Booking.com

או בחר\י עיר להצגת מקומות האירוח

מתכננים טיול משפחתי לאילת?

בין אם אתם מטיילים עם פעוטות או בני נוער, מציאת מקום הלינה המושלם עבור המשפחה שלכם יכולה להיות אתגר אמיתי. לכן הקדשנו זמן לחקור ולהרכיב את המדריך המקיף הזה לכמה מהמלונות המשפחתיים הטובים ביותר באילת. בפוסט בבלוג זה, תוכלו למצוא סקירה מפורטת של כל דבר, החל מחדרי אירוח ידידותיים למשפחות ויחידות אירוח על חוף הים ועד פעילויות מהנות לילדים באתר ואפשרויות אוכל שישמחו את כל המשפחה. כמו כן, נחקור כמה מהאטרקציות הידידותיות למשפחות באילת, כמו גם את המבצעים המיוחדים והחבילות הזמינות כדי לעזור לכם לחסוך כסף בטיול שלכם. אז אם אתם מחפשים לתכנן חופשה משפחתית בלתי נשכחת באילת, הפוסט הזה הוא בדיוק מה שאתם צריכים כדי להתחיל!

היכרות עם חדרי האירוח הידידותיים למשפחות באילת

אילת, עיר הממוקמת בחלק הדרומי ביותר של ישראל, הצליחה להפוך ליעד האולטימטיבי למשפחות עם חופים שטופי שמש, טיילות תוססות ושפע של פעילויות ידידותיות למשפחות לבחירה. משפחות המבקרות באילת יכולות למצוא מגוון חדרי אירוח זמינים בבתי מלון אשר עוצבו על מנת לספק את צרכיהם.

ראשית, יש לנו את הסוויטות המשפחתיות, שהן אידיאליות למשפחות גדולות יותר או לקבוצות קטנות. חדרים אלה כוללים 2 חדרי שינה נפרדים, סלון, פינת אוכל ומטבחון מאובזר במלואו. יחידת אירוח זו מרווחת, נוחה ונוחה למשפחות שאוהבות לראות ולעשות דברים רבים תוך כדי הנאה משותפת.

שנית, יש לנו חדרים צמודים, שהם מושלמים למשפחות שרוצות ליהנות גם מהביחד וגם מהפרטיות. החדרים הצמודים הם שני חדרים נפרדים עם דלת מקשרת באמצע. סוג זה של אירוח נותן למשפחות עם ילדים את ההזדמנות לשלוט ברמת הפרטיות של ילדיהם.

אחרון חביב, יש לנו חדרים עם מיטות נוספות, מושלמים עבור משפחות מטיילות עם בני נוער או ילדים קטנים. חדרים אלה כוללים מיטות טווין או קווין סייז ועשויים להכיל גם ספת מיטה נפתחת. החדרים נוחים, פשוטים ומגיעים עם כל מה שמשפחות צריכות לשהייה מרגיעה.

רוב מלונות המשפחה באילת מציעים שירותים נוספים בחדרי האירוח שלהם על מנת לספק נוחות ונוחות. מתקנים אלה כוללים עריסות, מוניטורים לתינוקות ומקררים קטנים; מלונות אחרים עשויים לכלול מתקנים נוספים כמו מכונות כביסה ומייבשים לנוחות נוספת. חדרים אלה מגיעים בנקודות מחיר שונות כדי להקל על משפחות לחסוך. משפחות יכולות לבחור מבין רשתות מלונות שונות המציעות חדרי אירוח ידידותיים למשפחות בהתאם לתקציב, להעדפה ולנוחות שלהן.

לינה מול החוף לחופשה משפחתית באילת

בעת תכנון חופשה משפחתית באילת, משפחות עשויות לחפש חדרי אירוח על חוף הים המציעים הזדמנויות רגיעה ובילוי. אילת מציעה מגוון אפשרויות לינה למשפחות, כולל בתי מלון, ריזורטים ויחידות נופש. משפחות יכולות לבחור בין לינה בטווחי מחירים שונים, מידידותי לתקציב ועד מפנק, אך כך או כך, להישאר על החוף, להיות סמוכים ובטוחים בנופים מדהימים ובריזת ים מרעננת.

רבות מיחידות אירוח אלה ממוקמות בנוחות ליד החוף, ומספקות לאורחים גישה נוחה הן לחול והן למים. הם מציעים כסאות חוף, שמשיות ומגבות, כך שאינך צריך לארוז פריטים אלה. מקומות אירוח אלה כוללים גם אזורי חוף ייעודיים לאורחים, בהם צוות המלון או אתר הנופש זמין לספק שירות מזון ומשקאות על כסאות הנוח והשמשיות.

אם אתם מחפשים אתר נופש יוקרתי על חוף הים, שקלו להתארח במלון דן אילת, מלון הכל כלול המציע נופים מדהימים של הים האדום. מלון הרודס ויטאליס אילת, מציע חווית הרפיה ייחודית, ומספק לאורחים אזור בריכה שליו המשקיף לים. עבור משפחות המחפשות דירות קרובות לחוף הים, מקום האירוח סוויט דרימס אילת (Suite Dreams Eilat) מציע אפשרויות אירוח בשירות עצמי עבור משפחות גדולות יותר או קבוצות קטנות.

פנקו את פעילויות החוף האהובות עליכם על ידי בחירת החוף הכי ידידותי לילדים באילת, חוף הנסיכה. הוא רדוד ורגוע, אידיאלי לילדים בגלל המצילים ואזורי המשחקים הקטנים שלו. החוף אינו מחובר לשום מלון, אך מלונות רבים בקרבת מקום מציעים שאטלים ומספקים את כל מצרכי השהייה החיוניים שעה או שעתיים לפני היציאה לחוף.

אילת מציעה מגוון יחידות אירוח על חוף הים בכל נקודת מחיר למשפחות. השהייה בכל אחד מהנכסים הללו על חוף הים מבטיחה חוויה משפחתית בלתי נשכחת של חופשת חוף באילת.

פעילויות מהנות באתר לילדים לכל המשפחה

אילת מציעה שפע של פעילויות מהנות ומרתקות לילדים, המושלמות לכל המשפחה. חלק זה ידגיש פעילויות שונות באתר הזמינות ברוב המלונות ואתרי הנופש המשפחתיים באילת.

מלונות ואתרי נופש רבים מציעים בריכות שחייה ושכשוך, שהן תמיד להיט גדול עם ילדים. בריכות אלה מתוכננות עם אזורים רדודים ובטוחים לילדים צעירים, כמו גם אזורים מאתגרים יותר לילדים גדולים יותר ולמבוגרים. בחלק מהמלונות יש גם מגלשות מים, ומגרשי משחקים חיצוניים, שיבדרו את ילדיכם במשך שעות.

ברוב המלונות המשפחתיים באילת יש פעילויות מועדון לילדים המיועדות לילדים בכל הגילאים. מועדונים אלה מציעים פעילויות ידידותיות לילדים כמו אומנויות ומלאכות, חפש את המטמון, ציורי פנים, ספורט ומשחקים. יתר על כן, המלונות מספקים צוות ייעודי של אנשי צוות המפקחים על פעילויות אלה, ומאפשרים להורים לקחת קצת זמן לשבת, להירגע וליהנות מזמנם.

כדאי לחפש מלונות עם השכרת אופניים, אשר הופכים פופולריים יותר ויותר בקרב האורחים. השכרת אופניים היא מהנה, וזו דרך טובה למשפחות לחקור את נכס המלון או את העיירה הסמוכה. מלונות משפחתיים מציעים גם ערבי סרטים ואירועים משפחתיים אחרים היוצרים אווירה כיפית וחגיגית לכולם.

