Booking.com

או בחר\י עיר להצגת מקומות האירוח

מחפשים לחקור מיקום שליו, עוצר נשימה וטבעי בישראל? אל תחפשו רחוק יותר מרמת הגולן. אזור יפהפה זה מתגאה בנופים מרהיבים, היסטוריה עשירה, ומגוון של מקומות לינה שיתאימו לצרכים של כל מטייל.

בין אם חשקה נפשכם במלון בוטיק מפואר, בבקתה כפרית ביער או אוהל תחת כיפת השמיים, תמצאו הכל ברמת הגולן.

לאחר מחקר מעמיק, אספנו רשימה של מקומות הלינה הטובים ביותר בגולן, קייטרינג לזוגות, משפחות עם ילדים, בעלי חיות מחמד ומטיילים ידידותיים לסביבה. אנו מקווים שהפוסט הזה יעזור לכם לגלות את הבית המושלם שלכם הרחק מהבית באחד האזורים היפים ביותר בישראל.

מלונות ליד ים כנרת

אחת ההגדרות הציוריות ביותר שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע תוכניות טיול היא הכנרת, הידועה גם בשם אגם הכנרת. עם כל כך הרבה מה להציע, זהו מקום מושלם לחופשה מרגיעה או לחופשה רומנטית. למי שמעדיף להתפנק עם אירוח מדהים, האזור סביב הכנרת מלא באפשרויות מלונאיות מצוינות.

אחד הטובים ביותר הוא מלון גולן, הממוקם בעיר טבריה הסמוכה. עם חדרים אופנתיים ומרווחים לצד בריכה חיצונית מזמינה, האורחים ימצאו את עצמם נהנים מנוף מרהיב של האגם. המלון מציע שירותי ספא איכותיים, כמו גם סיורים מודרכים באתרי תיירות מקומיים. כמובן, מסעדות הגורמה של המלון מגישות מנות שאין שני להן. מבקרים לא יכולים לטעות עם בחירה כמו מלון גולן.

בקתות יער

כשמדובר בנופש שליו, היערות השלווים של רמת הגולן הם אופציה מצוינת. למרות גודלו הקטן, אזור זה עשיר בגיוון, ומהווה מקום מושלם לתיירים שרוצים לחוות שילוב ייחודי של טבע ואירוח שאזור הגולן מפורסם בו.

אחת האפשרויות המפתות ביותר למטיילים הן בקתות היער, כולל בקתות הכנר על העץ, המציעות נופים עוצרי נשימה של היערות, לצד נוחות המשולבת בטוב טעם עם פשטות. כאן, האורחים יכולים להירגע בנוחות של התא המעוצב בפאר שלהם, מצויד בכל הדרוש לחופשה איכותית.

הטווח ביופי הטבעי יוצא מן הכלל, מפסגות הרים תלולות ועד עמקים מכוסי יער, שמבקרים בהם לעתים קרובות כמה מינים של חיות בר כמו צבאים ושועלים. מגוון הצומח באזור זה ראוי גם לציין. הוא כולל עצי אלון, עצי אורן, פרחי אלון וצמחייה יפה אחרת. המבקרים יכולים להתפנק במספר אפשרויות טיולים רגליים, רכיבה על אופניים, ואפילו רכיבה על סוסים שייקחו אותם דרך כמה מהמקומות היפים ביותר ביערות, כגון מפלים ונחלים.

אם אתם רוצים לבלות חופשה ייחודית עם יקירכם, בקתות כנר על העץ הן אופציה נהדרת, עם אווירה רומנטית ושילוב קסום של שלווה, שלווה ומראות עוצרי נשימה.

אירוח בוטיק

ברמת הגולן לא חסרים מלונות בוטיק מקסימים ומקסימים, מושלמים למי שמחפש יוקרה, שירות מעולה ואווירה נעימה. בין מלונות הבוטיק המובילים ברמת הגולן נמצא פונדק הר נמרוד – מקום המשרה תחושה עכשווית עם אווירה חמימה ויוקרתית.

המלון כולל 27 חדרים מצוידים היטב, כולם מצוידים במתקנים מודרניים על מנת להפוך את שהייתכם לנוחה ובלתי נשכחת. בנוסף, כל חדר מתהדר במרפסת הפונה להרים ומשקיפה על נוף הגולן, ומספק נופים ציוריים שבטוח יעצרו את נשימתכם.

