Booking.com

או בחר\י עיר להצגת מקומות האירוח

ברחו לעיר נהריה המהממת, שבה עיר פוגשת חוף ים ויוקרה פוגשת נוחות. פוסט זה מדגיש את המיטב של מלונות בנהריה ואת כל מה שמגיע עם זה. ממלונות על חוף הים עם נוף מרהיב לים ועד אפשרויות ידידותיות למשפחות ואוכל משובח, יש משהו לכל אחד בנהריה.

מחפשים את יעד המילוט המושלם? רוצים הפסקה משגרת היומיום? נהריה יש הרבה מה להציע!

בואו לחוות את האטרקציות המקומיות בקרבת המלונות, כולל הנקרות המדהימות בראש הנקרה, אתר המורשת העולמית של אונסק"ו של העיר העתיקה של עכו, וטיילת נהריה. תוכלו להירגע על החופים היפים וליהנות מפעילויות מים כגון גלישת סאפ וקיאקים. בואו לספוג את התרבות התוססת בפסטיבלים השונים ובאירועים המתקיימים לאורך כל השנה. תוכלו להתפנק במרכזי הספא והבריאות או להשתמש במתקני העסקים המודרניים במלונות שלנו, המושלמים לעבודה ולפנאי כאחד!

המשיכו לקרוא כדי לקבל מדריך מקיף לכל מה שיש לנהריה להציע.

מלונות החוף הטובים ביותר בנהריה

נהריה היא המקום המושלם לחופשת חוף מפנקת. עם כל כך הרבה מלונות המשקיפים על הים התיכון, זה יכול להיות קשה להחליט היכן ללון. הנה כמה אפשרויות מומלצות ביותר:

מלון בדירוג 3 כוכבים

מלון קרלטון (Hotel Carlton) בדירוג 5 כוכבים, ממוקם ממש על חוף הים, ומציע עיצוב עכשווי ונוף מדהים לים. המלון כולל 39 חדרים וסוויטות מפוארים, כולם מצוידים במתקנים מודרניים כגון טלוויזיות בעלות מסך שטוח ואינטרנט אלחוטי חינם, כך שתוכלו ליהנות משהייה נוחה ומסוגננת. המלון כולל גם את מסעדת Olive האקסקלוסיבית, המציעה חוויית סעודה משובחת עם מנות המדגישות מרכיבים מקומיים ויין מכרמים סמוכים. הטרסה החיצונית מושלמת לקוקטיילים בשקיעה עם נוף.

מלון שטרקמן

מלון מודרני זה מתגאה בבריכת גג מדהימה עם שפת אינסוף המשקיפה על האוקיינוס, ומציע לאורחיו שחייה בלתי נשכחת עם נוף פנורמי. מלון שטרקמן (Shtarkman Hotel) הוא מלון 4 כוכבים עם 68 חדרים וסוויטות, כולם מעוצבים עם מתקנים מודרניים ועיצוב תוסס. מיקומו המרכזי נמצא במרחק הליכה קצר מרחוב החנויות והמסעדות הראשי של נהריה. במסעדת שטרקמן תוכלו להתענג על מאכלים בהשראה ים תיכונית עם טוויסט בינלאומי.

מלון פאלם ביץ'

מלון פאלם ביץ' הוא אפשרות מומלצת נוספת, במיוחד בשל המטבח הים תיכוני יוצא הדופן שלו. תוכלו ליהנות מהחוף הפרטי של המלון, אך גם להתרווח סביב הבריכה החיצונית של המלון. המלון מציע 135 חדרים וסוויטות עם מתקני נוחות מודרניים, המצוידים במרפסות עם נוף לים או לעיר. תוכלו ליהנות מארוחות בוקר, צהריים וערב במסעדת Palm Beach Bistro שבאתר, הידועה באוכל הים תיכוני האותנטי שלה.

מלונות אלה הם רק חלק מהאפשרויות המפוארות הרבות שיש לנהריה להציע. אין ספק שימצאו מלון על חוף הים המושלם לטעמם האישי ולצרכים שלהם.

האטרקציות המקומיות המובילות לביקור ליד נהריה מלונות

אם אתם שוהים במלון בנהריה, ייתכן שאתם מחפשים אטרקציות קרובות לחקור. למרבה המזל, נהריה יש כמה אתרים בקרבת מקום כי הם בהחלט שווה ביקור.

