הזמנת לינה בחאן עין גדי

חאן עין גדי ממוקם בכניסה לקיבוץ עין גדי, החאן מציע מגוון של אפשריות אירוח. כתובת החאן: קיבוץ עין גדי 1 , עין גדי.

Booking.com

או בחר\י עיר להצגת מקומות האירוח

עין גדי הוא יעד פופולרי למי שרוצה לחוות את האתרים התנ"כיים. האטרקציה המפורסמת ביותר באזור זה היא ים המלח.

לינה עין גדי ישראל מציעה מגוון אפשרויות לינה ממלונות זולים ועד אתרי נופש יוקרתיים. ממוקם ליד כל האטרקציות המרכזיות, עין גדי מהווה בסיס מושלם לטיול שלכם בישראל.

עין גדי הוא אחד היעדים הפופולריים בישראל עם נופים מדהימים ויופי טבעי. עם גישה נוחה לכל האתרים התנ"כיים הגדולים, אין זה פלא מדוע זהו אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בישראל.

עין גדי הוא כפר קטן השוכן במדבר יהודה, כ-25 ק"מ דרומית לירושלים. הוא ידוע גם בשם "תכשיט המדבר".

הסיפור כיצד הפכו ישראל לעם מתחיל ביציאת מצרים ומסתיים בבניין בית המקדש השלישי. הסיפור כבר סופר פעמים רבות בעבר, אבל הפעם הוא יסופר מנקודת מבט חדשה לגמרי.

עין גדי הוא אחד מהאתרים היפים והמשמעותיים ביותר בישראל, והוא מציע למבקרים בו תובנה ייחודית על החברה היהודית העתיקה.

לינה עין גדי ישראל היא מקום שמציע לכם את הטוב משני העולמות. הוא מספק חוויה אותנטית של ישראל בסביבה יפה ושלווה.

"הלינה בעין גדי ישראל תוכננה מתוך מחשבה על המטייל. אתר הנופש ממוקם ממש מחוץ לירושלים, ומציע לאורחים חוויה אותנטית של ישראל".

אתר הנופש ממוקם על ראש גבעה מוקף בעצים וצמחייה, ומציע לאורחים נוף פנורמי של הטבע שמסביב.

עין גדי הוא נווה מדבר במדבר יהודה, השוכן ממש דרומית לים המלח. זהו אחד האתרים הארכיאולוגיים החשובים בישראל והוגדר בשנת 1981 כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו.

עין גדי, שפירושו "מעיין העיזים", הוא נווה מדבר, שבו מחלחלים מים מתחת למצוקי אבן החול וזורמים לבריכות המתמלאות במי גשמים. האתר היה מיושב עוד מימי קדם ושימש כאתר עלייה לרגל חשוב של נוצרים מוקדמים.

המעיינות ניזונים מאקוויפרים שנחצבו בשחיקה טבעית במשך אלפי שנים. מי המעיינות הללו שימשו לשתייה עוד מימי התנ"ך, אך הם שימשו להשקיה גם בתקופת הרומאים (כאשר עין גדי נודע כ"הר הכרמל"), אז נבנו רשת של תעלות השקיה להבאת מים אל קרקע לעיבוד ליד עין גדי ולאורך מה שמכונה כיום ואדי

עין גדי היא ישוב קטן בישראל, המונה כ-4,000 תושבים. הוא ממוקם על החוף המערבי של ים המלח.

העיירה מפורסמת במעיינות הטבעיים שלה, שאומרים שיש להם סגולות מרפא. כמו כן, מאמינים למים יש כוחות ריפוי למחלות עור ובעיות עיניים. המים ממעיינות אלו שימשו כתרופה במשך מאות שנים על ידי אנשים מרחבי העולם.

עין גדי עמדה במרכזן של מספר תגליות ארכיאולוגיות ונשארה אחד מהאתרים החשובים בישראל כיום. בנוסף להיותו אתר היסטורי חשוב, עין גדי ידוע גם כאחד המקומות הטובים ביותר ללינה בישראל אם אתם רוצים ליהנות מקצת שקט ושלווה בזמן ביקור בחלק זה של הארץ.

לינה עין גדי ישראל היא מלון המציע את מיטב מקומות האירוח באזור ים המלח. הוא ממוקם על גבעה המשקיפה על ים המלח ומציע למבקרים בו הזדמנות ליהנות ממגוון פעילויות פנאי ולטייל באזור.

מקום האירוח עין גדי ישראל ממוקם בין ירושלים, בית לחם, יריחו ועמאן. ניתן להגיע למלון מכל הערים הללו ברכב או באוטובוס.