כשזה מגיע לסעודה, למבקרים יש מספר אפשרויות. המסעדה הראשית של המלון מגישה ארוחות בוקר, צהריים וערב, ואילו בר היין מציע ארוחה קלה יותר. תוכלו גם לגשת למסעדות וליקבים הסמוכים, המגישים מעדנים מקומיים טעימים.

אחד המאפיינים הפופולריים ביותר של פונדק נמרוד'ס מאונטיין הוא ארוחת הבוקר המפוארת שלו. השפים של המלון משתמשים במרכיבים טריים מתוצרת מקומית כדי ליצור ארוחות בוקר טעימות ומשביעות. מזנון ארוחת הבוקר כולל לחם תוצרת בית, יוגורט, פירות וגבינות, מה שהופך אותו לאחד משיאי השהייה במלון.

לסיכום, מלון נמרוד מאונטיין אין הוא בחירה מצוינת למטיילים המחפשים מלון בוטיק יוקרתי ומקסים ברמת הגולן. עם השירות המעולה, החדרים המצוידים היטב ואפשרויות האוכל המעולות, זהו מלון נהדר לחוות את כל מה שיש לרמת הגולן להציע.

B&B

אם אתם מחפשים חוויה נעימה וביתית, צימרים יכולים למלא את הצורך שלכם. אחת האופציות הנהדרות ברמת הגולן היא הצימר שגיא (Sagi B&B), שמתאפיין באווירה כפרית ומשדרת נגיעה של נוסטלגיה. המקום מוקף בטבע יפהפה ובבוסתנים מלאי פירות העונה, בהם האורחים מוזמנים לקטוף פירות מהעצים עצמם. הם מציעים גם לחם טרי, גבינה תוצרת בית וריבה כחלק מארוחת הבוקר שלכם, ומעניקים לכם טעימה מהחיים הכפריים האותנטיים.

מקום האירוח מאובזר היטב עם מתקנים כגון מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי חינם, וחדרים פשוטים אך נוחים שיכולים להכיל עד 4 אנשים. תוכלו ליהנות מארוחותיכם בגן בעודכם מתפעלים מהנופים עוצרי הנשימה. המקום מהווה נקודת שיגור מצוינת לחקר צפון הארץ ורמת הגולן, שכן הוא ממוקם במרחק של 10 דקות בלבד מהכפר קצרין העתיק ומשמורת הטבע גמלא, שם ניתן לראות צבאים ונשרים רבים. ראוי לציין שיש שפע של מעיינות טבעיים וטיולים בסביבה.

ג'ינגיס חאן (Genghis Khan), צימר נוסף, מושלם לאוהבי הבשר, שכן הוא מציע חוויית ברביקיו מונגולית ייחודית, בה האורחים יכולים לבחור את הבשרים שלהם ולצלות אותם על האש בעצמם. לכל חדר יש ברביקיו משלו והם מספקים ארוחת בוקר טעימה. המקום ידידותי למשפחות עם בריכה חיצונית, ומציע סדנאות אופציונליות בתחומי האמנות, אומנויות הלחימה והמוזיקה.

לסיכום, צימרים הם אופציה מדהימה אם אתם רוצים ליהנות מחוויה נינוחה ואותנטית באזור הכפרי מבלי להתפשר על נוחות. הם מציעים אווירה כפרית כפרית, אוכל תוצרת בית, והם ממוקמים בדרך כלל במקומות אידיאליים, ליד ציוני דרך טבעיים ואטרקציות.

אתרי קמפינג ברמת הגולן

אם אתם חובבי טבע, קמפינג ברמת הגולן הוא הדרך המושלמת לחקור את האזור. אתרי הקמפינג מציעים טבילה מלאה בטבע ונופים עוצרי נשימה. קמפינג נחל בשן הוא אפשרות אחת לשקול. ממוקם בפאתיה הצפוניים של רמת הגולן, הוא מציע חווית קמפינג שלווה המתאימה למשפחות וזוגות.

אתר הקמפינג מספק אווירה מרגיעה למבקרים כדי לברוח משגרת היומיום שלהם, עם מדורות ומפגשי צפייה בכוכבים בלילה. הבריכות הטבעיות הסמוכות אידיאליות לטבילה מרעננת לאחר יום של טיולים רגליים וטיולים. פנורמות הזריחה והשקיעה שניתן לראות מאתר הקמפינג הן בלתי נשכחות ובטוח ישאירו אתכם ביראת כבוד.

המתקנים בחניון נחל בשן מודרניים ומתוחזקים היטב. תוכלו ליהנות מתחנות ברביקיו, מקלחות חמות וחנות מכולת מצוידת היטב, הכוללת לחם טרי מהמאפייה המקומית. כמו כן, תוכלו להשביע את תאבונכם במסעדה הסמוכה, המגישה מאכלים מקומיים עם מוצרים טריים מהאזור.

הקמפינג מציע אפשרויות טיול שונות, החל מטיולי ג'יפים ועד טיולים לכנרת. טיולי הליכה מודרכים בהרים זמינים גם כן עבור אלה המעוניינים לחקור את יופיו של האזור הסמוך. עם מספיק הכנה ותחושת הרפתקה חדה, קמפינג נחל בשן עשוי להיות המקום המושלם עבורכם ברמת הגולן.

אתרי נופש למשפחות

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית ברמת הגולן, מצאתם ב-Golan Garden Resort. עם החדרים המרווחים, הבריכה החיצונית המחוממת והנופים היפים של האזור שמסביב, זהו המקום המושלם להירגע ולהירגע עם יקיריכם. לעולם לא תשתעממו מהפעילויות והסיורים הרבים הזמינים למשפחות, כולל רכיבה על סוסים, טיולי טבע מודרכים או טיולי רפסודה במורד נהר הירדן הסמוך.

אתר הנופש מציע גם שפע של מתקנים לילדים בכל הגילאים, כגון מועדון ילדים עם פעילויות ומשחקים יומיומיים, מגרש משחקים מרווח וחדר משחקים עם ביליארד וטניס שולחן. אם אתם נוסעים עם ילדים קטנים, אתר הנופש יכול לספק עריסות, כיסאות מוגבהים לילדים ומכונות החלקת תינוקות על פי בקשה.

המסעדות של אתר הנופש מגישות מגוון רחב של מאכלים ומשרתות אפילו את האכלנים הבררנים ביותר במשפחה. תוכלו ליהנות מארוחת בוקר טעימה עם מגוון רחב של אפשרויות, מתוקות ומלוחות, ולאחר מכן לפנק את הילדים עם פיצה או המבורגר ממזנון החטיפים שלצד הבריכה.

עבור אירוח ידידותי למשפחות שישאיר את כולם מאושרים ומבלים, גולן גארדן ריזורט הוא הבחירה המובילה שתספק לכם זיכרונות מתמשכים של חופשה משפחתית בישראל.

מקומות לינה ידידותיים למשפחות

כאשר מטיילים עם ילדים, בחירת הלינה הופכת להיות קריטית להצלחת הטיול. קדמת הבילויים היא אופציה מצוינת למשפחות שרוצות לחוות את היופי הייחודי של רמת הגולן בסביבה בטוחה עם פעילויות שונות המתאימות לילדים.

המלון מציע חדרי משפחה מרווחים עם מיטות נוחות, גינה מקסימה המציגה לראווה את הצמחייה המקומית, ומתקני שעשועים בהם הילדים יכולים לרוץ ולשחק. הבריכה החיצונית מושלמת לימי הקיץ, וארוחת הבוקר החינמית היא להיט עם כל בני המשפחה.

קדמת הבילויים נמצאת במרחק נסיעה קצר מאטרקציות רבות ידידותיות למשפחות, כגון מפעל השוקולד דה קרינה, בו המבקרים יכולים לצאת לסיור, להכין שוקולדים ולהתפנק עם כמה פינוקים מתוקים, וחוות הבוקרים, בה המבקרים יכולים ללמוד לרכוב על סוסים או לצאת לסיור מודרך ברמת הגולן.

מיקומו של המלון מספק גם גישה נוחה לשטח האינסופי באזור, בו משפחות יכולות לטייל, לרכוב על אופניים ולחקור את האזור הכפרי המחוספס.

חופשות רומנטיות

לזוגות המחפשים מפלט מההמולה של חיי היומיום, רמת הגולן מציעה כמה מאפשרויות הלינה הרומנטיות ביותר בישראל. האזור ידוע בנופיו המדהימים ובסביבתו השקטה. הנה כמה מהחופשות הרומנטיות הפופולריות ביותר ברמת הגולן.

סוויטות רימון

סוויטות רימון, הממוקמות בכפר הפסטורלי חד נס, מושלמות לזוגות שרוצים להירגע ולהתפנק. הסוויטות מרווחות וכוללות אח, ג'קוזי, ומרפסת פרטית עם נוף מדהים לכנרת. העיצוב מודרני ומסוגנן והתשומת לב לפרטים הקטנים מרשימה. תוכלו להתפנק עם ארוחת הבוקר המוגשת לחדרכם ולהירגע על שפת הבריכה.

מלון נוף גינוסר בטבע

מלון נוף גינוסר (Nof Ginosar Hotel) ממוקם על שפת הכנרת, ומציע חוויה רומנטית ושלווה לזוגות. מלון הבוטיק מוקף בגנים שופעים וכולל חוף פרטי משלו. החדרים מרווחים וכוללים עיצוב מרגיע הכולל צבעים חמים וחומרים טבעיים. המלון מציע גם עיסוי זוגי להרפיה אולטימטיבית.

תיירות Orchard View

מקום האירוח B&B אורצ'רד וויו (Orchard View Bed and Breakfast) שוכן במושב המקסים אבני איתן (Avnei Eitan), ומציע שהייה רומנטית וייחודית. החדרים בנויים בתוך חביות יין ישנות וכוללים ג'קוזי, מרפסת פרטית עם נוף לפרדס ואח רומנטי. האורחים יכולים ליהנות מארוחת בוקר תוצרת בית שהוכנה עם מרכיבים טריים מהבוסתן.

חופשות רומנטיות אלה מציעות את מקום המפלט המושלם לזוגות המעוניינים להתחבר מחדש ולבלות זמן איכות יחד. עם נוף מדהים ומתקנים מפוארים, אפשרויות לינה אלה ברמת הגולן בטוח ירשימו.

אירוח ידידותי לחיות מחמד

עבור מטיילים רבים, השארת חבריהם הפרוותיים מאחור יכולה להיות מלחיצה למדי, והם מעדיפים לארח אותם בחופשה. למרבה המזל, יש שפע של אפשרויות ידידותיות לחיות מחמד ברמת הגולן שמספקות גם אתכם וגם את הצרכים של חיית המחמד שלכם.

אם אתם מטיילים עם חיות מחמד, חשוב לוודא שיחידת האירוח שלכם עונה על הצרכים שלהם, כולל חדרים ידידותיים לחיות מחמד ושפע של מרחבים חיצוניים לפעילות גופנית ולמשחק. שקלו להתארח ביישוב עמק הבכה הרומנטי, הממוקם באופן אידיאלי לבעלי כלבים, המציע מיטות כלבים טיפוליות מתקדמות, מגרש כלבים לריצה ולמשחק, ואפילו סוויטת חיות מחמד יוקרתית. חיית המחמד שלכם תעריך את היכולת למתוח את רגליה בגינה הסמוכה או בשבילי ההליכה.

יחידות אירוח רבות ידידותיות לחיות מחמד מספקות תוספות כמו קערות אוכל ומים, צעצועים ואפילו פינוקים מיוחדים עבור בן הלוויה הפרוותי שלכם. עם שפע של פארקים, שבילים ויערות בקרבת מקום, רמת הגולן היא המקום המושלם לחוות חופשה ידידותית לחיות מחמד!

בעת נסיעה עם חיית המחמד שלך, הקפד לעקוב אחר תקנות חיות המחמד המקומיות, כולל חוקי רצועה וניקיון אחרי חיית המחמד שלך, כדי להבטיח חופשה חלקה ומהנה לכולם.

בעמק הבכה הרומנטי, חיות מחמד נחשבות לאורחים מוערכים ומובטח להם זמן נפלא, עם כל השירותים להם הם יצטרכו. כדי להפוך את שהייתכם לנוחה עוד יותר, ישנם מסלולי הליכה רבים בקרבת מקום ושפע של מסעדות, בתי קפה וחנויות ידידותיים לחיות מחמד שיקבלו את חברכם הפרוותי בזרועות פתוחות.

אירוח ידידותי לסביבה

אם אתם מחפשים אירוח ידידותי לסביבה ברמת הגולן, המקום של אורטל הוא האופציה המושלמת עבורכם. נווה מדבר שליו זה הממוקם על גבעה מציע חיים ברי-קיימא השואפים למערכת יחסים הרמונית עם הטבע.

המקום של אורטל מקבל את פני אורחיו באווירה שלווה בה הם יכולים להירגע ולהירגע. המבנים עשויים מחומרים טבעיים ומעוטרים בחללי פנים כפריים המשלימים את הגן המשגע המלא בעצים, פרחים ועשבי תיבול. הגן נחשב לחווה עירונית והוא המקור לארוחת הבוקר האורגנית המוגשת מדי יום.

המתחם שלהם מסתמך על אנרגיה סולארית לכל צרכי האנרגיה שלהם, כולל חשמל, חימום מים ומיזוג אוויר, מה שהופך אותו לחלל עצמאי לחלוטין. בנוסף, אורטל'ס פלייס משתמשת בחומרי ניקוי טבעיים וביולוגיים כדי לשמור על סביבה נקייה ונטולת כימיקלים.

יתר על כן, האורחים יכולים לנצל את האופניים החשמליים להשכרה כדי לחקור את רכס הרי רמת הגולן שמסביב תוך השפעה חיובית על הסביבה. לא רק זאת, אלא שניתן ליהנות ממעיינות חמים הממוקמים בחמת גדר, ומפירות, ירקות ועשבי תיבול הגדלים במקום.

המקום של אורטל הוא היעד המושלם לאוהבי תיירות אקולוגית, שמבינים את אחריותם לשמירה על הטבע. אין כאן פשרות, עם נוחות ויוקרה המשתלבות בהרמוניה מוחלטת עם חיים ברי-קיימא.

בטח, הנה סעיף טבלת HTML מעשירה שביקשת:

פעילויות פופולריות ברמת הגולן

יש המון פעילויות מהנות ומרגשות לעשות ברמת הגולן. עיין בטבלה הבאה לקבלת כמה רעיונות פופולריים לפעילות:

תיאורסוג פעילות
מסלולים לטיולי הליכהגלו את הנופים היפים והיופי הטבעי של רמת הגולן ברגל עם מסלולי הליכה שונים.
ספורט ימיתוכלו ליהנות ממגוון ענפי ספורט מים, לרבות קיאקים, סאפ וסקי מים בכנרת או בנהר הירדן.
סיורי ייןבקרו בכמה מהכרמים והיקבים עטורי הפרסים של רמת הגולן לחוויית טעימות יין.
טיולי ג'יפיםגלו את השטח הסלעי של רמת הגולן עם טיול ג'יפים מרתק.
טיולי טרקטורוניםרכבו על טרקטורון באזור הכפרי היפה של רמת הגולן להרפתקה ייחודית.
מעיינות חמיםתוכלו להירגע בבריכות הגיאותרמיות ובמעיינות החמים, כמו אלה שבמתחם הספא חמת גדר, עם נוף יפהפה של האזור שמסביב.
מפעל שוקולדבקרו במפעל השוקולד של עין זיוון לסיור וטעימות של מוצרי שוקולד טעימים.
אתרים ארכאולוגייםגלו את ההיסטוריה העשירה של האזור עם ביקור בשמורת הטבע גמלא, שראשיתה במאה הראשונה לפני הספירה.
צפרותרמת הגולן היא ביתם של מיני ציפורים רבים ויפים – בקרו באגמון החולה לחוויית צפרות ייחודית.
דיגצאו לאחד הנחלים והאגמים הרבים של רמת הגולן ליום של דיג ורגיעה.
צפייה בכוכביםתיהנו מהשמיים הבהירים של רמת הגולן ומצפייה בכוכבים בעזרת מדריכים וטלסקופים מומחים.
אופני הריםתוכלו לשכור אופני הרים ולחקור את השטח הסלעי של רמת הגולן עם נופים פנטסטיים.
מכוני ספא ועיסוייםתוכלו להירגע ולהירגע עם יום של טיפולי ספא ועיסויים באחד מאתרי הספא היוקרתיים הרבים ברמת הגולן.
מוזיאוניםבקרו במוזיאון ארכיאולוגי הגולן או במוזיאון עתיקות הגולן למבט מרתק על ההיסטוריה של האזור.
מפליםגלו את המפלים היפים של רמת הגולן, כמו מפל הבניאס או מפל מג'רסה, להרפתקה בלתי נשכחת.

שאלות נפוצות

הנה כמה שאלות נפוצות על המקומות הכי טובים לשהות בהם בגולן:

יתרונות מקומות הלינה בגולן

מתכננים טיול ל-רמת הגולן? בדוק את היתרונות של שהייה באחד ממקומות הלינה המובילים בגולן.