אחת האטרקציות הפופולריות ביותר ליד נהריה היא ראש הנקרה, סדרה של מערות ים מדהימות. המבקרים יכולים לרדת ברכבל אל המערות כדי לחוות את יופיין. הנקרות נוצרו במשך אלפי שנים על ידי הגלים החזקים של הים התיכון. הם מלאים במים צלולים, ויוצרים בריכות מרשימות בצבעים ובגדלים שונים. המבקרים יכולים להסתובב ולטפס דרך המערות בשבילים מתפתלים ובמדרגות, להתפעל מתצורות הסלע היפות.

אטרקציה נוספת שכדאי לבקר בה היא העיר העתיקה של עכו, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. העיר העתיקה, הממוקמת בעיר עכו הסמוכה, היא דוגמה יפה לעיר מוקפת חומה מימי הביניים. המבקרים יכולים לראות ביצורים ואדריכלות מהתקופה הצלבנית, כמו גם לחקור מגוון רחב של מסעדות, שווקים ומוזיאונים.

טיילת נהריה היא גם אטרקציית חובה, המציעה נוף נפלא של קו החוף. הוא משתרע לאורך יותר מקילומטר לאורך החוף, שם המבקרים יכולים לטייל תוך שהם נהנים מרוח הים, הצוקים הסלעיים והים הנוצץ. במהלך היום, המבקרים יכולים למצוא בתי קפה וחנויות גלידה שבהם הם יכולים לשבת ולהירגע. בלילה הטיילת מוארת והופכת למקום רומנטי וצבעוני.

אם אתם מתעניינים בהיסטוריה, הפארק הלאומי אכזיב הוא מקום נהדר לבקר בו, הממוקם בעיירה הסמוכה אז'יב. הפארק כולל חורבות של עיר פיניקית עתיקה ושרידי מבצר צלבני, כמו גם חוף ים מדהים ולגונה. המבקרים יכולים ללמוד על ההיסטוריה של האזור ולהתפעל מהנופים.

לאוהבי הטבע, שמורת הטבע עמק החולה היא מיקום יפהפה, המציג לראווה את מיטב היערות והצמחייה העבותים של ישראל. השמורה ממוקמת כשעה נסיעה מנהריה ומציעה למבקרים בה כמה שעות של טיולים קלים. שבילי הטיילת מתפתלים בין הביצות וכוללים נקודות תצפית לצפרות. המבקרים יכולים גם לשכור אופניים כדי לחקור את הנוף היפה של השמורה.

אפשרויות ידידותיות למשפחות בנהריה מלונות

נהריה היא מקום נופש נפלא למשפחות, עם מגוון בתי מלון המציעים פעילויות ושירותים המתאימים לילדים בכל הגילאים.

מלון חיפה ביי וויו הוא בחירה מצוינת למשפחות, עם חדרי המשפחה המרווחים ואזור הבריכה הגדול. המלון כולל מועדון ילדים (לילדים בגילאי 3-12) בו הצעירים יכולים לשחק משחקים, לצפות בסרטים או להשתתף בפעילויות מהנות שונות המאורגנות על ידי המלון. המלון ממוקם באופן אידיאלי, קרוב לחוף הים, לתחנת הרכבת, ולבתי קפה וחנויות רבים. הצוות גם קשוב וידידותי במיוחד, ויוצא מגדרו כדי לוודא שהאורחים מרגישים בבית.

מלון בלו ביי הוא גם בחירה מצוינת למשפחות המבקרות בנהריה, עם חוף פרטי ואזור לילדים. הילדים בהחלט ייהנו לשחק באזור המשחקים הייעודי לגיל הרך, לקפוץ על הטרמפולינה ולהשתתף בפעילויות יצירה במועדון הילדים של המלון. ההורים יכולים להירגע על החוף בזמן שילדיהם משחקים תחת פיקוחו של צוות המלון. המלון מספק גם ציוד לתינוקות, מעריסות ועד כיסאות מוגבהים לילד, כדי להקל על משפחות עם ילדים קטנים.

לחוויה חינוכית, משפחות יכולות לבקר במוזיאון הרכבת והמים או בפארק המים לונה-גל, שניהם ממוקמים בקריית ים. מוזיאון הרכבת והמים מציג את ההיסטוריה של הרכבת בישראל, ופארק המים לונה גל הוא מקום מרגש להתקרר בו עם מגלשות מים ואטרקציות המתאימות לילדים ומבוגרים כאחד.

משפחות המבקרות בנהריה יכולות ליהנות מחופשת חוף תוך גישה לאטרקציות סמוכות, הודות למלונות המהנים והידידותיים למשפחות הרבים שהאזור מציע.

מסעדות יוקרה בנהריה מלונות

נהריה מציעה מספר אפשרויות סעודה יוצאות דופן המציגות לראווה את מיטב המטבח הישראלי והים תיכוני. תוכלו לסייר במסעדות החוף ולטעום את התענוגות הקולינריים בעודכם נהנים מנופים עוצרי נשימה של הים התיכון.

מסעדת אוליב, הממוקמת בתוך מלון קרלטון, היא מסעדה מומלצת ביותר לאוכל משובח. הצוות הקולינרי שלהם מכין מטבח ים תיכוני כשר טעים עם דגש על מרכיבים טריים. המסעדה מתגאה גם ברשימת יינות מרשימה הכוללת יין מהכרמים המובילים באזור.

בחירה מובילה נוספת לאוכל משובח בנהריה היא מסעדת בלו ביי. המסעדה ממוקמת במלון בלו ביי, ומציעה נוף מרהיב של הים התיכון וארוחות כשרות מהשורה הראשונה. עם תפריט הכולל חטיפים ומנות מקומיות ובינלאומיות, זוהי התחנה המושלמת עבור אלה המחפשים ארוחה בלתי נשכחת.

עבור אורחים המעוניינים במטבח מזרח תיכוני, מסעדת Sabaya היא בחירה מצוינת. המסעדה מתמחה במנות מזרח תיכוניות אותנטיות ומגישה דגים טריים, סלטים ומנות בשריות שהוכנו עם טוויסט מודרני. המבקרים יכולים ליהנות גם מכוס עראק, ליקר איראני מסורתי, מעורבב עם מים וקוביות קרח – דרך מושלמת לטעום את התרבות המקומית.

יתר על כן, יש שפע של אפשרויות אוכל רחוב זמין בנהריה ובסביבתה. לדוגמה, המבקרים יכולים לנסות פלאפל מסורתי, שווארמה או חומוס מדוכני רחוב מקומיים בדרכם לחוף הים או לחזור מהטיול המקומי שלהם.

לסיכום, נהריה מציעה חוויה קולינרית יוצאת דופן המשלבת טעמים ישראליים מקומיים עם השפעות בינלאומיות שונות. בעת השהייה במלונות נהריה, המבקרים יכולים להתפנק עם אוכל משובח ברמה הגבוהה ביותר, אוכל רחוב מקומי, או כל מה שביניהם, תוך שהם נהנים גם מנופים שובי לב של הים התיכון.

מקומות לינה בנהריה

כשמדובר בבחירת מקום לינה בנהריה, ישנם מספר סוגים של לינה זמינה. ממלונות בוטיק קטנים ועד אתרי נופש גדולים ומפוארים, אין ספק שתמצאו את מקום האירוח המושלם שיתאים להעדפותיכם ולתקציב שלכם. הנה כמה ממקומות הלינה המובילים בנהריה:

מלון בוטיק שטרקמן

מלון הבוטיק שטרקמן (Shtarkman Boutique Hotel) הוא מלון מודרני עם עיצוב אופנתי ומיקום מרכזי, קרוב לחוף הים ולעיר. מלון קטן זה מציע שירות אישי ותשומת לב לפרטים. כל החדרים מעוצבים בסגנון מינימליסטי וכוללים מתקנים יוקרתיים כגון טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מכונת קפה של Nespresso ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון כולל גם ספא ומרכז בריאות עם טיפולים שונים זמינים.

מלון Votre Suite

אם אתם מחפשים חדרים מרווחים ומתקני נוחות יוקרתיים, Votre Suite Hotel הוא בחירה מצוינת. המלון מציע סוויטות מאובזרות להפליא עם אזורי מגורים נפרדים ומטבחונים. טרסת הגג היא גולת הכותרת, ומציעה נוף מרהיב של הים וקו הרקיע. המלון כולל גם חדר כושר ועיסויים זמינים.

מלון ספא נהריה

מלון ספא נהריה הינו אידיאלי עבור אלה המחפשים נוחות מודרנית יחד עם חוויית ספא ובריאות. המלון כולל מגוון סוגי חדרים, לרבות סוויטות עם נוף לים. הספא מציע טיפולים שונים כגון הידרותרפיה, עיסויים וטיפולי פנים. המלון כולל גם מגרש ספורט, מתקני שעשועים לילדים וחדר כושר.

בסך הכל, נהריה מציעה התאמות לכל העדפה ותקציב. בין אם אתם מחפשים חופשת ספא מרגיעה, שהייה מפוארת על חוף הים או מלון ידידותי למשפחות, יש משהו לכל אחד.

פעילויות חוף ומים ליד מלונות בנהריה

נהריה מציעה מגוון רחב של ענפי ספורט ימי ופעילויות חוף לכל הגילאים. בננה ביץ' הוא יעד מועדף על תיירים ומקומיים כאחד, מכיוון שהוא מציע מגוון רחב של ספורט מים, כולל סאפ, קיאקים וסקי מים. למי שמעדיף פעילות מרגיעה יותר, תוכלו לשכור מיטת שיזוף, לקרוא ספר ולהאזין למוזיקה תוך כדי צפייה בנוף הים התיכון.

חוף הרצל, הידוע במיקומו המדהים, ידוע בקו החוף הנקי שלו ובמים היפים שלו. המלון כולל חוף ששופץ לאחרונה, הכולל כעת מגרש כדורעף חופים, מגרש משחקים ובית קפה לחטיפים, משקאות וגלידה. משפחות עם ילדים ייהנו מפארק המים לונה-גל, הממוקם בקריית ים הסמוכה – אידיאלי להתגברות על חום הקיץ ולהתקררות באחת האטרקציות הרבות מלאות המים.

דיג פופולרי גם בנהריה, ומציע לחובבי הדיג הזדמנות לדוג בס, בורי אדום, וזנים אחרים. טיולים מודרכים והדרכה זמינים עבור אלה החדשים בספורט. צלילה פופולרית גם היא באזור, והמבקרים יכולים לחקור את העולם התת ימי של הים התיכון, כולל מגוון של אלמוגים ובעלי חיים ימיים.

מצנחי רחיפה היא פעילות נוספת שצריכה להיות ברשימת הדלי של כל הרפתקן. הצנחנים נגררים מאחורי סירה כשהם עונדים מצנח. זוהי נסיעה בלתי נשכחת המספקת מבט ממעוף הציפור על נהריה והסביבה.

לבסוף, המבקרים יכולים לשכור סירות או לצאת לטיול שייט בשקיעה לאורך קו החוף עוצר הנשימה. הנופים מדהימים, והחוויה אינה דומה לשום דבר אחר. בין אם אתם מחפשים פרץ אדרנלין או יום רגוע על החוף, בנהריה יש את כל מה שאתם צריכים כדי להפוך את השהייה שלכם לבלתי נשכחת.

אירועים ופסטיבלים מלונות בסביבה בנהריה

בין אם אתה חובב מוזיקה או אוכל, תמיד קורה משהו ליד נהריה. הנה כמה מהאירועים והפסטיבלים המובילים המתקיימים ליד מלונות בנהריה:

הפסטיבל הבינלאומי למוסיקה קלאסית נהריה

פסטיבל נהריה הבינלאומי למוסיקה קלאסית הוא אירוע בן שבוע המתקיים בסוף יולי או בתחילת אוגוסט באודיטוריום נהריה. הפסטיבל מביא מוזיקאים מהשורה הראשונה מרחבי העולם לביצוע יצירות של מלחינים קלאסיים כמו באך, בטהובן ומוצרט.

פסטיבל הבלוז

אם אתה חובב מוזיקת בלוז, אז פסטיבל הבלוז הוא בהחלט בשבילך. פסטיבל זה מתקיים מדי שנה בחודש אוגוסט בעיר עכו הסמוכה וכולל הופעות של מוזיקאי בלוז מקומיים ובינלאומיים. עם במות מרובות וג'אם סשנים בשעת לילה מאוחרת, הפסטיבל הזה בטוח יגרום לכם להקיש על הבהונות.

קרנבל פורים

קרנבל פורים השנתי הוא אירוע חגיגי המתקיים בעיר העתיקה של עכו, בדרך כלל בחודש מרץ. קרנבל זה ידוע בתלבושות הצבעוניות שלו, מצופים בתהלוכה, בידור חי, אוכל ומשחקים. זהו אירוע מהנה לכל המשפחה ודרך נהדרת לחוות את התרבות המקומית.

אירועים ופסטיבלים נוספים המתקיימים בקרבת בתי מלון בנהריה כוללים את פסטיבל הסרטים הבינלאומי חיפה, פסטיבל עכו לתיאטרון ישראלי אלטרנטיבי ופסטיבל הזית בעיר מעיליא הסמוכה, הכולל מוזיקה חיה, טעימות שמן זית והדגמות בישול.

אל תפספסו את ההזדמנות לחוות כמה מהאירועים והפסטיבלים הטובים ביותר בישראל במהלך השהייה במלון בנהריה.

ספא ובריאות בנהריה מלונות

נהריה היא מקום נהדר להתפנק בטיפול ספא או בפעילויות בריאות, כאשר מלונות שונים מציעים מתקנים חדישים. מלון ספא נהריה הוא מקום אידיאלי עבור אורחים המעוניינים להירגע ולהירגע. מרכז הספא מספק מגוון רחב של טיפולי עיסוי ומתקני הידרותרפיה, לרבות אמבט עיסוי, סאונה ובריכת טבילה. בנוסף, הם מציעים טיפולי ארומתרפיה ורפלקסולוגיה כדי לעזור להרגיע כל כאב או אי נוחות. הספא מתגאה באנשי מקצוע ומטפלים מיומנים ביותר המסורים להציע שירותים שישאירו את האורחים רעננים ומחודשים.

מלון שטרקמן הוא אופציה נוספת עבור אלה המעוניינים לשדרג את חוויית הבריאות שלהם. מרכז הספא מספק מגוון רחב של טיפולי יופי, עיסויים וטיפולי גוף, לרבות עיסויים עם אבנים חמות, עיסויים שוודים ומגוון טיפולי פנים. הספא מציע גם מרכז כושר מודרני בו תוכלו להישאר פעילים ובריאים במהלך שהותם, יחד עם סאונה וחדר אדים.

לבסוף, מלון קרלטון מציע מתקן ספא על הגג לאורחים, המשקיף על הים התיכון. הספא כולל אמבט עיסוי ומרפסת שיזוף, המושלמים לספוג את השמש וליהנות מהנוף. הספא מספק מגוון טיפולי בריאות, לרבות קרצוף גוף, עיסויים וטיפולי פנים, בהם מטפלים מיומנים משתמשים במוצרים באיכות גבוהה כדי להבטיח חוויה מרגיעה.

בין אם אתם מחפשים טיפול ספא או פעילות בריאות, נהריה עומדת בפני אפשרויות רבות, המבטיחות שהייה שלווה ומרגיעה. המלונות ומכוני הספא בנהריה מציעים שירותים מצוינים עם מתקנים חדישים, מה שהופך אותו למקום המושלם עבור האורחים להתרענן ולהירגע במלואם.

מתקני עסקים זמינים בנהריה מלונות

נהריה היא יעד פופולרי עבור נוסעים עסקיים, ומציעה סביבה שלווה, מתקני ישיבות בשפע, ושירותים מהשורה הראשונה כגון אינטרנט מהיר וציוד אורקולי חדיש. מלונות רבים בנהריה מציעים מתקני עסקים מעולים, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור כנסים, פגישות וסמינרים.

מלון חיפה ביי וויו הוא בחירה מצוינת עבור עסקים המחפשים מרכז כנסים, המציע חדרי ישיבות מרובים לקבוצות בגדלים שונים, טרקלין עסקים וגישה לאינטרנט מהיר. צוות הכנסים המסור של המלון יעזור לארגן פגישות מוצלחות בסביבה שלווה, ויבטיח שהכל יבוצע בצורה חלקה. צוות הקייטרינג מיומן במתן מגוון אפשרויות לארוחת בוקר, קפה וארוחות קלות כדי להרשים את המשתתפים.

