הזמנת חדר במלון NYX ניקס תל אביב

בית מלון ניקס שוכן בלב תל אביב קרוב לרחוב שנקין

Booking.com

או בחר\י עיר להצגת מקומות האירוח

מלון ניקס תל אביב הינו מלון מפואר בלב העיר. למלון עיצוב מודרני ושיקי ומציע סוויטות סטנדרטיות וגם סוויטות יוקרתיות. הסוויטות נעות מסוויטה עם חדר שינה אחד ועד לסוויטת פנטהאוז עם שלושה חדרי שינה.

החדרים מרווחים ומציעים נופים של הים התיכון או של העיר. בכולם מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי, טלוויזיה עם ערוצים בינלאומיים, מיני בר וכספת. הם כוללים גם חדר רחצה צמוד עם אמבטיה או מקלחת, מוצרי טיפוח ומייבש שיער.

מלון Nyx תל אביב ממוקם במיקום מעולה קרוב לכל האטרקציות המרכזיות בתל אביב כמו הנמל הישן, אזור הקניות ברחוב דיזנגוף ושדרות רוטשילד המלאות בבתי קפה, מסעדות וברים. זה גם קרוב לתחנות תחבורה ציבורית רבות כך שההתמצאות בעיר היא קלה!

מלון Nyx בתל אביב הוא המלון הראשון בעולם שהשתמש בסופר בינה מלאכותית. המלון משתמש בצ'אט בוט כדי לענות על שאלות בסיסיות ולספק מידע על המלון.

כותבי בינה מלאכותית הופכים פופולריים יותר ויותר במקום העבודה. חברות כמו סוכנויות דיגיטליות משתמשות בהן כדי לייצר תוכן עבור הלקוחות שלהן. הם משמשים גם כאשר חברות צריכות לייצר תוכן לנושא או נישה ספציפיים. לדוגמה, מלון Nyx בתל אביב משתמש בכותב בינה מלאכותית כצ'טבוט שיכול לענות על שאלות בסיסיות ולספק מידע על המלון.

מלון ניקס תל אביב הוא מלון יוקרה בלב העיר, עם נוף מהמם לים התיכון.

במלון 245 חדרים, מתוכם 18 סוויטות. במלון Nyx תל אביב יש גם שתי מסעדות – אחת למטבח בינלאומי ואחת למטבח מקומי.