Booking.com

או בחר\י עיר להצגת מקומות האירוח

האם אי פעם נשבתם ביופייה הקסום של טבריה?

אולי השתוקקתם לברוח מתלאות חיי היומיום וללכת לאיבוד בסביבה השלווה של מלון על שפת האגם. או אולי, ההזדמנות לחקור את ציוני הדרך התרבותיים המרתקים של האזור ולטבול את עצמך במסורות המקומיות הם מה שאתה מחפש. לאורך הכנרת, טבריה מחכה לכם עם השילוב הייחודי שלה של יוקרה, היסטוריה והרפתקאות. בפוסט בבלוג זה, נציג בפניכם את המלונות הטובים ביותר שיש לאזור להציע ואת הפעילויות האינסופיות שתוכלו ליהנות מהן במהלך שהותכם. הגיע הזמן לגלות ולהתענג על תענוגות טבריה.

מלונות ליד The Lake

טבריה היא שם נרדף להיותה עיירת נופש המתהדרת במלונות שונים ליד אגם טבריה, כל אחד מהם מספק חוויה בלתי נשכחת בדרכו הייחודית והבלתי נשכחת. ממלונות בתקציב נמוך ועד מלונות בוטיק, ישנן מספר אפשרויות למטיילים מכל תחומי העניין וקבוצות הגיל. אחד הגורמים החשובים ביותר התורמים לפופולריות של מלונות אלה הוא הנופים יוצאי הדופן, הציוריים והשלווים של הכנרת היפה.

למי שרוצה לחוות רוגע טהור רווי יוקרה, יש מעט חוויות שתואמות את הקסם של טבריה. אחד המלונות המפוארים והמכובדים ביותר בטבריה הוא מלון לאונרדו, הממוקם על שפת האגם. מלון לאונרדו הוא גן עדן בפני עצמו, המציע כניסה מפוארת, טיפולי ספא יוקרתיים, שירות חדרים יוצא דופן ואוכל אלגנטי, שלא לדבר על אגם טבריה ממש בפתח ביתו.

אבל יש כמה אפשרויות אחרות ליד האגם כי הם יותר ידידותי לתקציב. מלון מומלץ ביותר הוא מלון רסטל הממוקם בלב העיר עם מחירי חדרים סבירים, ונוף פנורמי של האגם. המלון מתגאה בשירות לקוחות יוצא דופן ומציע בריכה חיצונית משותפת, סאונה, בר ומסעדה באתר. עבור אורחים אוהבים להיות בקרבת אטרקציות מקומיות, מלון רימונים גלי כנרת הוא אופציה מעולה. מיקומו האסטרטגי בסמוך לאגם טבריה ולעיר העתיקה מציע נופים בלתי נשכחים וגישה נוחה לאתרים ולאירועים פופולריים.

לא משנה היכן תבחרו לשהות, כל מלון ליד אגם טבריה מבטיח לכם חוויה שלווה ונינוחה יחד עם שירותים ברמה הגבוהה ביותר שיהפכו את שהייתכם לבלתי נשכחת.

גלו אטרקציות תרבותיות בקרבת מקום

לאחר שהתמנאתם בנופי האגם וברוגע, הגיע הזמן לחקור את האטרקציות התרבותיות המובילות בטבריה. למרבה המזל, יש שפע של מוזיאונים, אתרים היסטוריים, פארקים לאומיים ותערוכות אמנות זמינים, כל אחד שופע דרכים לחקור את תחומי העניין והתשוקות שלך. טבריה היא אזור עשיר בהיסטוריה ובילוי, מה שהופך אותה ליעד אידיאלי לחובבי תרבות בכל הגילאים.

מקום נהדר להתחיל בו את הסיור התרבותי שלכם הוא במוזיאון סירות הכנרת, שם תוכלו לגלות ממצאים עתיקים וסיפורים על סירות אגדיות שהפליגו בים בימי הזוהר שלהן. מוזיאון זה ידוע באוסף העצום שלו של סירות וספינות נדירות מתקופות שונות, ומספק למבקרים חלון אל העבר.

