Booking.com

או בחר\י עיר להצגת מקומות האירוח

מלון ים המלח מציע חוויה ייחודית לאורחיו. עם חבילת הכל כלול, האורחים יכולים ליהנות ממיטב היוקרה והרוגע מבלי לדאוג לעלויות נוספות. מאוכל משובח ועד לטיפולי ספא, הכל כלול בחבילה, מה שהופך אותה לבחירה אידיאלית עבור מי שמחפש חופשה נטולת מתחים. יתרה מכך, מיקומו של המלון ליד ים המלח מספק נופים מדהימים וגישה נוחה לכמה מהאטרקציות הפופולריות ביותר בישראל. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית, מלון ים המלח בטוח יספק חוויה בלתי נשכחת.

מלון ים המלח הוא המקום המושלם לברוח ולהירגע. מציע שירותים הכל כלול, האורחים יכולים ליהנות ממגוון של פעילויות, מאכלים טעימים, ויחידות אירוח מפוארות. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית, במלון ים המלח יש משהו לכולם. מהנופים המדהימים של ים המלח ועד למגוון הרחב של פעילויות ואפשרויות בילוי, תמצאו את כל מה שצריך לשהייה בלתי נשכחת. עם חבילות הכל כלול, תוכלו ליהנות מחופשה נטולת דאגות וליצור זיכרונות שיימשכו לכל החיים.

מלון ים המלח הוא היעד המושלם לחופשה נטולת מתחים ומפנקת. עם חבילת הכל כלול, האורחים יכולים ליהנות ממגוון שירותים מבלי לדאוג לעלויות נוספות. מארוחות מפוארות ועד פעילויות מרגשות, מלון זה מציע משהו לכל אחד. בין אם אתם מחפשים להירגע או לחקור, במלון ים המלח יש את כל מה שאתם צריכים לשהייה בלתי נשכחת. תיהנו מחופשה ללא טרחה עם הנוחות והנוחות של חבילת הכל כלול במלון ים המלח!

מלון ים המלח הוא היעד המושלם לחופשה נטולת מתח והכל כלול. ממוקם על גדות ים המלח, מלון זה מציע אירוח מפואר, מאכלים טעימים ומגוון פעילויות כדי לבדר אותך. עם מיקומו הנוח והנופים המדהימים, מלון ים המלח הוא המקום האידיאלי להירגע וליהנות מהחופשה שלכם מבלי לדאוג לעלויות נוספות. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או סתם רוצים לחקור את האזור היפה הזה עם המשפחה שלכם, תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים במלון ים המלח.

מלון ים המלח הוא יעד הכל כלול המושלם לחופשה הבאה שלכם. ממוקם בלב ים המלח, אתר נופש מפואר זה מציע מגוון שירותים שיהפכו את השהות שלכם לבלתי נשכחת באמת. החל מטיפולי ספא מפוארים ועד לארוחות טעימות, תוכלו ליהנות ממגוון פעילויות ושירותים מבלי שתצטרכו לדאוג לתשלום נוסף. עם הנופים המדהימים ויחידות האירוח הנוחות שלו, זהו מלון אחד שלא תרצו לפספס!

מלון ים המלח הוא היעד המושלם למי שמחפש חווית נופש יוקרתית והכל כלול. ממוקם בלב אזור ים המלח המדהים, מלון זה מציע לאורחים הזדמנות ייחודית ליהנות ממגוון פעילויות, החל מטיפולי ספא מרגיעים ועד לספורט מים מרתק. עם חבילת הכל כלול, האורחים יכולים ליהנות ממגוון של שירותים ושירותים שבטוח יהפכו את שהותם לבלתי נשכחת. החל מאפשרויות אוכל מעודנות ועד אירוח נוח, מלון ים המלח מבטיח לאורחיו חופשה מהנה ונטולת מתחים.