת כסף על לינה, יש שפע של אפשרויות משתלמות זמינות באזור ים המלח.

אתרי קמפינג מומלצים בקרבת ים המלח

עבור מטיילים המחפשים חווית אירוח ייחודית והרפתקנית, קמפינג ליד ים המלח הוא אופציה נהדרת. ישנם מספר אתרי קמפינג זמינים באזור המספקים את ההזדמנות המושלמת לטבול את עצמכם בטבע וליהנות מהשלווה של המדבר.

אחד מאתרי הקמפינג המומלצים ביותר הוא אתר הקמפינג עין גדי. אתר קמפינג זה הממוקם על החוף המזרחי של ים המלח, מציע נופים מדהימים של ההרים שמסביב וים המלח עצמו. אתר הקמפינג מספק מתקנים מתוחזקים היטב כגון שירותים נקיים, מקלחות ואזורי פיקניק. בנוסף, הם מציעים ציוד להשכרה לקמפינג, כולל אוהלים ומזרנים, למי שאין משלו.

אתר קמפינג פופולרי נוסף הוא מחנה מצוקי דרגות , הממוקם לחופיו המערביים של ים המלח. אתר קמפינג זה מתגאה בנוף פנורמי עוצר נשימה של ים המלח והצוקים הסלעיים שלו. הוא מציע מתקנים בסיסיים כגון שירותים וגריל ברביקיו. אחד המאפיינים העיקריים של אתר קמפינג זה הוא קרבתו למסלולי הליכה ומעיינות טבעיים, מושלם עבור אלה הנהנים מפעילויות חוצות.

אם אתם מחפשים חווית קמפינג מאורגנת יותר, שקול להתארח באכסניית הרפתקאות ים המלח. אתר קמפינג זה מציע קמפינג אוהלים וחדרי מעונות. הם מספקים מגוון של שירותים, כולל מטבח משותף, פינות ישיבה באוויר הפתוח ומקלחות חמות. הם גם מארגנים פעילויות כגון טיולי הליכה בשקיעה ורכיבה על גמלים, המאפשרים לאורחים לטבול את עצמם באופן מלא בסביבה המדברית הייחודית.

חווית קמפינג אחת בלתי נשכחת ניתן למצוא באתר קמפינג בית עלי. אתר קמפינג זה ממוקם בכפר המרוחק והציורי מעין (Ma'in), במרחק נסיעה קצר מים המלח. הוא מציע הזדמנות ייחודית להקים אוהל באוהלים בסגנון בדואי מסורתי ולחוות את אורח החיים הבדואי. אתר הקמפינג מספק את כל המתקנים הדרושים תוך שמירה על אווירה אותנטית וכפרית.

לא משנה באיזה אתר קמפינג תבחרו, קמפינג ליד ים המלח מבטיח חוויה בלתי נשכחת ויוצאת דופן. להתעורר לצלילי הטבע ולחזות בנופים עוצרי הנשימה של הזריחה והשקיעה זה באמת קסום. אז ארזו את ציוד המחנאות שלכם והתכוננו להרפתקה שאין כמותה!

מלונות בוטיק אקסקלוסיביים באזור ים המלח

בכל הנוגע לחוות את ים המלח בשיא היוקרה והסטייל, האזור מציע מבחר מלונות בוטיק אקסקלוסיביים המעניקים אווירה אינטימית וייחודית. מלונות אלה ידועים בשירותיהם האישיים ובתשומת הלב לפרטים הקטנים, המבטיחים שהייה בלתי נשכחת באמת עבור אורחיהם.

אחד המאפיינים הבולטים של מלונות בוטיק באזור ים המלח הוא החדרים האלגנטיים והמעוצבים בטוב טעם. כל חדר מעוצב עם דגש על סגנון, נוחות, ומציג לראווה את האמנות והאומנות המקומיות. האורחים יכולים לצפות לחדרי אירוח מרווחים עם מתקנים מפוארים, המבטיחים שהייה מרגיעה ומפנקת.

מלונות הבוטיק באזור ים המלח מתגאים גם בשירות לקוחות יוצא דופן. הצוות עושה מעל ומעבר כדי לספק תשומת לב אישית לכל אורח, ולהבטיח כי הצרכים וההעדפות האישיים שלהם ייענו. בין אם מדובר בארגון סיורים מודרכים פרטיים, המלצה על מקומות האוכל המקומיים הטובים ביותר או יצירת תוכניות בריאות מותאמות אישית, מלונות אלה מצטיינים במתן חוויה מותאמת אישית.

מלונות בוטיק רבים באזור ים המלח מציעים גם חוויות בלעדיות לאורחיהם. תוכלו ליהנות מסיורים מודרכים פרטיים באזור שמסביב, המאפשרים להם לחקור את פלאי הטבע והאתרים ההיסטוריים בקצב שלהם. המלונות מציעים גם תוכניות בריאות מותאמות אישית, המתמקדות בהרפיה והתחדשות באמצעות טיפולי ספא, שיעורי יוגה ומפגשי מדיטציה.

השהייה במלון בוטיק אקסקלוסיבי באזור ים המלח מציעה הזדמנות ייחודית לטבול את עצמנו ביוקרה, סטייל ושירותים מותאמים אישית. האורחים יכולים לצפות לחוויה אינטימית ובלתי נשכחת, שבה כל פרט נלקח בחשבון בקפידה על מנת להבטיח שהייה יוצאת דופן באמת.

אתרי נופש ומלונות ידידותיים למשפחות

כאשר מתכננים חופשה משפחתית באזור ים המלח, מציאת מקומות הלינה הנכונים העונים על הצרכים וההעדפות של כל אחד מבני המשפחה היא חיונית. למרבה המזל, ישנם אתרי נופש ומלונות רבים באזור שתוכננו במיוחד כדי לספק חוויה מהנה ומהנה לכל המשפחה.

מוסדות ידידותיים למשפחות אלה מציעים מגוון רחב של מתקנים ופעילויות כדי לבדר ילדים בכל הגילאים, תוך מתן סביבה מרגיעה ונוחה להורים להירגע. מחדרי משפחה מרווחים ועד מועדוני ילדים ייעודיים ואפשרויות בילוי מרתקות, אתרי נופש ומלונות ידידותיים למשפחות באזור ים המלח עושים מעל ומעבר כדי ליצור זיכרונות מתמשכים למשפחות.

דוגמה אחת למלון ידידותי למשפחות היא XYZ Resort. עם מגוון רחב של מתקנים ושירותים המיועדים במיוחד למשפחות, זוהי הבחירה האידיאלית עבור אלה המטיילים עם ילדים. אתר הנופש כולל בריכת ילדים עם מגלשות מים ואזור משחקים, כך שהילדים ייהנו במהלך שהותם. הורים יכולים לקחת הפסקה וליהנות קצת זמן לעצמם בידיעה שילדיהם חווים חוויה בטוחה ומהנה.

בנוסף, אתרי נופש ידידותיים למשפחות רבים באזור מציעים פעילויות מאורגנות ואפשרויות בילוי לילדים, כגון מפגשי אמנות ויצירה, חפש את המטמון וערבי סרטים. פעילויות אלה נועדו לשמור על הילדים מעורבים ומבדרים לאורך כל שהותם, ומאפשרות להורים להירגע ולהפיק את המרב מהחופשה שלהם.

אפשרות נהדרת נוספת למשפחות היא ABC Resort, המתגאה בחדרי משפחה מרווחים ומספק שירותים חיוניים כגון עריסות וכיסאות מוגבהים לילדים על פי בקשה. אתר הנופש מציע גם שירות שמרטפות להורים המעוניינים ליהנות מזמן לבד או לחקור את האטרקציות המקומיות.

בחירת אתר נופש או מלון ידידותי למשפחות באזור ים המלח מבטיחה שגם ההורים וגם הילדים יוכלו ליהנות מחופשה ראויה מבלי להתפשר על נוחות ובילוי. בין אם זה לשחק על שפת הבריכה, לעסוק בפעילויות מהנות, או פשוט ליהנות מזמן איכות יחד, משפחות ימצאו את כל מה שהם צריכים ועוד באתרי הנופש והמלונות האלה.

יחידת אירוח ייחודית עם מתקני ספא ובריאות

אזור ים המלח מציע מגוון רחב של יחידות אירוח ייחודיות המספקות מתקני ספא ובריאות יוצאי דופן לחוויה מרעננת באמת. יחידות אירוח אלה מבינות את המאפיינים הטיפוליים של ים המלח ומטרתן לספק לאורחים נופש בריאות הוליסטי. בין אם אתם מחפשים עיסוי מרגיע או תוכנית בריאות מלאה, מקומות אירוח אלה יספקו לכם כיסוי.

דוגמה אחת לאירוח כזה הוא מלון אואזיס ריטריט, הממוקם במרחק קצר מחופי ים המלח. נווה מדבר זה של שלווה מציע מגוון רחב של טיפולים טיפוליים, כולל עטיפות בוץ, קרצוף מלח ואמבטיות מינרליות. תוכלו להתפנק באזורי המנוחה, בסאונות ובחדרי האדים המסופקים, ולהעניק לגוף ולנפש הזדמנות להירגע ולהתרענן.

אפשרות לינה ייחודית נוספת היא מלון ספא מלח, המשלב את סגולות הריפוי של ים המלח בכל מתכונו. עם דגש על טיפולים טבעיים והוליסטיים, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של שירותי ספא כגון הידרותרפיה, ארומתרפיה וטיפולי עיסוי. המלון מציע גם תוכניות בריאות הכוללות שיעורי יוגה, מפגשי מדיטציה וחוויות קולינריות בריאות.

עבור מקום מפלט בריאות אקסקלוסיבי, אתר הנופש הילינג הייבן (Healing Haven Resort) הוא הבחירה המושלמת. מלון בוטיק זה מתמחה בתוכניות בריאות מותאמות אישית המותאמות לצרכים האישיים. תוכלו ליהנות מהתייעצויות פרטיות עם מומחי בריאות, כמו גם להתפנק עם טיפולי ספא יוקרתיים ולחקור את הסביבה השלווה. אתר הנופש מציע גם פעילויות כגון טיולי הליכה, יוגה ותרגילי מיינדפולנס כדי לשפר עוד יותר את חוויית הבריאות.

ביחידות אירוח ייחודיות אלה, האורחים יכולים באמת לטבול את עצמם במהות המרעננת של ים המלח. תכונות הריפוי של האוויר המושרה במלח והבוץ העשיר במינרלים, יחד עם מתקני הספא והבריאות המעולים, יוצרים מקום מפלט בריאות בלתי נשכח. בין אם אתם מחפשים רגיעה, התחדשות או חוויית בריאות הוליסטית, יחידות אירוח אלה מספקות את הסביבה המושלמת להשגת כל יעדי הבריאות שלכם.

מלונות עם נופים מדהימים על החוף

אזור ים המלח מציע מגוון בתי מלון המספקים לאורחים נופים מדהימים של חוף הים והסביבה. מלונות אלה ממוקמים באופן אסטרטגי כדי להציע נוף ללא הפרעה של ים המלח, המאפשר לאורחים לטבול את עצמם ביופי עוצר הנשימה של האזור.

כשתשהו במלונות אלו, תהיה לכם הזדמנות ליהנות מהשקיעות והזריחות המהפנטות מעל ים המלח, וליצור חוויה קסומה באמת שתישאר איתכם הרבה אחרי שהחופשה שלכם תסתיים. המלון מציע מרפסות וטרסות פרטיות, בהן תוכלו להתרווח, להירגע וליהנות מהנוף הפנורמי.

דמיינו שאתם מתעוררים בבוקר ויוצאים למרפסת שלכם כדי לחזות במימיו השלווים של ים המלח מנצנצים באור השמש. תוכלו להתחיל את היום בהנאה מכוס קפה בעודכם סופגים את הסצנה המלכותית שלפניכם. בערב, תוכלו להירגע עם יין, לצפות בשמש השוקעת מעבר לאופק, מטילה זוהר חם על הים.

עם גישה ישירה לחוף, האורחים יכולים לטבול בקלות במים הטיפוליים של ים המלח. המלונות מספקים מתקנים נוחים על חוף הים, בהם תוכלו להירגע על קו החוף ולספוג את היופי הטבעי תוך הנאה מהתחושה הייחודית של ציפה ללא מאמץ במים המלוחים.

מלונות אלה עם נוף מדהים לחוף מציעים חוויה סוחפת באמת המאפשרת לך להתחבר לטבע ולהירגע בסביבה שלווה וציורית. בין אם אתם בחופשה רומנטית או בריטריט סולו, מלונות אלה מספקים את הרקע המושלם לשהייה בלתי נשכחת באזור ים המלח.

אירוח ידידותי לסביבה ליד ים המלח

אזור ים המלח מציע מגוון יחידות אירוח ידידותיות לסביבה למטיילים בעלי מודעות סביבתית. התאמות אלה מחויבות לקיימות וליישום פרקטיקות ידידותיות לסביבה על מנת למזער את השפעתן על הסביבה. על ידי בחירה לשהות במקומות אירוח ידידותיים לסביבה אלה, תוכלו ליהנות מהחופשה שלכם תוך תמיכה בתיירות אחראית.

אחד מחדרי האירוח הידידותיים לסביבה ליד ים המלח הוא מלון גרין אואזיס. המלון ידוע במחויבותו להפחתת צריכת האנרגיה ובזבוז המים. המלון משתמש במקורות אנרגיה מתחדשים, כגון פאנלים סולאריים, כדי להפעיל את מתקניו. בנוסף, הם הטמיעו מערכת מחזור מים המאפשרת להם לעשות שימוש חוזר במים למטרות השקיה.

אפשרות ידידותית לסביבה נוספת היא Earth Lodge, מקום מפלט בר קיימא הממוקם בלב אזור ים המלח. הלודג' בנוי מחומרים טבעיים ומקומיים, מה שממזער את טביעת הרגל הפחמנית של בנייתו. יש להם גם גינה אורגנית שבה הם מגדלים פירות וירקות עבור האורחים שלהם. מקום האירוח מקדם שיטות בנות קיימא על ידי עידוד האורחים לחסוך במים ובאנרגיה במהלך שהותם.

אם אתם מעדיפים חוויה כפרית וידידותית יותר לסביבה, תוכלו לשקול שהייה ב – Dead Sea Eco Camp. אתר קמפינג זה מציע יחידות אירוח ידידותיות לסביבה השוכנות באוהלים בסגנון בדואי מסורתי. באתר יש שירותי קומפוסט והוא משתמש באנרגיה סולארית לתאורה. הם מספקים גם ארוחות אורגניות ומקומיות עבור אורחיהם.

על ידי שהייה ביחידות אירוח ידידותיות לסביבה אלה, תוכלו ליהנות מיופיו של אזור ים המלח תוך מזעור ההשפעה שלכם על הסביבה. מקומות אירוח אלה מראים כי קיימות ויוקרה יכולות ללכת יד ביד, ולספק למטיילים חוויה ייחודית ואחראית.

צימרים מקסימים באזור ים המלח

כאשר מחפשים מקום אירוח נעים ומסביר פנים באזור ים המלח, צימרים (B&B) מציעים חוויה מקסימה ומותאמת אישית. יחידות אירוח אלה מספקות אווירה חמה וביתית, ומאפשרות לאורחים להתחבר לתרבות ולאירוח המקומיים.

בצימרים באזור ים המלח, תוכלו לצפות לחדרים נוחים ונעימים המעוצבים בטוב טעם. המארחים מקפידים מאוד להבטיח שהאורחים שלהם ירגישו בבית, לספק תשומת לב אישית וליצור סביבה מסבירת פנים.