אטרקציה נהדרת נוספת היא חמי טבריה, שם מינרלים וכוחות הריפוי האגדיים של המעיינות החמים הטבעיים יוצרים את הרקע המושלם לניקוי רעלים והרפיה. בין אם אתם צריכים לנוח ולהתרענן בין טיולים, או פשוט מחפשים בריחה שלווה, חמי טבריה הם אופציה נהדרת.

להצצה אל העבר, בקרו בבזאר טבריה המסורתי, בחורבות טירת רמתום או בגן הלאומי חמת טבריה. כל אחד מהם מציע טעימה מהתרבות המקומית המסורתית האותנטית המושרשת עמוק באזור טבריה, ומבטיח הזדמנות להתמכר להיסטוריה הארוכה והמרתקת של האזור.

כדי להעריך באמת את היופי הגדול מסביב, צאו לסיור מודרך על פני ההרים, הנהרות והעמקים באזור. הסיורים הזמינים הם בשפע, יציגו לראווה את הנוף המדהים ויאפשרו לכם לבקר בכמה מציוני הדרך הבולטים של טבריה, כמו גן לאומי הר ארבל, האתר הארכיאולוגי המפורסם כפר נחום הסמוך, ועוד.

אל תשכחו מוקדי תרבות אהובים אחרים כמו מוזיאון יגאל אלון, שבו המבקרים לומדים על הקמת מדינת ישראל באמצעות תערוכות מרתקות; או בית הכנסת העתיק בכפר נחום, שבו סיפורי התנ"ך האגדיים מתעוררים לחיים. הזמינו עוד היום מלון בטבריה ופתחו בפניכם עולם של חוויות תרבותיות עשירות.

אירוח ידידותי למשפחות

טבריה מציעה שפע של חדרי אירוח ידידותיים למשפחות, המבטיחים שהייה נוחה ונטולת טרחה להורים ולילדים כאחד. המלונות ואתרי הנופש בקטגוריה זו משרתים משפחות, ומספקים להם לא רק חדרי משפחה מרווחים, אלא גם תוכניות פעילות מיוחדות שנועדו לשמור על הילדים מבודרים ומאושרים בזמן שההורים נרגעים ונרגעים.

רבים מהמלונות הללו מציעים נופים מדהימים של אגם טבריה, המהווים רקע שליו וציורי לחופשה המשפחתית שלכם. עם שפע של חופים ידידותיים לילדים, פארקי מים ומתקני שעשועים הרפתקניים המוצעים, האזור מספק שפע של חוויות להנאת כל המשפחה.

אחד ממקומות האירוח הטובים ביותר למשפחות בטבריה הוא מלון לאונרדו קלאב טבריה. המלון ממוקם בלב מרכז העיר, במרחק הליכה ממספר אטרקציות תיירותיות כגון הטיילת של העיר ואזורי קניות. הילדים יכולים לקחת חלק במגוון פעילויות, לרבות גן חיות קטן ואזור משחקים במוטיב פיראטים. המלון מציע גם חדרי משפחה עם תפוסה מקסימלית של 6 אורחים ואפשרויות גמישות לסעודה.

אפשרות נהדרת נוספת היא המלון הסקוטי בטבריה, נכס יפהפה והיסטורי המצויד במתקנים מודרניים. המלון מציע סוויטות משפחתיות, תפריטים לילדים וכיסאות מוגבהים לילד. הילדים יכולים גם ליהנות ממשחקים, צעצועים ופעילויות באוויר הפתוח בגנים רחבי הידיים של המלון.

לשהייה משתלמת עם המשפחה, אנו ממליצים על מלון רסטל. המלון מציע חדרי טריפל וחדרי קוואדרופל (ל-4 אנשים), המושלמים למשפחות עם ילדים גדולים יותר. המלון מציע גם מזנון ארוחת בוקר טעים, טרסת גג ונוף פנורמי של האגם והעיר.

התפנקו באתרי נופש יוקרתיים

אם יוקרה היא מה שאתם מחפשים, בטבריה יש שפע של אתרי נופש יוקרתיים לבחירה. בין אם אתם בירח דבש או סתם מחפשים חופשה נופית ויוקרתית, מקומות האירוח המפוארים האלה כוללים את כל מה שאתם צריכים לחופשה מושלמת.

מלון אחד כזה הוא המלון הסקוטי, בית חולים מדהים לשעבר מהמאה ה-19 שהוסב לאתר נופש יוקרתי ואלגנטי. עם שילוב ייחודי של סגנונות אדריכליים עתיקים ומודרניים, המלון הסקוטי מבטיח שהייה בלתי נשכחת באמת, ומציע לאורחים רמות ללא תחרות של נוחות, יוקרה וסגנון.

אפשרות מומלצת נוספת היא מלון רימונים גלי כנרת, ריזורט מפואר המציע מגוון שירותים ביניהם ספא, בריכה, חוף פרטי ומסעדה במקום. אתר הנופש מתהדר בנופים עוצרי נשימה של הכנרת, והסוויטות המפוארות שלו נועדו להבטיח נוחות ורוגע מרביים. היכונו להתפנק בזמן שאתם מתפנקים בסביבה המפוארת והמתוחכמת שיש לאתר הנופש להציע.

אם אתם מחפשים משהו קצת יותר ייחודי, כדאי לשקול להזמין שהייה במלון בוטיק בית בגליל. אתר נופש מדהים זה הממוקם בתוך מטע זיתים בהרי הגליל השופעים, מציע נוף פנורמי של הים, כמו גם טיפולי ספא מפוארים, סעודות גורמה, ומגוון פעילויות שבטוח ישמחו אפילו את האורחים האנינים ביותר. מהארכיטקטורה המהממת שלו ועד המתקנים היוקרתיים שלו, בית בגליל הוא מקום המפלט האולטימטיבי עבור אלה המחפשים להתפנק ביוקרה תוך טבילה ביופייה של טבריה.

לא משנה באיזה אתר נופש יוקרתי תבחרו, מובטחת לכם חוויה מפוארת ובלתי נשכחת שתוקירו במשך שנים רבות. נצלו את המתקנים היוקרתיים כגון טיפולי ספא, אוכל משובח וברים על הגג עם נוף עוצר נשימה, בעודכם נרגעים בכמה מחדרי האירוח היוקרתיים והיוקרתיים ביותר של טבריה.

גלה אפשרויות ידידותיות לתקציב

מטיילים המחפשים שהייה במחירים סבירים באזור טבריה יופתעו לטובה ממגוון המלונות הזולים אשר זמינים. מושלמים למי שמתבונן בארנק שלהם, מלונות אלה אינם מתפשרים על איכות או נוחות והם נהדרים למשפחות או למטיילים בודדים כאחד.

אחת האפשרויות המצוינות למבקרים בעלי תקציב מוגבל היא מלון אסטוריה גליליי, הממוקם בלב טבריה. מלון מקסים זה מתגאה בסביבה שלווה ושלווה במרחק דקות ספורות בלבד ממרכז העיר התוסס. מלון אסטוריה גליליי מציע חדרים נקיים, נעימים ונוחים במחירים נוחים, במחירים החל מ-500 ₪ בלבד ללילה, כולל ארוחת בוקר.

אפשרות נהדרת נוספת היא מלונות וספא הרודס, נכס מדהים המציע נופים עוצרי נשימה של הכנרת. בעוד מלונות וספא הרודס ידועים בדרך כלל בחדרי האירוח היוקרתיים היוקרתיים שלהם, הם מציעים גם מגוון של חדרים ידידותיים לתקציב המושלמים עבור הנוסע המודע לעלות. במחירים נמוכים של עד 700 ILS ללילה, האורחים יכולים ליהנות משהייה נוחה עם גישה לכל מתקני הנוחות יוצאי הדופן של המלון, כמו מכון כושר, ספא, בריכה.

אם אתם מעוניינים לגלות את ההיצע התרבותי וההיסטורי הרבים של העיר, אופציה נהדרת וידידותית לתקציב היא מלון קיסר פרמייר טבריה, המציע שפע של שירותים במחיר שלא ישבור את הקופה. עם מחירים שמתחילים ב-600 שקלים בלבד, מלון קיסר פרמייר מספק לאורחיו מיקום מרכזי המושלם לטיולים באתרים הרבים של העיר. תוכלו ליהנות ממגוון אטרקציות, כמו גם מהבריכה החיצונית של המלון.

טבריה מציעה שפע של אפשרויות למלונות במחירים סבירים, מה שהופך אותה ליעד מצוין למטיילים בכל תקציב. אלו הן רק כמה דוגמאות לאפשרויות החסכוניות הרבות העומדות לרשותכם – הקפידו לבחון את האפשרויות שלכם במלואן כדי למצוא את המלון המתאים ביותר לצרכי הנסיעה שלכם.

נופים ציוריים מהמלון

אחד הדברים הזכורים ביותר בשהייה בטבריה הוא הנופים המדהימים שתוכלו ליהנות מהם מחדר המלון שלכם. כל מלון באזור מציע משהו ייחודי, בין אם זו מרפסת עם נוף מרהיב של הכנרת או מרפסת המשקיפה על האזור הכפרי. הפיקו את המרב מהשהייה שלכם על ידי ניצול ההזדמנויות להירגע ולהתפעל מהסביבה היפה.

מלונות רבים מנצלים את היופי הטבעי של האזור על ידי מיקום עצמם באזורים עם נוף יוצא דופן. בין אם בחרתם באתר נופש יוקרתי או במלון ידידותי לתקציב, עדיין תוכלו להתעורר בכל בוקר לנופים עוצרי נשימה. אין כמו ליהנות מכוס קפה חם על המרפסת שלכם, לצפות בזריחה מאחורי הגבעות או להביט החוצה במימיו הירוקים של הים.

חלק מהמלונות אף מציעים חדרים עם נוף ישיר לקו הרקיע המדהים של טבריה. חפשו חדרים עם חלונות מהרצפה עד התקרה המספקים נוף ללא הפרעה של הסביבה היפה. אחרי יום ארוך של סיורים ופעילויות, אין דבר טוב יותר מאשר לחזור לחדר שלכם ולספוג את השקיעה המדהימה.

רבים מהמלונות מציעים גם נופים שונים במהלך היום ובערב. השקיעה הזהובה היא בהחלט תענוג לצפייה, אבל אז יש גם את שעת הדמדומים הקסומה, כאשר צבעי השמיים משתנים כל הזמן וניתן לראות את האורות מרחוק גורמים לנוף להרגיש חי.

זכרו, טבריה היא אחד המקומות הטובים ביותר בכל רחבי ישראל לחגוג את העשור החדש עם זיקוקים נוצצים ולחזות בירח עולה מעל המים. הקפידו להזמין את החדר שלכם עם מרפסת או טרסה אם אתם מחפשים ליהנות מהחגיגות האלה בסטייל, או שתוכלו לבחור בחדר סטנדרט עם נוף מעולה.

לא משנה מה הנוף שתבחרו להתפעל ממנו, טבריה מציעה שפע של הזדמנויות לספוג את הנופים המדהימים של האזור. הפוך את השהייה שלך לבלתי נשכחת ובחר מלון המספק את הנופים הטובים ביותר בעיר. אל תשכחו לחזור לפרק הבא שלנו על אפשרויות אוכל ואוכל בו נחקור את התענוגות הקולינריים שיש לטבריה להציע.

אפשרויות לסעודה ולסעודה

טבריה היא גן עדן קולינרי המציע שילוב אקלקטי של מסעדות, בתי קפה ורוכלים, כל אחד עם נקודת מבט ייחודית משלו על המטבח של האזור. עם שפע של מרכיבים טריים מקומיים, לפודיז יש מגוון רחב של אפשרויות לבחירה, כל אחת טעימה יותר מקודמתה.

לחוויית אוכל משובחת באמת, מסעדת Oscar היא ביקור חובה, המגישה את נתחי הבשר המשובחים ביותר שבושלו לשלמות ומלווים ברשימת יינות נרחבת המשתלבת באופן מושלם עם הטעמים העשירים של הארוחה. אם אתם מחפשים משהו נינוח יותר, גשו לבר Red &; White, המספק חטיפים טעימים ומשקאות מרעננים באווירה נינוחה, מושלמת למנוחה לאחר יום ארוך של סיורים.

אם מתחשק לכם מטבח מזרח תיכוני, מסעדת El Rancho היא בחירה מצוינת, המציגה לראווה את מיטב האוכל המקומי תוך שימוש במרכיבים מקומיים טריים היוצרים תערובת תוססת של קבב, חומוס, סלטים ומנות מזרח תיכוניות קלאסיות אחרות. בנוסף, שווקי האוכל המקומיים כמו שוק טבריה מציעים תוצרת טרייה מגידול מקומי, מושלמת לפיקניקים DIY בפארקים או בחופים הסמוכים.

כמובן שמלבד האוכל, גם חווית האוכל עצמה היא חלק מכריע בארוחה. מוסדות רבים מציעים נופים מדהימים של קו המים או ההרים עוצרי נשימה, במיוחד במהלך השקיעה. הבר-מסעדה Decks, למשל, מציג את התפריט שלו על טרסה המשקיפה על האגם, מה שהופך אותו למקום אידיאלי לארוחת ערב רומנטית. מסעדות אחרות, כמו The Meating Place, מציעות מוזיקה חיה עם אווירה נעימה, מושלמת ליהנות מחיי הלילה התוססים של טבריה.

כשאתם בטבריה, אל תשכחו להתמכר לתרבות היין המקומית. בטבריה יקבים רבים, המייצרים יינות מקומיים משובחים כמו יקב בנימינה. תוכלו לבקר בברי יין מקומיים כגון בר היין אבי בן ברוך , המספק אווירה נעימה ללגום משקה וליהנות מחטיפים קלים.

עם מגוון רחב כל כך של אפשרויות לסעודה, טבריה היא ללא ספק תענוג של חובבי אוכל.

פעילויות ובידור

טבריה היא ביתם של מגוון רחב של פעילויות ואפשרויות בילוי המספקות את כל תחומי העניין. בין אם אתם חובבי פעילויות בחיק הטבע או מעדיפים פעילויות בתוך הבית, יש משהו לכל אחד.

פעילויות בחיק הטבע

אחד הדברים הפופולריים ביותר לעשות בטבריה הוא לקחת חלק בפעילויות חוצות המציעות נופים עוצרי נשימה של הנוף שמסביב. הרפתקנים יכולים לשכור קיאק או קאנו ולחתור לאורך קו החוף של אגם טבריה הקסום. עבור מטיילים, יש אפשרות לחקור את הגבעות וההרים הסמוכים ברגל. אל תשכחו לארוז סל פיקניק וליהנות מפריסה ישראלית מסורתית בתוך הנוף המהמם.

פעילויות בתוך הבית

אם אתם מעדיפים קצת מחסה מהשמש ומחפשים פעילויות פנימיות בטבריה, יש שפע של אפשרויות לבחירה. תוכלו לסייר במוזיאונים של האזור ולגלות את ההיסטוריה והתרבות של טבריה, לטבול את עצמכם בסצנת האמנות על ידי ביקור בגלריות מקומיות, או להירגע עם קפה באחד מבתי הקפה הנעימים של העיר. יש גם אפשרות ללכת לאיבוד בבוטיקים המקסימים של העיר, לטעום יינות מקומיים ולקבל עצות מותאמות אישית מאומנים ואמנים מקומיים.

סצנת בידור

טבריה ידועה בסצנת הבילויים התוססת שלה, בה מתאספים מקומיים ותיירים כאחד כדי להוריד את השיער ולהירגע עם רדת החשיכה. יש שפע של אירועים ופעילויות להשתתף בהם לאורך כל השנה, כולל הופעות מוסיקליות, מופעי קומדיה והקרנת סרטים פופולריים.

לאחר שהשמש שוקעת, חיי הלילה של העיר מתעוררים לחיים עם ברים ומועדונים המספקים טעמים שונים. מברים נינוחים על החוף ועד לטרקליני גג יוקרתיים, יש משהו לכל אחד. תוכלו גם ליהנות מלילה בקזינו או למצוא אירועים מקומיים המארגנים מועדונים וסיורי פאבים.

לא משנה באיזו פעילות תבחרו, מובטח לכם שתחוו רגעים בלתי נשכחים מלאים בתרבות, בילויים ורוגע באזור טבריה הקסום.

מתקני ושירותי המלון

בעת בחירת השהייה האידיאלי במלון באזור טבריה, חשוב להבין את המתקנים והשירותים הזמינים בכל נכס, על מנת להבטיח את השהייה הנוחה והמהנה ביותר. מגוון מתקני ושירותי המלון הזמינים בתוך טבריה מגוון כמו אפשרויות המלון עצמן. בואו נצלול לכמה דוגמאות:

בנוסף למתקנים המפורטים לעיל, כל מלון בטבריה מציע שירותים ייחודיים משלו, כגון מצעים יוקרתיים, טלוויזיות בעלות מסך שטוח עם ערוצים בינלאומיים, אינטרנט אלחוטי מהיר חינם, מכונות נספרסו, מבחר רחב של עיתונים בינלאומיים ומקומיים, ועוד על מנת להבטיח שהייה חלקה ונוחה.

כאשר אתם מחפשים להזמין את שהייתכם בטבריה, הקפידו לקחת בחשבון את מתקני ושירותי המלון החשובים לכם ביותר על מנת להבטיח את החוויה הבלתי נשכחת ביותר האפשרית באחד האזורים היפים ביותר בישראל.

הזמנות והזמנות

הזמנת השהייה במלון בטבריה לא יכולה להיות קלה יותר. עם מגוון אפשרויות הזמנה זמינות, תוכלו למצוא את המלון המושלם לטיול שלכם ולבצע את ההזמנה בדרך הנוחה עבורכם.

אם אתם מעדיפים להתקשר, במלונות רבים יש קווי הזמנות ייעודיים, כך שתוכלו לדבר ישירות עם סוכן הזמנות. תוכלו גם לבצע הזמנה מקוונת באמצעות פלטפורמות הזמנה אמינות של צד שלישי כגון Booking.com, Expedia ו- Airbnb, מה שמקל עליכם להשוות מחירים ולמצוא את העסקה הטובה ביותר לתקציב שלכם.

מלונות רבים מציעים גם אפשרויות הזמנה באמצעות דואר אלקטרוני, אשר עשוי להיות הדרך הקלה ביותר לבצע הזמנה עבור אנשי עסקים אשר לעתים קרובות בדרכים. לאחר שביצעתם את ההזמנה, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהמלון שבחרתם יספק את כל הצרכים שלכם, בין אם זה אומר להזמין כרטיסים לאטרקציות מקומיות, להמליץ על מסעדות או לארגן הסעות לשדה התעופה וממנו.

אם אתם מעוניינים להזמין שהייה ארוכה יותר, חלק מהמלונות מציעים הנחות על שהיות ארוכות. בנוסף, אם אתם מזמינים ישירות מהמלון, ייתכן שתהיו זכאים להטבות נוספות כגון משקאות חינם, צ'ק-אין מוקדם וצ'ק-אאוט מאוחר. אל תהססו לשאול על מבצעים מיוחדים והנחות לפני ביצוע ההזמנה.

לא משנה באיזו שיטה תבחרו, לאחר שביצעתם את ההזמנה, כל שנותר לעשות הוא להתרווח, להירגע ולצפות לשהותכם הקרובה בטבריה. באזור אגם יפהפה זה המלא בהיסטוריה ותרבות, יהיה לכם כל מה שאתם צריכים כדי לחוות חופשה של פעם בחיים.

בטח, אנא ספק לי כותרת מקטע/הקשר לטבלה.

שאלות נפוצות לגבי מלונות באזור טבריה

ברוכים הבאים למדור השאלות הנפוצות שלנו. הנה כמה שאלות נפוצות על מלונות בטבריה:

יתרונות הבחירה בטבריה ליעד המלון הבא שלכם

נוחות ונוחיות

יופי היסטורי ותרבותי