הזמנת חדר במלון רויאל ביץ תל אביב

מלון רויאל ביץ הינו מלון יוקרה של רשת המלונות ישרוטל, המלון ממוקם על הטיילת, בין רחוב הירקון ורחוב הרברט סמואל.

Booking.com

או בחר\י עיר להצגת מקומות האירוח

תל אביב רויאל ביץ' הוא חוף ים לחוף הים התיכון של ישראל, השוכן בעיר תל אביב.

החוף הוקם בשנת 1935 ונקרא על שם הספינה הבריטית "רויאל אדוארד" שטבעה בו בשנת 1917. אורכו של החוף הוא כקילומטר אחד ורוחבו 100 מטר. הוא שימש לשיזוף, שחייה, שנורקלינג, גלישה ודיג על ידי מקומיים ותיירים כאחד.

תל אביב היא העיר השנייה בגודלה בישראל ומרכז הפעילות המסחרית, התעשייתית והתרבותית של המדינה. זוהי אחת הערים הרב-תרבותיות בעולם עם אוכלוסיה מכ-200 מדינות.

תל אביב ידועה גם בשם "העיר הלבנה" בשל הארכיטקטורה הייחודית שלה. לסגנון האדריכלות הבאוהאוס שפותח בגרמניה בשנות העשרים של המאה הקודמת, הייתה השפעה עצומה על המבנים והבתים של תל אביב.

תל אביב היא עיר בצפון הארץ. זוהי עיר שיש בה יותר מ-100 חופים, והיא ידועה באקלים הים תיכוני שלה. חוף רויאל תל אביב הוא אחד הפופולריים ביותר בתל אביב. זה גם אחד המודרניים והמתוחכמים ביותר, עם איכות מים מעולה.

חוף רויאל תל אביב ממוקם על קו החוף של תל אביב ופתוח לקהל כל השנה. החוף כולל מזח קטן בו אנשים יכולים לדוג או פשוט ליהנות מהנוף מרחוק. יש גם הרבה מסעדות בקרבת מקום שמציעות חטיפים ומשקאות, מה שמקל על לבלות יום שלם בחוף היפה הזה!

מלון רויאל ביץ' תל אביב

תל אביב היא העיר המאוכלסת ביותר בישראל והמרכז הכלכלי והתרבותי של המדינה. בעיר מתגוררים כ-390,000 איש.

מלון רויאל ביץ' תל אביב ממוקם על שפת הים, ומשקיף על הים התיכון. הוא נבנה בשנת 1978 ושופץ בשנת 2003.

מלון רויאל ביץ' תל אביב הוא מלון יוקרה הממוקם בלב העיר. הוא מציע נוף שאין שני לו של הים התיכון וקו הרקיע של תל אביב.

המלון כולל מגוון רחב של שירותים יוקרתיים, לרבות קולנוע פרטי, בריכות שחייה, מגרשי טניס וספא. האורחים יכולים גם ליהנות מגישה חופשית לחדר כושר מאובזר ואזור חיצוני עם מתקני ברביקיו.

מלון רויאל ביץ' תל אביב הוא אחד המקומות המבוקשים לחתונות בישראל. המלון זכה בפרס 'מקום החתונה של השנה' מטעם מגזין החתונות הישראלי כבר שנתיים ברציפות.

מלון רויאל ביץ' תל אביב ממוקם על הים התיכון ומציע מגוון חדרים וסוויטות, בריכות שחייה וספא.

המלון נבנה בשנות ה-50 כבית מגורים פרטי. הוא הוסב למלון בשנת 1986.