אחד משיאי השהייה במלון הוא ארוחת הבוקר הביתית. המארחים בדרך כלל מכינים ממרח טעים של מעדנים מקומיים ומרכיבים טריים, המאפשרים לכם להתחיל את היום עם ארוחה דשנה. ארוחות הבוקר כוללות לעתים קרובות מגוון רחב של אפשרויות, כגון לחם טרי, גבינות מקומיות, ריבות תוצרת בית ומאפים מסורתיים.

בנוסף לחדרים נוחים וארוחות בוקר טעימות, מקום האירוח מציע גם חללים משותפים בהם האורחים יכולים להתרועע ולהירגע. אזורים משותפים אלה מעוצבים לעתים קרובות בקפידה, ומספקים סביבה נעימה בה תוכלו להירגע לאחר יום של טיולים באזור ים המלח. תוכלו לנהל שיחות עם המארחים ועם אורחים אחרים, ולהחליף טיפים וחוויות לטיולים.

שהייה בצימר באזור ים המלח מאפשרת לכם לחוות את האירוח המקומי ולקבל הצצה אותנטית לתרבות ולמסורות האזור. המארחים הם לעתים קרובות ידע על האזור יכול לספק תובנות יקרות ערך והמלצות לחקר האטרקציות הסמוכות.

אם אתם מחפשים חוויה אישית ואינטימית, צימר מקסים באזור ים המלח הוא הבחירה המושלמת.

האטרקציות המובילות באזור ים המלח

גלו כמה מהאטרקציות המובילות באזור ים המלח, המציעות חוויות ייחודיות ונופים עוצרי נשימה.

תיאור אטרקציה 
מצדהמבצר עתיק עם נוף מדהים, נגיש באמצעות רכבל או טיולי הליכה.
שמורת טבע עין גדינווה מדבר שופע עם מפלים, מסלולי הליכה וחיות בר מגוונות.
אמבטיות בוץבואו לחוות את היתרונות הטיפוליים של כיסוי עצמכם בבוץ העשיר במינרלים של ים המלח.
מערות קומראןאתר ארכיאולוגי בו התגלו מגילות מדבר יהודה.
פנורמה ים המלחנקודת תצפית המציעה נוף פנורמי של ים המלח וסביבתו.
הר סדוםתצורה גיאולוגית ייחודית עם עמודי מלח ונופים מרשימים.
נחל דודנווה מדבר מדהים עם מפלים ובריכות לשחייה והרפיה.
גן החיות התנ"כימקלט לבעלי חיים הכולל מגוון רחב של מינים אקזוטיים ומקומיים.
ריף הדולפיניםחווית דולפינים אינטראקטיבית עם הזדמנות לשחות ולתקשר עם דולפינים.
מוזיאון ים המלחלמד על ההיסטוריה, הגיאולוגיה והאקולוגיה של אזור ים המלח.
מערת לוטאתר תנ"כי אגדי עם תצורת מערה טבעית.
חוף עין בוקקאזור החוף הציבורי העיקרי באזור ים המלח, המציע ציפה ושיזוף.
ואדי מוג'יבקניון נופי באזור ים המלח, מושלם לטיולים רגליים והרפתקאות קניונינג.
ארמון הורדוסשרידים ארכיאולוגיים של ארמון מפואר שנבנה על ידי המלך הורדוס במאה הראשונה לפני הספירה.
נאות הכיכרכפר אקולוגי המציע חוויות מדבריות ייחודיות ואפשרויות תיירות בת קיימא.
אביב דודמעיין מים מתוקים בשמורת עין גדי, הידוע במימיו המרעננים.

שאלות נפוצות לגבי מקומות לינה באזור אזור ים המלח

הנה כמה שאלות נפוצות על מקומות האירוח הטובים ביותר באזור ים המלח:

יתרונות השהייה באזור ים המלח

גלו את היתרונות של ים המלח: