Booking.com
Booking.com

או בחר\י עיר להצגת מקומות האירוח

מצדה הוא הר במדבר יהודה של ישראל. זהו אחד האתרים הארכיאולוגיים המפורסמים והחשובים בעולם.

מצדה הייתה יעד פופולרי למטיילים ברחבי העולם מאז התגלתה על ידי ארכיאולוגים בשנת 1859. היא הופיעה בסרטים, רומנים ומשחקי וידאו.

ישנם מלונות רבים ליד מצדה המציעים סיורים כדי לראות את האתר העתיק הזה.

מצדה היא אחד המקומות הפופולריים ביותר לביקור בישראל. זוהי רמה גדולה במדבר יהודה ואתר מורשת עולמית של אונסק"ו. ישנן דרכים רבות ושונות לחקור את האתר, אך עדיף להישאר ליד מצדה ולראות אותה ברגל.

מקומות לינה ליד מצדה:

1. מלון מצדה

מלון זה שופץ ומציע נוף של מצדה מחדריו. יש בו גם בריכה חיצונית, פינת אוכל חיצונית וספא עם מרפסת חיצונית לאורחים שרוצים ליהנות מהשהייה שלהם במדבר מבלי לצאת מחדרם.

2. קיבוץ עין גדי

קיבוץ זה ממוקם בקצה המערבי של מצדה ומציע חדרים עם חדרי רחצה פרטיים וכן חדרי רחצה משותפים עם אורחים נוספים השוהים במתחם המלון הפתוח כל השנה. האורחים יכולים ליהנות ממסלולי הליכה ברחבי הקיבוץ או לצאת אל המדבר הסמוך להרפתקה כלשהי!

מצדה הוא הר בדרום ישראל. זהו אתר מבצר וארמון עתיקים, והוא אחד מהאתרים הארכיאולוגיים החשובים בישראל.

מצדה היא יעד פופולרי לתיירים בשל נופיה המרשימים על ירושלים ומשמעותה ההיסטורית. הנוף ממצדה ניתן לראות ממרחק של עד 40 קילומטרים. ישנם מלונות רבים ליד מצדה, במחירים הנעים בין 300-800 ש”ח ללילה בהתאם למיקום וסוג הלינה.

המקומות הפופולריים ביותר ללינה בקרבת מצדה הם מלונות בעין גדי ובעין בוקק, אבל יש גם עוד המון מקומות לינה ליד מצדה שיכולים להוות חופשת סוף שבוע נהדרת.

ישנם מקומות לינה רבים בקרבת מצדה בישראל, חלקם מציעים נופים עוצרי נשימה של ההר.

מצדה היא כיום אתר ארכיאולוגי המושך אליו תיירים מכל העולם. המקום הטוב ביותר ללינה ליד מצדה הוא בעין גדי, שנמצאת במרחק של כשעה נסיעה ממצדה. מצדה היא יעד יפהפה ופופולרי בישראל. אנשים מגיעים מרחבי העולם כדי לבקר במבצר העתיק.