Booking.com

או בחר\י עיר להצגת מקומות האירוח

תל אביב היא עיר במזרח התיכון על חוף הים התיכון. זוהי העיר השנייה בגודלה בישראל, עם אוכלוסייה של 404,400 תושבים.

מלון תל אביב נמצא במרכז העיר. הוא פתוח משנת 1964 והוא אחד המלונות הוותיקים בישראל. המלון שופץ מספר פעמים וכעת הוא מספק לאורחים שירותים מודרניים כמו מרכז כושר, ספא ובריכת שחייה חיצונית.

תל אביב היא העיר השנייה בגודלה בישראל. היא ידועה בתור "העיר שלעולם לא ישנה".

תל אביב היא יעד פופולרי עבור תיירים ואנשי עסקים כאחד. יש הרבה מלונות לבחירה, אבל הנה כמה מהטובים ביותר.

תל אביב היא העיר הראשונה במזרח התיכון שיש בה מלון חמישה כוכבים. מלון הילטון תל אביב פתח את שעריו בשנת 1965 ותוכנן על ידי האדריכל הישראלי יוסף קרקובסקי.

במלון סה"כ 337 חדרים, שכולם מצוידים במיזוג אוויר, טלוויזיה בלוויין, אינטרנט אלחוטי ומיני מקרר. האורחים יכולים גם לנצל את המסעדה והבר באתר.

תל אביב היא אחת הערים החשובות בישראל. יש בה 408,000 תושבים והיא העיר השנייה בגודלה בישראל. בתל אביב יש אקלים ים תיכוני המתאפיין בקיץ חם ויבש וחורף קריר ורטוב.

תל אביב היא ביתם של תרבויות ואמונות דתיות רבות ושונות, מכיוון שהיא נוסדה במקום שבו היה כפר מוסלמי. מאוחר יותר היא נכבשה על ידי העות'מאנים ולאחר מכן השתלטה על ידי הבריטים לאחר מלחמת העולם הראשונה.

מלונות תל אביב הם אחד המאפיינים החשובים ביותר שלה מכיוון שהם מספקים מקומות לינה לתיירים מכל העולם שרוצים לחקור את העיר היפה הזו.

ישנם סוגים רבים ושונים של מלונות בתל אביב, החל ממקומות לינה בתקציב נמוך ועד סוויטות יוקרתיות עם כל מיני שירותים כמו בריכות שחייה וספא.

חלק מהמלונות מציעים תעריפים מיוחדים לאורחים שרוצים להישאר לתקופה ממושכת כדי שיוכלו לחקור עוד על תל אביב מבלי לדאוג היכן הם ישנו בלילה!

תל אביב היא עיר של ניגודים וסתירות. זוהי העיר הליברלית והמתקדמת ביותר בישראל, אך יש לה גם מוניטין של השמרנית ביותר.

עיר אשר נוסדה בתחילה על ידי יהודים מכל העולם, תל אביב הפכה למטרופולין בינלאומי עם אוכלוסייה של יותר מ-400,000 איש.

תל אביב ידועה באקלים הים תיכוני שלה, בחיי הלילה שלה, בחופיה ובחיי התרבות העשירים שלה.

הנמל הישן של יפו הוא אחת האטרקציות המרכזיות של תל אביב ובה תוכלו למצוא כמה מהמסעדות הטובות בעיר.

מלון בתל אביב הוא מקום נהדר לשהות בו אם אתם רוצים לחקור את העיר. המלון ממוקם במרכז תל אביב ומציע מגוון סוגי חדרים, כל אחד עם מאפיינים ייחודיים משלו. בין אם אתם מחפשים סוויטה יוקרתית או אירוח בתקציב נמוך, במלון זה יש הכל.

– סוויטות יוקרתיות עם נוף לים התיכון

– לינה בתקציב נמוך

– אינטרנט אלחוטי חינם בכל רחבי המלון

– קרוב לתחבורה ציבורית