במלון Votre Suite Hotel בנהריה יש גם מספר חדרי ישיבות מאובזרים היטב ואולמות כנסים בגדלים שונים. במלון יכולים אורחים עסקיים ליהנות גם מהמתקנים של מרכז עסקים, הכולל מחשבים, מדפסות וחיבור לאינטרנט מהיר. המלון כולל גם טרסת גג בה ניתן להשתמש עבור אירועים עסקיים כגון השקות מוצרים, פעילויות גיבוש צוות, ארוחות ערב של החברה או פגישות מנהלים.

אפשרות נוספת היא מלון בלו ביי, המציע חדר ישיבות אלגנטי המצויד בציוד אורקולי חדיש ובחיבור לאינטרנט מהיר. חדר הישיבות אידיאלי לכנסים קטנים, ישיבות הנהלה ומפגשי הדרכה. צוות המלון יכול גם לסייע בארגון ארוחת צהריים או ערב עסקית ושירותי קייטרינג נוספים.

בנוסף למלונות אלה, מלונות רבים אחרים בנהריה מציעים מקומות שתורמים לחלוטין לעסקים, הכוללים אינטרנט אלחוטי מהיר, ציוד אורקולי מודרני ופינות עבודה מרווחות. מלונות העסקים של נהריה מספקים סביבה שלווה שיכולה לעזור לשפר את המיקוד והריכוז, מה שהופך אותם לבחירה אידיאלית עבור אנשי עסקים ואנשי מקצוע.

בסך הכל, המבקרים בנהריה יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי החוויה שלהם תהיה פרודוקטיבית ונוחה, עם מתקני ישיבות וכנסים חדישים ושירותים מהשורה הראשונה זמינים. עם חדרי אירוח נוחים, מיקומים נוחים וגישה נוחה לאטרקציות הרבות של העיר, מלונות נהריה הם השקעה בזמן הפרודוקטיבי שלך, ומבטיחים טיול מוצלח.

מבצעים בלעדיים על מלונות בנהריה

אם אתם מחפשים דילים בלעדיים על מלונות בנהריה, יש לכם מזל. בהתאם לתקופה של השנה, אתה יכול למצוא מבצעים מיוחדים והנחות עבור לינה יוקרה ברחבי העיר החוף, מה שהופך אותו יעד זול עבור מטיילים עם מגוון רחב של תקציבים.

מלון שטרקמן, אחד ממקומות האירוח המובילים בנהריה, מציע מגוון מבצעים וחבילות מושלמות לחופשה זוגית. במהלך חודשי הקיץ, תוכלו לנצל את מבצעי החדרים וארוחת הבוקר. בדוק את האתר הרשמי לקבלת מידע נוסף וזמינות.

משפחות יכולות לנצל היטב את המבצעים המיוחדים של מלון בלו ביי לחופשותיהם. החדר מציע הנחות והטבות נוספות כגון ארוחת בוקר חינם לילדים. בררו ישירות עם המלון לקבלת פרטים וזמינות.

אם אתם נוסעים מחוץ לעונה, תוכלו ליהנות מחבילות הנופש המוזלות של מלון קרלטון, הכוללות חיסכון משמעותי על חדרים מאובזרים בפאר. תוכלו גם לפנק את עצמכם במבצעים של מלון ספא נהריה לטיפולי ספא וחבילות בריאות.

הקפד לבדוק את האתרים הרשמיים של כל מלון עבור כל מבצעים שהם עשויים להציע לאורך כל השנה; מבצעים אלה יכולים לספק תמורה מצוינת ולעזור לכם לחסוך כסף במהלך החופשה מבלי להקריב יוקרה ונוחות.

כמובן, מה צריכה להיות כותרת הסעיף וההקשר עבור טבלה זו?

שאלות נפוצות

הנה כמה שאלות נפוצות שעשויות להיות לכם לגבי מלונות בנהריה:

היתרונות של מלונות בנהריה

להלן היתרונות של שהייה במלונות נהריה: