הזמנת לינה במלון קיבוץ קליה

מלון קיבוץ קליה נמצא במרחק של 10 דקות נסיעה משמורת עינות צוקים עין פשח'ה. כתובת: קיבוץ קליה.

Booking.com

או בחר\י עיר להצגת מקומות האירוח

שמורת עין פשחה היא מקום ייחודי למבקרים לראות את יופיה של ישראל. זהו גם מקום אידיאלי עבור חובבי טבע, צופי ציפורים, מטיילים וצלמים.

שמורת הטבע עין פשחה שופצה זה עתה בסיוע עמותה מקומית ששיתפה פעולה עם ממשלת ישראל כדי להפוך אותה לאחד המקומות האטרקטיביים בישראל.

שמורת טבע עין פשחה הייתה פעם ארץ עקרה שלא הייתה מסוגלת לפרנס אף חי או צומח. עם זאת, באמצעות המאמצים של ארגונים לא ממשלתיים אלה והממשלה, זה הפך כעת למקום אידיאלי עבור אוהבי טבע מכל רחבי העולם.

כתבה זו עוסקת בשמורת טבע הלינה בעיינות צוקים.

מקום האירוח ממוקם בתוך שמורת טבע, המספקת למבקרים חוויה שלווה ומרגיעה. משמורת הטבע נשקף נוף יפה של העמק והיא מוקפת בעצי פרי המניבים פירות טעימים.

שמורת טבע הלינה עין פשחה היא שמורת טבע קטנה השוכנת בגליל העליון. השמורה הוקמה בשנת 1982 והיא ביתם של מגוון רחב של צמחים ובעלי חיים, ביניהם נמר הלבנט בסכנת הכחדה.

שמורת עין פשחה היא אחד המקומות היפים בישראל ומציעה למבקרים בו הזדמנות ייחודית ליהנות מהטבע במיטבו.

הוא ממוקם בגובה של 400 מטר מעל פני הים, עם נוף פנורמי של ההרים והעמקים שמסביב.

עין פשחה היא שמורת טבע עם נופים יוצאי דופן של מדבר יהודה. בשמורה מגוון אפשרויות לינה לתיירים.

שמורת עיינות צוקים ממוקמת במדבר יהודה, כשמונה קילומטרים ממרכז הכפר עין פצה. השמורה מחולקת לשני חלקים המופרדים בעמק ביניהם. קטע אחד הוא שמורה אקולוגית והחלק השני הוא אזור תיירות.

לינה שמורת טבע עין פשחה מציעה סוגי לינה שונים כמו בונגלוס, בתי הארחה ובתי מלון המספקים חדרים ומתקנים נוחים למבקרים שבאים ליהנות מהטבע ולהירגע בחופשותיהם בישראל.

שמורת עין פשחה היא אזור מוגן בישראל. הוא ממוקם בדרום הארץ ומספק מגוון רחב של אפשרויות לינה למבקרים