עבור חלק מהילדים, החלק הטוב ביותר בכל חווית מלון הוא לנסות מאכלים חדשים. במלונות רבים יש תפריט ילדים, המציע את כל המנות האהובות עליהם. מומלץ לברר עם הצוות במלון שלכם לגבי אפשרויות האוכל הטובות ביותר למשפחות.

לסיכום, יש שפע של פעילויות זמינות לילדים במלונות משפחתיים באילת; החל מבריכות שחייה ושכשוך וכלה בפעילויות יצירתיות במועדון הילדים. המגוון מבטיח שלילדים בכל הגילאים תהיה חוויה נהדרת ובלתי נשכחת באילת.

מתקנים בחדר למשפחות – נוחות ונוחות מובטחת

משפחות הנוסעות לאילת צריכות להרגיש בנוח ובבית בחדר המלון שלהן. רשתות המלונות ואתרי הנופש באילת נותנים מענה למשפחות בכל הגילאים והגדלים. מלונות רבים באילת מציעים חדרי אירוח ידידותיים למשפחות עם תכונות המבטיחים נוחות למשפחות, כגון מקררים קטנים, מיקרוגל וקומקומים, תחזית מצב מזג האוויר, ומסכי LCD עם שירות ערוצים בתשלום.

רוב המלונות הידידותיים למשפחות באילת מספקים עריסות לתינוקות ופעוטות, מיטות נוחות ומצעים למשפחות גדולות יותר המטיילות עם ילדים. נוחות יכולה להיות אריזת אור והשארת חלק מציוד התינוק בבית. זו הסיבה שמלונות מציעים מתקנים רבים לילדים, כגון מושבי סיר וצעצועי אמבטיה, כדי לחסוך מקום במטען שלך ולהפיק את המרב מהשהייה שלך.

מטבחים או מטבחונים בחדר נהדרים למשפחות הזקוקות להכנת מזון ספציפי, עיקור בקבוקים או אספקת מגוון חטיפים ומשקאות. משפחות יכולות להכין את ארוחותיהן בפרטיות של חדרן בכל עת שירצו ולהימנע מחיפוש אחר מסעדות. מלונות רבים מציעים גם מתקני כביסה או שירותי כביסה, המהווים נוחות שלא תסולא בפז עבור משפחות עם ילדים קטנים.

מלונות באילת מספקים לעתים קרובות לאמהות מניקות, ומספקים מגוון של מתקנים שימושיים שיעזרו להן להרגיש בנוח. חלק מהמלונות מציעים שירותים כגון כריות הנקה, כסאות הנקה ווילונות פרטיות. זה עוזר לאמהות להרגיש יותר בנוח ומקל עליהן לנסוע מבלי לדאוג לצרכי ילדיהן.

חדר אמבטיה פונקציונלי הוא גם חיוני עבור משפחות, שכן הוא חייב להציע נוחות ופגישות לכל בני המשפחה. חדר הרחצה צריך להיות מצויד באמבטיה או מקלחת, מייבש שיער ומגוון מוצרי טיפוח איכותיים. מגבות וחלוקים נוספים הם תמיד תוספת נהדרת מכיוון שילדים נוטים לעתים קרובות לעשות בלגן.

עם משפחות, מרחב הוא תמיד דרישה משמעותית. רוב רשתות המלונות ואתרי הנופש מציעים חדרים מחוברים או סוויטות צמודות כדי להבטיח פרטיות תוך מתן אפשרות לקרבה ותקשורת קלה.

לבסוף, מלונות ידידותיים למשפחות רבים באילת מציעים דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה ושירות חדרים כדי להתמודד עם כל בעיה או דרישה. מלונות אלה בולטים בשירותיהם המעולים, ומספקים חוויה משפחתית מרגיעה ומהנה ומבטיחים שהייה נוחה לכל המשפחה.

אטרקציות ידידותיות למשפחות באילת

אילת היא עיר שבה כל המשפחה יכולה למצוא בילויים ופעילויות ליהנות כל יום. מחוויות חוצות הרפתקניות ועד לתערוכות אינטראקטיביות ייחודיות, הנה כמה מהאטרקציות המומלצות ביותר לכל המשפחה באילת:

ריף הדולפינים

ריף הדולפינים הוא גולת הכותרת למשפחות המבקרות באילת. האתר הוא ביתם של קבוצה של דולפינים ידידותיים שהמבקרים יכולים לפגוש בסביבתם הטבעית. למשפחות יש הזדמנות לראות את הדולפינים בלגונה על פי נושא, וההרפתקנים יותר יכולים לבחור לשנרקל או לצלול איתם בים הפתוח. ילדים יכולים לקיים אינטראקציה, לגעת ולשחות עם הדולפינים בהדרכת המאמנים המקצועיים שלהם. בנוסף, ריף הדולפינים מציע פעילויות רבות אחרות, כולל קיאקים בים וקורסי צלילה לכל רמות המיומנות.

פארק המצפה התת ימי

פארק המצפה התת ימי הוא יעד משפחתי מרגש, בו המבקרים יכולים לצפות וללמוד על העולם התת ימי של הים האדום. הפארק מציע תצפית מדהימה על שונית האלמוגים ועל בעלי החיים הימיים המגוונים שבה, כולל מיני דגים צבעוניים רבים ויצורי ים אחרים. גולת הכותרת של הפארק היא מנהרת המצפה התת ימי, שבה המבקרים יכולים להתקרב למערכת האקולוגית התת ימית מבלי להירטב. הילדים ייהנו מהתצוגות האינטראקטיביות, מהאקווריומים ומבריכת המגע בעודם לומדים על שימור ואקולוגיה של בעלי חיים ימיים.

תיאטרון איימקס

אולם האיימקס באילת הוא היעד המושלם למשפחות שנהנות לצפות בסרטים בקנה מידה גדול. המסך הענק ומערכת הסראונד יוצרים חוויה מרגשת וסוחפת. התיאטרון מציג סרטים שונים המתאימים למשפחות ולכל הגילאים, ומספק הזדמנות ללמוד על תרבויות, טבע ומדע שונים.

שנורקלינג וצלילה

מיקומה של אילת על חוף הים האדום הופך אותה ליעד נהדר לחובבי שנורקלינג וצלילה. ילדים ומבוגרים יכולים לחקור את שונית האלמוגים, לשחות עם להקות דגים ולצפות בחיים הימיים. מפעילי טיולים רבים מציעים טיולים מודרכים וקורסים שיתאימו לכל רמת מיומנות, ממתחילים ועד מתקדמים.

טיולי גמלים, רכיבה על סוסים וטרקים במדבר

לחוויה מדברית אולטימטיבית, משפחות יכולות לבחור ליהנות מטיול גמלים או רכיבה על סוסים, שניהם ניתנים על ידי מפעילים מקומיים באילת. הסיורים מוצעים באורכים וביעדים שונים לאורך שבילי המדבר, ומהווים דרך ייחודית לחקור את נופי הסביבה וללמוד על התרבות הבדואית המקומית. פעילות פופולרית נוספת היא טיול ג'יפים או טרקים במדבר הסמוך בו משפחות יכולות לחקור את הקניונים והדיונות באזור.

אטרקציות ידידותיות למשפחות באילת מציעות שילוב מצוין של בילוי וחינוך, פעילויות פנים וחוץ, מים ויבשה, שיתאימו לכל הגילאים והטעמים. לא משנה כמה זמן יש לכם, תוכלו למצוא מגוון מדהים של אטרקציות שיהפכו את הטיול המשפחתי שלכם לאילת לבלתי נשכח.

גלה את אילת – אטרקציות פנטסטיות ליד המלון שלך

שהייה במלון משפחתי באילת פירושה גישה נוחה לאטרקציות הרבות של העיר, ויש הרבה מה לעשות למשפחות. אילת מלאה במראות מהפנטים ופלאי טבע מגוונים להפליא. לא פלא שמדובר באחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בישראל.

אחת האטרקציות המפתות ליד אילת היא הקניון האדום. קניון זה הוא מקום ידוע למטיילים וחובבי טבע המעוניינים לנצל את הנופים המדהימים והפעילויות עתירות האדרנלין. הוא מציע חוויית טיול ייחודית המושלמת למשפחות עם ילדים הרפתקנים. הטיול כולל סדרה של שיפועים תלולים ומכשולים מאתגרים שירגשו ויאתגרו אתכם ואת ילדיכם.

אטרקציה נוספת שכדאי לבקר בה באזור היא גן לאומי תמנע. הוא ממוקם רק 17 ק"מ מאילת ומושך אליו מטיילים מכל העולם שבאים להתפעל מהתצורות הגיאולוגיות המרתקות שלה. זהו מגרש משחקים לילדים בכל הגילאים ומציע מגוון פעילויות כגון רכיבה על אופניים, טיולי הליכה ורכיבה על גמלים.

חובבי האמנות יכולים גם לקחת פסק זמן מהשמש ולמצוא הנאה בגלריה אילת, בה מתקיימות תערוכות המתעדכנות באופן קבוע של אמנים ישראלים מוכרים וחדשים.

אי אפשר לשכוח להזכיר את הר צוקים או מצפה "כוכב הבוקר" כאחת האטרקציות הייחודיות ביותר ליד אילת. הוא ממוקם בתחומי שמורת הרי אילת ומתנשא לגובה של 1300 מטר מעל פני הים. המבקרים יופתעו מהנוף המרהיב של הים האדום והרי הירדן כשהם מביטים בכוכבים עם מדריכים מוסמכים וציוד היי-טק.

כל האטרקציות הללו נמצאות במרחק נגיעה מרוב מלונות המשפחה באילת, והתחבורה נוחה לגישה. אוטובוסי הסעות, מוניות, והשכרת רכב מאפשרים למשפחות לחקור את האזור המקומי בזמן ובנוחות שלהם.

אפשרויות אוכל שישמחו את כל המשפחה

אחד ההיבטים החשובים ביותר בטיול משפחתי הוא למצוא את המסעדה הנכונה עם אפשרויות תפריט שנותנות מענה לבלוטות הטעם של כולם, ובאילת יש שפע של אפשרויות אוכל ידידותיות למשפחות. מברי חוף ובתי קפה לצד הבריכה ועד מסעדות המגישות מעדנים מקומיים, באילת יש משהו לכל המשפחה.

עבור משפחות המחפשות אפשרויות לסעודה נינוחה, ברי חוף ובתי קפה לצד הבריכה הם האפשרויות המומלצות. הם ממוקמים ממש על החוף, ומציעים נופים עוצרי נשימה בזמן שאתם נהנים מהארוחה הטעימה שלכם. פינות האוכל מעוצבות בדרך כלל עם מבטאים יפים ווילונות כדי לגרום לכולם להרגיש בבית. ברים רבים על החוף מציעים מזנון בשירות עצמי עם מגוון רחב של מנות, מפיצה ועד דגים מבושלים לשלמות. תוכלו גם להזמין מהתפריט הנרחב שלהם הכולל מאכלים בינלאומיים אהובים כגון המבורגרים וכריכים.

אם אתם מחפשים אפשרויות אוכל המספקות ניחוח מקומי, המסעדות באילת לעולם לא יאכזבו. הם מציעים תפריטים מגוונים, מפירות ים לבשר, צמחוני לטבעוני. לדוגמה, הפלאפל המפורסם הוא האופציה המושלמת בדרכים למשפחות המחפשות משהו מהיר ומספק. שניצלים בציפוי ביצה, חומוס וירקות צלויים מוסיפים טוויסט למנה הישראלית המסורתית. אילת מציעה שילוב ייחודי של מטבחים ממקומות שונים בעולם, כולל איטליה, רוסיה ומרוקו. תוכלו למצוא מנות פסטה, ספגטי וגבינה כדי לעורר תיאבון כל אחד מבני המשפחה.

עבור אוכל משובח רגוע, משפחות יכולות לחקור כמה מהמסעדות היוקרתיות הממוקמות במלונות ובאתרי הנופש המפוארים של אילת. מסעדות אלה מגישות בדרך כלל ארוחת בוקר בסגנון מזנון הכוללת מגוון רחב של פירות טריים, לחם טרי, מאפים, ביצים וממרחים מענגים. מנת ארוחת הערב היא ארוחה בת שלוש מנות יחד עם מרק או מנה ראשונה. חלק ממוסדות אלה מספקים חוויות קולינריות משעשעות כגון תוכניות בישול חיות או ערבי קומדיה.

אם למשפחה שלך יש העדפה תזונתית ספציפית, אל דאגה. ברוב המסעדות יש מגוון רחב של אפשרויות לצרכים תזונתיים מיוחדים, כולל אפשרויות ללא גלוטן וללא חלב. במסעדות אלה יש שפים מקצועיים שיכולים להכין מנות המותאמות לדרישות התזונתיות שלכם.

בסך הכל, אפשרויות האוכל של אילת מרשימות. משפחות יאהבו את בתי הקפה הלא פורמליים ואת ברי החוף, וכל אחד ימצא את המנה האהובה עליו בין אפשרויות המטבח המקומי והבינלאומי. עם כל כך הרבה מגוון, זה תלוי בך לבחור את המסעדה הטובה ביותר שמתאימה לאווירה ולתקציב של המשפחה שלך.

לאחר מכן, בואו נחקור את הסוגים השונים של חוויות אוכל שתוכלו לחוות בזמן שהותכם באילת.

מטבח מעורר תיאבון למשפחות – תענוגות מקומיים ובינלאומיים באילת

אילת היא גן עדן גורמה לאוהבי האוכל. סצנת האוכל של העיר מציעה שילוב מצוין של מאכלים בינלאומיים ומקומיים, המספקים מבחר מגוון של סגנונות בישול, טעמים ותפאורות. הנה טעימה למה לצפות.

מטבח בינלאומי

האוכלוסייה הרב-לאומית של אילת מוסיפה גיוון לסצנת המסעדות שלה, ומציעה למבקרים הזדמנות לחקור אופקים קולינריים חדשים. מסעדות ידידותיות למשפחות מציעות מאכלים מסורתיים מכל רחבי העולם, לרבות מאכלים איטלקיים, סיניים, הודיים, יפניים, תאילנדיים וצרפתיים. לחוויית מגה המבורגר, נסו את הקציצות ב'טל בייגלס' שמגיעות עם רוטב עשבי תיבול סודי תוצרת בית על לחמניות שטוחות שמספק איזון מושלם בין מלח לחמיצות.

כדי ליהנות מנופים עוצרי נשימה של הים האדום ולפנק את כל המשפחה בארוחה מענגת, אל תחמיצו את 'המחבוא של אדי' בשמורת הטבע חוף האלמוגים. הקפידו לנסות את השיפודים על האש, מנה פופולרית במטבח הישראלי המאופיינת בבשרים וירקות במרינדה צלויים ומוגשים על פלטה לוהטת, מה שהופך אותה גם למהנה לאכילה וגם רבת טעמים. לחלופין, אם מתחשק לכם מאכלי ים טעימים, בקרו ב-Ranch House, שם תמצאו ארוחות נהדרות כמו פילה דג פרמזן, קרם מרק שרימפס, כמו גם אפשרויות צמחוניות וידידותיות לטבעונים.

מטבח מקומי

אל תעזבו את אילת בלי לקחת ביס מהמאכלים המקומיים המסורתיים שלה שבהחלט צריכים להיות ברשימת ה'לאכול' שלכם. המטבח של אילת כולל מתכונים מזרח תיכוניים, ישראליים ובדואים אותנטיים רבים שהם חובה למשפחות שרוצות לטעום את התרבות המקומית. מקום מצוין לארוחת ערב בהשראה בדואית הוא מסעדת 'הבית בשבתאווי', המספקת הזדמנות מושלמת לטעום כמה מהמאכלים המקומיים תוך כדי הנאה מהאירוח הבדואי של הבעלים.

לאוכל רחוב מקומי טעים, נסו את 'המאפייה הגרמנית' בה תוכלו למצוא בייגלה בצק פריך עם סוגים שונים של סלטים וממרחים, שווארמה ומאפים ממולאים שיפתו את בלוטות הטעם שלכם. אהובה נוספת היא השקשוקה, תבשיל על בסיס ביצים הכולל ביצים עלומות מבושלות ברוטב עגבניות וירקות, המלוות בלחם טרי מ'בולנז'רי פקאן'.

כדאי להזכיר גם את סצנת חיי הלילה של אילת, עם שפע של מסעדות שנשארות פתוחות עד מאוחר. 'המחבוא של אדי' הוא דוגמה טובה שבה תוכלו לשתות משקה נעים עם בני המשפחה לאחר ארוחת הערב ולהתפעל מהכוכבים עוצרי הנשימה מעל חוף האלמוגים.

בין אם אתם מחפשים מטבח בינלאומי או רוצים לטעום את מסורות האוכל המקומיות, אילת היא יעד אוכל שמספק את התיאבון של כולם. אל תשכחו שילדים תמיד מתקבלים בברכה ברוב המסעדות האילתיות, ותפריטים ידידותיים לילדים תמיד זמינים.

אם כבר מדברים על אפשרויות הסעדה, הקפד לבדוק גם את אזור האוכל בסעיף 7 להבנה רחבה יותר של אפשרויות האוכל הזמינות באילת.

מבצעים וחבילות מיוחדות למשפחות המעוניינות לחסוך

נסיעה עם המשפחה יכולה להיות יקרה, אבל יש דרכים לחסוך כסף באילת. על ידי תכנון מראש וניצול מבצעים מיוחדים וחבילות נסיעה, משפחות יכולות ליהנות מתמורה מצוינת ומחוויות בלתי נשכחות. אם המשפחה שלכם מחפשת לחסוך בטיול הבא שלכם לאילת, הנה כמה טיפים שכדאי לזכור.

על ידי ביצוע טיפים אלה לחיסכון בכסף, משפחות יכולות להפוך את הטיול שלהם לאילת למשתלם יותר מבלי להקריב נוחות או כיף. אל תשכחו לבדוק את אתרי האינטרנט ועמודי המדיה החברתית של המלונות והריזורטים באילת כדי להתעדכן במבצעים ובהנחות העדכניים. על ידי כך, המשפחה שלך יכולה ליהנות מחופשה בלתי נשכחת תוך חיסכון כסף באותו זמן.

מחשבות אחרונות – לחוות זיכרונות בלתי נשכחים באילת עם המשפחה

בסיום מסענו בין מיטב מלונות המשפחה באילת, אנו מזמינים אתכם להתחיל לתכנן זיכרונות משפחתיים בלתי נשכחים. באילת יש שפע של פעילויות מרגשות למשפחות, בין אם אתם רוצים לחקור את הטבע הנהדר, לספוג את השמש, או להתפנק בסצנה הקולינרית. בשלב זה, אתם אמורים להבין היטב למה לצפות מחדרי האירוח הידידותיים למשפחות באילת.

דבר אחד מובטח – חופשה משפחתית באילת חייבת להיות חוויה בלתי נשכחת שאתם ויקיריכם תמיד תוקירו. מחופים חוליים ומים צלולים כבדולח ועד אטרקציות חינוכיות וחוויות קולינריות מדהימות, זהו יעד שפונה לכל הגילאים ותחומי העניין.

אז התחילו לעשות סידורים עוד היום ומצפים לחוות את המיטב של אילת עם המשפחה שלכם.

בטח, הנה סעיף טבלה בשבילך:

מלונות מומלצים שידידותיים למשפחות באילת והמתקנים שלהם

הנה כמה מהמלונות המובילים שידידותיים למשפחות באילת, יחד עם מתקני הנוחות הייחודיים שלהם.

החדר

שם המלוןמיקוםסוג החדרפעילויות במקוםמתקנים בחדר
מלון הרודס ויטאליסנורת' ביץ'סוויטת ג'וניורמרכז בריאות וספא, מרכז כושרג'קוזי, מיני מקרר
ישרוטל המלך שלמה – אילתנורת' ביץ'סוויטה משפחתיתמגלשת מים, מועדון ילדיםמקרר קטן, מיקרוגל
ישרוטל ים סוףסאות' ביץ'חדר משפחתי עם מרפסתשנורקלינג, צלילה, רכיבה על גמליםמקרר קטן, לול לתינוק
מלכת שבאנורת' ביץ'חדר דלוקסמגרשי טניס, מועדון ילדיםמקרר קטן, קומקום
ישרוטל רויאל גארדןנורת' ביץ'סוויטה עם 2 חדרי שינהבריכה, אמבט עיסוי, מועדון ילדיםמקרר קטן, מיקרוגל, לול לתינוק
לאונרדו רויאל ריזורט אילתנורת' ביץ'חדר משפחתי עם מרפסתמועדון ילדים, חדרי משחקים, מיני-גולףמקרר קטן, קומקום
יו קורל ביץ' קלאב אילתסאות' ביץ'סוויטה משפחתיתפארק מים, מועדון ילדים, מיני גן חיותמקרר קטן, מיקרוגל, לול לתינוק
מלון ווסט אילתנורת' ביץ'חדר משפחתי עם מרפסתבריכה, מועדון ילדים, חדרי משחקיםמקרר קטן, קומקום
מלון רימונים אילתנורת' ביץ'חדר דלוקסמועדון ילדים, בריכת שחיה חיצוניתמקרר קטן, לול לתינוק
מוטל צבר אילתנורת' ביץ'חדר משפחתי עם מרפסתבריכה, מועדון ילדים, מיני גן חיותמקרר קטן, מיקרוגל
מובנפיק ריזורט אנד רזידנסס אילתנורת' ביץ'סוויטה עם 2 חדרי שינהפארק מים, מועדון ילדים, בריכת שחיה חיצונית, מיני-גולף, מרכז בריאות וספאמקרר קטן, מיקרוגל, לול לתינוק
מלון סנטרל פארק אילתנורת' ביץ'חדר משפחתי עם מרפסתבריכה, מועדון ילדיםמקרר קטן, קומקום
מלון אסטרל פאלמהנורת' ביץ'חדר משפחתי עם מרפסתבריכה, אמבט עיסוי, מועדון ילדיםמקרר קטן, לול לתינוק
קלאב הוטל אילתנורת' ביץ'חדר משפחתי עם מרפסתבריכה, מועדון ילדיםמקרר קטן, מיקרוגל, לול לתינוק
מלון רנסנס אילתנורת' ביץ'חדר משפחתי עם מרפסתמגרשי טניס, מועדון ילדיםמקרר קטן, קומקום

שאלות נפוצות לגבי מלונות למשפחות באילת

הנה כמה שאלות נפוצות שיעזרו לכם לתכנן את החופשה המשפחתית שלכם באילת:

היתרונות של מלונות משפחתיים באילת

נוחות ונוחות:

בידור לכל המשפחה: