Booking.com

או בחר\י עיר להצגת מקומות האירוח

דמיינו מקום כל כך ייחודי וקסום שזה מרגיש כמו להיכנס לעולם חדש לגמרי. מקום שבו יוקרה פוגשת יופי טבעי, ורגיעה הופכת לצורת אמנות. ברוכים הבאים לקסם של ים המלח.

מוקף בנופים עוצרי נשימה וספוג מאות שנים של מסורות ריפוי, ים המלח הוא מקלט עבור אלה המחפשים שלווה והתחדשות. בפוסט זה, נחקור את העולם המרתק של יעד יוצא דופן זה, תוך התמקדות ספציפית במלונות וספא מדהימים שיהפכו את החוויה שלכם לבלתי נשכחת.

מלונות ליד ים המלח

כשמדובר במציאת מקום אירוח מושלם ליד ים המלח, מחכה לכם פינוק. המלונות באזור זה מציעים שילוב של נופים מדהימים, פינוקים מפנקים וקרבה לחוף הים היוצרים חוויה קסומה באמת.

עם מגוון בתי מלון לבחירה, יש משהו שיתאים לטעמו ולתקציבו של כל מטייל. בין אם אתם מחפשים אפשרות ידידותית לתקציב או אתר נופש ראוותני, תמצאו אותו ליד ים המלח. מלונות אלה נועדו לספק נוחות ונוחיות האורחים, להבטיח שהשהייה שלכם תהיה נוחה ככל שאפשר.

דמיינו שאתם נכנסים ללובי אלגנטי של מלון עם נוף פנורמי של ים המלח שנמתח לפניכם. בעת ביצוע הצ'ק-אין, מקבלים את פניכם אנשי צוות ידידותיים המוכנים לספק את כל צרכיכם. החדרים והסוויטות המרווחים מעוצבים בטוב טעם, ומציעים שילוב של יוקרה ונוחות. ממרפסות פרטיות ועד מיטות קטיפה, חדרים אלה מספקים את המפלט המושלם לאחר יום של חקר נפלאות ים המלח.

מלונות רבים ליד ים המלח מציעים גישה לחוף פרטי משלהם, המאפשר לאורחים ליהנות מהיתרונות הטיפוליים של הים בשעות הפנאי שלהם. דמיינו את עצמכם רובצים על מיטת שיזוף, טובלים את כפות רגליכם במי המלח הרכים ומתחממים בשמש הים תיכונית החמה. זו חוויה שנוטפת רוגע ושלווה.

עבור אלה המחפשים פינוק נוסף, המלונות באזור זה מתהדרים במתקני ספא יוצאי דופן. אחרי יום ארוך של ציפה במים הצפים של הים וסיור באטרקציות הסמוכות, למה שלא תפנקו את עצמכם בעיסוי מרגיע או בפנים מרעננות? המטפלים בספא הם מומחים בתחומם, תוך שימוש במרכיבים ובטכניקות טבעיות שיעזרו לכם להירגע ולהתרענן.

בין אם אתם נוסעים לחופשה רומנטית, חופשה משפחתית או הרפתקת סולו, המלונות ליד ים המלח מציעים חוויה קסומה באמת. עם נופים מדהימים, מתקנים מפוארים וקרבה לחוף, חדרי אירוח אלה מאפשרים לכם לטבול את עצמכם ביופי ובשלווה של יעד ייחודי זה.

טיפולי ספא

התפנקו במותרות האולטימטיבית של טיפולי ספא ליד ים המלח, שם הרפיה והתחדשות תופסות את מרכז הבמה. מכוני ספא ברמה עולמית אלה מציעים מגוון רחב של טיפולים שנועדו לקדם רווחה פיזית ונפשית. בין אם אתם מחפשים הרפיה טהורה או יתרונות טיפוליים, לספא ליד ים המלח יש משהו לכל אחד.

תוכלו לשקוע באווירה שלווה בעודכם נכנסים לספא שליו זה. תאורה רכה, ניחוחות מרגיעים ומוזיקה מרגיעה יוצרים אווירה של שלווה ושלווה. מטפלים מיומנים מספקים טיפול אישי ותשומת לב כדי להבטיח חוויה מאושרת באמת.

תוכלו לבחור מתוך מגוון טיפולי ספא המותאמים לצרכים האישיים שלכם. תיהנו מעיסוי מרגיע המקל על מתח השרירים ומקדם הרפיה עמוקה. התפנקו בעור פנים מרענן כדי להזין ולהעניק לחות לעור, ולהשאיר אותו זוהר וזוהר.

לפינוק גוף מלא, חוו את היתרונות של עטיפות גוף שמנקה רעלים, מקלפות ומצעירות את העור. אפשרו למרכיבים הטבעיים, כגון מינרלים מים המלח ושמנים אתריים, לחולל את קסמם ולהשאיר אתכם רעננים ומחודשים.

מכוני הספא הסמוכים לים המלח ידועים בשימוש שלהם במרכיבים טבעיים. מעשבי תיבול וצמחים מקומיים ועד מלחים ובוץ מים המלח, המטפלים משלבים אלמנטים אלה כדי לשפר את תכונות הריפוי של הטיפולים. מרכיבים טבעיים אלה לא רק מזינים את העור אלא גם מקדמים את הבריאות הכללית.

תוכלו להירגע ולאמץ את השלווה בעודכם מתפנקים עם טיפולי ספא יוקרתיים ליד ים המלח. תנו למתח להתמוסס וחוו תחושה של רגיעה עמוקה והתחדשות.

טיפולי בוץ מים המלח

כשמדובר בטיפולי ספא מרעננים, טיפולי בוץ מים המלח מבוקשים מאוד בשל תכונותיהם הטיפוליות.

בוץ ים המלח, המפורסם בתכולת המינרלים הגבוהה שלו, מציע יתרונות רבים לעור ולרווחה הכללית. הבוץ העשיר במינרלים מופק מהנקודה הנמוכה ביותר על פני כדור הארץ, ים המלח, והוא ידוע בהשפעותיו לניקוי רעלים וביכולתו להזין את העור.

תהליך מריחת בוץ ים המלח הוא חוויה ייחודית וממריצה. הבוץ מתפשט בעדינות על הגוף, ומאפשר למינרלים לחדור לעור. כשהבוץ מתייבש, הוא יוצר תחושה מרגיעה וקרירה. לאחר מכן, מומלץ בדרך כלל תקופת הרפיה כדי למקסם את השפעות הבוץ ולקדם עוד יותר את הבריאות.

טיפולי בוץ מים המלח נמצאו מועילים במיוחד לאנשים הסובלים מבעיות עור כגון פסוריאזיס ואקזמה. המינרלים בבוץ עוזרים להפחית דלקת ולהרגיע גירוי, ומשאירים את העור רך ורווי לחות. נוסף על כך, תכונות ניקוי הרעלים של הבוץ יכולות לעזור להסיר זיהומים ורעלים מהעור, והתוצאה היא עור חלק וזוהר יותר.

מחקרים הראו גם כי טיפולי בוץ מים המלח יכולים לספק הקלה לאנשים הסובלים מדלקת פרקים. תכולת המינרלים הגבוהה בבוץ, כולל מגנזיום ואשלגן, נמצאה כמקלה על כאבי ונוקשות מפרקים, מקדמת ניידות ומשפרת את הבריאות הכללית של המפרקים.

באופן כללי, טיפולי בוץ מים המלח מציעים חוויה ייחודית ומועילה לגוף ולנפש כאחד. על ידי רתימת כוחו של הבוץ העשיר במינרלים של ים המלח, טיפולים אלה מספקים דרך טבעית ויעילה לניקוי רעלים, הזנה והצערת העור, תוך קידום הרפיה ורווחה כללית.

בריכות מים מלוחים

כשמדובר במציאת רוגע והתחדשות אולטימטיביים בקרבת ים המלח, בריכות מים מלוחים מציעות חוויה ייחודית ומרעננת. בריכות אלו, המלאות במי המלח הטבעיים מים המלח, מספקות יתרונות רבים לגוף ולנפש.

אחד המאפיינים הבולטים של בריכות מים מלוחים הוא תכולת המלח הגבוהה, המגבירה את הציפה ומאפשרת ציפה ללא מאמץ. זה נותן למבקרים תחושה של חוסר משקל, משחרר כל לחץ על המפרקים והשרירים. ציפה בבריכות אלו יכולה לקדם הרפיה ולסייע בשחרור מתחים, תוך יצירת אפקט מרגיע וטיפולי.

תכולת המלח הטבעית בבריכות לא רק תורמת לתחושת חוסר המשקל אלא גם מוסיפה לניקיון וטוהר המים. המלח פועל כחומר חיטוי טבעי, ומונע צמיחה של חיידקים ומיקרואורגניזמים מזיקים. משמעות הדבר היא כי המבקרים יכולים ליהנות מהבריכות מבלי לדאוג לסיכונים בריאותיים פוטנציאליים.

מלבד בריכות המים המלוחים עצמן, מתקנים רבים ליד ים המלח מציעים גם תכונות נוספות כגון ג'קוזי ומעיינות חמים. מתקנים אלה מספקים רגיעה נוספת ומציעים הזדמנות להתמכר לתכונות הריפוי של ים המלח.

בנוסף לקידום הרפיה, לבריכות מים מלוחים ליד ים המלח יש גם יתרונות טיפוליים שונים. ריכוז גבוה של מינרלים במים, כגון מגנזיום ואשלגן, יכול להיות מועיל לעור. מינרלים אלה יכולים לעזור לשפר את מצבי העור כגון פסוריאזיס ואקזמה, ולהשאיר את העור בתחושה מוזנת ומחודשת.

התפאורה השלווה של בריכות המים המלוחים, המשקיפות לעיתים קרובות על הנוף המדהים של ים המלח, מוסיפה לחוויה הכוללת. ציפה בבריכה בעודכם מוקפים ביופי הטבעי של האזור יכולה להיות חוויה שלווה ושלווה להפליא.

לכן, בין אם אתם מחפשים להירגע, להקל על מתחים או פשוט ליהנות מהיתרונות הטיפוליים של מים מלוחים, אסור להחמיץ את בריכות המים המלוחים הסמוכות לים המלח. לטבול את עצמך בטוהר המים ולתת לתכונות המרגיעות של ים המלח להפעיל את הקסם שלהם על הגוף והנפש שלך.

סגולות הריפוי של ים המלח

ים המלח ידוע בתכונות הריפוי יוצאות הדופן שלו, מה שהופך אותו ליעד פופולרי עבור אנשים המחפשים תרופות טבעיות וחוויות טיפוליות. הריכוז הגבוה של מינרלים במי ים המלח ובבוץ ידוע כבעל יתרונות בריאותיים רבים, החל מבעיות עור ועד לרווחה כללית.

אחד המרכיבים המרכזיים שהופכים את ים המלח לכל כך מיוחד הוא העושר שלו במינרלים, כולל מגנזיום, אשלגן וסידן. נמצא כי יש למינרלים הללו סגולות נוגדות דלקת, נוגדות חמצון ונוגדות הזדקנות. בשילוב עם תנאי האקלים הייחודיים של אזור ים המלח, הכוללים גובה נמוך, לחץ ברומטרי גבוה וטמפרטורה חמה, הם יוצרים סביבה אופטימלית לריפוי.

מחקרים מדעיים הראו כי המינרלים במי ים המלח יכולים לסייע בשיפור מצבי עור שונים, כגון פסוריאזיס, אקזמה, אקנה ודרמטיטיס. המינרלים פועלים להענקת לחות וניקוי רעלים מהעור, מפחיתים דלקת ומקדמים התחדשות תאי עור. התכונות האנטי דלקתיות של המינרלים גם לעזור להקל על הסימפטומים של דלקת פרקים וכאבי מפרקים ושרירים אחרים.

בנוסף לבריאות העור והמפרקים, למי ים המלח יש השפעות חיוביות על מחלות נשימה. השילוב הייחודי של ריכוז גבוה של מינרלים והאוויר הטהור סביב ים המלח יכול להקל על תסמיני אסתמה, ברונכיטיס ואלרגיות. שאיפת האוויר העשיר במינרלים מסייעת לטהר ולחזק את מערכת הנשימה.

אינספור עדויות של מבקרים שחוו את סגולות הריפוי של ים המלח תומכות עוד יותר בטענות אלה. אנשים רבים דיווחו על שיפור משמעותי בבעיות העור שלהם, כמו גם הקלה בכאבי מפרקים ושרירים לאחר שהייה בים המלח. ההרפיה וההתחדשות הכללית שמגיעות עם ביקור בים המלח תורמות עוד יותר לתהליך הריפוי.

בין אם אתם מחפשים הקלה ממצב בריאותי ספציפי או פשוט מחפשים חוויה משקמת, תכונות הריפוי של ים המלח יוצרות סביבה ייחודית ומועילה באמת להתחדשות.

אירוח יוקרתי

כשמדובר באירוח יוקרתי בקרבת ים המלח, תוכלו לצפות ללא פחות משפע, נוחות ותשומת לב לפרטים. מוסדות אלה מציעים חוויה בלתי נשכחת באמת, המשלבת נופים עוצרי נשימה, שירות אישי ומגוון של מתקני פרימיום.

דמיינו שאתם מתעוררים לנופים מדהימים מחדר המלון שלכם, כשים המלח המרהיב פרוש לפניכם. המלונות באזור זה מספקים רמת בלעדיות שאין שנייה לה, ומבטיחים שהייה יוצאת דופן מתחילתה ועד סופה.

הסוויטות המרווחות מעוצבות תוך התחשבות בכל הנוחות, ומספקות מקום מפלט למנוחה ופינוק. חדרים רבים כוללים מרפסות פרטיות, המאפשרות לכם לספוג את יופיו של ים המלח תוך הנאה מפרטיות מלאה.

אבל לא רק החדרים נועדו להרשים. מלונות יוקרתיים אלה מתהדרים גם במתקני ספא ברמה עולמית, בהם תוכלו להתפנק עם טיפולים מרעננים העושים שימוש בסגולות הריפוי של ים המלח. מעיסויים ממריצים ועד עטיפות גוף מרגיעות, חוויות הספא הן באמת יוצאות דופן.

מה שמייחד את חדרי האירוח היוקרתיים הללו הוא תשומת הלב הקפדנית שלהם לפרטים והשירות האישי הניתן על ידי הצוות. מההגעה ועד העזיבה, תטופלו בתשומת לב ואירוח מירביים, ויבטיחו כי כל צרכיכם יטופלו.

בין אם אתם מחפשים חופשה אינטימית או מקום מפלט מפואר, אפשרויות הלינה היוקרתיות ליד ים המלח מציעות רמה ללא תחרות של תחכום ונוחות. בואו לטבול את עצמכם ביופיו של יעד יוצא דופן זה ולהתפנק בשהייה בלתי נשכחת המשלבת יוקרה, שלווה והתחדשות.

נופש בריאות

ריטריטים של בריאות ליד ים המלח מציעים הזדמנות ייחודית לאנשים לטבול את עצמם בחוויית בריאות והתחדשות הוליסטית. הריטריטים הללו מספקים גישה מקיפה לרווחה נפשית, ומשלבים אכילה בריאה, פעילות גופנית, מיינדפולנס וטיפולי ספא מפנקים. הסביבה הטבעית והשלווה של ים המלח יוצרת סביבה אידיאלית לרגיעה וטיפול עצמי.

בריטריטים של בריאות, האורחים יכולים לברוח מההמולה של חיי היומיום ולהתמקד בטיפוח הנפש, הגוף והנפש שלהם. האווירה השלווה, יחד עם היופי הטבעי של ים המלח, מעצימים את חוויית הבריאות הכוללת.

אחד המאפיינים העיקריים של נופש בריאות הוא הזמינות של פעילויות בריאות שונות. שיעורי יוגה ומדיטציה מוצעים באופן קבוע כדי לקדם הרפיה עמוקה ושלווה פנימית. מפגשים אלה מתקיימים לעתים קרובות בטרסות ציוריות על קו המים, המספקות סביבה שלווה לתרגול. בנוסף, תוכלו לטייל במסלולי הליכה סביב ים המלח כדי להתחבר לטבע ולשפר את הכושר הגופני שלכם.

ריטריטים של בריאות מציעים גם מגוון סדנאות בריאות וסמינרים בהנחיית מומחים בתחום. סדנאות אלה מכסות נושאים כגון הרגלי אכילה בריאים, טכניקות לניהול מתחים ותרגולי מיינדפולנס. האורחים יכולים לצבור ידע וכלים יקרי ערך לשלב בחיי היומיום שלהם זמן רב לאחר סיום הריטריט.

גולת כותרת נוספת של ריטריטים בריאותיים היא הגישה למתקני ספא מפוארים. תוכלו להתפנק עם מגוון רחב של טיפולי ספא, לרבות עיסויים, טיפולי פנים ועטיפות גוף, כולם נועדו לקדם הרפיה, התחדשות ורווחה כללית. המטפלים המקצועיים בריטריטים אלה משתמשים במרכיבים ובטכניקות טבעיות כדי לספק חוויה טרנספורמטיבית באמת.

באופן כללי, נופשי בריאות ליד ים המלח מציעים מקלט לאנשים המבקשים לשים את בריאותם ורווחתם בראש סדר העדיפויות. עם שילוב של סביבה שלווה, פעילויות בריאות, סדנאות וטיפולי ספא, האורחים יכולים לעזוב בתחושה מחודשת, רעננה ומוכנה לאמץ אורח חיים בריא יותר.

הרפיה והתחדשות

בין חופיו השלווים של ים המלח, הרגיעה וההתחדשות מקבלות משמעות חדשה לגמרי. מיקום קסום זה מציע סביבה שלווה, חופשית מההמולה של חיי היומיום, ומאפשר למבקרים להירגע עמוקות ולטעון מחדש את גופם ונפשם כאחד.

לרוח הים העדינה, הנושאת ניחוח של מלח ומינרלים, יש השפעה מרגיעה המביאה לתחושת שלווה ושלווה. הצליל הקצבי של הגלים מוסיף לאווירה המרגיעה, ויוצר את הרקע המושלם להרפיה.

אחת הדרכים הטובות ביותר לחוות רגיעה עמוקה ליד ים המלח היא פשוט לרבוץ על חופיו היפים. החול הלבן הרך והמים הצלולים יוצרים סביבה ציורית שבה אפשר לשכב, לעצום עיניים ולתת לדאגות העולם להתפוגג. כשהגלים העדינים חופפים את החוף, נדמה שהלחצים והמתחים של החיים נסחפים איתם.

עבור אלה המחפשים חוויה סוחפת יותר, הספא הרבים ליד ים המלח מציעים מגוון רחב של טיפולים כדי לקדם הרפיה והתחדשות. החל מעיסויים המשחררים מתח בשרירים ועד טיפולי פנים המחיים את העור, טיפולי ספא יוקרתיים אלה מספקים בריחה דקדנטית מדרישות חיי היומיום. המטפלים המנוסים משתמשים בידיהם המומחיות כדי להקל בעדינות על כל קשר או מתח, ומשאירים את האורחים רעננים ומחודשים.

יתר על כן, מפגשי מיינדפולנס ומדיטציה מוצעים לעתים קרובות בספא זה, ומאפשרים לאורחים להתחבר באופן מלא לרגע הנוכחי ולשחרר את כל המחשבות או הדאגות המתמשכות. תרגולים אלה מקדמים בהירות מנטלית, שלווה פנימית ותחושה עמוקה יותר של רוגע ורווחה.

הסביבה הייחודית של ים המלח, בעלת תכולת המינרלים העשירה והתכונות הטיפוליות, מעצימה עוד יותר את חווית הרגיעה. למינרלים באוויר ובמים יש השפעה מרגיעה על הגוף, והם עוזרים להקל על כאבי שרירים, אי נוחות במפרקים ואפילו בעיות נשימה. כאילו הטבע עצמו מספק מגע מרפא.

המבקרים בים המלח מוצאים את עצמם לא פעם צפים ללא מאמץ במימיו הצפים, כאילו חסרי משקל. תחושה זו של חוסר משקל יוצרת תחושת רוגע עמוקה ומקלה על הלחץ על המפרקים והשרירים, ומאפשרת הרפיה והתחדשות מוחלטת.

בין אם זה רביצה על החוף, פינוק בטיפולי ספא, תרגול מיינדפולנס או פשוט התמסרות לכוחות הריפוי של ים המלח, הרפיה והתחדשות מאומצות במלואן במקום קסום זה. זהו מקלט שבו הנפש יכולה סוף סוף למצוא שלווה והגוף יכול לרפא ולשקם את עצמו.

ואכן, השילוב של יופי טבעי, תכונות טיפוליות ואווירה שלווה הופך את ים המלח ליעד אידיאלי עבור אלה המחפשים בריחה מהלחצים של החיים המודרניים. זהו מקום שבו הרפיה והתחדשות הן לא רק אפשריות, אלא גם ארוגות במרקם של הסביבה.

ספא מלח ים

בואו לחוות את היתרונות המרעננים והמרפאים של ספא מלח ים ליד ים המלח. מכוני ספא אלו מציעים טיפולים ייעודיים הרותמים את כוחו של המלח הטבעי מים המלח. עם הטיפולים הייחודיים והאווירה המפוארת שלהם, ספא Sea Salt מספק חוויית בריאות בלתי נשכחת.

אחד הטיפולים הפופולריים ביותר המוצעים בספא Sea Salt Spa הוא פילינג מלח ים. טיפול פילינג זה משתמש בתערובת של מלח ים המלח ושמנים אתריים כדי להסיר תאי עור מתים ולהמריץ את זרימת הדם. כאשר מעסים את הפילינג בעדינות על הגוף, הוא מחייה את העור ביעילות ומשאיר אותו רך, חלק וזוהר.

לחוויה מפנקת עוד יותר, אמבט מלח ים הוא הבחירה המושלמת. אמבטיות אלו מושרות במלח ים המלח עשיר במינרלים, ליצירת טבילה מרגיעה וטיפולית. הריכוז הגבוה של מינרלים עוזר להרפות את השרירים, להפחית מתח ולשפר את הרווחה הכללית. טבילה באמבט מלח ים יכולה להשאיר אתכם רגועים ומחודשים.

בנוסף לקרצוף ואמבטיות, ספא מלח ים מציע גם עטיפות מלח ים. עטיפות אלה כוללות מריחת תערובת חמה של מלח ים המלח ושמנים אתריים על הגוף, ולאחר מכן עטיפה בפקעת נוחה. טיפול זה מזין את העור באופן עמוק, מותיר אותו לח וחלק יותר באופן ניכר. זה גם עוזר לנקות את הגוף מרעלים, לעורר ניקוז לימפטי, ולקדם תחושה של התחדשות.

בספא Sea Salt תוכלו לצפות לטיפולים מותאמים אישית ומותאמים אישית לצרכים שלכם. המטפלים הבקיאים והמיומנים ידריכו אתכם בין האפשרויות השונות וימליצו לכם על הטיפולים המתאימים ביותר לתוצאות הרצויות. בין אם אתם מחפשים להירגע, להצעיר או לטפל בבעיות עור ספציפיות, חוויית הספא Sea Salt Spa נועדה לעלות על הציפיות שלכם.

התענגות על טיפולי מלח הים המוצעים בספא מלח ים ליד ים המלח היא חוויה מרעננת ומפנקת באמת. תכונות הריפוי של מלח ים המלח העשיר במינרלים בשילוב עם מומחיותם של המטפלים יוצרים מסע מאושר וטרנספורמטיבי לנפש, לגוף ולנפש.

חבילות ספא מעולות

בעת הביקור בים המלח, נצלו את חבילות הספא המעולות הקיימות ופנקו את עצמכם בחוויית הרפיה ופינוק אולטימטיבית. חבילות ספא אלו מציעות שילוב של טיפולי ספא מפנקים, אירוח נוח והטבות נוספות שישאירו אתכם עם תחושת התחדשות ורעננות.

אחת מחבילות הספא הפופולריות היא Serenity Escape, הכוללת מבחר טיפולים מפנקים שנועדו לעזור לכם להירגע. התחילו עם עיסוי מרגיע המתמקד בשחרור מתחים וקידום הרפיה עמוקה. לאחר מכן, תיהנו מפנים מזינות המחדשות ומחיות את עורכם, ומשאירות אותו זוהר וזוהר. סיימו את טיפול הספא שלכם עם מעטפת גוף לניקוי רעלים שמסלקת זיהומים ומשאירה את גופכם נקי עמוק. החבילה כוללת גם שהייה מפנקת באתר נופש סמוך, בו תוכלו ליהנות מנוף מדהים של ים המלח וגישה למתקנים ברמה עולמית של אתר הנופש.

אם אתם מחפשים חוויית בריאות מקיפה יותר, חבילת "נופש הוליסטי" עשויה להיות מושלמת עבורכם. חבילה זו חורגת מטיפולי הספא המסורתיים ומתמקדת בשילוב פרקטיקות הוליסטיות בשגרת היומיום שלכם. בנוסף לטיפולי ספא מפנקים, כמו עיסויים וטיפולי פנים, החבילה כוללת מפגשי מיינדפולנס ומדיטציה, שיעורי יוגה וטיולים מודרכים בטבע. תהיה לך גם הזדמנות להשתתף בסדנאות בריאות שבהן תוכל ללמוד כיצד לשלב הרגלים בריאים יותר באורח החיים שלך.

אם יש לכם תקציב מוגבל אבל אתם עדיין רוצים לחוות את היתרונות של חבילת ספא, יש אפשרויות זמינות גם עבורכם. חבילת "פינוק חיוני" מציעה מבחר טיפולי ספא חיוניים במחיר משתלם יותר. עדיין תוכלו ליהנות מעיסוי מרגיע, טיפול פנים מרענן וקרצוף גוף מרענן, כולם נועדו לספק לכם חוויה מאושרת ומפנקת. חבילה זו כוללת גם שהייה במלון נוח ליד ים המלח, המאפשר לכם להירגע לחלוטין ולטבול את עצמכם באווירה שלווה.

לא משנה באיזו חבילת ספא תבחרו, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שתקבלו תמורה מצוינת לכספכם. חבילות אלה נאצרות בקפידה כדי להבטיח שתהיה לכם חוויה בלתי נשכחת באמת ותשאירו תחושה של התחדשות מוחלטת. אז למה לחכות? פנקו את עצמכם בחבילת ספא יוצאת דופן ליד ים המלח וגלו את היתרונות המדהימים של רוגע ופינוק ביעד קסום זה.

מלונות נוספים ליד ים המלח

גלו עוד מלונות ליד ים המלח כדי להעצים את חוויית היוקרה שלכם.

שם המלוןדירוגמיקום
Dead Sea Marriott Resort & Spaעין בוקק5 כוכבים
מלון דניאל ים המלחעין בוקק4 כוכבים
מלון לאונרדו קלאב ים המלחעין בוקק4 כוכבים
דניאל ים המלח עין בוקקעין בוקק5 כוכבים
מלון הרודס ים המלחעין בוקק5 כוכבים
ישרוטל ים המלחעין בוקק4 כוכבים
מלון עין גדי ירושליםעין גדי4 כוכבים
דיוויד ים המלח ריזורט וספאעין בוקק5 כוכבים
הוד המדבר ריזורט וספאעין בוקק4 כוכבים
רימונים ים המלחעין בוקק4 כוכבים
מלון אואזיס ים המלחעין בוקק3 כוכבים
נח ספאעין בוקק3 כוכבים
מלון לאונרדו פלאזה ים המלחעין בוקק4 כוכבים
פרימה אואזיסעין בוקק4 כוכבים
דיוויד ריזורט וספאעין בוקק5 כוכבים
מלון קיבוץ עין גדיעין גדי3 כוכבים

שאלות נפוצות

הנה כמה שאלות נפוצות על מלונות, ספא, נופש בריאות ליד ים המלח:

היתרונות של מלונות וספא ליד ים המלח

בואו לחוות יוקרה ורוגע כפי שלא חוו מעולם: